Jörg Haider on kuollut

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Pitääkö tähän väliin nyt sanoa, että jo muinoin kreikkalaiset...? 8)
Eikös se ole niin, että vain miestenvälinen rakkaus on sitä jalointa rakkautta? Vai miten se oli?
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ruumiin avauksen tehneen lääkärin mukaan Haiderin veressä ei ollu merkkejä tyrmäystipoista, oli tutkinut asian erikseen.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /10/737137
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Chopper kirjoitti:Ruumiin avauksen tehneen lääkärin mukaan Haiderin veressä ei ollu merkkejä tyrmäystipoista, oli tutkinut asian erikseen.

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht ... /10/737137
Entä oliko vatsassa tai rectumissa merkkejä siemennesteestä? Tai oliko terskassa merkkejä kackelsbergistä? Olikohan nämä asiat tutkittu erikseen?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Marsalkka kirjoitti:Entä oliko vatsassa tai rectumissa merkkejä siemennesteestä? Tai oliko terskassa merkkejä kackelsbergistä? Olikohan nämä asiat tutkittu erikseen?
No siinäpä sullekkin mietittävää loppupäiväksi :roll:

By the way... Minkänlaiset mahikset leskellä on saada uusi ruumiinavaus tehdyksi ja saako itse vaikuttaa siihen kuka ruumiinavauksen tekee?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2648
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Bambinos kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Mistäs Tiina tämän haistoi? Hyvä homotutka Tiinalla, täytyy sanoa. 8)
No, kommentti oli jätetty "Haider vietti villiä iltaa homobaarissa" -uutisen postauksen jälkeen 8)
Mutta jos Jägermeisteria tulee kylmänä hanasta se houkuttelee varmasti paikalle myös janoisia heteroita. Vaikka meilläkin on näitä homoystävällisiä heterobaareja on vaikea kuvitella Timo Soini DTM:ssa karpalolonkerolla... :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Mikä siinä onkin aina näiden natsien kanssa, että lähes järjestään ovat homoja? Tää Haider, Mannerheim, Hitler, jne. Aika ristiriitaista toimintaa.
SVC
Remington Steele
Viestit: 249
Liittynyt: Su Maalis 02, 2008 2:01 am

Viesti Kirjoittaja SVC »

^ Sisäsiittoista toimintaa, minä sanoisin. Ei pitäisi ylittää sitä rajaa kun enää vain itsensä kaltainen jalo arjalaismies kelpaa...
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Chopper kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Entä oliko vatsassa tai rectumissa merkkejä siemennesteestä? Tai oliko terskassa merkkejä kackelsbergistä? Olikohan nämä asiat tutkittu erikseen?
No siinäpä sullekkin mietittävää loppupäiväksi
Käsittääkseni nämä ovat ruumiinavauksissa ihan rutiinitarkastuksia kun äärioikeiston edustaja on avattavana.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei pitäisi ylittää sitä rajaa kun enää vain itsensä kaltainen jalo arjalaismies kelpaa...
:D Samanlaisia kuivaksiruskettuneita ja muutenkin kuivia pieniä äijänkäppänöitä molemmat, sekä Haider-vainaa että heilansa. Niin oli Josef Fritzlkin nuorempana. Yäk. Taidan jättää Itävallan-loman väliin seuraavan kerran. Alan nähdä noita jo unissanikin.
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin