Soldiers of Odin

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Taas on minun sanomisiani lähdetty nälvimään ja vääristelemään. Onhan tämä outoa. Jos yrittää esittää vähänkin järkeviä näkemyksiä, heti saa öyhöttäjät kimppuunsa.

"Henkilöllisyytesi tiedetään". No, jopas alkoi pelottaa :D :D :D :D

Nimimerkkien suojassa keskustelun tarkoitus lienee olla nimimerkin suojassa. Vai mitä?

Asun sellaisella paikkakunnalla, missä ei ole näkynyt noita odinpellejä, ei minkäänlaisia mopojengejä eikä juuri muutakaan rikollisuutta. Jos satun paikalle, jossa on heitä tai kainalon tuulettajia tai natsilippuja tai muita fasistitunnuksia, uskallan kyllä heitä moittia isoon ääneen. En ymmärrä, miksi sitä joku epäilee. Nuo odinpellet ovat juuri peräkamarinpoikia. Suuri uho ja pienet munat.

Olen aikuinen mies ja vastaan sanomisistani. Jos näen jotain, mihin pitää puuttua, puutun siihen. Niin kuin jokaisen kunnon kansalaisen pitäisi.

Miettikääpäs nyt, miksi kaikki minun kirjoittamani teitä niin hirveästi ottaa päähän? Minä edustan kansalaisten enemmistöä, järjen ääntä. Sekö siinä korpeaa vai mikä?

Jos joku on pärjännyt elämässään teitä paremmin, eihän se ole teiltä pois. Teillä on ihan samanlaiset mahdollisuudet. Opiskelkaa, menkää töihin, perustakaa perhe, hankkikaa asunto ja kesämökki. Maailma on avoin. Mitä sitä tällaisilla palstoilla jurnuttamaan omaa katkeruuttaan. Relax.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Se sinun ja muutaman sadan kylähullun mielipide ei ole kansan ääni. Kansan äänestä voidaan alkaa puhua jos puolueen takana seisoo yli 700 000 suomalaista, kuten esim. perussuomalaisten.

Ja ilmarista kiinnostaa miesten munien koko, eipä yllätä. :lol:

Muutenhan nuo sinun juttusi on henkisesti teinipojan tasolla olevaa nettifantasiointia.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

ilmarinen kirjoitti:
Ti Maalis 10, 2020 3:03 am
Taas on minun sanomisiani lähdetty nälvimään ja vääristelemään. Onhan tämä outoa. Jos yrittää esittää vähänkin järkeviä näkemyksiä, heti saa öyhöttäjät kimppuunsa.

"Henkilöllisyytesi tiedetään". No, jopas alkoi pelottaa :D :D :D :D

Nimimerkkien suojassa keskustelun tarkoitus lienee olla nimimerkin suojassa. Vai mitä?

Asun sellaisella paikkakunnalla, missä ei ole näkynyt noita odinpellejä, ei minkäänlaisia mopojengejä eikä juuri muutakaan rikollisuutta. Jos satun paikalle, jossa on heitä tai kainalon tuulettajia tai natsilippuja tai muita fasistitunnuksia, uskallan kyllä heitä moittia isoon ääneen. En ymmärrä, miksi sitä joku epäilee. Nuo odinpellet ovat juuri peräkamarinpoikia. Suuri uho ja pienet munat.

Olen aikuinen mies ja vastaan sanomisistani. Jos näen jotain, mihin pitää puuttua, puutun siihen. Niin kuin jokaisen kunnon kansalaisen pitäisi.

Miettikääpäs nyt, miksi kaikki minun kirjoittamani teitä niin hirveästi ottaa päähän? Minä edustan kansalaisten enemmistöä, järjen ääntä. Sekö siinä korpeaa vai mikä?

Jos joku on pärjännyt elämässään teitä paremmin, eihän se ole teiltä pois. Teillä on ihan samanlaiset mahdollisuudet. Opiskelkaa, menkää töihin, perustakaa perhe, hankkikaa asunto ja kesämökki. Maailma on avoin. Mitä sitä tällaisilla palstoilla jurnuttamaan omaa katkeruuttaan. Relax.
Sen on hyvä että ei jää pelkästään netissä valittamiseksi. Mutta mikä on oikeutuksesi mennä ketään moittamaan, varsinkaan jos moitittava toiminta ei ole edes laitonta. Onko kuvitelma että moite saisi toisen muuttamaan vaikka mieltää. Tuskin on mitään merkittävää vaikutusta. Moititko kaikkia vastaantulevia ihmisiä jos heidän toimintansa ei sovi omaan maailmankatsomukseen. Esim. terveellisestä elämästä pitävä voi täten sujuvasti moittia läskejä.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja aga »

palokirves kirjoitti:
Ti Maalis 10, 2020 3:17 am
Se sinun ja muutaman sadan kylähullun mielipide ei ole kansan ääni. Kansan äänestä voidaan alkaa puhua jos puolueen takana seisoo yli 700 000 suomalaista, kuten esim. perussuomalaisten.

Ja ilmarista kiinnostaa miesten munien koko, eipä yllätä. :lol:

Muutenhan nuo sinun juttusi on henkisesti teinipojan tasolla olevaa nettifantasiointia.
Millaista verbaalista lahjakkuutta ja älyllistä sanailua! Tätä pystyvät ymmärtämään vain muut älykkyyden huipentumat, eli persunatsiöyhöttäjät.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja palokirves »

aga kirjoitti:
Ti Maalis 10, 2020 2:28 pm

Millaista verbaalista lahjakkuutta ja älyllistä sanailua! Tätä pystyvät ymmärtämään vain muut älykkyyden huipentumat, eli persunatsiöyhöttäjät.
Ei rottaakaan ammuta tykillä. Siimahäntäiseen haittaeläjään riittää ilmakivääri.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1385
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Mitä etua olisi minulle mikäli tätä Soldiers of Odin -järjestöä ei olisi lainkaan olemassa?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Sverdlov kirjoitti:
Ke Maalis 11, 2020 2:01 pm
Mitä etua olisi minulle mikäli tätä Soldiers of Odin -järjestöä ei olisi lainkaan olemassa?
Sinulle tulisi hyvä mieli, kun tuntisit, että ilmarisella olisi ulkomailla hyvä mieli.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Persujen ääni ei ole kansan ääni. Vaaleissa tuli alle 20 prosenttia kannatusta. Yli 80 prosenttia on muuta mieltä kuin persut. Persut edustavat suht pienen vähemmistön ääntä.

Nythän näyttää siltä, että seuraava hajoaminen on jo alkanut. Halla-aho ymmärtää, ettei hänen porukkaansa ota kukaan vakavasti, jos kaikkein kovimmat öyhöttäjät pidetään mukana.

Veikkaan, että näitä kainaloiden tuulettajia ja ns. etnonationalisteja löytyy jostain muusta pikkuryhmästä lähiaikoina. Merkitys jää vähäiseksi.

Populistipuolueen taival on juuri tämä. Hetkellisistä nousukausista siirrytään marginaaliin. Takavuosina oli puolueella monta kymmentä kansanedustajaa ja sitten taas yksi tai kaksi. Historia toistaa itseään.

Kun porukassa on tuollaisia pöljiä kuin Peltokangas, Turtiainen ja muut vastaavat, touhu kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Toiset puolueet nauravat ulos tällaisen sekalaisen porukan.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
To Maalis 12, 2020 2:42 am
Persujen ääni ei ole kansan ääni. Vaaleissa tuli alle 20 prosenttia kannatusta. Yli 80 prosenttia on muuta mieltä kuin persut. Persut edustavat suht pienen vähemmistön ääntä.
Jos yli 700 000 äänestysikäistä ja Suomen suosituin puolue, joka on huomattavasti suurempi kuin vihreät, RKP ja vasemmistoliitto yhteensä on pieni vähemmisto, niin miten pieni vähemmistö on fasismista, natseista ja rasisteista öyhöttävä muutaman sadan kylähullun silakan yhteisö?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
To Maalis 12, 2020 2:42 am

Populistipuolueen taival on juuri tämä. Hetkellisistä nousukausista siirrytään marginaaliin. Takavuosina oli puolueella monta kymmentä kansanedustajaa ja sitten taas yksi tai kaksi. Historia toistaa itseään.
Vihreitä tarkoittanet. Heille on käymässä juuri niin. Perussuomalaisten kannatus on noussut vaalien 17,5%>23%. Sitä voidaan pitää todella kovana suorituksena Soinin perseilyjen ja äänestäjien pettämisten jälkeen. Itsehän en ole muuta kuin Suomen ja suomalaisten etuja ajava, poliittisesti sitoutumaton. Sinun juttusi ovat tyypillisiä kuplan sisällä olevan silakan paskanpuhumisia ja sitten olet ihan kummissasi,kun ulkomaailma tulee elämääsi. Luetko uutisia tai omaatko mitään edes perustietoja mistään? Nimittäin kirjoituksiesi perusteella et.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Galluplukemat menevät vaalikauden aikana ylös ja alas kaikilla puolueilla. Eivät persut lukemillaan mitään tee tai saa aikaiseksi. Puolueella on ne kansanedustajat, jotka on vaaleissa saatu. Juuri se mandaatti.

Kuuntelin yhdessä Ylen radio-ohjelmassa yhden persun haastattelua. Hän ihan tosissaan lateli, että kun puolueen kannatus on yli 50 pinnaa, silloin meno muuttuu.

Voin kertoa teille luottamuksellisesti, että sellaista ei tule tapahtumaan. Eivät suomalaiset niin tyhmiä ole. Persut ovat marginaalia ja siellä pysyvät.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
:lol:
Marginaalia marginaalia ,juu. Nyt jos koskaan tarvitaan kaduille pätevää porukkaa pitämään epätoivotut virukset loitolla
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ilmarinen kirjoitti:
Pe Maalis 13, 2020 3:32 am
Galluplukemat menevät vaalikauden aikana ylös ja alas kaikilla puolueilla. Eivät persut lukemillaan mitään tee tai saa aikaiseksi. Puolueella on ne kansanedustajat, jotka on vaaleissa saatu. Juuri se mandaatti.
Eli yli 500 000 äänesti persuja viime vaaleissa. Muutama sata mielenterveysongelmaista silakkaa vs. yli 500 000. Persut on ensi vaalikaudella pääministeripuolue, Kokoomus lähtee miellellään mukaan hallitukseen, samoin keskusta. Silakoille koittaa kovat ajat seuraavaksi 12 vuodeksi ainakin. Luultavasti silakoilla koittaa sukupuutto.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1385
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

ilmarinen kirjoitti:
To Maalis 12, 2020 2:42 am
Persujen ääni ei ole kansan ääni. Vaaleissa tuli alle 20 prosenttia kannatusta. Yli 80 prosenttia on muuta mieltä kuin persut. Persut edustavat suht pienen vähemmistön ääntä.

Nythän näyttää siltä, että seuraava hajoaminen on jo alkanut. Halla-aho ymmärtää, ettei hänen porukkaansa ota kukaan vakavasti, jos kaikkein kovimmat öyhöttäjät pidetään mukana.

Veikkaan, että näitä kainaloiden tuulettajia ja ns. etnonationalisteja löytyy jostain muusta pikkuryhmästä lähiaikoina. Merkitys jää vähäiseksi.

Populistipuolueen taival on juuri tämä. Hetkellisistä nousukausista siirrytään marginaaliin. Takavuosina oli puolueella monta kymmentä kansanedustajaa ja sitten taas yksi tai kaksi. Historia toistaa itseään.

Kun porukassa on tuollaisia pöljiä kuin Peltokangas, Turtiainen ja muut vastaavat, touhu kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Toiset puolueet nauravat ulos tällaisen sekalaisen porukan.
Koskapa Perussuomalaiset tai Odinit tahi mikä tahansa kansallismielinen väki on hassua vähemmistöä joka ei ymmärrä mistään mitään ja ovat sitäpaitsi katoamassa maapallolta ei luulisi noin valveutuneen ja tulevaisuuteen tarkasti näkevän uhraavan ajatustakaan tuollaiselle väelle. Sopiiko kuitenkin kysyä miksi ihmeessä haaskaat aikaasi tällaiseen kun voisit toimia kansanjohtajana ja pelastaa vaikka koko maapallon?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

JammuSetä

Re: Soldiers of Odin

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Niin kyllähän 500000 on ihan selvä vähemmistö. 🙄

Vastaa Viestiin