Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Human interest kirjoitti:
Ma Helmi 10, 2020 5:27 pm
Mutta joka tapauksessa tulee vaikutelma, että käsitys Annelista saatananpalvojana upposi aikanaan kansaan kuin häkä. Eli eivät todellakaan mikään toisarvoinen sivuseikka nämä Aueriin kohdistetut, tuulesta temmatut saatananpalvontasyytökset. :o
Juridisen prosessin kannalta saatananpalvonta-asioilla ei ole ollut mitään merkitystä. Se taas on ainoa asia, joka täällä pitäisi kiinnostaa.

Se, mitä kansa ajattelee Mrs Auerista, ei ole täällä eikä tuomioistuimessa päätettävissä asia. Kansa ajattelee mitä ajattelee eikä sille mitään mahda.

Media ja kuuluista Mauno Koiviston sopulit eli toimittelijathan ne asiasta on vastuussa - eivätkä ne vastaa mistään.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

H.Himmler
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: La Elo 03, 2019 1:33 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja H.Himmler »

No nythän löyty erikoinen alue. Ulvila. Yks tyyppi keskustelee ittensä kans eri nimimerkeillä ja jankkaa samoja juttuja ketjusta toiseen. Eipä oo pakkomiellettä ei...

Mitä tähän ketjuun ja tuohon "kirjaan" tulee niin, tuo Satakunnan kansan jutun kirjoittaja ei vois enempää oikeaan osua.
"Akateemisesti koulutettu keski-ikäinen" = +50v äitinsä peräkamarissa kanssa asuva, vuosia työttömänä ollut alkoholisti toimittaja, jonka pitää keksiä päiviksi jotain puuhaa että pysyy kuivilla..

Äläkä nyt vedä hernettä nenään, kunnioitettavaa on jos oot raittiina pysynyt.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6414
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

H.Himmler, aivan loistava analyysi :mrgreen: :mrgreen:
Saatananpalvonnalla ei parane leikkiä, siinä voi käydä todella huonosti, eikä omia tekemisiä voi itse kontrolloida.
Siinä voi sitten ihmetellä myöhemmin, että mitäpä saatanaa tässä tulikaan äsken tehtyä.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

H.Himmler kirjoitti:
Ke Helmi 12, 2020 1:51 pm
No nythän löyty erikoinen alue. Ulvila. Yks tyyppi keskustelee ittensä kans eri nimimerkeillä ja jankkaa samoja juttuja ketjusta toiseen. Eipä oo pakkomiellettä ei...

Mitä tähän ketjuun ja tuohon "kirjaan" tulee niin, tuo Satakunnan kansan jutun kirjoittaja ei vois enempää oikeaan osua.
"Akateemisesti koulutettu keski-ikäinen" = +50v äitinsä peräkamarissa kanssa asuva, vuosia työttömänä ollut alkoholisti toimittaja, jonka pitää keksiä päiviksi jotain puuhaa että pysyy kuivilla..

Äläkä nyt vedä hernettä nenään, kunnioitettavaa on jos oot raittiina pysynyt.
Oot väärässä ketjussa. Profiloinnit käyttäjistä tänne: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... &start=495

Siellä on muitakin turhautuneita ja syrjäytyneitä nuoria miehiä.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

H.Himmler
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: La Elo 03, 2019 1:33 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja H.Himmler »

Mistäs tiiät oonko mies, nainen vai muunsukupuolinen?
Voin olla vaikka Henna Himmler :shock:
Tuo "turhautunut ja syrjäytynyt nuori mies" on kyllä niin omaperäinen juttu että susta tulee varmasti menestyvä kirjailija.....

PerttiKotos
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Marras 21, 2019 6:10 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja PerttiKotos »

