Annelistien outo logiikka?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

CSI kirjoitti:Tämän ketjun 5 viimeisintä viestä (tästä viestistä taaksepäin laskettuna) osoittavat selvästi, että annelismissa on kyse uskonnosta.

Meno on kuin herätysliikkeen keskiviikkokinkereillä kyläkoululla: Saarnamies KN julistaa ja muu seurakunta siunaa väkevän saarnan halleluja huudahduksin ja kiittelee kuinka satupuhe "satutti" ja kosketteli kuulijan hengenvaippaa.
Mutta sopii hyvin tähän ketjuun, eikö vaan! :wink:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

rekkari
Remington Steele
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Loka 18, 2013 2:43 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja rekkari »

Enpä ole aikoihin käynyt täällä katsomassa...eikä meno ole miksikään muuttunut...
Näkyy olevan uusia kirjoittajia tullut...kovin on heilläkin suuret luulot itsestään...
Samaa soopaa toistelevat kuin muutkin....mutta yksi asia oikein loistaa silmiin...näillä ei ole hönkäsen pöläystäkään faktoista.

Mutta toisaalta jos olisi viitsinyt lukea ne faktat esitutkinta materiaaleista ja muista lähteistä...joihin kyllä löytyy täältä linkit ja lainaukset ja vielä ymmärtäisi mitä tuli luettua, eipä tarvisi kirjoitella näitä annelistien haukkumisviestejä.

Itse kyllä muuttaisin otsikon muotoon "antiannelistien puuttuva logiikka" ...sillä sitä ei tosiaan ole.

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

rekkari kirjoitti:
Su Loka 06, 2019 3:08 am
Enpä ole aikoihin käynyt täällä katsomassa...eikä meno ole miksikään muuttunut...
Näkyy olevan uusia kirjoittajia tullut...kovin on heilläkin suuret luulot itsestään...
Samaa soopaa toistelevat kuin muutkin....mutta yksi asia oikein loistaa silmiin...näillä ei ole hönkäsen pöläystäkään faktoista.

Mutta toisaalta jos olisi viitsinyt lukea ne faktat esitutkinta materiaaleista ja muista lähteistä...joihin kyllä löytyy täältä linkit ja lainaukset ja vielä ymmärtäisi mitä tuli luettua, eipä tarvisi kirjoitella näitä annelistien haukkumisviestejä.

Itse kyllä muuttaisin otsikon muotoon "antiannelistien puuttuva logiikka" ...sillä sitä ei tosiaan ole.
Joo, uusia kuten TobiasW, tarkoittanet ehkä häntä? No vitsi vitsi, tarkoitat tietenkin uusia "annelisteja." Itse lukeudun niihin, kirjoittajana siis, muuten olen jo "vanha" mielipiteessäni, mutta ei minulla mitään suuria luuloja ole itsestäni. Uskon sen sijaan kahteen vapauttavaan hovioikeuden tuomioon (ja ennen kaikkea terveeseen järkeen). Siinä välissä sählättiin niiden saatananpalvonta- ja seksuaalijuttujen kanssa, josta syystä (ja vain siitä syystä) saatiin se ylimääräinen oikeudenkäyntikierros. Joka myös sekoitti yhden tuomarin pään, niin että piti äänestää. Ensimmäinen hovin tuomiohan oli kirkkaasti yksimielinen - ja oikea, kuten se toinenkin.

Ja eiköhän ne esitutkintamateriaalitkin nimenomaan ole vaikuttaneet siihen, että tuli se vapauttava tuomio. Sieltähän ne faktat todellakin ovat luettavissa. Ja mihin ne faktat johtivat? Vapautukseen

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Meri-Mari kirjoitti:
Su Loka 06, 2019 5:16 pm
rekkari kirjoitti:
Su Loka 06, 2019 3:08 am
Enpä ole aikoihin käynyt täällä katsomassa...eikä meno ole miksikään muuttunut...
Näkyy olevan uusia kirjoittajia tullut...kovin on heilläkin suuret luulot itsestään...
Samaa soopaa toistelevat kuin muutkin....mutta yksi asia oikein loistaa silmiin...näillä ei ole hönkäsen pöläystäkään faktoista.

Mutta toisaalta jos olisi viitsinyt lukea ne faktat esitutkinta materiaaleista ja muista lähteistä...joihin kyllä löytyy täältä linkit ja lainaukset ja vielä ymmärtäisi mitä tuli luettua, eipä tarvisi kirjoitella näitä annelistien haukkumisviestejä.

Itse kyllä muuttaisin otsikon muotoon "antiannelistien puuttuva logiikka" ...sillä sitä ei tosiaan ole.
Joo, uusia kuten TobiasW, tarkoittanet ehkä häntä? No vitsi vitsi, tarkoitat tietenkin uusia "annelisteja." Itse lukeudun niihin, kirjoittajana siis, muuten olen jo "vanha" mielipiteessäni, mutta ei minulla mitään suuria luuloja ole itsestäni. Uskon sen sijaan kahteen vapauttavaan hovioikeuden tuomioon (ja ennen kaikkea terveeseen järkeen). Siinä välissä sählättiin niiden saatananpalvonta- ja seksuaalijuttujen kanssa, josta syystä (ja vain siitä syystä) saatiin se ylimääräinen oikeudenkäyntikierros. Joka myös sekoitti yhden tuomarin pään, niin että piti äänestää. Ensimmäinen hovin tuomiohan oli kirkkaasti yksimielinen - ja oikea, kuten se toinenkin.

Ja eiköhän ne esitutkintamateriaalitkin nimenomaan ole vaikuttaneet siihen, että tuli se vapauttava tuomio. Sieltähän ne faktat todellakin ovat luettavissa. Ja mihin ne faktat johtivat? Vapautukseen

No nytpä luin huolimattomasti, anteeksi, rekkari! Eihän kommenttisi ollutkaan Annelin puolustajia halventava, vaan juuri päinvastoin. Sitä on kai enemmän tottunut juuri sellaisiin kommentteihin, joissa haukutaan meitä puolustajia, joten tein kovin hätäisen arvion kommenttisi alun perusteella. Minäkin uutena kirjoittajana sain heti aikamoisen ryöpyn niskaani, tuplanikkiepäilyjä jne.

Ja lopussa tuo ehdotuksesi otsikon muuttamisesta on sama, mitä minäkin ehdotin jossain vaiheessa tätä ketjua.

Vastaa Viestiin