Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Voi siellä jokunen uusikin asia olla. Keskikohdat on vetävämpiä kuin alku :D

Vähän ankea fiilis on, jos tuo oikeasti on jonkun poistama. On se nyt helvetti, että Suomessa täytyy alkaa jonkun tor-verkon kautta operoimaan tämmöisissä asioissa. Pikkuhiljaa mennään yhteiskunnassa väärään suuntaan, eikä läheskään kaikki huomaa sitä ajoissa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Susku London »

Salapoliisintyö on alkanut sujua kuin luonnostaan meikäläiseltä.

Norjalaisella sivustolla kerrotaan Filebin tiedostonjakosivuista:

"No moderation

The report for moderation functionality is gone. As a replacement, files can be deleted by any user knowing the URL to the bin. This is potentially controversional and problematic. The idea is to let users themselves delete malicious or illegal files uploaded by other users instead of going through a moderation process.

The potential downside is obviously that bad internet citizens that know the URL to a perfectly valid bin have access to delete it, and may do so just for the fun of it
.


This open permission model is a bit experimental, and will have to be reconsidered as time goes. Feedback and suggestions are appreciated."

Jollakulla on ollut siis tosi hauskaa? Jollekulle on tosi tärkeätä, että totuus ei tulisi päivänvaloon? Valitettavasti se ei ole mahdollista, sillä meinaan mm. postittaa kirjaa sähköpostilla tietyille viranomaisille. Uutta filebiniä vaan peliin.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Kari77
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 13, 2011 4:29 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kari77 »

Olis kyllä kiva saada tuo kirja luettavaksi :)

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

https://filebin.net/04pc13cn9oxngm33

Uusi linkki, olkaa nopeita.

Ne on nää " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: " -miehet vauhdissa...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kari77
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Su Helmi 13, 2011 4:29 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kari77 »

Kuolemannaakka kirjoitti:https://filebin.net/04pc13cn9oxngm33

Uusi linkki, olkaa nopeita.

Ne on nää " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: " -miehet vauhdissa...
Kiitos nyt toimii :)

ParisGirl
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2018 7:36 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja ParisGirl »

Siis mä en todellakaan ole mikään nörtti ja mulla toiminut koko ajan tuo :shock:
Latasin eilen koneelleni ja olen sivulla 110 :D :D Niin koukuttava!!! Ja mulle ainakin tullut uutta tietoa, mahtavia yksityiskohtia. Käsittämätöntä touhua on kyllä kaikenkaikkiaan tuo oikeudenkäyntikin ollut...
The truth is out there.

Avatar
kuusnepa
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: La Touko 19, 2018 1:04 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja kuusnepa »

Hienoa! Vuosien työ nyt selkeästi yhdessä paikassa. Perusteellinen läpikäynti murhayön haavoista ja verijäljistä. Näppylähanskojen salaisuus. Erittäin selkeä kokonaisaikajana tapahtumille. Opinpa jopa jotain romumetallin jalostamisprosesseista.

Huomasin heti kirjaa ladatessani että minullakin oli ulkopuolisena oikeudet poistaa tiedosto palvelimelta, tai ainakin se vaihtoehto oli klikattavissa - mitä en tietenkään tehnyt. Toivottavasti tiedoston jakoasetukset ovat tällä kertaa kunnossa. Kannattanee harkita toista file sharing -palvelua, jos ongelmat jatkuvat.

Pakko vielä sanoa, että koko sen ajan kun olen Ulvila-casea tutkinut ja minfossa pyörähtänyt, niin olet Kuolemannaakka ollut aina mielestäni se asiallisin ja järkevin kommentoija, joka vielä valtavan määrän lokaa niskaan otettuaankin on kyennyt pitämään keskustelun tason järkevänä.

Aidosti toivon, ettei tutkimus lopu vaikka kirja nyt julkaistiinkin.

Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Mahtavaa!!!!!!! Miten onkin että juuri tänään keksin tulla tänne pitkästä aikaa katsomaan. Nyt vaan teosta jollain konstilla jakoon. Hienoa Naakka!!!!!!

Edit: Nythän linkki toimii. LUOJAN KIITOS joku on laittanut nää Minfossa vuosia mietiyt jutut kansiin. Olen monta kertaa murehtinut että kaikki vaan katoaa ajan myötä. Ja kukapa parempi siihen kuin Naakka.

annaanna

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kuolemannaakka kirjoitti:https://filebin.net/04pc13cn9oxngm33

Uusi linkki, olkaa nopeita.

Ne on nää " :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: " -miehet vauhdissa...
Lukija kiittää!

Aivan loistavaa työtä.

Erityisesti kiitos omista pohdinnoistasi ja tarkoitushakuisen tutkinnan konkreettisesta esittelystä.