H.Himmler kirjoitti:No nythän löyty erikoinen alue. Ulvila. Yks tyyppi keskustelee ittensä kans eri nimimerkeillä ja jankkaa samoja juttuja ketjusta toiseen. Eipä oo pakkomiellettä ei...
Olen ihan samaa mieltä! Tämänkin ketjun joka toinen/kolmas viesti on CSI:n:
CSI kirjoitti: Alkinto
Alokas
Viestit: 10
Liittynyt: La Loka 17, 2009 10:16 am
Aika väsynyttä. Kuka näistä vanhoista annelisteistä sä oikein olitkaan? KN itse?
CSI kirjoitti: Ensi vuonna" on siitä hyvä manjaana käsite, että aina voi olla 'ensi vuonna' ja silloin alkaa tapahtumaan.
CSI kirjoitti: Saatananpalvonnallahan ei ollut mitään vaikutusta Anneli Auerin tuomioistuinkäsittelyihin joten miksi siitä pitää annelistien jauhattaa? Olkiukko? Keppihevonen?
CSI kirjoitti:Hei haloo, käräjäoikeus vangitsi syyskuussa 2011 kyllä epäiltynä lapsiin kohdistuneista törkeistä seksirikoksista. Joista hän on muuten saanut tuomionkin, joka on pitänyt aina Korkeinta oikeutta myöten ja sillä sipuli. Saatananpalvonnasta se ei tullut, turha yrittää sössöttää. (eikä sellainen ole edes Suomen rikoslain mukaan rangaistavaakaan joten se siitä)
CSI kirjoitti:Ei annettu. Tuomio tuli siitä, mitä perusteluissa lukee. Nyt tää paskanjauhanta epäfaktoista vois loppua.
CSI kirjoitti:Juridisen prosessin kannalta saatananpalvonta-asioilla ei ole ollut mitään merkitystä. Se taas on ainoa asia, joka täällä pitäisi kiinnostaa. Se, mitä kansa ajattelee Mrs Auerista, ei ole täällä eikä tuomioistuimessa päätettävissä asia. Kansa ajattelee mitä ajattelee eikä sille mitään mahda. Media ja kuuluista Mauno Koiviston sopulit eli toimittelijathan ne asiasta on vastuussa - eivätkä ne vastaa mistään.
Ja lopuksi:
CSI kirjoitti:Eli olet Pienen Liekin tuplanikki. Tulihan se sieltä. Mee hakemaan hoitoa sinäkin.
Pakkomielle tai ei, mutta älä huoli CSI, sillä tutkimusten mukaan "Kyky ymmärtää ironiaa tulee suhteellisen myöhään kognitiivisessa kehityksessä."
Ironia on vaikea laji, mutta yritän tehdä parhaani.

Avatar
sdude
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 9:56 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja sdude »

Ihmetyttää mistä on peräisin tämä ponteva Kuolemannaakan kirjan dissaaminen. Mikä on moiselle motiivi? Itse en ole kirjaa lukenut, ja Ulvilan tapauksen syyllisestä olen eri mieltä kuin KN, mutta niin olin Tesoman murhajutussakin eri linjoilla, ja väärässä olin ja KN oikeassa. Minusta on sinänsä jo arvostettavaa, että viitsii noin perusteellisesti paneutua asioihin, että kirjoittaa siitä 300-sivuisen kirjan. Pointtini on, että en käsitä kirjan "mitätöintiä". Totta kai kuka tahansa saa kritisoida mitä tahansa, mutta silloin olisi reilua esittää selkeät perusteet kritiikilleen.
There are some people who always feel happy. They're called psychopaths

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kirja on siis laadukas, koska sivuja on paljon ja analyysikin oikeaa, koska analysoija on mielestäsi ollut jossain toisessa asiassa oikeassa (ja sinä väärässä).

Jep jep.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sdude kirjoitti:
Ti Helmi 18, 2020 11:45 pm
Ihmetyttää mistä on peräisin tämä ponteva Kuolemannaakan kirjan dissaaminen. Mikä on moiselle motiivi? Itse en ole kirjaa lukenut, ja Ulvilan tapauksen syyllisestä olen eri mieltä kuin KN, mutta niin olin Tesoman murhajutussakin eri linjoilla, ja väärässä olin ja KN oikeassa. Minusta on sinänsä jo arvostettavaa, että viitsii noin perusteellisesti paneutua asioihin, että kirjoittaa siitä 300-sivuisen kirjan. Pointtini on, että en käsitä kirjan "mitätöintiä". Totta kai kuka tahansa saa kritisoida mitä tahansa, mutta silloin olisi reilua esittää selkeät perusteet kritiikilleen.
Luulen, että pontevimmat Naakan kirjan dissaajat eivät ole tosiasiassa edes vaivautuneet kirjaa lukemaan. Perustan tämän oletukseni siihen, että itseltäni kului toiseen lukukertaan pari kuukautta. Jostain syystä en millään saanut luettua kirjaa kuin pienissä pätkissä kerrallaan. Tuli urakoitua läpi tarkistaen sivut 1-240, joten Ulvilan murhan tapahtumien aikajanat ja näyteluettelo ovat vielä työn alla.

