En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisesta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 626
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000518189.html

Tässä linkki juttuun jossa mm. kerrotaan seuraavaa:
Kukka tapasi Auerin vuonna 2007 ollessaan taksikuljettajana Turussa, mutta seurustelusuhde hiipui Kukan siirtyessä yksityiseksi taksiyrittäjäksi Helsinkiin.

Ennen taksiyrittäjyyttään mies oli ollut työttömänä aina vuodesta 1995 asti. 90 -luvun lopussa hän kokeili siipiään erään eteläsuomalaisen yhtiön kauppaedustajana, jonka oli määrä myydä yhtiön valmistamia turvallisuusjärjestelmiä. Yhtiö irtisanoi kauppaedustajasopimuksen miehen kanssa kaksi vuotta myöhemmin, kun tämä ei ollut saanut myytyä ensimmäistäkään tuotetta. Kukka lähti oikeuteen päätöksestä, mutta hävisi.

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

https://www.ruutu.fi/video/2745116

Jokohan Anneli on muuttanut Espanjaan?

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Susku London »

TobiasW kirjoitti:https://www.ruutu.fi/video/2745116

Jokohan Anneli on muuttanut Espanjaan?
Olisitko kateellinen, jos hän nauttisi eurolla auringossa tapaksista ja kylmästä oluesta? Eräs tuttu kertoi hiljan maksaneensa oluesta yhdeksän euroa Suomessa. Noilla hinnoilla pitäisi tienata vähintäänkin, kuin suomalainen poliitikko.
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Susku, en ala täällä taloudellista tilannettani avaamaan enempää kuin toteamalla, että se on erittäin hyvä (todennäköisesti parempi kuin teillä kaikilla annelisteilla yhteensä), minulla on säännölliset tulot, enkä ole veloissani. Vakituinen kotini ei ole Suomessa ja voin matkustaa Espanjaan tai mihin tahansa muualle aina halutessani. Olen teitä n. 20v nuorempi, minua ei ole tuomittu rikoksista eikä määrätty maksamaan kymmenien tuhansien korvauksia kenellekään, minulla on onnellinen parisuhde, paljon ystäviä, kaunis koti, motivoiva päivätyö ja mielekkäitä harrastuksia myös kodin ulkopuolella. Lapsuuteni oli onnellinen, vanhempani eivät koskaan käyttäneet fyysistä eivätkä henkistä väkivaltaa ketään kohtaan, olemme edellen läheisissä väleissä koko perhe. Olen fyysisesti hyväkuntoinen ja terve, henkisesti tasapainossa, iloinen ja elämääni tyytyväinen, koskaan en ole tarvinnut masennus- tai muita psyykenlääkkeitä, eikä minulla ole päihde- tai muita riippuvuuksia.

Olenko kateellinen Annellille tai jollekulle muulle? Rehellinen vastaukseni on: En ole, missään olosuhteissa. Vaikka Anneli joisi ilmaiseksi päänsä täyteen viinaa tai söisi tapaksia niin että napa paukkuu joka ilta, en olisi kateellinen Annelille edellä luettelemistani syistä sekä siksi, että olen absolutisti enkä syö sianlihaa enkä äyriäisiä.

Ja EI Susku, EN lähde väittelemään kanssasi edellä mainituista omaa elämääni koskevista asioista, koska sinä et 100% varmuudella tiedä minusta etkä elämästäni mitään. Etkä koskaan tule tietämäänkään. Joten älä edes yritä räksyttää tähän mitään, koska en palaa lukemaan tätä ketjua, enkä sinun nollan arvoisia kommenttejasi.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

TobiasW kirjoitti:Susku, en ala täällä taloudellista tilannettani avaamaan enempää kuin toteamalla, että se on erittäin hyvä (todennäköisesti parempi kuin teillä kaikilla annelisteilla yhteensä), minulla on säännölliset tulot, enkä ole veloissani. Vakituinen kotini ei ole Suomessa ja voin matkustaa Espanjaan tai mihin tahansa muualle aina halutessani. Olen teitä n. 20v nuorempi, minua ei ole tuomittu rikoksista eikä määrätty maksamaan kymmenien tuhansien korvauksia kenellekään, minulla on onnellinen parisuhde, paljon ystäviä, kaunis koti, motivoiva päivätyö ja mielekkäitä harrastuksia myös kodin ulkopuolella. Lapsuuteni oli onnellinen, vanhempani eivät koskaan käyttäneet fyysistä eivätkä henkistä väkivaltaa ketään kohtaan, olemme edellen läheisissä väleissä koko perhe. Olen fyysisesti hyväkuntoinen ja terve, henkisesti tasapainossa, iloinen ja elämääni tyytyväinen, koskaan en ole tarvinnut masennus- tai muita psyykenlääkkeitä, eikä minulla ole päihde- tai muita riippuvuuksia.
Onko sinulle TobiasW tuttu seuraava Eino Leinon teksti ja millaisia ajatuksia sen tiimoilta itselläsi herää:
Laulu onnesta

Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,
kell’ aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit’ ihmisten.
Kell’ onni on, se käyköön korpehen
ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan
ja hiljaa iloitkohon onnestaan.
TobiasW kirjoitti:Olenko kateellinen Annellille tai jollekulle muulle? Rehellinen vastaukseni on: En ole, missään olosuhteissa. Vaikka Anneli joisi ilmaiseksi päänsä täyteen viinaa tai söisi tapaksia niin että napa paukkuu joka ilta, en olisi kateellinen Annelille edellä luettelemistani syistä sekä siksi, että olen absolutisti enkä syö sianlihaa enkä äyriäisiä.
Meitä kaikkia todennäköisesti kiinnostaa motiivisi kirjoittaa täällä Ulvila-osiossa. Onko tapauksessa mielestäsi jotain epäkohtaa, mitä haluat omalla esiintulollasi hoitaa kuntoon?
TobiasW kirjoitti:Ja EI Susku, EN lähde väittelemään kanssasi edellä mainituista omaa elämääni koskevista asioista, koska sinä et 100% varmuudella tiedä minusta etkä elämästäni mitään. Etkä koskaan tule tietämäänkään. Joten älä edes yritä räksyttää tähän mitään, koska en palaa lukemaan tätä ketjua, enkä sinun nollan arvoisia kommenttejasi.
Oletko siirtymässä pois murhainfosta ja miksi? Mikä oli lyhyen murhainfo-visiittisi missio?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja CSI »

No niin, voisiko se keskustelu palata otsikon aiheen mukaiseksi ja turha henkilöön käyvä maalittaminen pois.

Erityisesti Susku ja PiLi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

TobiasW kirjoitti:Susku, en ala täällä taloudellista tilannettani avaamaan enempää kuin toteamalla, että se on erittäin hyvä (todennäköisesti parempi kuin teillä kaikilla annelisteilla yhteensä), minulla on säännölliset tulot, enkä ole veloissani. Vakituinen kotini ei ole Suomessa ja voin matkustaa Espanjaan tai mihin tahansa muualle aina halutessani. Olen teitä n. 20v nuorempi, minua ei ole tuomittu rikoksista eikä määrätty maksamaan kymmenien tuhansien korvauksia kenellekään, minulla on onnellinen parisuhde, paljon ystäviä, kaunis koti, motivoiva päivätyö ja mielekkäitä harrastuksia myös kodin ulkopuolella. Lapsuuteni oli onnellinen, vanhempani eivät koskaan käyttäneet fyysistä eivätkä henkistä väkivaltaa ketään kohtaan, olemme edellen läheisissä väleissä koko perhe. Olen fyysisesti hyväkuntoinen ja terve, henkisesti tasapainossa, iloinen ja elämääni tyytyväinen, koskaan en ole tarvinnut masennus- tai muita psyykenlääkkeitä, eikä minulla ole päihde- tai muita riippuvuuksia.

Olenko kateellinen Annellille tai jollekulle muulle? Rehellinen vastaukseni on: En ole, missään olosuhteissa. Vaikka Anneli joisi ilmaiseksi päänsä täyteen viinaa tai söisi tapaksia niin että napa paukkuu joka ilta, en olisi kateellinen Annelille edellä luettelemistani syistä sekä siksi, että olen absolutisti enkä syö sianlihaa enkä äyriäisiä.

Ja EI Susku, EN lähde väittelemään kanssasi edellä mainituista omaa elämääni koskevista asioista, koska sinä et 100% varmuudella tiedä minusta etkä elämästäni mitään. Etkä koskaan tule tietämäänkään. Joten älä edes yritä räksyttää tähän mitään, koska en palaa lukemaan tätä ketjua, enkä sinun nollan arvoisia kommenttejasi.
Sinulla on ollut onni saada kaikkea hyvää elämääsi, onnitteluni siitä! Ja olet välttynyt vastoinkäymisiltä, mitä meille melkein jokaiselle tulee elämän varrella, toisille enemmän, toisille vähemmän. Harva niiltä kokonaan välttyy.

Mutta ei pitäisi noin alentuvasti verrata meidän annelistien taloudellista tilannetta omaan, loistavaan tilanteeseesi. Et voi kuitenkaan tietää, ainoastaan oletat, että annelisti-parat jäävät reippaasti alle oman tulotasosi..

Kun Sinua on elämä näin kohdellut silkkihansikkain, miksi se ei sitten riitä? Mitä haet tällä syyttömän ihmisen parjaamisella ? No tiedetään, syyllisenähän Anneli Aueria pidät, se on toki tullut selväksi. Mutta ihmettelen, miksi onnellinen, hyvää ja mielenkiintoista elämää elävä ihminen rupeaa yhtäkkiä täällä haukkumaan ihmistä, jonka ei pitäisi merkitä hänelle mitään. Eikö se motivoiva työ ja muu kiva elämä harrastuksineen ja matkusteluineen täytä tarpeeksi päivääsi, kun aikaa näkyy riittävän täällä ilkeilyynkin.

Annelin puolustajilla on kuitenkin hyvä motiivi kirjoittaa täällä ja muillakin foorumeilla. Ja sehän on oikeusmurhan uhrin puolustaminen (seri-tuomio), ja vääryyksiä vastaan taisteleminen. Sanan voimalla.

Ja kaikkein eniten toimii kannustimena oikeudenmukaisuuden vaatimus, vahva oikeudentunto.

Luulenpa, että kuitenkin tulet tänne vielä lukemaan, mutta ethän voi tietenkään enää vastata!

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019



No niin, kukas sinä näistä vanhoista annelisteista olet? Jälleen yksi PiLin alter ego lisää tänne, jos pitäisi kirjoitustyylistä päätellä?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

CSI kirjoitti:Meri-Mari
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019



No niin, kukas sinä näistä vanhoista annelisteista olet? Jälleen yksi PiLin alter ego lisää tänne, jos pitäisi kirjoitustyylistä päätellä?
Annelilla ja hänen entisellä miesystävällään lienee aika monta tukijaa, jotka toimivat pääosin murhainfon ulkopuolella. On hienoa, että tännekin uskaltautuu uusia asioihin perehtyneitä kirjoittajia mukaan, koska keskeneräiset asiat on hoidettava asialliseen lopputulemaan.

Murhainfon ylläpidolla on henkilöllisyyteni tiedossa ja he tietävät minun kirjoittavan täällä yhdellä ainoalla nimimerkillä. Käsittääkseni murhainfon säännöissä on toisten nimimerkkien henkilöllisyyksien arvuuttelu ankarasti kielletty, joten ehkä sinunkin on syytä palata keskusteluketjun mukaiseen aiheeseen, mitä taisit aiemmassa viestissä jo toivoa.

Jokainen voi omalta osaltaan olla iloinen, jos ystävyyssuhteet kantavat läpi vaikeiden aikojen ja jos vanhat pieleen menneet asiat saadaan selvitettyä ja korjausliikkeitä aikaiseksi. Hyvältä näyttää.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:Käsittääkseni murhainfon säännöissä on toisten nimimerkkien henkilöllisyyksien arvuuttelu ankarasti kielletty,
Henkilöllisyyden arvuuttelu (Who u r IRL?) on toki kiellettyä mutta siitähän ei ollut kyse enkä minä sitä harrastanut.

Tuplanikkeilyn paljastaminen ei ole henkilöllisyyden paljastamista. Eihän sinun oikea nimesi sillä tule tiedettäväksi, että kerrotaan Meri-Mari = Pieni Liekki.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

CSI kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Käsittääkseni murhainfon säännöissä on toisten nimimerkkien henkilöllisyyksien arvuuttelu ankarasti kielletty,
Henkilöllisyyden arvuuttelu (Who u r IRL?) on toki kiellettyä mutta siitähän ei ollut kyse enkä minä sitä harrastanut.

Tuplanikkeilyn paljastaminen ei ole henkilöllisyyden paljastamista. Eihän sinun oikea nimesi sillä tule tiedettäväksi, että kerrotaan Meri-Mari = Pieni Liekki.
Hohhoijaa, älä nyt jaksa jauhaa tuota samaa! :x Ei se nyt vaan ole niin, että olisin Pieni liekki. Miksikähän niin luulet, ja mitä etua siitä nyt sitten olisi kirjoitella tänne useammalla nimimerkillä, ja kun se ei kuulemma ole edes luvallista? Onko vaikea uskoa, että Annelin puolustajien puolelle ilmestyisi ihan uusi nimimerkki, mahdotontako mielestäsi? Luulenpa, että meitä on pilvin pimein, mutta eivät lue saati kirjoittele netissä mitään.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari kirjoitti:mitä etua siitä nyt sitten olisi kirjoitella tänne useammalla nimimerkillä....? Onko vaikea uskoa, että Annelin puolustajien puolelle ilmestyisi ihan uusi nimimerkki, mahdotontako mielestäsi? Luulenpa, että meitä on pilvin pimein, mutta eivät lue saati kirjoittele netissä mitään.
Vastaus (retoriseen?) kysymykseesi tulikin omassa kirjoituksessasi. PiLi haluaa luoda vaikutelman, että Annelin puolustajien takana on joku Kansanrintama™ ja sieltä pompsahtelee tänne mukamas spontaanisti kaikenlaisia uusia nickejä julistamaan torjuntamarssirivistön ilosanomaa.

