Auerin uusi blogi

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10803
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

ruffe kirjoitti: Annelin tuuliviiri kääntyy sitä mukaa mikä hänelle on edullisinta. Vuorollaan jokainen asiantuntija leimataan epäpäteväksi eri manipuloinnin keinoin ja jo riidattomiksi sovitut seikat muuttuvatkin epämääräisiksi vihjeksi. Anneli uppoaa valheisiinsa yhä syvemmälle, tarinat muuttuvat.
Semmosta se sitten on. Paljon tuntuu kuitenkin tunteita herättävän.

Ja jos nyt riidattomista asioista puhutaan, niin kannattaa vertailla käräjien 2010 ja hovin 2015 käsityksiä, että paljonko ja mitä asioita siellä riidattomina todetaan, ja kumpi osapuoli kantojaan on muutellut. Kun syyttäjällä on joka oikeudenkäyntiin uusi syyte-/tapahtumaversio, niin tästähän voi päätellä, että syyttäjä on ollut väärässä monta kertaa. Samoin antiannelistit täällä palstalla. Itse voin linkata vaikka 2010 mielipiteitäni ja perusteluja, eikä niitä tarvitse muuttaa yhtään. Minulle tuottaa suurta hupia lukea vanhoja kirjoituksia, ja mitä kukakin kulloinkin on totena pitänyt ja kuinka tosissaan on kulloinkin valitsevaa versiota syyttäjän jutuista totena pidetty ja kannatettu ja oltu niin tietäväisiä, että.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Tara »

Auerin kaikkia sen seitsemää eri versiota tapahtumien kulusta sekä eri yksityiskohtien variaatioista voi vain hämmästellä.

Manner 2010: Asiakkaani ei muista mitään siitä eteenpäin kun hän sai puukonpiston.
-----------
jossakin oikeudenkäynnissä vv 2011 - 2014

Syyttäjä: Miksi nyt kerrotte tapahtumista eri tavalla kuin olette ensin kertonut?
Auer: Asiat olivat minulla silloin tuoreessa muistissa. En enää muista kaikkea, koska aikaa on kulunut niin paljon.

Lisäys: Ai niin, jopa Mäkinen päätteli, ettei Auer ole alunperinkään mitään aivan varmasti muistanut!

''Annelihan sanoi jo sairaalassa, ko mää olin siel paikal videoimassa, niin totaa et muistaakseni, ehkä ja näin..." (ei sanatarkka lainaus, oikeudenkäytinoittelta kuultua )

Mutta hän, Matti Mäkinen, teknisen tutkinnan vastaava, hän kyllä pystyy sanomaan, mitä siellä on tapahtunut, koska hän on tehnyt johtopäätöksiä Lahden vammojen ja takkahuoneen verijälkien perusteella! Niistä hän aina ennenkin on tehnyt johtopäätöksiä, jäljistä, ''esimerkiksi autokolareissaki niistä jäljistä pysty aina päättelemään mitä siel on tapahtunut. Mää olen niitäki tutkinu 25 vuotta''. Mäkinen tietää asia Annelia paremmin!

Mäkinen vakuutti, että yhtään mikään ei ole vähääkään ristiriidassa sen kanssa, mitä nauhalta voi kuulla ja mitä Auer ja tytär ovat kertoneet.

Ensimmäiseltä nauhalta pätkä, käräjät 2013:
Valkama: Pidättekö edes mahdollisena, että joku toisenlainen tapahtumakulku voisi olla?
Mäkinen: No, itse asiassa juur en, en ainakaan sitä, että kukaan sieltä talosta olis sitä tehny. nimittäin...31:00 ...mää olin mukana myös ensimmäisissä puhutteluissa. Mää olen kuvannu ne videot, muistaakseni molemmat (siis tytön? ja Auerin), ja mä en oo osallistunu niihin keskusteluihin. Mä olen vaan seurannu puhutteluja. Ja sit totaa mä olen kuunnellu sen hätäkeskusnauhan, ja rikospaikan jälkien, hätäkeskusnauhan, tyttären ja Auerin välillä mä en oo havainnu pienintäkään, minkäännäköstä ristiriitaa...31:40..missään kohtaa. Jos mää olisin jotain semmosta havainnu, niin mää olisin pureutunut siihen ja tutkinut sen asian, mut mitään ristiriitaa missään kohtaa en oo havainnu.
Sama toistuu muillakin nauhoitteilla. Myös hovissa tehdyltä nauhoitteelta vuotta myöhemmin.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Tara on todella oikeassa. Puolustus, johon täytyy laskea myös poliisi Mäkinen, antaa todella hataran kuvan tapahtumista murhapaikalla. Tilanteet vaihtelevat. Manner välttää "tunnustuksen" perustelun sanomalla, että Anneli ei muista mitään sen jälkeen kun Jukka oli iskenyt häntä puukolla. Mannerin ajatuksena oli selittää Jukan kuolema perheriidan tuloksena, jossa Jukka aloitti puukolla ja Anneli sitten surmasi hänet.

