Annelistien outo logiikka?

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tobias, Keronen ja muut järjissään olevat, kriittisesti ja avoimesti asioihin suhtautuvat.

On täällä takavuosina ollut järkeviäkin nickejä. Kehotan lukemaan historiasta esim. nimimerkki Valhallan sivalluksia. Naakkakin sai siipeensä välillä aika tehokkaasti Valhallan terävästä miekasta. Sen jälkeen kun Valhalla täältä poistui, onkin Naakka saanut tuoda agendaansa aika estoitta esiin ilman vastalauseita.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Walhalla oli näemmä niin hyvä kirjoittaja, että eräiden piti painaa vasikkanappulaa niin paljon jotta saivat loppujen lopuksi kirjoittajan kokonaan jäähylle, Walhalla siis tiesi liikaa ja oli pelottava vastustaja. Tämä asia kuuluu myös Annelistien outoon logiikkaan.

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Heippa, ensi kertaa täällä. Oikeastaan otsikon pitäisi olla Antiannelistien outo logiikka, mutta menköön nyt tähän. En vielä hallitse näitä kaikkia toimintoja täällä.

Annoin periksi, lopultakin. Rekisteröidyin minfoon, en viitsinyt enää vastustaa. Vuosia, aika alusta asti, olen seurannut Ulvilan murha -keskusteluketjuja. Ja tähän saakka vakaasti päättänyt pitää näppini erossa niistä. Mutta.. nyt kun taas on ilmestynyt uusi nimimerkki antiannelistien leiriin, niin päätin minäkin rekisteröityä sivustolle, että pääsen sanomaan jotakin. Vaikka melkein kaikki on jo sanottukin, puolesta ja vastaan. Enkä varmasti tule kovin paljon täällä vääntämään, mutta nyt oli vain melkein pakko, kun ylittää jo ymmärryksen tuo peräänantamattomuus vastapuolella.

Olen äärimmäisen hämmästynyt Auerin syyllisenä (molempiin rikoksiin) pitävien logiikasta - tai paremminkin sen puutteesta. Kylmän viileästi sivuutetaan kaikki selvääkin selvemmät todisteet ulkopuolisesta murhaajasta. Sitä on vaikea käsittää, kun luulisi kuitenkin anti-leiriläistenkin lukeneen samat asiat, kuin puolustuksen puolella. Keksitään vain mitä mielikuvituksellisimpia teorioita, että saataisiin Auer todistetuksi syylliseksi. Koska sen Annelin PITÄÄ olla syyllinen. Kuolemannaakka (muistaakseni) kirjoittikin joskus suunnilleen noilla sanoilla - joko täällä tai Nina Bergin blogissa - ja ihmetteli, että MIKSI sen Anneli Auerin PITÄÄ olla syyllinen? Niin, miksikähän, kun erittäin todennäköisiä ehdokkaita syyllisiksi on montakin.
Kuolemannaakan kirjoituksia arvostan erityisesti, mielestäni ne ovat aivan loistavia. Ja totta kai olen kirjansakin lukenut, samoin Auerin kirjan.

Tämä on myös yksi melkein huvittava piirre antiannelistien puolella, te suhtaudutte äärettömän ylimielisesti näihin kirjoihin, vaikka ette ole edes lukeneet niitä. Osa suorastaan kehuskelee lukemattomuudellaan. Lapsellista. Mitä pelkäätte? KN totesikin osuvasti psyykkisestä tilastanne, että kyseessä on kognitiivinen dissonanssi.

Miksi te Auerin syyllisyyteen edelleenkin uskovat olette niin täydellisesti ohittaneet kaikki tosiasiat, jotka todistavat Auerin syyttömyydestä? Onko se teidän mielestänne vain niin herkullisen raflaavaa, että perheenäiti olisikin murhaaja ja vielä raiskaajakin? Paljon mielenkiintoisempaa, kuin että vain joku naamioitunut mies olisikin teon takana, niin tylsää verrattuna teidän vaihtoehtoonne? Että päästään solvaamaan kilttiä perheenäitiä, se vasta on jotakin;)

Ihan tavallinen, maalaisjärkeä omaava, oikeudentajuinen ihminen, ei ole koskaan voinut uskoa noihin järjettömiin juttuihin, joilla Aueria syyllistettiin. Itse luulin, että Kuolemannaakan ansiokas kirja lopullisesti sulkisi syyllistäjien suut, koska siinä on niin täydellisen aukottomasti selitetty tapahtumien kulku. Mutta niin ei vain käynytkään. Ruvettiin vaatimaan lähdeviitteitä ja ties mitä. Selkeästi kirjoitettu kirja olikin kai liian hyvä, joten pitihän sitten jotain puutetta ja vikaa siitä keksiä - haa, lähdeviitteet puuttuu ;)

minakoss
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 10:52 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja minakoss »

HHEEEHHE,
Tämä on yliveto lanka, jälleen ei petä!

Tiesitkö Meri-Mari tai kukalie Pilipali, että kaksoisnikkeilyn noloin tapa on aloittaa lause:
"Olen jo pitkään seurannut, mutta nyt uskaltaudun..."
ei siiinä mitään, mutta tämä on ihan kansainvälinen konditionaalierhe. Koetaan paine saada lisää omia kävijöitä puolustamaan minuutta. Julkkikset jopa palkkaavat nikkejä, joilla kävijöiden määrää tietenkin kasvattaa palkkapussia. Tämänkin sivun pitäjät niiaavat taas syvästi. NIkkeily kannattaa, muttatuskinpa sillä päitä käännellään. Ennemminkin kerätään lisää mainos aikaa. Tosin näin pienillä määrillä tulos saattaa olla ulos.

Aiemmin kaksoisnikkely oli kiellettyä. Nyt se on sallittua. Ymmmärrettävistä potentionaalisista ekonomiasyistä. eli sivun modet katsovat milloin tulos ei ole ulos.
TERVETULOA ilmaisexi työntekijäksi Meeri!

Nettikirjoittelua ei voi voittaa. Kirjoittajat ovat lukinneet vastauksensa aikoja sitten ja väittely sataa sivun pitäjien laariin. AIka velikultia!

Neroimmat puhuvat jopa itsensä kanssa (pussiin) kuten ketjusssa CSI ja Tobias
(tasapaolisuuden vuoksi auer/nonauer):
Auer Porvoo/Auer, TSEKATKAA vahnkokekustelu itsensä kanssa eri nikeillä! :D

tai vielä nerokkaammat kääntävät ongelmat päälaelleen. Kaksoisnikkeilyä voidaan käyttää myös ansoina...(ehkä Tobias rakennettiin alunperinkin nettihevoseksi..)

Mielenkiintoista nettidraamaa odotettavissa.
Kyllä minä suon näille veli kullille nostoja kaiken hyvin toivotuksin :wink:

minakoss
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 10:52 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja minakoss »

HHEEEHHE,
Tämä on yliveto lanka, jälleen ei petä!

Tiesitkö Meri-Mari tai kukalie Pilipali, että tuplanikkeilyn riskitapa on aloittaa lause:
"Olen jo pitkään seurannut, mutta nyt uskaltaudun..."
ei siiinä mitään, mutta tämä on ihan kansainvälinen konditionaalierhe. Koetaan painetta lisätä omia kävijöitä puolustamaan minuutta. Julkkikset jopa palkkaavat nikkejä, joilla kävijöiden määrää tietenkin kasvattaa palkkapussia. Tämänkin sivun pitäjät niiaavat syvästi. NIkkeily kannattaa, mutta tuskin sillä päitä käännellään. Ennemminkin kerätään lisää mainos aikaa. Tosin näin pienillä määrillä tulos saattaa sittenkin silloin tällöin olla ulos, jos pettää tulos.

Aiemmin kaksoisnikkely oli kiellettyä. Nyt se on sallittua. Ymmmärrettävistä potentionaalisista ekonomiasyistä. eli sivun modet katsovat milloin tulos ei ole ulos.
TERVETULOA ilmaisexi työntekijäksi Meeri!

Nettikirjoittelua ei voi voittaa. Kirjoittajat ovat lukinneet vastauksensa aikoja sitten ja väittely sataa sivun pitäjien laariin. AIka velikultia!

Neroimmat puhuvat jopa itsensä kanssa (pussiin) kuten ketjusssa CSI ja Tobias
(auer/nonauer):
Porvoo/Auer, TSEKATKAA "vahinko?" keskustelu itsensä kanssa: Tobias/CSI :D

tai vielä nerokkaammat kääntävät ongelmat päälaelleen. Kaksoisnikkeilyä voidaan käyttää myös ansoina...(ehkä Tobias rakennettiin alunperinkin nettihevoseksi..)

Mielenkiintoista nettidraamaa odotettavissa.
Kyllä minä suon näille veli kullille nostoja kaiken hyvin toivotuksin :wink:

PS.
tadamme nähdä CSI:n tai Tobiaksen seuraavat kommentit 24:s 8:tta :D

Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Hehhee itsellesi! Nyt iskit kirveesi kiveen, kun väität minua kaksoisnikkeilijäksi. Olet väärässä, mutta ei minua haittaa, jos pidät uskomuksesi.

Ja tämä toinen uusi, Keronen, joka aloittaa viestinsä: "Olen seurannut tätä auer keissiä jo useamman vuoden." Tuplanikkeilijä siis hänkin, vai? Logiikkasi mukaan ainakin.

Kyllä eri nimimerkkien kirjoitustyylin tunnistaa hyvin, jos on kirjoitteluitaan seurannut pitempään. Itse ainakin tunnistan tyylistä useitakin nimimerkkejä. Ja sitä omaa tyyliään on aika vaikea muuttaa muuksi.

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Minulle sopii oikein hyvin tämä, että luullaan jonkun kaksoisnickiksi, minua saa vapaasti luulla keneksi tahansa, se ei kirjoitteluuni vaikuta. :D Eiköhän moderaattorit bannaa jos näkevät tarvetta. :)

minakoss
Alibin satunnaislukija
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 10:52 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja minakoss »


TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

”Raine ampuja”?

Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 626
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

Kieltämättä Meri-Marasta saa käsityksen tuplailusta... Mutta toivotetaan uusi keskustelija ennakkoluulottomasti mukaan spekulointeihin. Sitähän nämä kaikki ovat, puolin ja toisin. Auer on ainoa joka tietää totuuden.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari kirjoitti:Heippa, ensi kertaa täällä.
No heippa vaan PiLi. Taisi laskuri pyörähtää ympäri, jos se nyt näyttää sulle ykköstä eli ekaa kertaa? Montako numeroa laskurissasi olikaan?

Kuva

Edit. Jaa se on näköjään hätä suuri annelisteilla nyt. Hyvin pisti tulokas Tobias pakkaa sekaisin ja ryynit kurkkuun annelyisteille.

Nyt mullekin tulee näemmä yv:tä, joissa hätääntyneinä mouhotetaan kuinka Tobias on mun tuplanick ja niin edelleen. Muhaha!
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

minakoss kirjoitti:https://www.dropbox.com/s/3sy2ofa68drn80m/ICS.jpg?dl=0

MItäs tästä aattelis?
Eipä tarvitse paljon ajatella koska tietokone kertoo, että 404 - tiedostoa ei löydy.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja CSI »

minakoss kirjoitti: Neroimmat puhuvat jopa itsensä kanssa (pussiin) kuten ketjusssa CSI ja Tobias
(auer/nonauer):
Porvoo/Auer, TSEKATKAA "vahinko?" keskustelu itsensä kanssa: Tobias/CSI :D

tai vielä nerokkaammat kääntävät ongelmat päälaelleen. Kaksoisnikkeilyä voidaan käyttää myös ansoina...(ehkä Tobias rakennettiin alunperinkin nettihevoseksi..)

Mielenkiintoista nettidraamaa odotettavissa.
Kyllä minä suon näille veli kullille nostoja kaiken hyvin toivotuksin :wink:

PS.
tadamme nähdä CSI:n tai Tobiaksen seuraavat kommentit 24:s 8:tta :D
Kerro nyt minullekin siellä naurunkikattelun lomastasi kun kerkiät, että missä kohtaa minun pitäisi itseni kanssa keskustella ja oikein pussiin vielä?

Sitten tämä kohta, saisinko sen suomeksi. En ihan ymmärtänyt vaikka aikoinaan laudaturin suomesta kirjoitinkin:

"tadamme nähdä CSI:n tai Tobiaksen seuraavat kommentit 24:s 8:tta"

Tarkoitatko 24. elokuuta? Tadamme? Tada tada tadati-taa!? Vai jotain muuta?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Minä voin kuulkaa olla teille ihan mitä ja kuka vaan te haluatte. :D

TobiasW
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 4:31 pm

Re: Annelistien outo logiikka?

Viesti Kirjoittaja TobiasW »

Csi, kokeillaampa tällaista, otetaan joku kellonaika, jolloin kirjoitetaan täsmälleen samaan aikaan eri ketjuihin? :D

Vastaa Viestiin