Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

rekkari kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 11:33 pm
Kun te antiannelistit väitätte annelia valehtelijaksi, niin mitenkäs te perustelette poliisin tekemän valehtelun?

Miksi sitä pitäisi jotenkin perustella? Väärin on väärin - vaikka väärintekijä olisi sitten poliisi (jollainka se lienee peräti extraväärin, koska virkamies, esivalta, poliisinstatus, tui tui jne yada yada)

Yritätkö perustella Annelin tekemiä vääryyksiä sillä, että joku poliisikin on tehnyt väärin? No ei se nyt ihan niin mene. Se, että naapurisi ajaa kännissä, ei oikeuta sinuakin rattijuoppoilemaan. Kaksi väärää ei tee oikeaa.

On teillä annelisteillä muuten jotenkin perverssi maailmankatsomus. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun yritätte vaivihkaa ujuttaa ajatusta, että kaksi väärää olisikin oikea. Ei ole. Edelleenkään. Menkää hakemaan hoitoa jostain, mutta väärin on väärin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:
Ma Loka 14, 2019 11:35 pm
rekkari kirjoitti:
Su Loka 13, 2019 11:33 pm
Kun te antiannelistit väitätte annelia valehtelijaksi, niin mitenkäs te perustelette poliisin tekemän valehtelun?

Miksi sitä pitäisi jotenkin perustella? Väärin on väärin - vaikka väärintekijä olisi sitten poliisi (jollainka se lienee peräti extraväärin, koska virkamies, esivalta, poliisinstatus, tui tui jne yada yada)

Yritätkö perustella Annelin tekemiä vääryyksiä sillä, että joku poliisikin on tehnyt väärin? No ei se nyt ihan niin mene. Se, että naapurisi ajaa kännissä, ei oikeuta sinuakin rattijuoppoilemaan. Kaksi väärää ei tee oikeaa.

On teillä annelisteillä muuten jotenkin perverssi maailmankatsomus. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun yritätte vaivihkaa ujuttaa ajatusta, että kaksi väärää olisikin oikea. Ei ole. Edelleenkään. Menkää hakemaan hoitoa jostain, mutta väärin on väärin.
Anneli Auer on syytön leskirouva, joka kirjoitettiin syylliseksi sellaisiin tekoihin, joihin syypäitä ovat aivan toiset henkilöt. Toivon, että poliisissa on osaamista selvittää Jukka S. Lahden virallisesti pimeäksi toistaiseksi jäänyt murha. Lisäksi poliisissa toivoisi olevan osaamista puuttua netissä ja muuallakin tapahtuviin syyttömiin henkilöihin ja tavallisiin suomalaisiin kohdistuviin viharikoksiin. Toivon, että poliisiorganisaatiossa pystytään palkkauksella vaikuttamaan siihen, että pitkäkestoisessa ja erikoistumista edellyttävässä vaativassa rikostutkinnassa on jatkossa riittävästi osaavaa henkilökuntaa.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pahoitteluni että en osaa ottaa tätäkään auer-ketjua vakavasti... mutta miten tuon nyt sitten vakavasti otat, kun yleensä aina etsitään niitä salaliittoja kaikkialta, ja varsinkin valtion virastot ja virkamiehet kuulostavat olevan pahimpia valehtelijoita ja totuuden peittelijöitä, mutta jos nyt tässä tapauksessa valtiokonttorin viestintäyksikön edustaja itse nimettömänä valtiokonttorin puolesta sanoo että kyseinen valtiokonttorin IP-osoite ei ole valtiokonttorin käytössä vaikka se siltä näyttääkin ja kukaan valtiokonttorin työntekijä ei ole tuossa kyseisessä tapauksessa tuota IP-osoitetta käyttänyt, niin pakkohan se on uskoa, tottahan sen täytyy olla kun he kerta näin tiedottavat :lol:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 3:25 pm
Pahoitteluni että en osaa ottaa tätäkään auer-ketjua vakavasti... mutta miten tuon nyt sitten vakavasti otat, kun yleensä aina etsitään niitä salaliittoja kaikkialta, ja varsinkin valtion virastot ja virkamiehet kuulostavat olevan pahimpia valehtelijoita ja totuuden peittelijöitä, mutta jos nyt tässä tapauksessa valtiokonttorin viestintäyksikön edustaja itse nimettömänä valtiokonttorin puolesta sanoo että kyseinen valtiokonttorin IP-osoite ei ole valtiokonttorin käytössä vaikka se siltä näyttääkin ja kukaan valtiokonttorin työntekijä ei ole tuossa kyseisessä tapauksessa tuota IP-osoitetta käyttänyt, niin pakkohan se on uskoa, tottahan sen täytyy olla kun he kerta näin tiedottavat :lol:


Oliko sinulla vaikeuksia luetunymmärtää minun aiempaa tekstiäni? (Vai etkö lukenut olleskaan?)

Lueppa uudestaan, niin sieltä sinulle selviää, ettei kyseinen IP edes ole mikään "Valtiokonttorin IP-osoite".

Annelistit ovat jymäyttäneet ja vedättäneet sinua.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 5:16 pm
damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 3:25 pm
Pahoitteluni että en osaa ottaa tätäkään auer-ketjua vakavasti... mutta miten tuon nyt sitten vakavasti otat, kun yleensä aina etsitään niitä salaliittoja kaikkialta, ja varsinkin valtion virastot ja virkamiehet kuulostavat olevan pahimpia valehtelijoita ja totuuden peittelijöitä, mutta jos nyt tässä tapauksessa valtiokonttorin viestintäyksikön edustaja itse nimettömänä valtiokonttorin puolesta sanoo että kyseinen valtiokonttorin IP-osoite ei ole valtiokonttorin käytössä vaikka se siltä näyttääkin ja kukaan valtiokonttorin työntekijä ei ole tuossa kyseisessä tapauksessa tuota IP-osoitetta käyttänyt, niin pakkohan se on uskoa, tottahan sen täytyy olla kun he kerta näin tiedottavat :lol:


Oliko sinulla vaikeuksia luetunymmärtää minun aiempaa tekstiäni? (Vai etkö lukenut olleskaan?)

Lueppa uudestaan, niin sieltä sinulle selviää, ettei kyseinen IP edes ole mikään "Valtiokonttorin IP-osoite".

Annelistit ovat jymäyttäneet ja vedättäneet sinua.
Miksi minä olisin ne sinun pitkät jaarittelusi kokonaan lukenut, kun asia tuli selväksi muutenkin, eli tietojen perusteella IP-osoite näyttää valtiokonttorin IP-osoitteelta, ja viestissään valtiokonttorin viestintäyksikkökin antaa ymmärtää että kyseinen IP-osoite voi näyttää valtiokonttorin IP-osoitteelta, mutta koska valtiokonttorin viestintäyksikkö sanoo että vaikka se näyttäisikin heidän IP-osoitteeltaan niin se ei sitä kuitenkaan tässä tapauksessa ole (koska he niin sanovat).
Eli osoite näyttää Valtiokonttorin ip:ltä, mutta on toki teoriassa ja miksei käytännössäkin mahdollista että se ei sitä ole, mutta todisteeksi siitä ettäkö se ei sitä olisi ei ole mitään muuta näyttöä kuin valtiokonttorin sana.
Sinun perustelusi toki todistaa sen että se ei välttämättä ole valtiokonttorin ip, mutta todistaako tuo perustelusi varmaksi sen että se ei olisi valtiokonttorin ip?
Eli onko Auerin väitteen kiistämiseksi muuta kovaa todistetta kuin valtiokonttorin vastaväite?

Ja taas päästään tuohon "annelistit on jymäyttäneet" hokemaan... minulle on ihan sama mitä annelistit ja antiannelistit hokevat, minä muodostan omat mielipiteeni ihan itse, en ole laumaeläin :mrgreen:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 5:53 pm
Sinun perustelusi toki todistaa sen että se ei välttämättä ole valtiokonttorin ip, mutta todistaako tuo perustelusi varmaksi sen että se ei olisi valtiokonttorin ip?
Eli onko Auerin väitteen kiistämiseksi muuta kovaa todistetta kuin valtiokonttorin vastaväite?
Jos toinen toimivaltainen viranomainen, Viestintävirasto kelpaa todistajaksi, niin on.

Kyseinen IP osoite EI OLE Valtiokonttorin. Olen tarkistanut.

PS. Ai niin, Suuri Salaliitto™, polliszei, syyttäjälaitos, koko valtio salaliitossa yksinhuoltaja eiku tuomittua seksirikollis-nettiyrittelijä Annely Aueristia vastaan. Joo Viestintävirastokin on ihan fabrikoinut koko IP-osoite asian?

