Annelistien outo logiikka?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

TobiasW kirjoitti:Csi, kokeillaampa tällaista, otetaan joku kellonaika, jolloin kirjoitetaan täsmälleen samaan aikaan eri ketjuihin? :D
Ei se mitään todista. Mulla on täällä kaksi tietokonetta, teen viestit valmiiksi ja painan entteriä molemmilla koneilla yhtäaikaa. Hähhää!

Lisää siimaa vaan annelisteille. Ne punoo siitä itselleen kyllä köyttä ja hirttäytyvät siihen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Mitähän tämä kertoo muusta päättelykyvystänne, onkohan se oikein terässä, kun nyt jo muutama nimimerkki epäilee minua joksikin muuksi, esim. PiLiksi. Hmh. Ei taida murhaspekuloinnitkaan mennä oikein teiltä, kun tässäkin asiassa erehdytte. Siis kuvittelette omianne vain. Kuvitteletteko paljonkin kaikenlaista, ja luulette sen sitten olevan totta?

Siihen nyt vain tartuttiin, eikö teillä ole itse viestiini mitään sanomista?

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Nyt kannattaa Suskun ja Annelin varoa ettei liikaa innostu, menee vielä Sangriat väärään kurkkuun. ;)

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Meri-Mari kirjoitti:Mitähän tämä kertoo muusta päättelykyvystänne, onkohan se oikein terässä, kun nyt jo muutama nimimerkki epäilee minua joksikin muuksi, esim. PiLiksi. Hmh. Ei taida murhaspekuloinnitkaan mennä oikein teiltä, kun tässäkin asiassa erehdytte. Siis kuvittelette omianne vain. Kuvitteletteko paljonkin kaikenlaista, ja luulette sen sitten olevan totta?

Siihen nyt vain tartuttiin, eikö teillä ole itse viestiini mitään sanomista?
En tiedä, oletko sinä joku niistä useammasta henkilöstä, joiden kanssa olen ollut vuosien saatossa tekemisissä netin ulkopuolella ja jotka ovat todenneet pysyvänsä erossa murhainfosta siellä vallitsevan lynkkausmielialan vuoksi. Pidän hienona, että uusia asiakirjoittajia uskaltautuu mukaan. Lisäksi kannustan teitä palstalta poistuneita Anneli Auerin tukijoukoissa seisoneita kirjoittajia edelleen mukaan talkoisiin, jotta saamme poliisin jatkamaan Ulvilan murhatutkimusta ja selvittämään ne tahot, jotka ovat Anneli Aueriin ja hänen läheisiinsä kohdistuvan vihakirjoittelun takana.

Kiitos kaikille niille, jotka tekevät töitä omilla suunnillaan, jotta väärät seksuaalirikostuomiot saadaan purettua ja jotta syyllisiksi kirjoitettujen henkilöiden maineet saadaan puhdistettua. Luottakaa siihen, että totuus on se, mikä kantaa. Voimia toivotan erityisesti Annelille ja hänen lapsilleen sekä entiselle miesystävälleen. Solmut aukeavat ja asiat selviävät, koska niin moni ihminen seisoo teidän tukenanne ja haluaa korjata pieleen menneet asiat parhain päin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
Susku London
Roger Murtaugh
Viestit: 893
Liittynyt: La Huhti 29, 2017 2:35 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Susku London »

TobiasW kirjoitti:Etelä-Espanja on pedofiilin ja ihmiskauppiaan (eurooppalainen) taivas.
Mistä olet tällaisen kuvan saanut? Onko siellä tapahtunut joku sieluasi järisyttänyt juttu, jota näet "peikkoina" ympärilläsi, eli tapahtuneen myös Suomessa? Ulvilan juttu on sinulle se peikko?
Susku London, korruption vastustaja
Lataa Naakan kirja Ulvilan surmasta! (Salasana on ulvila) https://drive.google.com/file/d/1VxnVEZ ... 3n6mH/view
BLOGI:
http://anneliauer.com
LIITY seuraajakseni:
http://twitter.com/SuskuLondon

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Keronen kirjoitti:
Kuolemannaakka: Täytyy nyt alkuun pahoitella, kun melko tahdittomasti kommentoin koulutuksesi tasoa. En vetänyt tätä johtopäätöstä tekstistä, vaan minulla oli sellainen muistikuva, että koulutuksesi tasosta olisi täällä joskus mainittu. Kirjasi sisältö tosin vahvisti tätä mielikuvaa.

Lueskelin tänään kirjaasi uudelleen, tällä kertaa se mielessä, että sen ei ole tarkoitus olla akateeminen tutkimus.

Lyhykäiset kommentit kirjasi sisällöstä, nyt selattuani sitä uudelleen. Lopuksi kysyisin sinulta vielä yhden kysymyksen:

Olet selvästi nähnyt paljon vaivaa teoksen kirjoittamiseen. Harvalla riittäisi mielenkiinto. Kirjasi on tällä hetkellä annelistien vankka todistus siitä, että auer on syytön. Kirjaasi ei kuitenkaan voi pitää todistuksena tästä, sillä se on asenteellisesti kirjoitettu. Syytät poliiseja ja mediaa asenteellisuudesta ja todistusaineiston piilottelusta.

Kirjasi lähtökohtana ovat seuraavat:
Auer on syytön
Poliisi valehtelee
Media valehtelee
Syyttäjä valehtelee

Teoksesi ainut agenda on todistaa Auerin syyttömyys ja vastapuolen sekä median asenteellisuus/vilpillisyys. Et edes yritä löytää totuutta, vaan todistella omaa totuuttasi asiasta. Syyllistyt siis tutkimuksessasi siihen pahaan mihin tutkimuksesi perustuu. Olet myös sokea omalle toiminnallesi.

Näet Lahden pistohaavoissa ja rikospaikkakuvissa näkyvissä verijäljissä mitä erikoisempia kuvia ja muodostelmia. Tekstiä lukiessa mietin vain, että mitähän kaikkea kivaa löydät Rorschachin musteläiskätestistä.

Minun on myös vaikea niellä näkemystäsi, että olet pätevämpi rikospaikkatutkija, kuolinsyyntutkija, psykologi, tuomari ja liuta muita hienoja ammattinimikkeitä sillä kokemuksella, jonka olet julkisia esitutkintamateriaaleja ihmetellessäsi saanut. Rohkeasti esität kirjassasi eriäviä näkökulmia melko pitkälti jokaisen edellä mainitun lausunnoista.

Kirjallasi ei valitettavasti ole mitään arvoa totuuden selvittämisessä.

Seuraavaksi esittäisin seuraavanlaisen kysymyksen:
(Lähes) joka kerta, kun sinulta pyydetään lähdettä johonkin faktana esittämääsi väitteeseen, toteat, että lähteen voi etsiä itse. Miksi et yritä auttaa muita löytämään sinun totuuttasi asiaan? Jos perustelisit ja todistaisit lähteillä väitteesi, niin täällä saattaisi ääni muuttua kellossa ja useampi näkisi Auerin olevan syytön.

Voi kuule, kun oon täällä pian 10 vuotta todistanut lähteillä väitteitäni, enkä mä jaksa jauhaa niitä samoja perusasioita, kun siitä ei ole mitään hyötyä. Kuinka moneen tuhanteen jankutukseen ja kysymykseen täällä on saanut vastata kymmeniä kertoja aina uudestaan. Siellä kirjasssa perustellaan ne asiat ihan fyysisiin, mitattavissa oleviin faktoihin perustuen. Se on siksi tehty, ettei tarvitsisi satoja kertoja jankuttaa samoista asioista. Lue se teksti ajatuksella, ja kysy sitten lisätietoja ja mistä mikäkin tieto tai päätelmä on peräisin.

Lue myös hovin tuomio ja hommaa etp-materiaali ja lue sekin. Voidaanko tehdä niin? Jos et jaksa etkä viitsi, niin tyydy kohtaloosi. Mihin sinä tarvitset lähdetietoja, kun et niitä kuitenkaan lue saati usko??

Kirjassa on enemmän lähteitä kuin hovioikeuden tuomiossa. Ei sielläkään lue jokaisen tiedon tai päätelmän perässä lähdeviitettä. Kuten kirjassani, siellä kerrotaan esim "Auer on kuulustelussaan 23.8.2009 kertonut...", eikä suinkaan "Auer on kertonut [etpk lisäpöytäkirja liite 2 , sivut 3-4]". Et varmaan pidä hovin tuomiota mielipidekirjoituksena. Hovin ja muiden oikeusasteiden tuomioissa asioita perustellaan paljon vähemmän ja pinnallisemmin kuin tuossa kirjassa.