Annelin blogissa asiat pahenevat.

kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Montako kertaa käytiin takkahuoneessa? Poliisi H, joka ottaa vastaan M ikkunasta pujottaman muovijakkaran, M joka kokeili lukkoa ja tuli takkahuoneeseen. Siis kaksi kertaa on käyty paikkoja ja todisteita sotkemassa. 8) Saisko tästä blogiselvityksen?

Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

Haluaisin sanoa puolustaakseni itseäninettä olin eolen huppelissa ja vihanpurkaukseni kulkeutui epäoleellisuuksiin kuten Anneliin, kuitenkin oli sillä väliä tai ei, antaisin ruffelle ja oppenheimerille pointsini vaivastaan kirjoitukseen ja hyvistä pointeista.

Tosiaan emme voi hämärtyä annelin pullantuoksuisista kirjoituksista, korvaukset annelille ja varsinkin hänen perheelleen olisivat mielestäni vääjäämättömät oli hän syyllinen tai syytön.. Siksi vain, ettei asia oikeesti niin tarkkaan kuulu meille, ja silti niin on tapahtunut. Jos multa kysytään, korvaukset saa maksaa tiedotusvälineet, jotka rahaa ovat hämäryydentahtoisilla ja syyllistävillä otsikoillaan tahkoneet.. isojen naamakuvien kera. veronmaksajien rokottaminen siitä on aika kyseenalaista. Kuitenkin

Sitä voi miettiä jälkipuinteina, asia ei oo ollenkaan ohi. Painaa kysymykset mahdollisesta murhasta, Puputista sekä pedofiiliringeistä, siksi emme voi pullantuoksuisiin uniin ja fantasioihin viekkaan naisen kanssa vielä vaipua..
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9108
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ruffe kirjoitti:Hän on kuitenkin useaan kertaan maininnut, ettei Jukka arvostanut häntä. Koti jäi hoitamatta, lapset pyörivät iltamyöhään kuka missäkin. Jukka hoiti jaksamisensa mukaan siivouksen, lapset ja ruoan, selvitti mm. lapsen tekemisiä (varkaus) asiasta ilmoittaneen toisen vanhemman kanssa. Anneli ei pistänyt tikkua ristiin kodin suhteen tai ottanut kontaktia esm. edellä mainitussa tapauksessa.
Naapurit taitavat tietää edellä kerrottujen asioiden todenperäisyyden parhaiten. Oletteko muuten kuunnelleet Tankan pariskunnan todistajalausunnot? Aviomies on oikeudessa syyttäjän kutsumana todistajana ja vaimo on ollut paikalla Auerin kutsumana todistajana. Arvatkaa, menevätkö todistajalausunnot ristiin. No, toivotaan, että sopu kotona on todistajalausunnoista huolimatta säilynyt.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

En tiedä kuka tuota Auerin uutta blogia kirjoittaa, mutta aika epätoivoista sepustusta siellä on. Esimerkiksi pätkä blogista:
Kun itse kuulin haastattelutallenteen ensimmäistä kertaa, olin yllättynyt siitä, että niin isokokoisella miehellä oli niin korkea ääni. Epäillyn murhaajan ääni sopii erittäin hyvin yhteen hätäkeskustallenteelta kuuluvien melko korkeiden ähkäisyjen mutta myös vähän matalamman "vittu"-sanan kanssa. Ei tätä henkilöä äänen perusteella ainakaan missään tapauksessa voi sulkea pois.
Siis Auer itse myöntää, että murhaajan ähkäisyt ovat taajuudeltaan korkeita. Mutta hän sepustaa hädissään, että isolla miehelläkin voi olla korkea ääni. Olisiko kuitenkin niin, että ähkäisyt ovat korkeita, koska murhaaja on nainen? Tuo "vittu"-sana on sanottu erittäin hiljaa, ja sen takia se kuulostaa naisen tai miehen sanomana matalalta.

Kyllä Annelilla on kusi sukassa selvästi.

perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Auer on taas päivitellyt blogiaan, tai kuka mahtaa sitten sitä oikeasti kirjoittaakaan. Kovasti tuntuu hyökkäävän kapellimestaria vastaan.

Itseäni erityisesti pisti omaan silmään seuraava kohta blogissa:
Tilasin Elloksen postimyynnistä vanhaa soitinta huomattavasti heppoisemman halpismankkarin, jolla pystyi kuuntelemaan radiota ja soittamaan kasetteja ja cd-levyjä - mikrofonia siinä ei ollut. Kuuntelimme siitä Jukan kanssa joskus radiota kesäiltaisin terassilla ja joskus laitoin musiikkia soimaan taustalle tehdessäni kotitöitä. Muuta käyttöä meillä ei ollut musiikkilaitteille.


Heitin ajatuksen joku tovi sitten, että Auer olisi surmaamisen liittyvää materiaalia internetin kautta tilannut. Tämä ei jonkun nimimerkin mukaan ollut uskottavaa, koska nettitilaus ei kuulemma vielä 2006 ollut kovin suosittua. No kyllä Auer ainakin Elloksen nettikauppaa on hyödyntänyt, eli hyvin todennäköisesti myös muutakin roinaa netistä tilannut.

Tuo halpismankkari mistä Auer puhuu, on mitä todennäköisimmin ollut häneltä joskus takavarikoitukin Denver TCD-21 -mankka. Auer sanoo, että mankkaria on terassilla käytetty, joten patterit siellä ovat sisällä ilmeisesti olleet. Surman kannalta on mielestäni ollut oleellista, että mankkarissa on täytynyt olla patterit sisällä. Muutenkin mankkari on ollut Auerilla ilmeisesti kovalla käytöllä. On totta, että mankka ei sisällä mikrofonia, mutta Auer jättää mainitsematta, että mikrofoniliitäntä kyseisestä mankkarissa kyllä on.

Auer sanoo, että kyseisellä mankkarilla ei oltaisi voitu tehdä kunnollisia äänilavastuksia, vaan oltaisi tarvittu ammattilaistason vehkeet. En tiedä, en osaa sanoa. Perusteena hän käyttää vain jotakin Hemmin lausuntoa. No mielestäni siihen mankkariin olisi kyllä voinut kytkeä ammattilaistason mikrofonin kyytipojaksi.

Kapellimestarin työryhmä siis väittää, että nauhoittava laite on sijainnut olohuoneessa. Minä olen siitä eri mieltä. Minun mielestäni, jos oletetaan että taustanauhaa on käytetty, on nauhuri sijainnut nimenomaan takkahuoneessa.

Harpo

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Harpo »

perusasiamies kirjoitti: Kapellimestarin työryhmä siis väittää, että nauhoittava laite on sijainnut olohuoneessa. Minä olen siitä eri mieltä. Minun mielestäni, jos oletetaan että taustanauhaa on käytetty, on nauhuri sijainnut nimenomaan takkahuoneessa.
Kapellimestarin työryhmä väittää noin, koska se ymmärtää, että olohuoneen saa vielä joten kuten sopimaan nauhalla kuuluviin juoksuaskeliin, jota ensin lähestyvät mikrofonia, sitten juoksevat ohi ja lopuksi kuuluu oven avaus (eli heidän mukaansa jonkinlainen tasajalkahyppy).
Sinulla on jonkilainen selitys juoksuaskeleille, jos mankka on sijainnut takkahuoneessa?

Kyllä sitä on pari muutakin haastateltua, oikeaa äänialan ammattilaista (siis verrattuna musiikiin ammattilaiseen, jollaisena kai kapellimestaria voi pitää) sanonut, että taustanauhaa varten on tarvinnut olla ammattitason vehkeet. En usko, että halpismankkaan liitetty mikrofoni lasketaan sellaiseksi.

perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Harpo kirjoitti:Kapellimestarin työryhmä väittää noin, koska se ymmärtää, että olohuoneen saa vielä joten kuten sopimaan nauhalla kuuluviin juoksuaskeliin, jota ensin lähestyvät mikrofonia, sitten juoksevat ohi ja lopuksi kuuluu oven avaus (eli heidän mukaansa jonkinlainen tasajalkahyppy).
Sinulla on jonkilainen selitys juoksuaskeleille, jos mankka on sijainnut takkahuoneessa?
Olen kartalla, että jos oletetaan juoksujen tulevan taustanauhalta, niin nauhurin on pitänyt sijaita olohuoneessa. Tämä on aivan oikein, muuten ei äänimaailmaa saa täsmäämään. Mutta jos oletetaan, että Auer olisi puukotusten jälkeen juossut pari kertaa tuulikaapille, niin koko hemmetin talon pitäisi olla täynnä verisiä jalanjälkiä. Ja mahdollisesti muitakin verijälkiä, esimerkiksi astalosta tippunutta verta. Mutta kun kaikki veri on takkahuoneessa, niin en usko että Auer olisi moisia juoksuja tehnyt murhatyön aikana.

