SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ReissuLasse kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:40 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:36 pm
JammuSetä kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 2:52 pm
Jätettäskö kuitenki ne aiheettomat LaSut tekemättä että jäis työntekijöille resursseja estää uudet Erikat.
En minä ainakaan ole tehnyt yhtään aiheetonta lasua. Huoleni noiden perheiden lapsista on aito!
Itse en jaksaisi olla huolissani vastapuolen mukuloista.
Lapset ovat syyttömiä vanhempiensa tekoihin. Lasten etua tässä ajatellaan.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

AlexKrycek
Olivia Benson
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Elo 07, 2013 7:29 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja AlexKrycek »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:04 pm
ReissuLasse kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:40 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:36 pm


En minä ainakaan ole tehnyt yhtään aiheetonta lasua. Huoleni noiden perheiden lapsista on aito!
Itse en jaksaisi olla huolissani vastapuolen mukuloista.
Lapset ovat syyttömiä vanhempiensa tekoihin. Lasten etua tässä ajatellaan.
Ihan varmasti ajattelet :D juuri tällainen spedeily vie uskottavuuden meiltä jotka eivät sijoitu kumpaankaan "ääripäähän", mutta ymmärtää äärivihervassareiden idioottimaisuuden.

Electric Larry

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Electric Larry »

AlexKrycek kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:13 pm

Ihan varmasti ajattelet :D juuri tällainen spedeily vie uskottavuuden meiltä jotka eivät sijoitu kumpaankaan "ääripäähän", mutta ymmärtää äärivihervassareiden idioottimaisuuden.
Samaa mieltä. Idioottien kanssa ei kannata kilpailla idioottimaisuuksissa, niillä on siinä kotikenttäetu. Järkeä kun pitäisi käyttää, alkaa vihervassareilla pahasti päässä mopo hyytyä ja tehdään jotain typerää. Kuten yllytetään ddossaamalla rikoksiin tai käydään henkilöiden kimppuun julkisesti nimillä ja kuvilla.

Todellisista rikoksista kun tarpeeksi usein joutuvat epäillyiksi, niin ennemmin tai myöhemmin alkaa syytteitäkin napsua. Kynnys on ylitetty jo monta kertaa ja oikeuslaitoksen uskottavuudenkin rajat tulevat pakosti jossain kohtaa vastaan ja on pakko toimia. Perättömillä ilmoituksilla ampuu vain omaan jalkaan, menee uskottavuus aiheellisistakin jutuista.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 7:37 pm
meitzi kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 4:30 pm
. Ylilaudan ylläpito kyllä varmaan sellaisen tekee, ja kaikki sen lisäksi tehdyt ilmoitukset on ihan vaan täydellisen turhia, ei muuta
Poliisi päättää ovatko rikosilmoitukset turhia. Ei murha.infon nimimerkki meizi.
Eikö poikaystäväsi päässyt viikonloppuna paijaamaan, vai mistä nyt tuulee?

Voihan sitä tietenkin ja totta kai lailla silakka- tai varisparven tehdä ilmoituksia aina massoissa, jos kokee toimintatavan tuovan parven turvaa. Ihan tosiaan vaikkapa jokainen, joka on saanut edes vihiä asiasta, mutta ei aina tarvita jonkun auktoriteettisemman ratkaisua ja päätöstä odotella ja hakea. Rikosilmoitus verkkohäirinnästä ei tasan ole turha, mutta monta rikosilmoitusta yhdestä ja samasta verkkohäirinnästä on. Ja kyllä, tämä edustaa vain omaa mielipidettäni, eikä sisällä arvolatauksia kuin turhan ja tähdellisen välillä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3695
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

AlexKrycek kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:13 pm
Ihan varmasti ajattelet :D juuri tällainen spedeily vie uskottavuuden meiltä jotka eivät sijoitu kumpaankaan "ääripäähän", mutta ymmärtää äärivihervassareiden idioottimaisuuden.

Silti ylilaudan YP kusi sukkaansa, ja poisti "Hyvät Silakat" - langan :D
Cuck!

hyvat-silakat.jpg
hyvat-silakat.jpg (41.04 KiB) Katsottu 2518 kertaa
ylilauta-cuck.jpg
ylilauta-cuck.jpg (56.29 KiB) Katsottu 2518 kertaa
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

AlexKrycek kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:13 pm

Ihan varmasti ajattelet :D juuri tällainen spedeily vie uskottavuuden meiltä jotka eivät sijoitu kumpaankaan "ääripäähän", mutta ymmärtää äärivihervassareiden idioottimaisuuden.
Minua ei kiinnosta sinun uskottavuutesi. Minua kiinnostaa lasten hyvinvointi. Mikäli joku muukin on huolissaan, niin lastensuojeluilmoituksen voi tehdä netissä nimettömänä. Jos haluaa varmistua anonyymiteetistään, niin voi käyttää TOR-selainta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 9:28 pm