Mielenkiintoisesti selvität tapahtumakulut oikeusprosessissa, mutta samalla lukija pystyy miettimään myös "syntyjä syviä" oikeudenkäyntien näytelmällisyydestä, roolituksesta, julkisensanan kykenemättömyydestä todellisuuden haltuunotossa ja sen nokkelasta hyväksikäytöstä sekä totaalisesta itsekritiikittömyydestä.
Mukavaa oli näitä vanhoja juttuja palauttaa mieleen.

Olen jo vuosia ollut niin tuohtunut niistä porinpoliisin rekonstruktioista, kun minusta rekonstruktioita rakennettaessa ollaan lähes pyhän asian äärellä, todellisuutta kopioimassa, että erityisesti nautin keskitetystä päin-persettä-tehtyjen-rekonstruktioiden esittelystäsi.

Vitun porinpoliisit!
Näitä rekoja ne saisivat poliisikoulussa videoilta pyörittää kokelaitten nähtäväksi ja kertoa, että älkää sitten helvetissä näin tunaroiko virassa ollessanne.

Ps
Toivoin yhteenvetoasi myös siitä naapurista (J:pää), joka jo surmayönä selosti teatterikritiikkiään tullun kostamaan, väärään osoitteeseen ja väärä henkilö surmaten, mutta taitaa se koko outo episodi olla tavoittamattomissa. Santaojahan siitä vielä kertaalleen yllytettynä myöhemmin innostui ja oli aikaansaamassa vangitsemista. Itse en ole siihen tapahtumaketjuun saanut tolkkua, kun tiedossa olevilla seikoilla vaikuttaa niin pähkäpäiseltä. Sekä tutkinnanjohtajana toimineen Kuusirannan toiminta kuin tämän informantin päättelyketju. Ja totuudesta eksyminen? Jos paikkansa pitää asioitten sopiminen teatteriväen kanssa ja jopa olusilla käynti Tannerin kanssa ennen koko surmatyötä.
Itse olisin poliisina laittanut moisen öisen selostajan ensimmäisten joukossa paikalta tavattuna tutkintaan.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

annaanna kirjoitti:[Ps
Toivoin yhteenvetoasi myös siitä naapurista (J:pää), joka jo surmayönä selosti teatterikritiikkiään tullun kostamaan, väärään osoitteeseen ja väärä henkilö surmaten, mutta taitaa se koko outo episodi olla tavoittamattomissa. Santaojahan siitä vielä kertaalleen yllytettynä myöhemmin innostui ja oli aikaansaamassa vangitsemista. Itse en ole siihen tapahtumaketjuun saanut tolkkua, kun tiedossa olevilla seikoilla vaikuttaa niin pähkäpäiseltä. Sekä tutkinnanjohtajana toimineen Kuusirannan toiminta kuin tämän informantin päättelyketju. Ja totuudesta eksyminen? Jos paikkansa pitää asioitten sopiminen teatteriväen kanssa ja jopa olusilla käynti Tannerin kanssa ennen koko surmatyötä.
Itse olisin poliisina laittanut moisen öisen selostajan ensimmäisten joukossa paikalta tavattuna tutkintaan.
Tästä ei ole kuin pieni maininta aikajanassa, koska en siitä jutusta oikein mitään tiennytkään. Enkä ole kuullut mistään oluellakäynneistä mitään.
Ihan kummallinen ideahan se väite olikin.

Kyllähän tästä kirjasta paljon vielä puuttuu, lyhentelin sitä itsekin, kun yritin tähdätä 300 sivuun. Eikä tuo aikajanakaan missään määrin täydellinen ole, vaan paljon on vain sattumalta eteen osunutta. En esim käynyt palstaa/ketjuja säännönmukaisesti läpi, vaikka varmaan olisi tarttunut paljon hyödyllistä. Itse kun en esim oikeudenkäynneissä käynyt, enkä aikoinaan lausuntoihin kovin tarkasti paneutunut enkä niitä koneelle kopsaillut, niin siellä pidetyt puheet ja todistukset paljolti puuttuvat aikajanasta. Tai ainakin enemmän/tarkemmin olisi voinut mainita.

Amandan kertomuksia en jaksanut enää alkaa selvittelemään, että kuinka monta kertaa käytiin ja missä ja miten ja minkä vuoksi. On niin paljon jo niitä jauhettu, eikä tunnu "totuus" selviävän, tai ainakin on vaikea perustella, miten mihinkin mielipiteeseen on päädytty. Niissä on jotain vääriä muistikuvia väkisinkin.
Surmaajan poistumisesta on minulla hieman eri käsitys kuin palstalla on esitetty. Mielestäni sitä on vaikea mielekkäästi mihinkään muuhun kohtaan sijoittaa kuin kolmen minuutin jälkeen, ellei sitten tyttö ollut nähnyt jotain "edeltävää poistumista", eli surmaajan astalonhakureissua, jota siis ei ole aiemmin juurikaan mietitty, mutta teoriassa olisi mahdollinen ja looginenkin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

thumbsup
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Huhti 28, 2018 11:33 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja thumbsup »

Täällä ilmoittautuu yksi kansan syviin riveihin lukeutuva henkilö, joka on ollut 100% vakuuttunut Anneli Auerin syyllisyydestä siitä lähtien, kun siitä alettiin uutisoimaan eri medioissa ja käsitellä eri palstoilla. Olen myös täällä käynyt itsekseni ihmettelemässä, miten joku on voinut häntä puolustella vuodesta toiseen. Auerin syyllisyydestä ei ole jäänyt mitään epäselvyyttä sen valossa, mitä eri medioita seuraamalla on paljastunut. En tietenkään ole ajatuksiani missään toitottanut, kun ei ole ollut mitään sellaista tarvetta, mutta olisin kuitenkin tilaisuuden tullen laittanut rahani likoon syyllisyyden puolesta.

En halua puolustella itseäni tai sitä, miksi olen uskonut mitä olen uskonut. Olen vain ihminen, sori siitä. Kirjoitan tätä kommenttia, koska haluan pohtia ilmiöitä aiheen tiimoilla. En siksi, että haluaisin teilata mitään/ketään, tai tulla teilatuksi. En pyytele anteeksi enkä tunne syyllisyyttä omista ajatuksistani. Lähinnä tällä hetkellä tunnen suurta hämmennystä.

Nimittäin nyt kun olen viettänyt aikaani Kuolemannaakan timanttisen kirjoituksen/tutkimuksen äärellä, tajuan tulleeni manipuloiduksi. Tämä ei ole mukava tunne. Kaiken lisäksi lukiessa paljastuu jotain todella karmeaa, ja mikäli kaikki tämä kirjoitettu pitää paikkansa, lankeaa Suomen poliisin ja oikeusjärjestelmän ylle todella synkkä varjo. Herää jopa kysymys, mikä on todellinen taustalla oleva syy ja tarve sille, että Auerista piti masinoida syyllinen.

Kaikki tekstissä kirjoitetut teemat ovat minulle vuosikausien ajan olleet ainakin pintapuolisesti tuttuja, sillä olen käynyt yli kymmenen vuoden ajan täällä minfossa säännöllisesti kahlaamassa Ulvila-osastoa siinä missä muitakin minua kiinnostavia osastoja. Miksi olen käynyt lukemassa, niinkö? Tyydyttääkseni uteliaisuuttani, toteuttaakseni pimeää puoltani, ihan miten vaan. Ulvila-osasto on poikennut muista siinä, että useat kirjoittajat ovat osoittaneet valtavaa perehtyneisyyttä. Kirjoituksia on leimannut tämän lisäksi voimakas vastakkainasettelu ja yksityiskohtien runsaus, mitkä ovat tehneet itselleni aiheen tarkemman seuraamisen suorastaan mahdottomaksi, kun päivässä kuitenkin on vain rajoitettu määrä minuutteja, ja on muutakin tekemistä. Nyt tässä julkaistussa kirjassa kaikki lukuisat yksityiskohdat tulevat yhtäkkiä ymmärrettäviksi ja nousevat aivan uuteen valoon, kun ne on yhdistetty toisiinsa johdonmukaisesti rautalangalla, joka vaikuttaa kestävän eri suuntiin kääntelyn ja vääntelyn.

Itseeni vaikuttaa ehkä myös taustalla vellova Aarnio + pomot kiinni housut kintuissa -jupakka, joka on perustavanlaatuisesti rapauttanut aiemmin niin syvää luottamustani poliisiin. Poliisin rikollisen tai/ja epärehellisen toiminnan sekä median todellisen vallan paljastuminen aiheuttaa kaltaisessani (varmaan aika tavallisessa suomalaisessa) ihmisessä vastenmielisyyttä ja turvattomuutta. Ehkä sen vuoksi on ollut helpompaa ajatella, että Suomessa ei tapahdu oikeusmurhia.

Mitä tämä kaikki oikein merkitsee? Mihin voi enää luottaa? Minä, Suomen kansalainen, perus jantteri, veronmaksaja ja yhteiskunnan tavallinen, täysivaltainen jäsen tarvitsen vastauksia saadakseni luottamuksen takaisin. Pitkiä, perusteellisia, avoimia, läpinäkyviä, rehellisiä vastauksia, joista näkyy syvällinen perehtyminen koko Ulvila caseen, ja kaikkien osallisten tekemisiin, alusta loppuun.

Kun minulla sivullisena, jota ulvilalaisen miehen surma ja sen jälkiselvittely ei edes henkilökohtaisesti kosketa millään tavalla, on tällainen harhautetuksi ja manipuloiduksi joutumisen tunne, en uskalla edes yrittää kuvitella asianosaisten perheenjäsenten asemaa.

Ymmärrän hyvin, että kirja on haluttu kirjoittaa nimimerkillä, tekijän varsinainen henkilöllisyys suojaten. Pidähän huoli itsestäsi, kuka ikinä oletkaan. Työsi voi aiheuttaa suuria ja hallitsemattomia tunteita ja reaktioita siellä, missä kalikka kalahtaa kivuliaimmin.

zem
Rico Tubbs
Viestit: 1217
Liittynyt: Pe Marras 16, 2012 4:41 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja zem »

Olen ehtinyt vasta sivulle sata Kuolenmannaakan eeposta, mutta on käynyt selväksi että
hän on tehnyt huolellista ja terävällä kynällä piirrettyä, yksityiskohtaista työtä.

Toki suurin osa asioista on itselleni tuttua vuosien varrelta ja Naakan tyyli myös - ei vain
ole tullut todettua ja tunnustettua hänen argumentaationsa selkeyttä ja terävyyttä, tulkoon
nyt. Kun puupäisistä vänkääjistä johtuen Naakka on joskus itsekin epäillyt viestin
perillemenoa.

Esille tulleiden asioiden dokumentaatio yhtenäiseen ja pysyvään muotoon on tärkeää
-ja koska digimaailma on katoavaista, saattaisi olla tärkeää saada opus oikein paperikirjaksi?
Ajan kuluessa asiat asettuvat perspektiiviinsä, kymmenen-kahdenkymmenen vuoden
päästä tämänkaltaisen yhteenvedon arvo on vain kasvanut.

Itse ilahduin esim. hätäpuhelun käsittelystä: Naakka ei ole jäänyt aiempien litterointien
vangiksi vaan on kuunnellut ominkin korvin ja päätellyt tapahtumakulkuja. Esim.
"sopivaksi" koettu kirous "-ttu" tietyssä kohdassa - Naakka ei sanaa kuule, niinkuin en
kuule minäkään. Paikoin kuulen toisin kuin Naakka, mutta tulen palauttamaan oman
kuunteluni saataville (palvelimeni lopetti kotisivupalvelut, mistä johtuen asiaan liittyvät
sivustot ovat toistaiseksi vain omalla koneellani).

Jatkan lukemista mielenkiinnolla - ja niinkuin thmbsup edellä totesi, olisi tärkeä tutkia
mistä juontui niin monella tasolla (poliisi, syyttäjä, käräjätuomarit, lehdistö) ilmenevä
halu vinouttaa niin karkeasti prosessia kuin Naakan kirjasta ilmenee. Itse veikkaan,
että kysesssä on pohjimmiltaan uhrin työpaikan maineen ja toiminnan suojeleminen,
kuten olen aiemminkin esittänyt.

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Suuret kiitokseni teille KN!. Ihailtavaa tekemistä ja perinpohjaista paneutumista aiheeseen! Arvostan! Sama koskee monia muitakin kirjoituksiasi täällä minfossa.

Tiedostojen latautumisessa ei minulla ole ollut mitään ongelmia.Olenhan yhden vuoden työskennellyt tietoturva-alalla.Tulostin koko revohkan ja luen sen pikkuhiljaa.

Naakalle kuitenkin sanoisin, että olen samaa mieltä kuin ennenkin:En ole varma Anneli Auerin syyttömyydestä, mutta en ole varma hänen syyllisyydestäkään.

Kaunista syksyn aikaa!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Ehdin eilen lukea sieltä täältä ja erittäin perusteellista työtä on tehty. Tekstissä on muutamia aika tulenarkoja kuvia :). Mikä on Naakan kanta jakamiseen? Voiko promota tai jakaa vapaasti?

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Uusi ilmainen nettikirja Ulvilan surmasta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Caldera kirjoitti:Ehdin eilen lukea sieltä täältä ja erittäin perusteellista työtä on tehty. Tekstissä on muutamia aika tulenarkoja kuvia :). Mikä on Naakan kanta jakamiseen? Voiko promota tai jakaa vapaasti?
Minun puolesta saa jakaa, jos uskaltaa.
Hyvällä asialla tässä ollaan, ja aina ei riitä hienovarainen vihjailu, vaan asioita pitää vääntää rautalangasta. Ei siellä juuri sen kummempia kuvia ole kuin on palstallakaan ollut.

Kirjaa ei ole tehty sensaation takia, voitonsaantitarkoituksissa tai kostoksi kenellekään (joskin lievää ärtymystä voi paikoitellen aistia...), vaan sillä toiveella, että totuus joskus selviäisi. Jokainen on syytön, kunnes toisin todistetaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Vastaa Viestiin