Jokainen PÄÄTELMÄ on aina mielipide, jos sitä ei sido faktoihin. Silloin käytetään yleensä ilmauksia " tästä päätellen" tai "näyttäisi siltä, että" tai jopa "voisi kuvitella". Päätelmä on päätelmä, se ole fakta. Päätelmä on fakta vasta kun se voidaan todistaa fyysisellä näytöllä.

Maapallon pyöriminen auringon ympäri on nykyään fakta, joskus se ei ollut. Kukaan ei kirjoita "Maapallo pyörii auringon ympäri [Galilei 1632]". Samanlainen fakta on se, ettei ihminen voi olla 3 sekunnin päästä 10 metrin päässä ja sitten taas 5 sekunnin päästä takaisin 10 metrin päässä ja tappaa tässä välissä ihmistä useilla astaloniskuilla, veitsellä ja kiivetä vielä ikkunastakin. Se on mitattavissa oleva asia.

Mitä ihmeen kuvioita minä Lahden haavoissa tai jossain verijäljissä näen??? Mistä sinä puhut!? Ainoa, joka tässä jutussa on kuvioita nähnyt, ovat syyttäjät.


Minusta on äärimmäisen röyhkeää, että ihminen, joka ei tiedä koko jutusta edes perusasioita eikä vaivaudu ottamaan asioista selvää, selittää täällä, ettei "kirjallasi ole mitään arvoa totuuden selvittämisessä". Ei hyvää päivää...oikein tyhmyyden ylistys...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Eilisaamu kirjoitti:
TobiasW kirjoitti:- Tietoinen strategia keskustelun ohjaamiseksi pois annelistien agendan kannalta kiusallisista kysymyksistä. Aina kun alkaa ”polttaa”, annelistit syöksyvät paikalle esittämään tolkuttoman pitkiä&sekavia monologejaan ja ’vastakysymyksiään’, joissa ei ole (eikä ole tarkoituskaan olla) päätä eikä häntää.
Kuten naakan litania Miss Holmesin 6-11 vuoden takaisista kirjoituksista. Ja sitten kysyy miten tällaisten kanssa voi täällä keskustella.

Kieltämättä voi olla vaikeaa nuinikkäästi...

Yksi asia joka tässä annelistien logiikassa ihmetyttää, liittyen niin naakan kuin Auerin kirjaan. On kykenemättömyys nähdä se asia, että ne kirjat on kirjoitettu yhdestä näkökulmasta,jolloin toisesta näkökulmasta katsottuna ne ovat puolueellisia. Miten teillä ei nuinkin sivistyneillä ihmisillä riitä ymmärrys tähän, ja hyväksyä se asia?

Niin ja naakka, näkemyksesi siitä että kirjoittajan lapsuudella on yhteys siihen, näkeekö Annelin syyllisenä vai syyttömänä jne... Voit unohtaa tuollaisen kokonaan. Ei pidä paikkaansa.
Ymmärtänet että Suomessa sadoillatuhansilla jopa miljoonilla ihmisillä on mielipide asiasta, onko Anneli syytön vai syyllinen, niin mieti siitä eteenpäin logiikkasi kestävyyttä.
Mikset sinä voi ymmärtää, ettei joku tapahtunut asia ole mikään mielipidekysymys. Sehän on tapahtunut vain yhdellä tavalla, ei monella vaihtoehtoisella tavalla. Nyt ei puhuta uskonnosta tai muista uskon asioista.

En minä ole ollut mikään "annelisti" kun olen tänne palstalle tullut. Minä vain (monen muun lisäksi) tutkin tämän jutun materiaalin, ja HUOMASIN, että Auer ei ole syyllinen. Totta hemmetissä minä sen jälkeen olen "puolueellinen" ja yritän kaikille kertoa, miten asian voisi muutkin huomata. Ei se auer ole minun tuttuni, ei ole hänessä penniäkään kiinni. On vain OIKEUDENMUKAISTA, että oikeus tässä jutussa toteutuisi ja syyttömät eivät kärsisi.

Yksikään vaikka tuon kirjan jutuista ei ole vääristeltyä tai valehtelua. Ne saa kuka vain tarkistaa ja kokeilla itse ja lähteet kyllä löytyy kun niitä pyydetään. Kirja on tehty siksi, että joku poliisi tai viranomainen voisi ihan ITSE perehtyä tapauksen materiaaliin ja huomata, että kappas, kyllähän se tuossa totta puhuukin. Ei tarvitse valehdella, kun tämä juttu on niin selvä.

Ei tässä ole mistään muusta kyse kuin siitä, että te ette usko, kun joku anonyymi nettikirjoittaja kertoo asian tutkineensa. Jos poliisi sanoisi lehdessä, te uskoisitte.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti:Tässä kattava esimerkki siitä, miksi tämä antiannelistien "logiikka" riepoo mua. Mielipiteitä muutetaan ihan lennossa aina sen mukaan, mitä joku muu sanoo. Vähän ajan päästä palataan taas vanhaan mielipiteeseen, puhutaan ihan ristiin itsensä kanssa ja ajaudutaan ihan älyttömiin versioihin.

No, täällä on kaikenlaisia nimimerkkejä ollut aikojen saatossa. Miss Holmes oli varmaankin anti-annelistien "PiLi", samanlainent tuuliviiri tunteilija-lepattaja kuin mitä siellä annelistileirissä on pieni liekinvartija.

En nyt lähtisi kuitenkaan yleistämään yhden ihmisen sekoilun perustella huomioita kaikkiin ihmisiin sopiviksi.

PS. mitä tulee lapsuuteeni, niin se oli kohtalaisen onnellinen. Ei ollut pedofiliaa, ei edes psykopaattia kaapissa. Ehkä hieman autoritäärinen toinen vanhemmista, mutta se nyt ei ole mitenkään harvinaista minun sukupolveni lapsuudessa. Siihen maailman aikaan oli tapana olla vähän autotäärisempi niin kotona, koulussa kuin myöhemmin työelämässä. Tuskin meitä kukaan sen vuoksi onnettomaksi itseään koki?
Niin no, sinähän kirjoitit itse täällä näin:
15.2.2013: Minulla on ehkä vähän enemmän pelisilmää lasten tilanteeseen - koska toinen vanhemmistani oli tuollainen manipulatiivinen paskiainen, miksi Aueria epäillään. Valitettavasti. Onneksi ei nyt mitään Ulviloita tai sen kummempia tapahtunut - mutta paskiainen silti oli. Tämä vanhempani, täydellinen mulkvisti, osasi kyllä pitää 100% kulissit ulospäin eli tuskinpa perheemme ulkopuolella kukaan käsitti, että turpaan sai niin puoliso kuin lapsetkin tasaisin väliajoin.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:Tobias, Keronen ja muut järjissään olevat, kriittisesti ja avoimesti asioihin suhtautuvat.

On täällä takavuosina ollut järkeviäkin nickejä. Kehotan lukemaan historiasta esim. nimimerkki Valhallan sivalluksia. Naakkakin sai siipeensä välillä aika tehokkaasti Valhallan terävästä miekasta. Sen jälkeen kun Valhalla täältä poistui, onkin Naakka saanut tuoda agendaansa aika estoitta esiin ilman vastalauseita.

Varmaan löydät näitä "sivalluksia" jostain?=)
Valhallan tyyli oli voivotella, kuinka lapset kärsii, jos heitä ei uskota, ja toivoa, ettei mitään aineistoa koskaan tulisi julkiseksi. Sehän oli ulkosuomalaisenkin hartain toive. Ja perusteena kaikelle oli "ei meidän tarvitse tutkia, koska poliisi on nämä tutkinut ja poliisi tietää!".

Siinä Valhalla oli kyllä antiannelistien kärkikaartia, kun ei uskonut taustanauhateoriaan. Taisi itse asiassa sen takia poistua palstalta, kun ei enää viitsinyt syyttäjän höpinöitä puolustella 2015.


Mutta tosiaan: kannattaa lukea valhalla tekstejä ja paljonko sieltä tuli kokonaisvaltaisia selityksiä siitä, mitä Ulvilassa on tapahtunut. Kaikki tarmo laitettiin siihen, että yritetään todistella, ettei ulkopuolinen surmaaja ehdi tappamaan Lahtea, joten Auer sitten vaan "jotenkin" tappaa. Valhalla moneen kertaan sanoi, ettei tarvita mitään tapahtumakuvausta. Myöskään hyväksikäytöistä ei hänen mukaansa tarvittu mitään fyysisiä todisteita (ja "parempi lasten kannalta niin!") tai tutkimuksia, pelkät kertomukset riittivät.


Tutkimuksen ja tiedon pelko on se antiannelistien yhteinen nimittäjä. On paljon helpompi kertoa mielipiteitä sellaisista asioista, joista ei ole mitään tietoa saatavissa. Ja toivoa, ettei sitä tietoa koskaan tulisikaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti:
CSI kirjoitti:Tobias, Keronen ja muut järjissään olevat, kriittisesti ja avoimesti asioihin suhtautuvat.

On täällä takavuosina ollut järkeviäkin nickejä. Kehotan lukemaan historiasta esim. nimimerkki Valhallan sivalluksia. Naakkakin sai siipeensä välillä aika tehokkaasti Valhallan terävästä miekasta. Sen jälkeen kun Valhalla täältä poistui, onkin Naakka saanut tuoda agendaansa aika estoitta esiin ilman vastalauseita.

Varmaan löydät näitä "sivalluksia" jostain?=)
Haku toimii sinulle siinä missä minullekin, joten help yourself.

Mitä tulee tietoon, niin siitä sinulla puhe mistä puute.

Esimerkisi lasu-asiasta olet suuna päänä jauhamassa vaikka:

a) oikeasti et tiedä etkä edes voi tietää kokonaisuutta

b) sinua paremmat asiantuntijat ml. kaksi eri oikeusastetta ovat olleet varsin yksimielisiä lasu-keissin näytön vakuuttavuudesta ja pitävyydestä. Annelistin tyypillinen reaktio on ohittaa kyseinen tosiasia ja ajaa keskustelu johonkin nurkkaan, epäolellisuuksiin, jossa jankataan jostain varsin pienestä lillukanvarresta, esim. siitä, onko tutkimuksissa käytetty Obelux-laite lääketieteelliseen käyttöön hyväksytty vaiko ei tai jotain muuta aivan täyttä paskaa. Tai sitten suolletaan 200 palstasivua paskaa jonkun Joki-Eerikkilän milloin mistäkin fiitsöristä. Aivan kuin tuomio olisi pelkästään siihen perustunut.

Lasu-keississä lasten kertomukset olivat yhdenmukaisia, uskottavia ja aitoja - ja jo pelkästään niiden perusteella kyseinen konnapari Auer-Kukka kuului vankilaan. Minkä hovi sitten tekikin kovennettuna. Muu näyttö on ollut sitten tapausta tukevaa.
Viimeksi muokannut CSI, To Elo 15, 2019 10:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Pieni liekki kirjoitti:
Meri-Mari kirjoitti:Mitähän tämä kertoo muusta päättelykyvystänne, onkohan se oikein terässä, kun nyt jo muutama nimimerkki epäilee minua joksikin muuksi, esim. PiLiksi. Hmh. Ei taida murhaspekuloinnitkaan mennä oikein teiltä, kun tässäkin asiassa erehdytte. Siis kuvittelette omianne vain. Kuvitteletteko paljonkin kaikenlaista, ja luulette sen sitten olevan totta?

Siihen nyt vain tartuttiin, eikö teillä ole itse viestiini mitään sanomista?
En tiedä, oletko sinä joku niistä useammasta henkilöstä, joiden kanssa olen ollut vuosien saatossa tekemisissä netin ulkopuolella ja jotka ovat todenneet pysyvänsä erossa murhainfosta siellä vallitsevan lynkkausmielialan vuoksi. Pidän hienona, että uusia asiakirjoittajia uskaltautuu mukaan. Lisäksi kannustan teitä palstalta poistuneita Anneli Auerin tukijoukoissa seisoneita kirjoittajia edelleen mukaan talkoisiin, jotta saamme poliisin jatkamaan Ulvilan murhatutkimusta ja selvittämään ne tahot, jotka ovat Anneli Aueriin ja hänen läheisiinsä kohdistuvan vihakirjoittelun takana.

Kiitos kaikille niille, jotka tekevät töitä omilla suunnillaan, jotta väärät seksuaalirikostuomiot saadaan purettua ja jotta syyllisiksi kirjoitettujen henkilöiden maineet saadaan puhdistettua. Luottakaa siihen, että totuus on se, mikä kantaa. Voimia toivotan erityisesti Annelille ja hänen lapsilleen sekä entiselle miesystävälleen. Solmut aukeavat ja asiat selviävät, koska niin moni ihminen seisoo teidän tukenanne ja haluaa korjata pieleen menneet asiat parhain päin.
Pieni liekki, en ole ollut tekemisissä kanssasi netin ulkopuolella. Olen keskustellut Auerista vain muutaman ihmisen kanssa (joku puolesta, joku vastaan), mutta en ole kenenkään kanssa puhunut murhainfosta. Eivät ole edes netti-ihmisiä nämä.

Todellakin vähän arvelutti pistää päänsä tänne. Onhan täällä aika kurjaa kohtelua joskus toisia kommentoijia kohtaan. Mutta ei tämä kuitenkaan ainoa foorumi ole, johon olen rekisteröitynyt ja jossa kommentoin joskus. Joten on jo vähän sietokykyä kehittynyt ilkeilyäkin vastaan. Sen toki olen joutunut toteamaan, etteivät Aueria puolustavat kommentit ole olleet suosiossa niillä keskustelupalstoilla, joihin olen omiani yrittänyt. Harva niistä on läpäissyt moderoinnin. Kun taas ne toisenlaiset kommentit ovat täyttäneet sivuja. Että sellaista sananvapautta ;)

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari kirjoitti:¨ Sen toki olen joutunut toteamaan, etteivät Aueria puolustavat kommentit ole olleet suosiossa niillä keskustelupalstoilla, joihin olen omiani yrittänyt. Harva niistä on läpäissyt moderoinnin. Kun taas ne toisenlaiset kommentit ovat täyttäneet sivuja. Että sellaista sananvapautta ;)
No täällä sitä ongelmaa ei taida olla vaan välillä annelistit ovat saaneet vähän liiankin kanssa ilmatilaa ja radioeetteriä verrattuna siihen, kuinka iso osa kansasta jaksaa uskoa tuohon sepittämäänne paskaan.

Varmaankin 99% suomalaisista ei usko paskaanne tai se ei kiinnosta heitä pätkän vertaa. Juttunne puhuttelee jotain prosenttia - varsinainen prosenttiliike se on tuokin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Kuten annellistit ovat useissa yhteyksissä korostaneet, heidän asiantuntemuksensa sekä murha- että seri-keississä on täysin ylivertaista ja heidän esittämänsä näkemykset&teoriat siitä, ”miten kaikki meni” (tai ei ainakaan mennyt), perustuu vuosikausia jatkuneeseen perusteelliseen tutkimukseen, jossa on hyödynnetty rikosteknisen&oikeuslääketieteellisen ja -psykiatrisen alan huippuosaamista yhteistyössä alan kansainvälisesti johtavien erikoisasiantuntijoiden kanssa. Edellä mainitulta pohjalta on laadittu kaksi 100% tositapahtumiin perustuvaa (luonnollisesti) erittäin korkeatasoista tieteellistä julkaisua, nimittäin A. Auerin Murhalesken Muistelmat ja nimimerkki Kuoleman Naakan (apua, totaalinen blackout! Unohdin kirjan nimen!) Miksi Anneli Auer on Syytön (oliko jotenkin näin?), joita lukematta on on turha edes yrittää ottaa kantaa Annelin ja Kukan saamiin lainvoimaisiin ja lopullisiksi jääneisiin lasten törkeitä raiskauksia, törkeitä seksuaalisia hyväksikäyttöjä, törkeitä pahoinpitelyjä ynnä muuta koskeviin rikostuomioihin, joita ei Korkki purkanut, eikä EIT pitänyt Annelin ja Jensin ihmisoikeuksia eikä ”syyttömyysolettamaa” loukkaavina.

Jukka Lahden murhaaja on kuitenkin edelleen vapaalla jalalla, eli tältä osin Ulvila-osastolla vellova vatulointi on edelleen ajankohtaista (murha ei koskaan vanhene, niinkuin kaikki tiedämme). Ja nyt päästään vihdoin monien mieltä askarruttavaan kysymykseen, joka on:
Miksi ihmeessä annelistien kovanluokan forensic-asiantuntemusta ja vuosikausien perusteellista tutkimustyötä ei ole vieläkään osattu hyödyntää Jukka Lahden murhaajan etsinnöissä?

Ja miten on mahdollista, että viranomaiskoneistomme (ml. KRP), oikeuslaitoksemme (korkeinta oikeutta myöten) ja jopa ylikansallinen, Euroopan johtavista oikeusoppineista koostuva tuomioistuin, ovat kaikki täynnä niin totaalisia pölkkypäitä, että ovat hölmöyksissään menneet tuomitsemaan nämä syyttömät aiheettoman ajojahdin uhrit vuosiksi vankilaan!? On toki mahdollista, että heidät on lahjottu tai muulla tavoin painostettu tuomitsemaan Anneli ja Jens, mutta nyt täytyy sanoa, etten millään keksi, kenellä tällaiseen kykenevällä taholla voisi olla motiivi tehdä näin harmittomalle pullantuoksuiselle kotiäidille ja rehellisenä&mukavana miehenä tunnetulle taksikuskille? Annelistit eivät toistaiseksi ole esittäneet mitään teorioita siitä, mikä/kuka viranomaisia ja oikeuslaitosta ohjaileva rikas&vaikutusvaltainen taho tällaisen ’salaliiton’ takana voisi olla?

Joka tapauksessa on selvää, että Annelin olisi pitänyt saada valtiolta vaatimansa miljoonakorvaukset, jotka koskivat siis myös ”vapaudenmenetystä” SERI-tuomioiden istumisen ajalta. Tämä olisi ollut myös taloudellisesti ajateltuna järkevää, kun valtio olisi välttänyt viivästyskorkovaatimukset, jotka tulevat nyt sitten maksettavaksi, kun kyseinen SERI-tuomio puretaan, vaikkei se oikeastaan enää lain mukaan olisi mahdollista, koska purkua on jo kerran haettu. Toki tässä on sen luokan oikeusmurha kyseessä, että turhat lakipykälät voidaan, ja tuleekin oikeudenmukaisuuden ja kohtuullisuuden nimissä, aivan hyvin sivuuttaa.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

TobiasW kirjoitti:
Jukka Lahden murhaaja on kuitenkin edelleen vapaalla jalalla, eli tältä osin Ulvila-osastolla vellova vatulointi on edelleen ajankohtaista (murha ei koskaan vanhene, niinkuin kaikki tiedämme). Ja nyt päästään vihdoin monien mieltä askarruttavaan kysymykseen, joka on:
Miksi ihmeessä annelistien kovanluokan forensic-asiantuntemusta ja vuosikausien perusteellista tutkimustyötä ei ole vieläkään osattu hyödyntää Jukka Lahden murhaajan etsinnöissä?
Itse asiassa nimimerkki turumurren 3d-kuvaesitys surmaajan poistumisesta oli oikeudessa todisteenakin=) Lisäksi muistanet, että oman kirjani olen tehnyt 2018, ja viimeinen oikeudenkäynti Ulvilan jutussa oli 2015, joten sitä on ollut aika vaikea niissä hyödyntää.

Ja poliisihan ilmoitti, ettei tutki juttua enää. Jos sinä olisit poliisi, et hyödyntäisi tuota aineistoa.

Eli juuri siksi ei osata hyödyntää, kun ei haluta hyödyntää, kun juttua ei edes haluta tutkia.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kuolemannaakka kirjoitti: Eli juuri siksi ei osata hyödyntää, kun ei haluta hyödyntää, kun juttua ei edes haluta tutkia.
Todellisuudessa aineistossasi, jota sinä välillä nimität "tutkimukseksi", välillä "kirjaksi" tai "tietopohjaiseksi kirjoitukseksi", ei ole poliisille mitään informaatioarvoa tai tutkittavaa.

Siitä se johtuu eikä mistään haluttomuudesta. Matskusi on nollan arvoista.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Vastaa Viestiin