Ai niin, pitääkin laittaa jakoon:
Videolla annelistit vuosijuhlamarssivat johtajansa K.N. (Kim-uole Naakan) ohitse kohti varmaa tuomionperuutusvoittoaan.

https://www.youtube.com/watch?v=096hnKDw5tc
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

CSI kirjoitti:
Meri-Mari kirjoitti:mitä etua siitä nyt sitten olisi kirjoitella tänne useammalla nimimerkillä....? Onko vaikea uskoa, että Annelin puolustajien puolelle ilmestyisi ihan uusi nimimerkki, mahdotontako mielestäsi? Luulenpa, että meitä on pilvin pimein, mutta eivät lue saati kirjoittele netissä mitään.
Vastaus (retoriseen?) kysymykseesi tulikin omassa kirjoituksessasi. PiLi haluaa luoda vaikutelman, että Annelin puolustajien takana on joku Kansanrintama™ ja sieltä pompsahtelee tänne mukamas spontaanisti kaikenlaisia uusia nickejä julistamaan torjuntamarssirivistön ilosanomaa.

Ai niin, pitääkin laittaa jakoon:
Videolla annelistit vuosijuhlamarssivat johtajansa K.N. (Kim-uole Naakan) ohitse kohti varmaa tuomionperuutusvoittoaan.

https://www.youtube.com/watch?v=096hnKDw5tc
No kylläpäs meitä annelisteja onkin sitten valtava ja uljas joukko, senhän nyt halusit todistaa tuolla videolla.. :D

Mutta enpä voinut olla naurahtamatta tuolle vitsillesi.

Ja vakavasti puhuen, jos tänne on monen kuukauden aikana tullut yksi ainoa annelisti (minä) lisää, niin ei sillä nyt kovin luoda vaikutelmaa puolustajien kansanrintamasta.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Meri-Mari kirjoitti:
No kylläpäs meitä annelisteja onkin sitten valtava ja uljas joukko, senhän nyt halusit todistaa tuolla videolla.. :D
.
Ei tuolla isollakaan joukolla tapahtuva pelkkä henkselien paukuttelu taida paljoa auttaa. Yrittäkää ennemmin ottaa kiinni Jukka S. Lahden murhaaja. Todella kyvykkäitä tutkijoita tuntuu olevan ainakin. Ja eikös todennäköinen tekijäkin ole tiedossa. Ainakin eräällä henkilöllä. Joten luulisi olevan aika helppo päästä eteenpäin ja saada aikaan todellista tulosta.
Tämän jälkeen olisi sitten helpompaa alkaa vaatia muiden vääryyksien korjaamista.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: En usko hetkeäkään tarinaa Auerin ja Kukan tutustumisest

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Joosua kirjoitti:
Meri-Mari kirjoitti:
No kylläpäs meitä annelisteja onkin sitten valtava ja uljas joukko, senhän nyt halusit todistaa tuolla videolla.. :D
.
Ei tuolla isollakaan joukolla tapahtuva pelkkä henkselien paukuttelu taida paljoa auttaa. Yrittäkää ennemmin ottaa kiinni Jukka S. Lahden murhaaja. Todella kyvykkäitä tutkijoita tuntuu olevan ainakin. Ja eikös todennäköinen tekijäkin ole tiedossa. Ainakin eräällä henkilöllä. Joten luulisi olevan aika helppo päästä eteenpäin ja saada aikaan todellista tulosta.
Tämän jälkeen olisi sitten helpompaa alkaa vaatia muiden vääryyksien korjaamista.
Olen ymmärtänyt, että tietynlaiset toimintatavat voidaan tulkita vainoamiseksi, joten suorat yhteydenotot murhaajaehdokkaisiin ovat käsittääkseni poissuljettuja - paitsi tietysti murhaa tutkivan poliisin tekeminä. Naakan kirjassa on koottuna kaikki oleellinen tieto, josta poliisin on halutessaan helppo jatkaa vuosikausia keskeytyneenä ollutta murhatutkintaa.

Valitettavasti poliisiylijohtaja, valtakunnansyyttäjä, korkeimman oikeuden presidentti tai kukaan muukaan varteenotettava virkamieskunnan edustaja ei ole astunut julkisuuteen pyytämään Auerilta virallisesti anteeksi, että häntä on perusteettomasti murhateosta aikoinaan epäilty, joten suurin osa poliiseista on edelleen sitä mieltä, että kyseessä on ollut puolisoiden välinen riitatilanne ja että vaimo on tekoon syyllinen. En tiedä, uskaltaako kukaan tavallinen rivipoliisi edes ääneen todeta, että syyllinen voisi olla joku muu. Tämä on mielestäni todella surullinen pattitilanne.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin