Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

https://twitter.com/husu78/status/11539 ... gr%5Etweet
Husu Hussein
@husu78
Kaikki teitä satoja plus ihmisiä, jotka mulle lähetätte vihaviestejä liittyen kirjoitukseni, todistatte juuri pointtini siitä kuinka rasistista säkkiä te olette. Olen osoittanut koko Suomelle minkäänlaista ihmisryhmä kannattaa persuja. En aio pyytää anteeksi. En aio perääntyä!
12.13 ip. · 24. heinäk. 2019 · Twitter for Android
Mistä Husu tietää, että ne kaikki ovat persujen kannattajia :D
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 475
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja rahima »

Husu on vasemman siiven rasisti eli alemman standartin rasisti. Se tarkoittaa, että Husu saa puhua ihan mitä vain eikä hän joudu puheistaan vastuuseen. Hän harjoittaa vihapuhetta tiettyä Suomen kansanosaa kohtaan.Sananvapauden rajoittaminen koskee ainoastaan tiettyä osaa suomalaisista, niitä, jotka äänestävät perussuomalaista puoluetta. Näitä tuomioita kiihottamisesta kansanryhmää vastaan on satanut vain perussuomalaisille. Husu muuten lietsoo vihaa ja harjoittaa kiihotusta kansanryhmää vastaan. Perussuomalaista puoluetta äänestävät ovat kansanryhmä.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein HS:n haastattelussa: Pysyn kannassani siitä, että kaikki perus­suomalaisten äänestäjät ovat rasisteja

Hussein vastasi HS:n kysymyksiin puhelimitse Intiasta.

HELSINKILÄINEN kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Hussein (sd) on viime päivinä herättänyt Twitterissä kohua twiiteillään rasismista.

Hussein esimerkiksi twiittasi Suomen olevan rasistinen maa sekä kaikkien perussuomalaisten äänestäjien olevan rasisteja. Twiitit ovat herättäneet paljon arvostelua.

Muun muassa pääministeri, Sdp:n puheenjohtaja Antti Rinne ja Helsingin Sdp:n valtuustoryhmän puheenjohtaja Eveliina Heinäluoma ovat tuominneet Husseinin twiitit sosiaalidemokraattien tapojen vastaisina.

TWIITTIEN jälkeen Hussein lähti Intiaan Air India -lentoyhtiön kustantamalle matkalle tutustumaan Intiaan ja etsimään suomalaisyrityksille paikallisia kumppaneita. Internet- ja puhelinyhteydet alueella ovat hyvin heikot, eikä yhteydenpito Suomeen onnistu kovin hyvin.

”Haluan korostaa, etten pakene toimittajia”, Hussein sanoi HS:lle paikallisen miehen kännykästä luoteis-Intiassa sijaitsevalta Kashmirin alueelta.

Perussuomalaisten järvenpääläinen kunnanvaltuutettu Maiju Tapiolinna kertoi maanantaina blogissaan tehneensä tutkintapyynnön Husseinin twiiteistä poliisille.

Husu Hussein, pysytkö edelleen kannassasi siitä, että kaikki perussuomalaiset kannattajineen ja äänestäjineen ovat rasisteja?

”Totta kai pysyn. Miksi minä kirjoittaisin jotain sellaista, mitä mieltä en olisi? Pitäisikö minun perääntyä siitä syystä, että minun päälleni on käyty ja minulle on sanottu, ettei näin saisi ääneen sanoa?”

538 805 ihmistä äänesti perussuomalaisia kevään eduskuntavaaleissa. Luokitteletko siis heidät kaikki rasisteiksi?


”Luokittelen kaikki ihmiset, jotka äänestävät sellaista puoluetta, joka ajaa erilaisille ihmisille erilaisia lakeja. Koen, että se täyttää rasismin kriteerit, jos ihmisiä asetetaan lain edessä eri asemiin.”

Mihin lakiin viittaat?

”Esimerkiksi sosiaaliturvaan, joka olisi erilainen suomalaisille ja ulkomaalaisille.”

Onko maahanmuuton kritisointi mielestäsi rasistista?

”Ei. Minäkin kritisoin maahanmuuttoa. Kritisoin maahanmuuttopolitiikkaa, joka on passivoinut eikä aktivoinut ihmisiä.”

Uskotko, että nämä sinun twiittisi vievät asioita parempaan suuntaan?

”Ne herättivät keskustelua. Ne näyttävät ihmisille sen, että tätä osataan pelata molemmissa päissä, jos näin halutaan. Mutta mikäli halutaan käydä kunnon keskustelua, pitää ymmärtää se, että meistä ja minunkaltaisista ihmisistä on saanut sanoa ja lausua mitä vaan puoluejohtoon asti. Mutta silti meiltä odotetaan vain malttia ja rauhallisuutta. Kuinka kauan tämän pitää jatkua?”

Millaista palautetta olet saanut näistä twiiteistäsi?

”Suurimmaksi osaksi uhkailua eli sitä mitä olen aina saanut. Ei ole mitään uutta! Joka kerta kun olen kirjoittanut jotain sellaista, mitä ei haluta kuulla minunkaltaisilta ihmisiltä, olen saanut samanlaista palautetta. Minua sanotaan neekeriksi, ählämiksi, terroristiksi ja somaliksi, joka hakkaa vaimoaan.”

”Kaikkein pahinta tässä on se, että minulle tämä on tuttua, mutta minunkaltaisiltani ihmisiltä odotetaan, että emme suutu emmekä sano vastaan. Ajatellaan, että koska olen somali Suomessa minun kuuluu olla vain koko ajan kiitollinen. Sitä en hyväksy.”

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006183605.html
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Iivis kirjoitti:https://twitter.com/husu78/status/11539 ... gr%5Etweet
Husu Hussein
@husu78
Kaikki teitä satoja plus ihmisiä, jotka mulle lähetätte vihaviestejä liittyen kirjoitukseni, todistatte juuri pointtini siitä kuinka rasistista säkkiä te olette. Olen osoittanut koko Suomelle minkäänlaista ihmisryhmä kannattaa persuja. En aio pyytää anteeksi. En aio perääntyä!
12.13 ip. · 24. heinäk. 2019 · Twitter for Android
Mistä Husu tietää, että ne kaikki ovat persujen kannattajia :D
Miten hän on sen osoittanut? Eli väite tuli todistetuksi kun se aiheutti vitutusta. Sama todistelun riemu olisi ollut jos kukaan ei olisi reagoinut.
Mitähän mahtoi tuossa tarkoittaa plus ihmisiä? Ärsyttääkö häntä nyt nyös lihavat? Ulosanti kun ei niin hyvin aukea.
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Iivis »

AutumnForever kirjoitti:Itehän hän on rasisti.

Itse he ovat aiheuttaneet sen että olen tätä mieltä. Itse he ovat aiheuttaneet sen, että arvostukseni ja luottamukseni muslimeja kohtaan on aikalailla nolla. Vielä joitakin vuosia sitten minulla oli ihan neutraali käsitys muslimeista. Nyt negatiivinen. Mielestäni olen vain realistinen. Rasismi on sitä että vihataan ilman syytä jotain ihmisryhmää. Minä vihaan näitä partalapsia, juhlapaikanhakija-raiskareita. En niitä jotka ovat oikeasti avun tarpeessa ja käyttäytyvät hyvin.
Samoilla linjoilla AutumnForeverin kanssa, itselläni oli kanssa vuosia sitten neutraali käsitys muslimeista, ei enää.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1255
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

toi musta oksennus vois pakata kamansa jotka sossusta lokkeilu ja soutaa takasin sinne loistensa joukoon afrikkaan. tuskin jäisi kukaan kaipaamaan
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

ReissuLasse kirjoitti:
Iivis kirjoitti:https://twitter.com/husu78/status/11539 ... gr%5Etweet
Husu Hussein
@husu78
Kaikki teitä satoja plus ihmisiä, jotka mulle lähetätte vihaviestejä liittyen kirjoitukseni, todistatte juuri pointtini siitä kuinka rasistista säkkiä te olette. Olen osoittanut koko Suomelle minkäänlaista ihmisryhmä kannattaa persuja. En aio pyytää anteeksi. En aio perääntyä!
12.13 ip. · 24. heinäk. 2019 · Twitter for Android
Mistä Husu tietää, että ne kaikki ovat persujen kannattajia :D
Miten hän on sen osoittanut? Eli väite tuli todistetuksi kun se aiheutti vitutusta. Sama todistelun riemu olisi ollut jos kukaan ei olisi reagoinut.
Mitähän mahtoi tuossa tarkoittaa plus ihmisiä? Ärsyttääkö häntä nyt nyös lihavat? Ulosanti kun ei niin hyvin aukea.
Husu koittaa olla nokkelampi mitä on, eikä tajua että puhuu itseään pussiin koko ajan. Ajattelin tätä aiemmin skarpiksi tyypiksi mutta taitaa puolueen tyypit olla kirjoittaneet monet jutut ja nämä näyttää miten fiksu tyyppi oikeasti on.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Ei husulla ole mitään muuta motiivia tällaisiin kuin lietsoa vastakkainasettelua. Tasa-arvo olisi kamalinta mitä hänen uralleen voisi tapahtua, joten sitä vastaan käytetään paljon puheenvuoroja
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Husulla on kuuluisa lause jossa puhutaan syömisestä. Ei sekään ollut virallisesti vihapuhetta. Husuille on ihan omat kaksoisstandartit. Somalilla ei ole tosiaan samat oikeudet ja velvollisuudet kuin kantasuomalaisilla. Rikoksia katsotaan läpi sormien.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Paljon puhutaan kaksoisstandarteista. Husu on omalla tavallaan ahkera tyyppi ja osaa puhua melko sujuvasti ja ei siinä mitään, mutta olisiko hän päässyt vetämään Ylelle radio-ohjelmaa täysin suomalaisena heikolla kirjoitustaidolla varustettuna? Ei tietenkään. Matka olisi tyssännyt kielen osaamiseen.

Monesti puhutaan vammaisista, ettei heihin käytetä samoja standardeja kuin kantaväestöön. Tässäkin on paljolti kyse siitä. Husun lomaileva haamukirjoittaja ei pelasta tilannetta.
Viimeksi muokannut holmesin haamu, To Heinä 25, 2019 12:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Iivis kirjoitti:https://twitter.com/husu78/status/11539 ... gr%5Etweet
Husu Hussein
@husu78
Kaikki teitä satoja plus ihmisiä, jotka mulle lähetätte vihaviestejä liittyen kirjoitukseni, todistatte juuri pointtini siitä kuinka rasistista säkkiä te olette. Olen osoittanut koko Suomelle minkäänlaista ihmisryhmä kannattaa persuja. En aio pyytää anteeksi. En aio perääntyä!
12.13 ip. · 24. heinäk. 2019 · Twitter for Android
Mistä Husu tietää, että ne kaikki ovat persujen kannattajia :D
Husu vastaa samalla tavalla kuin Fazerin työntekijä, kun Fazerin vihapuhebotin kerrottiin olevan hölmö idea.
TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

meitzi kirjoitti:Ei husulla ole mitään muuta motiivia tällaisiin kuin lietsoa vastakkainasettelua. Tasa-arvo olisi kamalinta mitä hänen uralleen voisi tapahtua, joten sitä vastaan käytetään paljon puheenvuoroja
Somaliassahan on ollut sisällissota. Ilmentää kansallisuutensa lajityypillistä käytöstä toimillaan.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3028
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Villeri »

holmesin haamu kirjoitti:Paljon puhutaan kaksoisstandarteista. Husu on omalla tavallaan ahkera tyyppi ja osaa puhua melko sujuvasti ja ei siinä mitään, mutta olisiko hän päässyt vetämään Ylelle radio-ohjelmaa täysin suomalaisena heikolla kirjoitustaidolla varustettuna? Ei tietenkään. Matka olisi tyssännyt kielen osaamiseen.

Monesti puhutaan vammaisista, ettei heihin käytetä samoja standardeja kuin kantaväestöön. Tässäkin on paljolti kyse siitä. Husun lomaileva haamukirjoittaja ei pelasta tilannetta.
Hyviä pointteja.

Olen niin ikään huomannut, että Husulta karkaa mopo alta silloin, kun tekstit ovat kieliopillisesti kökköjä eli hän on ne itse laatinut. Kukahan sitten lieneekään haamukirjoittajansa.

Vammaisille kuuluukin antaa löysiä; on pätevä syy olla odottamatta ihan täyttä työpanosta. Mutta jos täysikykyinen, suomea heikosti osaava toimittaja saa näkyviä toimittajapestejä, on saatu pätevyysvaatimuksista jo aika monta kertaa tinkiä.

Jossain ns. positiivisessa syrjinnässä vielä koetetaan vähän näytellä tasaveroisuutta - kahdesta yhtä pätevästä voidaan valita oikean värinen -, mutta jos toimittaja ei osaa käyttää tärkeintä työkaluaan, kieltä, niin pesteihin on pakko olla ollut pätevämpiä hakijoita.

Radion sinfoniaorkesteri ei pestaisi harrastajaviulistia, mutta radio pestasi Husun.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Oli meilläkin omamme. Sitä en oikein ymmärrä, että miksi ei näy minkäänlaista liikehdintää paluumuuttoon, vaikka maassa kaivattiin kyllä rauhaa, mutta nyt kun se on saavutettu niin kaivataan paluumuuttajia jälleenrakennukseen.

No, se offtopicista, mä veikkaan että husu ei pitkään ole demareissa enää, vaan siirtyy vassareihin tai virheisiin. Nyt sontii demareiden leiriin läksiäislahjaksi.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ehkä husulla ei ole vaan ollut tarpeeksi aikaa opetella kirjoittamaan suomea - saapuihan hän tänne vasta vuonna 1994, ensimmäisessä somalivyöryssä, kun Venäjä oksensi Suomelle hyödyttömäksi havaitsemiaan toteemeja suvaitsevaisen maan merkiksi?

Laitetaanpas myös lakiteksti tähän, korostin pari kohtaa:
Kiihottamiseen kansanryhmää vastaan syyllistyy se, joka asettaa yleisön saataville taikka muulla tavalla levittää yleisön keskuuteen tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka muulla niihin rinnastettavalla perusteella.
Kiihottamisrikoksessa on tyypillisesti kyse viharikoksesta, joka ilmenee rasistisena propagandana.

Eli kyllä husulle tuomio saataisiin keitettyä, mutta me kaikki tiedämme, ettei suvaitsevaisuustoteemien tarvitse pelata samoilla säännöillä kuin muiden. Kiihotusrikos on nimittäin ollut esim. se, kun suomalainen tekstittää ranskalaismiehen puheen, joka näkynyt Ranskan tv:ssä...
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin