PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tynkkynen on itse todennut, että mustat kehitysmaamiehet kiihottavat häntä. Perussuomalaisten maahanmuuttovastaisuus on iso vitsi. Sitä esiintyy aina vaalien välissä, kun halutaan ääniä dorkilta, mihin uppoaa kaikki paska. Nuo samat vajakit uskovat kaikki salaliittoteoriat mitä netissä lukee, tai joku persu heille kertoo.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2223
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Kannattaa huomioida että Tynkkysellä eikä persuillakaan ole maahanmuuttovastaisuudessa kyse ihmisten rodusta vaan suomalaisen turvapaikkajärjestelmän ja sosiaalietuuksien hyväksikäytöstä enenevänä ilmiönä.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Tämä on se pointti joka muutamalta hörhöltä täällä menee täysin ohi aina ja uudestaan :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Säde-Sisko kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 8:26 pm
Kannattaa huomioida että Tynkkysellä eikä persuillakaan ole maahanmuuttovastaisuudessa kyse ihmisten rodusta vaan suomalaisen turvapaikkajärjestelmän ja sosiaalietuuksien hyväksikäytöstä enenevänä ilmiönä.
Halla-Aho on puhunut kyllä kehitysmaista tulevan maahanmuuton haitallisuudesta. Eikö Tynkkysen ja monen muun persun seksilelu tule kehitysmaasta? Kuten sanottua persujen vaalien väliset puheet uppoavat siihen kansan tyhmimpään neljännekseen.

Tuo en ole rasisti, olen persu selitys on kyllä vitun noloa. Varsinkin kun selitykset tulevat tyypeiltä, jotka öyhöttävät matuista ja neekereistä joka päivä palstalla. Ei tuolle tasolle voi alentua kuin maan sisällä ryömivä mato. :roll:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Nämä syytteet ovat alusta alkaen olleet naurettavalla tasolla. Niitä tehtaillaan ja viedään oikeuteen tietoisesti poliittisen valtakunnansyyttäjä takia.

Samaan aikaan oikea väkivaltarikolliset ja murhaajat eivät joko joudu kiinni tai saavat niin vähäisiä tuomioita, että ovat vuodessa vapaalla jalalla.

Oma lukunsa on vielä monikulttuuriset rikollisjengit, joiden haittavaikutukset alkavat olla järjettömän suuria.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja Karhere »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 7:16 pm
Tynkkynen on itse todennut, että mustat kehitysmaamiehet kiihottavat häntä. Perussuomalaisten maahanmuuttovastaisuus on iso vitsi. Sitä esiintyy aina vaalien välissä, kun halutaan ääniä dorkilta, mihin uppoaa kaikki paska. Nuo samat vajakit uskovat kaikki salaliittoteoriat mitä netissä lukee, tai joku persu heille kertoo.
Tynkkynen on ajojahdin uhri, juuri tuollaisilla valheilla häntä jahdataan.

Karhere
Roger Murtaugh
Viestit: 881
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 1:27 pm

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja Karhere »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 9:23 pm
Säde-Sisko kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 8:26 pm
Kannattaa huomioida että Tynkkysellä eikä persuillakaan ole maahanmuuttovastaisuudessa kyse ihmisten rodusta vaan suomalaisen turvapaikkajärjestelmän ja sosiaalietuuksien hyväksikäytöstä enenevänä ilmiönä.
Halla-Aho on puhunut kyllä kehitysmaista tulevan maahanmuuton haitallisuudesta. Eikö Tynkkysen ja monen muun persun seksilelu tule kehitysmaasta? Kuten sanottua persujen vaalien väliset puheet uppoavat siihen kansan tyhmimpään neljännekseen.

Tuo en ole rasisti, olen persu selitys on kyllä vitun noloa. Varsinkin kun selitykset tulevat tyypeiltä, jotka öyhöttävät matuista ja neekereistä joka päivä palstalla. Ei tuolle tasolle voi alentua kuin maan sisällä ryömivä mato. :roll:
Näköjään Tynkkynen menee joillekkin tunteisiin, no punaviherkommareilta ei voi älykästä kirjoittelua odottaa. Tynkkybeb on oikesaa, kun saa jotkut kiihottumaan ja öyhöttämään vihapuheita,

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Karhere kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 10:52 pm

Tynkkynen on ajojahdin uhri, juuri tuollaisilla valheilla häntä jahdataan.
Kuules Jammu. Ihan itse Tynkkynen on ottanut kehitysmaaneekerin luoksensa asumaan ilmeisesti seksipalkalla. Tynkkynen kertoi itse youtubessa, että häntä kiihottavat mustat miehet. Tynkkysen puheet ovat teatteria, vähä-älyisten kusetusta ja ilmeisesti uppoaa kaikkien heikkolahjaisimpiin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tynkkynen on malliesimerkki valehtelevasta persusta. Puhuu maahanmuuttoa vastaan äänten toivossa ja paijaa kehitysmaaneekeriään kotona.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Sebastian Tynkkynen kolmatta kertaa syytteessä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Mustasurma kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:03 pm

Hutkiva taitaa olla vihervasemmiston myyrä, joita ovat eri foorumeille asettaneet tehtäviin. Jokainen joka ei ole ideologian sokaisema huomaa valtakunnansyyttäjän poliittisen ajojahdin.

Miksi se kohdistuisi tuollaiseen tyyppiin?

Kuva
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:19 pm
Miksi se kohdistuisi tuollaiseen tyyppiin?
Valkoinen suomalainen mies, mielipide, poliittinen kanta ja puolue sekä mahdollisesti uskonto vääriä Raijan ja vihervasemmiston kommunistien mielestä.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

John Kimble kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:23 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:19 pm
Miksi se kohdistuisi tuollaiseen tyyppiin?
Valkoinen suomalainen mies, mielipide, poliittinen kanta ja puolue sekä mahdollisesti uskonto vääriä Raijan ja vihervasemmiston kommunistien mielestä.
Valkoinen suomalainen mies joka on häpeäksi suomalaiselle valkoiselle miehelle. Mitä vittua mahdetaan ajatella ulkomailla suomalaisista miehistä? Ruotsalaiset homosvenssonit on aika mieto kamaa Tynkkysen rinnalla.

Eikö Tynkkysen seksilelu ole sitten kehitysmaamaahanmuuttoa? Tai vaikka Olli Immosen Bosnian muslimivaimo? Hän on tullut Suomeen "pakolaisena".
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 10:57 pm
Puhuu maahanmuuttoa vastaan
Missä puhuu maahanmuuttoa vastaan? Muistetaan nyt etteivät turvapaikka- ja pakolaisbisnes sekä laiton maahantunkeutuminen ja oleskelu ole maahanmuuttoa.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

John Kimble kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:30 pm
Missä puhuu maahanmuuttoa vastaan? Muistetaan nyt etteivät turvapaikka- ja pakolaisbisnes sekä laiton maahantunkeutuminen ja oleskelu ole maahanmuuttoa.
Eikö Tynkkysen seksilelu ole sitten kehitysmaamaahanmuuttoa?

Ehkä tässä Tynkkysen tapauksessa on kyse siitä, että hän on kiihottanut kansaa häpäisemällä suomalaisen valkoihoisen miehen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Feral
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Syys 18, 2021 7:54 pm

Re: PS:n Sebastian Tynkkynen - syytteet ja tuomiot viharikoksista ja kiihottamisesta

Viesti Kirjoittaja Feral »

Oli kyse rodusta ja rasismista tai ei, niin kyllä perussuomalaisten oppositiopopulismi temput saa äänestäjänsä näyttämään hieman yksinkertaisilta. Ei sitä lakia tulla tulkitsemaan yhtään eritavalla vaikka Tynkkynen ottaisi 10 tuomiota samasta rikoksesta ja ihmettelisi sitä jokakerta julkisuudessa. Persut hallitukseen niin se venkoilu loppuu ja jääräpäisimmätkin huomaavat miten helposti oppositiosta voi argumentoida kaikkea mahdollista vastaan ja kerätä suosiota kantamatta vastuuta mistään sanomisistaan

Vastaa Viestiin