Voihan sitä tietenkin ja totta kai lailla silakka- tai varisparven tehdä ilmoituksia aina massoissa, jos kokee toimintatavan tuovan parven turvaa. Ihan tosiaan vaikkapa jokainen, joka on saanut edes vihiä asiasta, mutta ei aina tarvita jonkun auktoriteettisemman ratkaisua ja päätöstä odotella ja hakea. Rikosilmoitus verkkohäirinnästä ei tasan ole turha, mutta monta rikosilmoitusta yhdestä ja samasta verkkohäirinnästä on. Ja kyllä, tämä edustaa vain omaa mielipidettäni, eikä sisällä arvolatauksia kuin turhan ja tähdellisen välillä.
Ihailtavaa huolestumista "turhista" rikosilmoituksista. Mitäs jos jätetään päätös poliisien harteille, se kuuluu heidän ammattiinsa. Ymmärrän kyllä tarpeesi leikkiä nettisheriffiä, mutta mitäs jos leikkisit sitä vain kotona perhepiirissä?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:08 pm
AlexKrycek kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 8:13 pm

Ihan varmasti ajattelet :D juuri tällainen spedeily vie uskottavuuden meiltä jotka eivät sijoitu kumpaankaan "ääripäähän", mutta ymmärtää äärivihervassareiden idioottimaisuuden.
Minua ei kiinnosta sinun uskottavuutesi. Minua kiinnostaa lasten hyvinvointi. Mikäli joku muukin on huolissaan, niin lastensuojeluilmoituksen voi tehdä netissä nimettömänä. Jos haluaa varmistua anonyymiteetistään, niin voi käyttää TOR-selainta.
Miksi pitää tehdä nimettömänä, jos kerran niin kovasti huolestuttaa?

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ReissuLasse kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:18 pm

Miksi pitää tehdä nimettömänä, jos kerran niin kovasti huolestuttaa?
Ehkäpä juuri siksi kun Silkakoissa on niin häiriintynyttä porukkaa ja varmasti silakkasiskoja myös töissä kuntien sosiaalitoimissa. Ehkä sinä haluat häiriintyneet silakat kimppuusi, mutta luulen, ettei kovin moni muu halua. Sinuun tuhlattiin yksi rautalankarulla, enempää ei ole luvassa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:26 pm
ReissuLasse kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:18 pm

Miksi pitää tehdä nimettömänä, jos kerran niin kovasti huolestuttaa?
Ehkäpä juuri siksi kun Silkakoissa on niin häiriintynyttä porukkaa ja varmasti silakkasiskoja myös töissä kuntien sosiaalitoimissa. Ehkä sinä haluat häiriintyneet silakat kimppuusi, mutta luulen, ettei kovin moni muu halua. Sinuun tuhlattiin yksi rautalankarulla, enempää ei ole luvassa.
Kyllä sen jo tiesinkin, mutta jos niin kovin on huolissaan niin mies vaikka menee sitten omalla naamallaan paikalle ja pelasta nuo poloiset lapset. Nyt ois muuten tarjolla ne pari joululastakin, varmaan niistäkin on kova huoli ja hätä päällä.

Tää just on vialla koko touhussa, kumpikin puoli esittää niin viatonta ja puhdasta ja kaikki mitä tehdään ollaan aina mukan niin oikeudenmukaisesti tekemässä ja niin ollaan hyvää ihmistä. Sitten väristää ja pelätään ja ollaan uhria jos jotain vähän tapahtuu. Ennen sentään vietiin vittumaiset tyypit rajalle, eikä itketty sellaisten tyyppien lasten perään.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

ReissuLasse kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:31 pm

Kyllä sen jo tiesinkin, mutta jos niin kovin on huolissaan niin mies vaikka menee sitten omalla naamallaan paikalle ja pelasta nuo poloiset lapset. Nyt ois muuten tarjolla ne pari joululastakin, varmaan niistäkin on kova huoli ja hätä päällä.

Laita ihmeessä heidän osoitteensa tänne, niin ihmiset tietävät mennä heidän oviensa taakse!
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Jos jotain positiivista pitää sanoa silakoista niin ainakin rasmus on hiljentynyt :D

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti:
La Tammi 11, 2020 11:13 pm
Ihailtavaa huolestumista
Olet nyt erehtynyt hieman. En ole tippaakaan huolissani, mainitsin vain alunperin mielipiteeni, mutta tietysti siihen joku jankkaaja takertui ja alkoi vänkäämään sekä vääntämään. Mulle on oikeasti aika se ja sama, että kuinka monta rikosilmoitusta jostakin asiasta tehdään. Poliisilla on kyllä paperinpyörittäjiä vaikka kuinka ja paljon, joten siinä käytännössä tuhlaa korkeintaan omaa aikaansa ja sitähän kukin voi käyttää parhaaksi näkemällään tavalla.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Iivis kirjoitti:
Su Tammi 12, 2020 12:55 am
Jos jotain positiivista pitää sanoa silakoista niin ainakin rasmus on hiljentynyt :D
Samaa paskaa eri paketissa.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: SILAKAT: vale-, viha- ja vastamedioita vastaan

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Villeri kirjoitti:
Pe Tammi 10, 2020 11:02 pm
Silakoilla näyttää menneen Ylilaudan päänaukominen nahan alle ja puheissa on ollut koko sivuston poistaminen ja palvelunestohyökkäykset.
Se on näillä tahoilla aina sama tilanne, että itse koetaan kuin saadaan tehdä mitä vaan, mutta sitten netissä on nuorten kuvahuumoripalsta, niin sellaiset pitää tuhota kaikin keinoin.

Vastaa Viestiin