Palautteen kirjasta olen pistänyt Naakalle erikseen, ettei tarvitse rasittaa teitä muita sillä. Toivottavasti Naakka tekee kirjaan tarpeellisiksi katsomansa päivitykset ja voimme jättää tämän Naakan kirjan hyvillä mielin jälkipolvien/uusien tutkijoiden arvioitavaksi. Itse en kirjasta mitään suurempia epätarkkuuksia havainnut, ja pidän hyvänä, että tällainen koontiteos tästä edelleen ajankohtaisesta aihekokonaisuudesta on saatu aikaiseksi. Kirjan ehkä parasta antia löytyy sivuilta 238-240, missä on pohdittu, mitä on vielä tehtävissä Ulvilan surman tutkimisessa. Aika sitten näyttää, missä tahdissa asiat etenevät. Olen aika levollisin mielin ainakin sen suhteen, että väärät seksuaalirikostuomiot saadaan purettua. Sen jälkeen on useamman henkilön helpompi hengittää ja rakentaa elämäänsä eteenpäin.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Schumi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Su Tammi 26, 2014 4:21 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Schumi »

sdude kirjoitti:
Ti Helmi 18, 2020 11:45 pm
Ihmetyttää mistä on peräisin tämä ponteva Kuolemannaakan kirjan dissaaminen. Mikä on moiselle motiivi?
Tämä juuri, miksi aina on se porukka ja useimmiten samat henkilöt, jutusta riippuen, tuomitsemassa totuutta etsiviä, haukutaan, vähätellään, mennään henkilöön liittyviin asioihin, ei argumentoida itse asiasta.

Iso osa jutuista leimataan triggerisanoilla, kuten "salaliitto". Tämä on ikivanha keino saada lukija siihen uskoon, että virallinen tarina on totta ja kaikki muu on hölynpölyä. Vaikka mitä kirjotettaisiin niin se teksti saadaan vähäteltyä laittamalla sekaan triggerisana tai sanoja.

Yleensä nämä jotka pitävät viranomaisten mahdollista korruptiota "salaliittona" ovat niitä jotka puolustavat syyttäjien kantaa täällä ja ovat ikäänkuin eri leirissä kuin nämä jotka haluavat tietää mitä oikeasti tapahtui.

On vaarallista tuudittautua ajatukseen, että aivankuin viranomaispiireissä ei tapahtuisi mitään laitonta, kun juuri sielä se tapahtuu, itseasiassa se on tuola piireissä elinehto, normaali asia, maantapa. Ei osaa eikä arpaa järjestelmän pesteihin suurimalla osalla ihmisistä. Heillä on rahat, valta, poliisit, media, oikeuslaitos ynnämuut tärkeimmät julkiset instanssit.

Mutta en usko, että suurinosa näistä ei uskoisi siihen vaan päinvastoin, isolla osalla on jokin agenda täällä tappaa keskustelua ja pistää vastaan, esimerkiksi ei se ole mikään salaisuus, että täällä on valtavasti poliiseja ja virkamiehiä keskustelijoina, mutta on tietysti paljon muitakin.

Toki voi osa olla niitäkin, joilla ihmismieli ei suostu ottamaan vastaan jotain tietoa, joka muuttaisi liikaa maailmankuvaa. Tätä on tutkittukin paljon ja ihminen ei suostu uskomaan eikä ottamaan vastaan sellaisia asioita jotka romahduttaisi maailmankatsomuksen, vaikka kuinka olisi aihetta.

Ylivoimainen enemmistö ihmisistä elää uutisotsikoiden varassa mitkä he lukevat valtamediasta ja heille muodostuu automaattisesti jokin käsitys jostain asiasta, erimerkiksi jos valtamediassa lukee, että Auer on syyllinen tai että se teki tätä ja tota, niin sitten se on niin suurimalle osalle, eiväthän he oikeesti tiedä asioista hevon p*skaa. Nämä ihmiset ovat vaarallisimpia ja ärsyttävimpiä, jotka luulevat tietävänsä asioista, vaikka tosiasiassa ei tiedetä mitään, mutta jos sitä ei sisäistä niin luulee paljon. Älä oleta mitään - siihen tämä koko terapia perustuu

Tää roska toimii niin, että jos et ole samaa mieltä kuin sanotaan, olet mielenterveysongelmainen, salaliittoteoreetikko, hullu jne, joten se luo tilanteen, että jo ennakkoon on pelko olla erimieltä kuin muut, kun sosiaaliset paineet painostavat olemaan samaa mieltä. Se, että paperilla voidaan sanoa toista tai vaikka mitä, ei kuvasta sitä reaaliarkea joka nimenomaan pitäisi ajatella realistisesti.

Tuli mieleen tosta Auerin murhajutusta, että eikö teidän mielestä olisi ollut Auerin kannalta riski se, että jos hän olisi tappanut Jukan, niin Jukka olisi voinut päästää suustaan hätäpuhelun ollessa auki jotain sellaista, joka olisi ollut raskauttavaa Auerille?

Esimerkiksi "miksi puukotit minua Anneli -huutoja"
Tiedemiehillä on aina silmälasit ja huumekauppias panee aina kun se ratsataan

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:
La Helmi 22, 2020 10:38 pm
Itse en kirjasta mitään suurempia epätarkkuuksia havainnut, ja pidän hyvänä, että tällainen koontiteos tästä edelleen ajankohtaisesta aihekokonaisuudesta on saatu aikaiseksi.

Se on hyvä, että vielä sentään löytyy joku The Kirjaan uskovia vaikka Kuolemanraakkuli itsekään ei siihen enää usko ja ehti toteamaan, että "kirja onkin pökäle ja perustuu vääriin olettamiin". (tai jotain sen tyyppistä, jaksa nyt ihan sanatarkasti muistaa, katso ääninauha-analyysikettingistä tunnustus)
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kuolemannaakka kirjoitti:
To Helmi 13, 2020 12:26 am
H.Himmler kirjoitti:
Ke Helmi 12, 2020 1:51 pm
No nythän löyty erikoinen alue. Ulvila. Yks tyyppi keskustelee ittensä kans eri nimimerkeillä ja jankkaa samoja juttuja ketjusta toiseen. //
//
"Akateemisesti koulutettu keski-ikäinen" /
Oot väärässä ketjussa. //
Niin, luin pari viimeistä sivua ja tässä ketjussa puhutaan kaikenlaista muuta, esim. saatananpalvonnan vaikutuksista langettaviin tuomioihin Usan raamattuvyöhykkeellä ja Porissa. En viitsinyt kysyä, ettei tiukasti Naakan luomuksen analyysissä pysynyt keskustelu menisi pois aiheesta, mutta oletan saatananpalvonnan olleen merkittävä tekijä myös Aarnion (tai ainakin Saaran) jutun ympärillä?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Su Maalis 15, 2020 11:10 am
Kuolemannaakka kirjoitti:
To Helmi 13, 2020 12:26 am
H.Himmler kirjoitti:
Ke Helmi 12, 2020 1:51 pm
No nythän löyty erikoinen alue. Ulvila. Yks tyyppi keskustelee ittensä kans eri nimimerkeillä ja jankkaa samoja juttuja ketjusta toiseen. //
//
"Akateemisesti koulutettu keski-ikäinen" /
Oot väärässä ketjussa. //
Niin, luin pari viimeistä sivua ja tässä ketjussa puhutaan kaikenlaista muuta, esim. saatananpalvonnan vaikutuksista langettaviin tuomioihin Usan raamattuvyöhykkeellä ja Porissa. En viitsinyt kysyä, ettei tiukasti Naakan luomuksen analyysissä pysynyt keskustelu menisi pois aiheesta, mutta oletan saatananpalvonnan olleen merkittävä tekijä myös Aarnion (tai ainakin Saaran) jutun ympärillä?
En tiedä, löytyykö täältä Ulvila-alueelta ketään, joka osaisi vastata kysymykseesi. Ainakaan itse en osaa vastata. Se on käynyt selväksi, että hengelliset asiat ovat olleet tärkeitä "Saaran" elämässä.

En tiedä, löytyisikö joitain vastauksia Keijo Ahorinnan kirjoittamasta kirjasta "Saatananpalvonnan monet kasvot" vuodelta 1997. En ole itse kirjaa lukenut, mutta Naakan kirjassa siitä kerrotaan. Yritin joskus metsästää kirjaa luettavaksi, mutta en silloin löytänyt sitä oman alueeni kirjastoista.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Hurjimus
Vic Mackey
Viestit: 1961
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

No tulipa tutustuttua tähän naakan kirjaan Pienen liekin pyynnöstä.
Yhdyn täysin tuohon lehtiartikkeliin.
Kirjan sisältö on älyttömiä olettamuksia täynnä pakkomielteen omaavan kirjoittajan toimesta.

Näköjään täällä foorumilla on/ollut näitä samasta vaivasta kärsiviä enemmänkin🤔🤔

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Tyhjentävä analyysi Kuolemannaakan nettikirjasta ja sen ’tutkimuksellisesta’ arvosta

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Hurjimus kirjoitti:
Ma Maalis 23, 2020 5:59 pm
No tulipa tutustuttua tähän naakan kirjaan Pienen liekin pyynnöstä.
Yhdyn täysin tuohon lehtiartikkeliin.
Kirjan sisältö on älyttömiä olettamuksia täynnä pakkomielteen omaavan kirjoittajan toimesta.

Näköjään täällä foorumilla on/ollut näitä samasta vaivasta kärsiviä enemmänkin🤔🤔
Kiinnostavaa lukea muidenkin kuin annelistien arvioita tästä "tyhjentävästä analyysistä". Uskon että olet oikeassa.
Jos muistan oikein niin em teos on annelistien toimesta toimitettu myös rikosoikeuden professori M. Tolvaselle. Eipä taida olla sieltä suunnaltakaan kuulunut mitään.

Vastaa Viestiin