Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3026
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ida Admin kirjoitti:Persujen edellisellä puheenjohtajalla ei muistaakseni ollut rasisti leimaa tai rikosrekisterimerkintöjä.
Nyt oli keskeinen vaaliteema maahanmuuttovastaisuus, on siis tiettyjä ihmisiä vastaan oleva puolue ja ihmisten yhteenliittymä. Kristilliset, ruotsalainen kansanpuolue, keskusta, sosiaalidemokraatit, vasemmisto ja vihreät ovat kannattamassa vähän eri kantilta asioita ja ihmisryhmiä.
Sitä voi kannatella kaikenlaista, mutta käytännön toteutus ratkaisee. Moni mainitsemistasi puolueista on vastuussa siitä, että Suomi on kaikista maailman hädänalaisista autellut Somalian kaatuneen diktaattorin tukijoita, jotka ikävästi sattuivat olemaan neuvostokurssilla Moskovassa, kun oma isäntä kaatui. Taitaa Husukin olla tämän diktaattorin tukijoiden jälkikasvua.

Että tiettyä "maahanmuuttoa" on syytäkin vastustaa - tai ainakin oma oikeustaju olisi enemmän sorrettujen kuin sortajien puolella.

Se että tällainen Husuli tuosta vain kertoo kokonaisen puolueen kannattajien olevan rasisteja, on ihan saatanan typerää, mutta sopii tämän ikiuhriutujan tyyliin. Ja tämä näin ei-persuna.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3026
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Ida Admin kirjoitti:Teennäistä esittää loukkaantumista persuilta. "Olen rasisti ja ylpeä siitä", eikö perussuomalaiset tätä toitottaneet kevään vaaleissa. Voiko ylipäänsä muut kuin ahdasmieliset ja muiden sortamisesta nauttivat äänestää nykyisiä perussuomalaisia. Siis rasistisesti määrättyihin ulkomaalaisiin suhtautuvat ihmiset.

Puolueen tämän hetkisellä puheenjohtajallakin on tuomio kansanryhmään vastaan kiihottamisesta, että rasisteja ovat.
On se helppoa tuomita kokonaisia kansanosia. Jos sen oikeuttaa itselleen ja Husulle, sen oikeuttaa samalla vastapoolille. Huvittavinta onkin, että te ääriöyhöttäjät ette tajua olevanne samoja terhikiemunkeja kaikki tyynni.
Rouhia
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: To Loka 15, 2015 3:56 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Rouhia »

Kyllä minä pidän PS-äänestäjiä rasisteina. Itsekin tunnustan joskus olleeni ennakkoluuloinen. Se mikä tässä Husun jutussa on surullista on kuinka se vangitsee nuoret somalit uhrautumisen kierteeseen. Ei se ole kesäduunin etsiminen helppoa kenellekään jos ei ole mitään taitoja. Vielä vaikeampaa se on jos asennoituu asiaan pelokkaasti.
annaanna

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Mickey kirjoitti:Juttelin tänään Husun sanomisita Iranista lähtöisin olevan naisen ja Turkkilaislähtöisen miehen kanssa ja he ihmettelivät kovasti Husun sanomisia.
Sanoivat myös että todellista rasismia ei Suomessa ole kuin murto-osa verrattuna Iranin tilanteeseen. Iranissa Kurdi ei saa, edes koulussa puhua kurdinkieltä ja muutenkin siellä rasismi on jokapäiväistä.
Veikkaan että Somaliassa on myös Klaanien kesken rasismi arkipäivää.
Husu kertoi pitävänsä persukannattajia rasistisesti suuntautuneina. Eiköhän nuo mainitsemasi ihmiset myös ole siinä uskossa, että jollain tasolla rasismia kannattavat.

Mutta kokonaan eri kysymys on rasistisen käytöksen ja rasismin toteuttamisen määrä Suomessa. Ei ole valtiojohtoista tai näkyvää.

Koska Suomen suurin puolue ei ole hallituksessa :D

Sortoa Suomessa.
Saamelaisia olemme monin tavoin sortaneet, samoin vaikkapa homoseksuelleja ja ollaan me itsekin oltu sortovallan alla. Suomenkielen asema on taistelemalla saavutettu. "Te ei voi puhua suomea täällä! Te puhu ruotsi!"
"Oppi venäjä heti tai ei pääse koulu."
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10630
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja damfin »

annaanna kirjoitti:
Mickey kirjoitti:Juttelin tänään Husun sanomisita Iranista lähtöisin olevan naisen ja Turkkilaislähtöisen miehen kanssa ja he ihmettelivät kovasti Husun sanomisia.
Sanoivat myös että todellista rasismia ei Suomessa ole kuin murto-osa verrattuna Iranin tilanteeseen. Iranissa Kurdi ei saa, edes koulussa puhua kurdinkieltä ja muutenkin siellä rasismi on jokapäiväistä.
Veikkaan että Somaliassa on myös Klaanien kesken rasismi arkipäivää.
Husu kertoi pitävänsä persukannattajia rasistisesti suuntautuneina. Eiköhän nuo mainitsemasi ihmiset myös ole siinä uskossa, että jollain tasolla rasismia kannattavat.

Mutta kokonaan eri kysymys on rasistisen käytöksen ja rasismin toteuttamisen määrä Suomessa. Ei ole valtiojohtoista tai näkyvää.

Koska Suomen suurin puolue ei ole hallituksessa :D

Sortoa Suomessa.
Saamelaisia olemme monin tavoin sortaneet, samoin vaikkapa homoseksuelleja ja ollaan me itsekin oltu sortovallan alla. Suomenkielen asema on taistelemalla saavutettu. "Te ei voi puhua suomea täällä! Te puhu ruotsi!"
"Oppi venäjä heti tai ei pääse koulu."
Hussein kirjoitti 19. heinäkuuta, että ”
kaikki Persut ja niiden äänestäjät/kannattajat ovat rasisteja. Yes i said it. Kaipaat todisteita? Katso teidän historia ja miten olette tulleet valituksi Suomen toiseksi suurimakx puolueeksi?
” Husseinin viesti kuuluu sanatarkasti.

Iltalehti tavoitti Intiassa lomailevan Husseinin tiistaina aamupäivällä.

Miksi kirjoitat näin?

– Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

Eli olette sitä mieltä, että kaikki ihmiset Suomessa, jotka ovat äänestäneet perussuomalaisia, ovat rasisteja?

– Öö... Se lukee siellä mun tekstissä, mitä minä tarkoitan.

Eli olette vahvasti tätä mieltä?

– Minähän just kirjoitin siitä myös, että olen edelleen samaa mieltä, mitä sanoin.
Annaannalla on usein ongelmia lainata jonkun sanomisia sillä tavalla että niiden merkitys säilyisi samana kuin mikä se on alunperin sanotussa muodossa ollut, tässä tapauksessa on ihan vahingossa "ovat rasisteja" kääntynyt muotoon "pitää rasistisesti suuntautuneina"

Mitä tulee saamelaisten sun muiden joskus aikoinaan kokemaan rasismiin, niin silloin rasismia harjoittamassa tuskin on olleet perussuomalaiset, vaan ehkä ennemminkin rkp:n tai kristillisdemokraattien kannattajat, tai ehkä nykyisen vasemmiston edeltäjät eli kommunistit.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Ei nyt viitsitä vedellä jotain nykyisiä puolueita historian tapahtumiin, vaikka jotain jatkuvuutta voidaan löytääkin. Poronpallinpurijoiden kohtelu oli osa sitä aikaa, eikä siitä voida osoitella jotain nykypuolueita.
JosefMengele

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja JosefMengele »

Tätä se teettää ku pitää näitä kamelin paskalle haisevii kehitysmaalaisii tänne roudata. Ketä oikeesti kiinnostaa näitten ajatukset ja mielipiteet, eteenkin ku tämänkin jutun husu on kuullut joltakin suvakkikusen kyllästämästä lähiöläskiltä.
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3646
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kihottamisesta kansanryhmää vastaan Husua tuskin tullaan syyttämään, mutta yleisen oileuskäytännön perusteella sellaiset 538805 kertaa kunnianloukkaus olisi mahdollinen...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Husun aiempi muistamisen arvoinen kommentti oli, kun äly leikkasi näin hienosti: "Syö paskaa ja kuole pois!"

Nyt kuitenkin taisi Husu päästää paskat housuihinsa loma/työreissullaan.

Husu, huomiohuorana varmaan tätäkin luet. Puoli miljoonaa kansalaista odottaa saapumistasi. Kannattaa pistää aivosolut taas yhteen ja pyytää anteeksi. Kaikki sanomasi putoaa taas sinne PS-laariin.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Sompanssillahan on todennetusti äo siinä 70 korvilla.

Husulla myös, kun ei tajua, että vetää kommenteillaan persujen kannatusta ylös.

Antti Rinnein tuomitsi. Kylläkin maltillisesti.
Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Itehän hän on rasisti.

Ite oon äänestänyt persuja viimeiset 8-9 vuotta (presidentin-, eduskunta-, kunnallis-, ja europarlamenttivaaleissa) ja kuulun seksuaalivähemmistöön. Sitä on moni ihmetellyt. Vastustan tätä turvapaikkaturismia, sitä että geelitukat tulevat tänne ilmaisen rahan perässä ja tekevät rikoksia.

Itse he ovat aiheuttaneet sen että olen tätä mieltä. Itse he ovat aiheuttaneet sen, että arvostukseni ja luottamukseni muslimeja kohtaan on aikalailla nolla. Vielä joitakin vuosia sitten minulla oli ihan neutraali käsitys muslimeista. Nyt negatiivinen. Mielestäni olen vain realistinen. Rasismi on sitä että vihataan ilman syytä jotain ihmisryhmää. Minä vihaan näitä partalapsia, juhlapaikanhakija-raiskareita. En niitä jotka ovat oikeasti avun tarpeessa ja käyttäytyvät hyvin.
Viimeksi muokannut AutumnForever, Ke Heinä 24, 2019 4:37 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17089
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

"Husun" kirjoituksista paistaa selvästi läpi katkeruus vanhan tutun suomalaisen laulu sanoin työtätekevästä väestönosasta ja hampparista:
http://wiki.digit.fi/UrhoMatti:Muurari
"Oi, miksi minä tummana synnyin, miksen syntynyt vaaleana?"

"Niin paljon minä kärsinyt olen monta kyyneltä vuodattanut..."
Päivitetty versio: niin paljon minä kärsinyt ooolen, monta blogia kirjoittanut...

Ainakaan vielä ei "Husu" ole tuonut julki miksi hän edelleen haluaa elää näinkin rasistisessa maassa. Onko hänelle kenties jokin perversio nauttia kuvitellusta rasismista, päästä siitä ruikuttamaan, rypeä ja piehtaroida siinä, saada kerta toisensa jälkeen oma 15-minuuttisensa.

Olisiko nyt korkea aika palata Somaliaan - kokemaan jotain erilaista. Vaikkapa klaanirasismia?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Tässä ne Antin torumiset:
Antti Rinne kommentoi ”Husu” Husseinin rasismisyytöksiä perussuomalaisia kohtaan: ”Meidän poliittinen kielenkäyttö ei kaipaa tällaista”
Tänään klo 12:42

SDP:n Helsingin kuntavaltuutetun Abdirhami ”Husu” Husseinin mukaan kaikki perussuomalaiset ja perussuomalaisia äänestäneet ovat rasisteja.

SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Antti Rinne ei katso hyvällä Helsingin kuntavaltuuteen Abdirhami ”Husu” Husseinin rasismipuheita.

– En missään olosuhteissa keneltäkään halua kuulla sellaista, että ihmisiä arvioidaan äänestyskäyttäytymisen perusteella tai ylipäätään, että perusteetta ja tietämättä leimataan mihinkään suuntaan. Minusta meidän poliittinen kielenkäyttö ei kaipaa tällaista.

– Päinvastoin se kaipaa sellaista toimintaa, jossa arvostaen puhutaan kriittisestikin, Iltalehden lomalta tavoittama Rinne kommentoi keskiviikkona.

Somalitaustainen Hussein aiheutti kohun kirjoittamalla Twitterissä 19. heinäkuuta, että kaikki perussuomalaiset ja heitä äänestävät ja kannattavat on rasisteja.

Kun Iltalehti kysyi keskiviikkona asiasta Husseinilta, hän vetosi sananvapauteen.

– Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

Hussein korosti Iltalehden jutussa vielä erikseen, ettei hän peräänny puheistaan.

Rinteellä huoli keskusteluilmapiiristä
Rinne kuuli Husseinin Twitter-kirjoituksista ja Iltalehdelle antamista kommenteista vasta, kun Iltalehti otti yhteyttä Rinteeseen.

– Olen ylipäätään ollut tosi paljon huolissani tästä keskusteluilmapiiristä viimeiset vuodet. Siitä on hävinnyt tai häviämässä sellainen toisten kunnioittaminen ja arvostaminen.

– Ei sen, että ollaan eri mieltä tai erilaisilla ideologioilla halutaan muuttaa yhteiskuntaa, pidä johtaa siihen, että ihmisiä aletaan leimaamaan tai omista mielipiteistä arvostelemaan. Poliittiseen keskusteluun ei kuulu toisen leimaaminen. Kysymys on asioista, joista pitää pystyä keskustelemaan ilman, että käyttäydytään epäkunnioittavasti toisia ihmisiä kohtaan, Rinne sanoo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3 ... f69e1c30e6
Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1308
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Husu Hussein on tyypillinen puikulapää, kusipäinen vajukki.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Jack the Ripper kirjoitti:Entisen pääministerin isä Tatu Vanhanen julkaisi yhdessä ulkomaisen kollegansa kanssa tutkimuksen eri kansojen älykkyysosamääristä vuonna 2002. Saharan ja sitä ympäröivän Afrikan tulokset olivat selvästi heikoimmat.
//
Vanhanen kuoli 2015 leimattuna rotuoppiprofessoriksi.
Vanhanen oli oikeassa, mutta hänen leimaajat ja syrjijät olivat hyvin suvaitsematonta joukkoa, jotka eivät olleet valmiita kuulemaan totuutta, vaan halusivat elää kehittämässään #unelma -höttömaailmassa. Vanhasen tutkimustulokset saavat tukea myös useista muista "ÄÖ:t maittain" -selvityksistä. Paras tutkimus, minkä olen lukenut on The Bell Curve: Intelligence and structure in American life[Wiki] (Murray&Herrnstein, 1994), kirjaa on väitetty (turhaa) rasistiseksi, sitä on yritetty kaataa yli kahdellakymmenellä selvityksellä/tutkimuksella, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Ai niin, hieman huvittaa, että Husu yskäisi tuollaisen "Suomi on rasistinen maa" -viestin ja lähti rasismia pakoon jollekin veronmaksajien kustantamalle reissulle Intiaan. Husu vaikuttaa olevan niin hölmö, ettei ehkä tiennyt Intian kastijärjestelmästä ja muusta rasismista raiskauksineen...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin