USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja damfin »

qurqo kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 9:35 am
Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 2:38 am
Brass kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 2:13 am Bill Clinton voi hyvinkin olla listoilla, mutta eläkeläisenä asialla ei ole suurta merkitystä. Obama sieltä tuskin löytyy, mutta Trump siellä satavarmasti on.
Niin jää nähtäväksi onko Trumpin nimi siellä. Mutta se on joka tapauksessa erittäin kiinnostava asia. Clinton taas ei luulisi kiinnostavan enää ketään, mutta tuntuu kiinnostavan silti. Mua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan, paitsi ehkä siinä mielessä, että rangaistuksen ansaitsisi jos sen arvoisesti on puuhastellut. Mutta noin poliittisessa mielessä vahva MEH.
Ai sinun mielestä pedofiilien pitäisi päästä menemään rangaistuksetta paitsi, jos se on Trump :shock:
Oletko sitä mieltä että tuolle listalle ja epsteinin vieraaksi päätyminen todistaa henkilön pedofiiliksi, ellei henkilö ole trump?
Avatar
Brass
Martin Beck
Viestit: 808
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 6:17 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Brass »

damfin kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 12:38 pm

Siis oikeuslaitos ja tuomarihan on ollut tuossa varsin nerokas ja samalla oikeudenmukainen.
Oikeudenkäynnissähän oli kyse siitä että trump oli liioitellut pankeille ja luottolaitoksille käytettävissään olevan omaisuuden arvoa saadakseen edullisia luottoja, jolloin tuomarilta varsin nerokas ratkaisu määrätä korvaussummaksi summa jonka trump on pankeille ja luottolaitoksilla helposti irrotettavan varallisuutensa määräksi ilmoittanut, ja trumpille on annettu mahdollisuus valittaa tuomiosta tallettamalla tuo summa oikeuden hallinnoimalla tilille.

Eli, jos trump kykenee ilman ongelmia tuon korvaussumman sille tilille maksamaan, hän todistaa että tuomio on ollut aiheeton ja hän voi vaatia korvaussumman palauttamista, mutta jos hän ei kykene korvaussummaa maksamaan niin se taas todistaa että syyte josta tuomio on annettu pitää paikkansa ja tuomio on aiheellinen, nerokasta ja oikeudenmukaista todellakin. :idea:
Hienosti päätelty ja Trump tosiaan ilmoitti oikeudenkäynnissä cash-varannoikseen 500 MUSD. Myöskin hänen asianajajansa, legendaarinen Alina Habba, on useissa haastatteluissa ilmoittanut tuon takuusumman olevan helposti hoidettavissa. Habba kertoi itse, että jos pitää valita, onko terävä vai kaunis, niin hän valitsee kauneuden, koska terävyyden voi aina feikata. Tuo lausuma pitää nähtävästi erittäin hyvin paikkansa.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Brass kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 11:01 am PS. Huvittavaa, miten eräs henkilö tulkitsi posttauksesi päin vastoin kuin minä. No, tuolta tulee yleensäkin aina kysymys, kun pitäisi vastata tai kirjoittaa jotain järkevää.
Sanos muuta.

Mutta sinä kun olet puhunut puolesta miljardista, niin mä vaan olen aina kuullut, että on sanonut hänellä olevan 400 miltsiä riihikuivaa. Ei tuolla nyt sen suurempaa merkitystä, mutta ihan mielenkiinnosta.

Mä en oikein pääse yli siitä, että miten kuuma MILF tuo Habba on. Onko mussa joku vika? :)
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Brass
Martin Beck
Viestit: 808
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 6:17 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Brass »

^Olet oikeassa, Trump taisi sanoa oikeudessa, että hänellä on " well over 400 MUSD" joten pyöristin sen vähän reilusti ylöspäin. Muistelen kyllä, että Alina Habba taisi jossain tv-haastattelussa mainita tuon 500 M USD, kun haastattelija penäsi löytyykö cashiä J. E. Collinsin ja NY jutun yhteenlaskettuihin bondeihin.

Habba on kyllä muodollisesti pätevä, mutta pärjäisi ehkä paremmin muussa hommassa kuin puolustusasianajajana. Meni aika vakavaksi eräässä haastattelussa, kun kysyttiin, pelkääkö hän maineensa puolesta ja tietääkö, että huippulakimiehet karttavat Trumpia tietyistä syistä. Veikkaan, että Habba voi ilmestyä Fox Newsin kanavalle, koska polku Trumpin kanssa voi olla kuljettu loppuun. Foxilla olisi "Judge Jeaninen" paikka vapaana, kun juoppo varttihullu Jeanine Pirro sai kenkää. Habba voisi olla miellyttävämpää katseltavaa ja kuunneltavaakin. Samanlaista valehtelua se agenda tietysti olisi.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Brass kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 4:58 pm Foxilla olisi "Judge Jeaninen" paikka vapaana, kun juoppo varttihullu Jeanine Pirro sai kenkää.
Sai kenkää? En ole moisesta kuullutkaan. Eikä siitä montaa päivää ole kun kanavarallia kaahatessa ajoin Foxin läpi ja siellä tuo idiootti studiossa pönötti.

On muuten hyvä luonnehdinta tuo varttihullu. Ajoittain rauhallisempi ja sitten yhtäkkiä aivan sekopää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Täällä sitä vaan Trumpin massin vähyydestä piestään suuta kun samaan aikaan Bidenin touhujen vuoksi porukkaa niitataan huolella. Postaus on vanha mutta tilanne on vain pahentunut. Katsokaas mitä siellä on.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Even Steven kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 5:49 pm Täällä sitä vaan Trumpin massin vähyydestä piestään suuta kun samaan aikaan Bidenin touhujen vuoksi porukkaa niitataan huolella. Postaus on vanha mutta tilanne on vain pahentunut. Katsokaas mitä siellä on.
Niin, ainakaan mä en ole "piessyt Trumpin massien vähyydestä", enkä ole tehnyt sitä aiemminkaan. Sama pätee USA:n rajaongelmiin.

Trumpin rahatilanteen tietää vain Trump itse. Mutta mielenkiintoinen juttu on joka tapauksessa, nyt kun on ilmoittanut, ettei pysty maksamaan. Ja lainaan nyt itseäni kun sanon, että jää nähtäväksi.

Tuo case Pirro kiinnostaa myös. Ei oikein Googlekaan osaa auttaa, eli mistä Brass tuo tietosi on?
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mielenkiintoisia aikoja joka tapauksessa. Ja uusia juttuja oppii. Mäkin olen aina jotenkin ajatellut, että Trump omistaa Trump Towerin ja paljon muitakin Manhattanin isoja pilvenpiirtäjiä, mutta tuossa kun nyt on seurannut juttua mahdollisista ulosmittauksista, niin onkin selvinnyt, että ei se niin olekaan. Trump omistaa rakennuksista vain joitain osia.

Mä en muuten oikein ymmärrä, että miksi kaikki on sanoneet Trumpille ei, kun on kysellyt rahoja, että voisi maksaa. Meinaan että kun väkisinkin omaisuus on useita miljardeja, niin miksi se omaisuus ei käy takuuksi? Luulisi Trumpin kiinteästä omaisuudesta saada myymällä hyvin nopeasti 500 miltsiä ja vaikka miljardinkin jos sikseen tulee.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Anoteus
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

^
Itse taisit sen jo tuohon lainata, kuten selvää on niin hänen omaisuutensa ei vastaa ilmoitettuja lukuja. Siinä voi olla lainanantajalla kusiset paikat, kun tällainen ilmenee.. Puhun siis vanhoista rahoituksista. Jotain Uoti tason touhua minun mielestäni
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 6:12 pm Tuo case Pirro kiinnostaa myös. Ei oikein Googlekaan osaa auttaa, eli mistä Brass tuo tietosi on?
Veikkaus on, että se on salaisuus.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Anoteus kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 7:04 pm ^ Itse taisit sen jo tuohon lainata, kuten selvää on niin hänen omaisuutensa ei vastaa ilmoitettuja lukuja. Siinä voi olla lainanantajalla kusiset paikat, kun tällainen ilmenee.. Puhun siis vanhoista rahoituksista. Jotain Uoti tason touhua minun mielestäni
Aivan kuin sinulla olisi todellisuudessa joku oikea tieto tämän varallisuudesta. Voin auttaa. Ei sinulla ole. Eikä Brassilla ole.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
jhou
Perry Mason
Viestit: 3843
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja jhou »

Trump on nyt hyvin hämmästynyt. Yhtäkkiä valehtelu onkin väärin ja siitä tulee seuraamuksia? Mitä ihmettä? :mrgreen:
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Aika karseassa tilanteessa on raskaana olevat naiset Louisianan kaltaisessa perslävessä. Surullista.

https://www.npr.org/sections/health-sho ... riage-care
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Niin piti oikein tsekata Fox Newsia ja siellä se Pirro vaahtoaa paraikaakin. Eli ei se ai ainakaan kenkää ole saanut.

Mutta voi perkele sen juttua. Pakko oli vaihtaa kanava nopeasti toiselle. Sanoisin, että ei edes varttihullu-nimitys piisaa. Kyllä se on ihan täyshullu.

The Fiven kokoonpanoon muuten kuuluu Jessica Tarlov, joka puhuu usein ihan järkeviä. Ja kun Tarlov näin tekee, niin Pirro katsoo sitä mielisairas tekohymy naamallaan ja on sen näköinen, että tekisi mieli huutaa päälle.

Niin ja toki Tarlov ainoana täysjärkisenä The Fiven jäsenenä oli juuri se, jonka potkuista huhuttiin jokunen aika sitten.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
acp
Christopher Lorenzo
Viestit: 1535
Liittynyt: Ma Syys 02, 2019 9:48 pm

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja acp »

Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 19, 2024 3:20 pm Mä en oikein pääse yli siitä, että miten kuuma MILF tuo Habba on. Onko mussa joku vika? :)
CIA/transsukupuolinen :shock:
Vastaa Viestiin