Selvännäkijä otti itse ensin yhteyttä poliisiin!

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Selvännäkijä otti itse ensin yhteyttä poliisiin!

Viesti Kirjoittaja Tara »

Korjataanpa nyt pitkään netissä vellonut valhe:

Lainaan itseäni, naapurista, jos sallitaan:
» 06 Oct 2014, 11:09
Tara kirjoitti:Pekka Lehdon halpamaiset valinnat:

:!: Oho, sain juuri tietää, että se oli selvännäkijä, joka otti ensin poliisiin yhteyttä. Joutsenlahti oli pyytänyt vihjeitä yleisöltä :!: !

Kuusiranta on kertonut asiasta seuraavana aamuna elokuvan katsomisen jälkeen eräälle toimittajalle.

Kuusiranta oli suostunut kertomaan Pekka Lehdolle tutkinnan alkuvaiheista. Kun hän oli kertonut kaiken muun, hän otti lopuksi esille tämän selvännäkijän yhteydenoton poliisiin. Tässä ei ollut mitään erikoista sisnänsä, koska pienikin vihje olisi voinut olla avuksi.
------------

Ja kuten tunnettua, on tullut ilmi, että Auer on itse käyttänyt selvännäkijän palveluita (jo ennen surmaa), mm Olli Kalajoen (joka kertoo asiasta omassa blogissaan, ykstyiskohtia mainitsematta vaitiolovelvollisuuteensa vedoten).

Lehto on valikoinut syyttäjän puolen osuuden todella halpamaisesti. Kuusirannan kertomaa hyväkseen käyttäen, leikannut ja liimannut, nostanut asian tapetille, mutta kääntänyt asian päälaelleen, jotta poliisi vaikuttaisi hänen dokumentissaan entistä naurettavammalta!
http://hejac.com/forum/viewtopic.php?p=9793#p9793
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Selvännäkijä otti itse ensin yhteyttä poliisiin!

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

Mitään erityistä merkitystä ei ole sillä, ottiko yhteyttä poliisiin selvänäkijä vai päinvastoin. Se ei ole tärkeä yksityiskohta. Samantekevää.

Selvänäkijä ei antanut mitään tarkkaa ja selvää kuvausta tekijästä. Lähinnä siitä tulee mieleen, että tekijä pakeni todennäköisesti siihen suuntaan, johon Fysioterapeutti PK oli kuvaillut tekijän paenneen tekonsa jälkeen. Tällainen voi toimia korkeintaan vihjeenä, joka voidaan tarkistaa. Ei kelpaa todisteeksi.
Edwin
Neuvoja-Jack
Viestit: 521
Liittynyt: Ke Syys 14, 2011 2:18 pm
Paikkakunta: Alaveteli

Re: Selvännäkijä otti itse ensin yhteyttä poliisiin!

Viesti Kirjoittaja Edwin »

Xerxes kirjoitti:Mitään erityistä merkitystä ei ole sillä, ottiko yhteyttä poliisiin selvänäkijä vai päinvastoin. Se ei ole tärkeä yksityiskohta. Samantekevää.

Selvänäkijä ei antanut mitään tarkkaa ja selvää kuvausta tekijästä. Lähinnä siitä tulee mieleen, että tekijä pakeni todennäköisesti siihen suuntaan, johon Fysioterapeutti PK oli kuvaillut tekijän paenneen tekonsa jälkeen. Tällainen voi toimia korkeintaan vihjeenä, joka voidaan tarkistaa. Ei kelpaa todisteeksi.
Toivoa sopii, että tämä viesti on kirjoitettu kieli poskessa, huumorilla! Ettei ole merkitystä sillä, kumpi oli aloitteentekijä, poliisi vai selvännäkijä. Selvännäkijän antama tieto voi toimia korkeintaan vihjeenä, oli tapaamista sitten esittänyt virkavalta tai näkijä!

Kyllä oli hauska, kiitos piristyksestä! :D
Vastaa Viestiin