No jos sitten oletetaan, että mankka on sijainnut takkahuoneessa, niin totta kai tästä seuraa, että juoksut ovat tällöin tulleet livenä. Mielestäni kaikki murhahuudoiksi sopivat huudot ("mitätön", "vittikö", "kuole", "hei lopeta") tulevat taustanauhalta. Ne nauhoittui taustanauhalle vahingossa, koska Auerin keskittyimen herpaantui veitsen väännyttyä ja piti keksiä jotain muuta (eli sorkkarauta, jolla hän rikkoi ikkunan ennen surmaa tulkintani mukaan). Koska mankka on takkahuoneessa, ei Auer ehdi sammuttamaan nauhuria ennen kuin murhahuudot tulevat. Hän yrittää paikata tilannetta liikkumalla talossa sopiviin paikkoihin, kun murhahuudot tulevat. Hänhän on huutojen "mitätön", "vittikö" ja "hei lopeta" aikana takkahuoneen suunnalla. Tuon "kuole"-huudon aikana hän haluaa kuitenkin olla ulkona, jotta epäilykset eivät heräisi liiaksi. Selvää on, että puhelimessa Auer ei voi olla kun nuo murhahuudot tulevat taustanauhalta.
Harpo kirjoitti:Kyllä sitä on pari muutakin haastateltua, oikeaa äänialan ammattilaista (siis verrattuna musiikiin ammattilaiseen, jollaisena kai kapellimestaria voi pitää) sanonut, että taustanauhaa varten on tarvinnut olla ammattitason vehkeet. En usko, että halpismankkaan liitetty mikrofoni lasketaan sellaiseksi.
Niin, mene ja tiedä. Helpostihan tuota olisi tutkia poliisin, jos vaan halua olisi. Hankkisi vaan kyseisen mankan ja liittäisi siihen parhaan mahdollisen mikrofonin.

Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Auer kirjoittaa:
Pidätelkää hengitystä - nyt kuuluu kuole!

Syksyllä 2015 mediassa tiivistettiin Ampujan orkesterin aikaansaannokset otsikkolla Syyttäjien uusi tukimus: "Auer huusi kuole". Syksyllä 2009 samaa asiaa uutisoitiin niin, että KRP:n sankaritutkija Tuija Niemi onnistui satojen työtuntien kaivamisella löytämään tallenteelta heikosti kuuluvan sanan u-o-l-e.

Varsinainen uutinen siis - vai onko?
Ei ole. Varsinainen uutinen tässä asiassa on se, mitä minä ja ystäväni havaitsimme tutkiessamme uole-kohtaa Audacity-ohjelmalla viime viikolla. Tämä omituinen uole/kuole/tuole/uooorrrgh-yökkäys on niin iso, että sitä ei voi olla huomaamatta.

Tämä havainto laittaa sekä Tuija Niemen että Raine Ampujan puheet outoon valoon.

Kuva

Kuuluisa uole-kohta näkyy Audacityn spektrogrammissa kuvassa keskellä ja se on lähes yhtä iso kuin suoraan puhelimessa käyty keskustelu - ja selvästi isompi kuin mikään sellainen ääni, joka oikeasti kuuluu takkahuoneesta, kuten Jukka Lahden voimakkaat laa-huudot, jotka näkyvät kuvassa uolen molemmin puolin.
http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi/
Tuohon pitää kiinnittää huomiota. Ihmettelen ettei ääninikkari alpo holisti ole tuollaista huomannut vaikka on vuosia tätä hätäpuhelua tutkinut...

Tuo Auerin laittama kuva on pieneltä osalta aikajanalta, niinpä innostuin tarkastelemaan tätä mahdottoman isoa 'kuole'-ääntä laajasti hätäpuhelun osalta (aikajaksolta kun häke pois linjoilta).
Kokosin nämä takkahuoneesta kuuluvat äänet, ja liitin järjestyksessä peräjälkeen.
Tulos on tosiaankin hämmästyttävä:

(klikkaa kuva suureksi)
Kuva
http://aijaa.com/KvtcxW

Tämän tarkistuksen voi jokainen tehdä, kerta hätäpuhelu (se on se aidoksi väitetty) on saatavilla. Siinä havaitaan kuinka mahtavana tämä alkujaan erittäin kuulumaton kohta nykyään on. Ja muistetaan nyt että Tapereen yliopiston tutkimuksessa siinä kuultiin ehdollisena tytön "Ketä siellä on".

Mikään muu ei voi olla mahdollista kuin se, että tuo kohta on manipuloitu (ja mahdollisesti myös katkoksen jälkeen olevat tietyt taustaäänet, niissä ääntä nostaen).

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Näin Tuija Niemi kuvaa KUOLE ilmaisuna
2:03 Epäilty: (_uole) (2-tavuinen sana, päällekkäin miehen valituksen kanssa

Niin minäkin sen kuulen. Se Kuole on voimakas yhdessä uhrin valituksen kanssa, ei sitä ole voitu sanoa samassa tilassa kuin missä uhri valittaa, vaan ilmeisesti puhelimen vieressä eikä siinä muita ollut kun Anneli ja Amanda. Siis tässä putoaa pohja Ampujan väitteeltä, että juuri se Kuole tulisi toisesta paikasta kuin missä Anneli oli, vaikka on mahdoista että tämän sanoo Anneli. Sen sisältöä en saa selväksi.

Anna Nymfi
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: To Loka 02, 2014 9:56 am

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Anna Nymfi »

Auer vaikuttaa blogissaan henkilöltä, joka tasan tarkkaan tietää, mitä tekee. Juttu on juuri sellaista selkeää ja analyyttistä, jollaiseksi häntä toisaalta kuvataan.

Mediassa ja puolustelijoiden esittämä nyyhky-Anneli, jota poliisisedät riepottelevat suuntaan ja toiseen on pelkkää potaskaa.

Anneli yrittää peitellä selityksin kaikki omat jälkensä. Välillä epätoivon partaalla on lipsauttanut tunnustukset, kun on luullut jäävänsä kiinni. Manipulaattori, jollaisia psykopaateissa ja sen kaltaisissa riittää. Sen huomaa siitäkin, kuinka takertuu pikkuseikkoihin epätoivon vimmalla yrittäen värittää kaiken uusiksi. Näin kokemukseni mukaan toimivat juuri selittelijät ja huijarit.

Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Niin, jossain haastattelussa Auer kertoi että hänestä on prossin kuluessa kasvanut taistelija. Ulvilan murhamysteeri -dokkarissa? Vai oliko se joku radiohaastettelu. Että täytyy ottaa aloite jos meinaa tässä pelissä pärjätä. Jotain sen suuntaista. Joka tapauksessa hyvä nähdä että puolustus on selvästi ottamassa häkenauhan viimeinkin keskiöön, tai ainakin se fiilis tässä nyt blogin perusteella tulee. Tässä rupeaa melkein toivomaan että syyttäjän valitus menisi läpi :mrgreen:. Ei kai seuraavan kierroksen jälkeen enää voisi kenellekään olla epäselvää esim. että nauhalta kuuluu ulkopuolisen ääniä ja niin edelleen.

perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Auerin uusi blogi

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Tummennus minun:
Caldera kirjoitti:Niin, jossain haastattelussa Auer kertoi että hänestä on prossin kuluessa kasvanut taistelija. Ulvilan murhamysteeri -dokkarissa? Vai oliko se joku radiohaastettelu. Että täytyy ottaa aloite jos meinaa tässä pelissä pärjätä. Jotain sen suuntaista. Joka tapauksessa hyvä nähdä että puolustus on selvästi ottamassa häkenauhan viimeinkin keskiöön, tai ainakin se fiilis tässä nyt blogin perusteella tulee. Tässä rupeaa melkein toivomaan että syyttäjän valitus menisi läpi :mrgreen:. Ei kai seuraavan kierroksen jälkeen enää voisi kenellekään olla epäselvää esim. että nauhalta kuuluu ulkopuolisen ääniä ja niin edelleen.
Olisi kyllä ultimaattinen kliimaksi, jos tästä jutusta tulisi vielä yksi kierros. Hyvää showta ainakin olisi luvassa jossei muuta.

Mielestäni uudella kierroksella syyttäjä joutuisi osoittamaan seuraavat asiat:

- Murhaaja (Auer) pääsi kulkemaan rikotusta ikkunasta ulos.
- Häkenauhalta kuuluu selvästi murhaajan (Auerin) ääni.
- Auer mahtui noutamaan pesuhuoneen ovenraosta mankan pois takkahuoneesta.

Eli juuri sellaisia asioita, mitä se on tähän asti pyrkinyt kumoamaan ties minkä kaikkien huuhaa-rekojen perusteella. Ei ole helppoa olla syyttäjä. :D

Vastaa Viestiin