Vaan on se hyvä sitten, että tämän suuren salaliiton äärellä teillä on sentään oikea IP-osoite? Vai onko...? Ehkäpä ei ole. Mistä tiedät, että yhtään mikään on sitä miltä se näyttää? Luulet vain.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 5:58 pm

Kyseinen IP osoite EI OLE Valtiokonttorin. Olen tarkistanut.
Milläs ja missä välissä sinä sen olet tarkistanut, kun aiemmin kirjoitit näin:
CSI kirjoitti:Kyseinen IP-osoite on kyllä Valtorin (=Valtion tietotekniikkapalveluyhtiö) osoitepoolista ja ei kerro kirjoittajasta oikeastaan yhtään mitään muuta, kuin että hänellä on pääsy Valtorin verkkoon jossain päin Suomea.
Eli kuten tuossa itsekkin sanot, et pysty päättelemään muuta kuin että kirjoittajalla on pääsy Valtorin verkkoon, eli kirjoittaja voi olla töissä Valtiokonttorissa tai sitten voi olla että ei ole, mutta sinun tutkimuksellasi ei asiaa pysty todistamaan kumpaankaan suuntaan, vaikka kuinka isoilla kirjaimilla kirjoittaisit että ei ole.

Mitä noihin salaliittoihin tulee, minä niihin en usko, mutta en kiistattomasti usko myöskään siihen että jos joku sanoo jotta "ei ole" niin se todistaisi sen että "ei ole", ei vaikka tuo "ei ole" olisi sanottu valtiokonttorin viestintähenkilön suulla, varsinkaan jos tuo henkilö ei tule sanomaan asiaa omalla nimellään esittäen asian todisteeksi jotain konkreettisempaa kuin oman sanansa.
Liitteet
huono todiste, ei edes väitteen esittäjän nimeä
huono todiste, ei edes väitteen esittäjän nimeä
sjJ6sq3.png (156.17 KiB) Katsottu 3634 kertaa

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 6:45 pm
CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 5:58 pm

Kyseinen IP osoite EI OLE Valtiokonttorin. Olen tarkistanut.
Milläs ja missä välissä sinä sen olet tarkistanut, kun aiemmin kirjoitit näin:
CSI kirjoitti:Kyseinen IP-osoite on kyllä Valtorin (=Valtion tietotekniikkapalveluyhtiö) osoitepoolista ja ei kerro kirjoittajasta oikeastaan yhtään mitään muuta, kuin että hänellä on pääsy Valtorin verkkoon jossain päin Suomea.
Eli kuten tuossa itsekkin sanot, et pysty päättelemään muuta kuin että kirjoittajalla on pääsy Valtorin verkkoon, eli kirjoittaja voi olla töissä Valtiokonttorissa tai sitten voi olla että ei ole, mutta sinun tutkimuksellasi ei asiaa pysty todistamaan kumpaankaan suuntaan, vaikka kuinka isoilla kirjaimilla kirjoittaisit että ei ole.

Mitä noihin salaliittoihin tulee, minä niihin en usko, mutta en kiistattomasti usko myöskään siihen että jos joku sanoo jotta "ei ole" niin se todistaisi sen että "ei ole", ei vaikka tuo "ei ole" olisi sanottu valtiokonttorin viestintähenkilön suulla, varsinkaan jos tuo henkilö ei tule sanomaan asiaa omalla nimellään esittäen asian todisteeksi jotain konkreettisempaa kuin oman sanansa.
Tuossahan se on yllä tekstissäni todistettu, että ei ole Valtiokonttorin IP-osoite. Eipä näytä vain totuus kelpaavan.

Itse vänkäätte, että se on Valtiokonttorin IP, vaikkei teillä ole senkään vertaa faktaa asiasta. Tyypilliseen annelisti-tapaan tähänkin on kehitelty käännetty todistustaakka: jos muut eivät pysty kumoamaan täydellisesti annelistin mihinkään perustumatonta väitettä, se muuttuu mukamas faktaksi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 8:46 pm
damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 6:45 pm
CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 5:58 pm

Kyseinen IP osoite EI OLE Valtiokonttorin. Olen tarkistanut.
Milläs ja missä välissä sinä sen olet tarkistanut, kun aiemmin kirjoitit näin:
CSI kirjoitti:Kyseinen IP-osoite on kyllä Valtorin (=Valtion tietotekniikkapalveluyhtiö) osoitepoolista ja ei kerro kirjoittajasta oikeastaan yhtään mitään muuta, kuin että hänellä on pääsy Valtorin verkkoon jossain päin Suomea.
Eli kuten tuossa itsekkin sanot, et pysty päättelemään muuta kuin että kirjoittajalla on pääsy Valtorin verkkoon, eli kirjoittaja voi olla töissä Valtiokonttorissa tai sitten voi olla että ei ole, mutta sinun tutkimuksellasi ei asiaa pysty todistamaan kumpaankaan suuntaan, vaikka kuinka isoilla kirjaimilla kirjoittaisit että ei ole.

Mitä noihin salaliittoihin tulee, minä niihin en usko, mutta en kiistattomasti usko myöskään siihen että jos joku sanoo jotta "ei ole" niin se todistaisi sen että "ei ole", ei vaikka tuo "ei ole" olisi sanottu valtiokonttorin viestintähenkilön suulla, varsinkaan jos tuo henkilö ei tule sanomaan asiaa omalla nimellään esittäen asian todisteeksi jotain konkreettisempaa kuin oman sanansa.
Tuossahan se on yllä tekstissäni todistettu, että ei ole Valtiokonttorin IP-osoite. Eipä näytä vain totuus kelpaavan.

Itse vänkäätte, että se on Valtiokonttorin IP, vaikkei teillä ole senkään vertaa faktaa asiasta. Tyypilliseen annelisti-tapaan tähänkin on kehitelty käännetty todistustaakka: jos muut eivät pysty kumoamaan täydellisesti annelistin mihinkään perustumatonta väitettä, se muuttuu mukamas faktaksi.
Kun minä en näe tekstissäsi edelleenkään mitään todistetta siitä että kyseessä ei ole Valtiokonttorin ip, näen tekstissäsi kyllä maininnan että kyseinen ip on peräisin Valtorin osoitepoolista.

Selventäisitkö nyt hieman tarkemmin että mikä kohta tekstissäsi todistaa yhtään mitään?

Ainut asia mitä tuo minulle todistaa on se että anneli on näköjään päässyt niin pahasti ihosi alle että jaksat edelleenkin vääntää jotain vuosia vanhaa tapausta :lol:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ei hyvää päivää. Johan täällä taas kysellään tyhmiä.

Onhan se nyt päivänselvää - tai ainakin pitäisi olla, että kun IP-osoitteen omistaa joku muu, niin ei se voi samaan aikaan ollakin sitten jossain toisaalla omistuksessa.

Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.

Hyvin setä näyttää jaksavan itsekin vääntää, joten siellä taitaa olla Anneli oikein laihaa pyllyäkin myöten jo nahkasi alla.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 10:21 pm
Ei hyvää päivää. Johan täällä taas kysellään tyhmiä.

Onhan se nyt päivänselvää - tai ainakin pitäisi olla, että kun IP-osoitteen omistaa joku muu, niin ei se voi samaan aikaan ollakin sitten jossain toisaalla omistuksessa.

Se nyt on aika yksiselitteisesti osoitettu, että tarkoittamanne IP-osoitteen omistaa valtionvarainministeriön alainen Valtori, niin eihän se silloin ole Valtionkonttorin omistama IP-osoite. Niinkuin erheellisesti vänkäätte.

Hyvin setä näyttää jaksavan itsekin vääntää, joten siellä taitaa olla Anneli oikein laihaa pyllyäkin myöten jo nahkasi alla.
Eikös tuo Valtori nimenomaan hoida muun muassa Valtiokonttorin verkkoliikenteen, eli valtiokonttorin IP-osoitteet ovat silloin Valtorin ip-osoitteita.
Yhteiseen verkkoliikenteeseen viittaa myöskin esimerkiksi tämä vanha uutinen:
Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin ja Valtiokonttorin www-sivuille ei tällä hetkellä pääse Valtion yhteisen verkon VY-verkon kautta.

Julkisesta verkosta (VY-verkon ulkopuolelta) sivustoille pääsee normaalisti.

Palvelutoimittaja selvittää ongelmaa Valtorin kanssa.
https://valtori.fi/artikkeli/-/asset_pu ... y-verkos-1

Eli minun mielestäni tuo väitteesi siitä että kyseinen ip-osoite kuuluu Valtorin verkkoon (tai samaan "osoitepooliin") ennemminkin todistaa sen puolesta että se voi olla Valtiokonttorin käytössä, kuin että se todistaisi sitä vastaan.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Et nyt oikein näytä ymmärtävän IP-tekniikkaa. Kyseinen IP-osoitehan ei mene maantieteellisesti lähellekkään Valtiokonttorin mestoja.

Valtorilla on kymmeniä tuhansia käyttäjiä asiakkainaan. Valtiokonttori on 270 ihmisen organisaatio. Jos kerran todennäköisyyksillä ruvetaan pelaamaan, niin silloin on todenäköisintä, ettei IP-osoitetta ole ainakaan valtiokonttorilaiset käyttäneet.

Vailla ainuttakaan konkreettista todistetta annelistit jankkaavat tuosta Valtiokonttorista vain koska idolinne Anneli on niin sanonut ja Annelihan taas on vainoharhainen, koska jäi vissiin manit saamatta Valtiokonttorin vuoksi. Nyt sitten kehitellään kaikenmaailman vaino-teorioita löyhin perustein.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 11:21 pm
Et nyt oikein näytä ymmärtävän IP-tekniikkaa. Kyseinen IP-osoitehan ei mene maantieteellisesti lähellekkään Valtiokonttorin mestoja.

Valtorilla on kymmeniä tuhansia käyttäjiä asiakkainaan. Valtiokonttori on 270 ihmisen organisaatio. Jos kerran todennäköisyyksillä ruvetaan pelaamaan, niin silloin on todenäköisintä, ettei IP-osoitetta ole ainakaan valtiokonttorilaiset käyttäneet.

Vailla ainuttakaan konkreettista todistetta annelistit jankkaavat tuosta Valtiokonttorista vain koska idolinne Anneli on niin sanonut ja Annelihan taas on vainoharhainen, koska jäi vissiin manit saamatta Valtiokonttorin vuoksi. Nyt sitten kehitellään kaikenmaailman vaino-teorioita löyhin perustein.
En minä ole huomannut kenenkään annelistin jankkaavan valtiokonttorista, minun huomioni kiinnitti se että sinä olet tuostakin aiheesta ketjun avannut koska mielestäsi annelin tulisi korjata virheensä koska sinun mielestäsi hän on väärässä, "nyt sitten kehitellään" kun tuo annelin valtiokonttori-kommentti näyttää olevan peräisin vuodelta 2016 ja sinä vaivauduit siitä yksinpuheluketjun avaamaan vuonna 2018, kun kiviäkin kiinnostaa :lol:
No nyt on sitten jankattu asiasta riittävästi :mrgreen:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja CSI »

damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 11:37 pm
En minä ole huomannut kenenkään annelistin jankkaavan valtiokonttorista....

Etkö? Katoppa peiliin...sieltä saattaapi löytyä se Valtiokonttorista jankkaava annelisti.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Miksi Anneli Auer ei korjaa virheellisiä väittämiään?

Viesti Kirjoittaja damfin »

CSI kirjoitti:
Ke Loka 16, 2019 7:11 am
damfin kirjoitti:
Ti Loka 15, 2019 11:37 pm
En minä ole huomannut kenenkään annelistin jankkaavan valtiokonttorista....

Etkö? Katoppa peiliin...sieltä saattaapi löytyä se Valtiokonttorista jankkaava annelisti.
No jankataan sitten, kun sanoit että tuo kyseinen IP-osoite ei ole lähelläkään valtiokonttorin mestoja, niin missä luulet valtiokonttorin IP-osoitteensa perusteella sijaitsevan?
No katsos sehän näyttää sijaitsevan Valtorin hallinnoimassa IP-osoitteessa sijainnissa Dublin - Irlanti :lol:
Image1.jpg
Image1.jpg (62.19 KiB) Katsottu 3378 kertaa
Mutta jos nyt vakaasti haluat olla sitä mieltä että jos kyseinen IP-osoite näyttää olevan rekisteröity Valtorin nimellä niin se ei voi olla Valtiokonttorin käytössä, niin mikäpä siinä, se on sinun mielipiteesi, mutta todista se ei yhtään mitään.

Vaikka jankkaisinkin, niin edelleenkään en tunnista olevani mikään annelisti, minulla ei ole mitään varmaa kantaa eikä mielipidettä oliko anneli syyllinen vai ei, minä en vain ole nähnyt mitään varmaa todistetta joka todistaisi annelin syylliseksi.

Vastaa Viestiin