USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

incendio kirjoitti:Nyt tulee Frii:ltä dokkari aiheesta.
Fiddu, mikä ukko. Loppusanat itkua vääntäen tunnustuskuulustelussa ihan videon lopussa "Mutta olen yksin", sai oksennusreaktion.
Kannattaa katsoa, tulee uusintana 19.08 klo 04:00.

Avatar
incendio
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: La Loka 18, 2014 2:22 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja incendio »

Sinänsä tuossa dokkarissa ei ollut mitään uutta jos tätä keissiä on yhtään vannoutuneesti seurannut, mutta erittäin pätevä tunnin kooste.

Nyt tapahtumista on jo vuosi. Tämä on niitä tapauksia jotka itsellä jäävät mieleen pitkäksi aikaa.

Avatar
indigovodka
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Elo 05, 2019 11:27 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja indigovodka »

Oon nyt lukenut paljon näistä perhesurmaajista, enkä voi millään käsittää niitten järjenjuoksua. Sama kaava toistuu tosi usein tämmöissä keisseissä, on salarakasta ja perheestä halutaan eroon. Ilmeisesti perheen tappaminen on parempi vaihtoehto kuin ero ja elatusmaksujen maksaminen.
Black as midnight on a moonless night.

Avatar
incendio
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: La Loka 18, 2014 2:22 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja incendio »

Juu perheen julmalla tavalla tappaminen, mieletön stressi kiinnijäämisestä, oikeudenkäynti ja loppuelämä vankilassa on muka paljon parempi ratkaisu kuin silkka avioero ja elatusmaksut. On se käsittämätöntä.

Kyllä jotain saa olla päässä todella pahasti vialla. Usein nämä uskovatkin omaan oveluuteensa ja mahtavuuteensa, ikään kuin eivät ikinä jäisi kiinni. Näissä keisseissä on kyllä kuvattuna ihmisen syvin itsekkyys ja pahuus. Ei näihin ajauduta. Uskon että perhemurhaajat ovat syntymästään saakka viallisia - narsisteja, psykoja tms.

pilipali
Harjunpää
Viestit: 316
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 3:25 am

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Täällä jenkeissä mies olisi voinut vaimon ja lasten kadottua saada apua ja sympatiaa muilta ihmisiltä niin henkisesti kuin taloudellisesti. Hänelle olisi voitu perustaa lahjoitustili jonne pienten tyttöjen ja raskaana olleen vaimon katoamisella olisi saatu muutama satatuhatta kerättyä ihmisiltä. Ihmiset ovat todella avokätisiä täällä. Kukaan ei valvo miten noita hyväntekeväisyysrahoja käytetään, ne ovat kohteen henkilökohtaista omaisuutta keräyksen jälkeen.Joskus vahingossa joku on jäänyt kiinni rahojen väärinkäytöstä (mm. pariskunta joka keräsi rahaa kodittomalle miehelle mutta pitikin rahat itse) Aikaa myöten rinnalle olis ilmestynyt tämä uus naikkonen "auttamaan' ja sitten he rakastuivat ja sen pituinen se. Hieno tarina.

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Joku nainen jonka kanssa Watts on ollut kirjeenvaihdossa, on kirjoittanut kirjan kirjeiden perusteella. Niissä kirjeissä tämä torakka antaa taas yhden uudenlaisen version siitä, mitä murhayönä tapahtui. Watts väittää nyt, että yritti ensiksi tukehduttaa lapset sängyissään, mutta että nämä heräsivätkin uudestaan henkiin sen jälkeen, kun Watts oli murhannut Shanannin. Hän kertoo myös antaneensa Shanannille Oxycodonia.

https://crimerocket.com/2019/10/02/the- ... ris-watts/

Kukaan ei tässä vaiheessa enää usko mitä tuo sanoo. Watts puhuu ristiin: ensin hän sanoi, että antoi Oxycodonia vaimolleen sekä lomalla North Carolinassa, että ennen murhaa; sitten hän sanoi antaneensa lääkettä vain NC:ssä. Aiemmin Watts sanoi, että Bella tuli paikalle kun Watts kuristi Shanannin, nyt hän sanoo että molemmat tytöt kyselivät "mitä teet äidille". Eli torakka alkaa unohtaa mitä on valehdellut aiemmin.

Monet ovat kiinnittäneet huomiota siihen, miten vähän Watts käsittelee Cecetä kertomuksissaan murhayöstä (esim. yo linkissä nimim Kaye: "I still think there is a reason why Cece is so “quiet” in all the confessions.") Siinä naapurin videossa näkyy, miten Watts kantaa ilmeisesti toista tytöistä, ja nostaa toisen syliinsä kun tämä juoksee talosta ulos. Useimmat tuntuvat ajattelevan, että Bella olisi ollut viimeisenä hengissä, mutta epäilen, että asia on päinvastoin. Koirahan hälytti Bellan huoneessa, ei Cecen. Uusimmassa versiossa Watts myös kuvailee näkemiään trauman merkkejä Bellan silmissä samalla tavoin kuin Shanannin silmiä kuristamisen yhteydessä. Epäilen, että toinen tytöistä, ehkä Bella, kuoli talossa ja toinen vasta öljykentällä - mahdollisesti vasta siihen, että hänet tiputettiin tankkiin.

Monet murhatutkinnassa olleista poliiseista ovat kärsineet pahasta traumaperäisestä stressihäiriöstä tapauksen jälkeen. Yksi heistä on edelleen työkyvytön:
https://www.oxygen.com/crime-time/chris ... ps-reflect

Täällä vielä yksi lehtijuttu jossa tärkeimmät kohdat Wattsin aiemmasta keväisestä tunnustuksesta:
https://www.thedailybeast.com/chris-wat ... ref=scroll
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

She went to a friend... Mikä idiootti! Jepet ja muka hänkin yrittää innokkaast löytää kadonnutta vaimoa, niin tämä tollo heittää peliin jonkunkaverin. Kavereilla on nimet ja äijillä edes aavistus missä päin ne asuu. Chrisin olisi pitänyt olla kieli pitkällään selvittämässä tätä, mutta idiootti kun on.

On muuten murhana hyvin samanlainen kuin se tapaus, missä tunnetun saarnaajanaisen turvallisuuspäällikkö tappoi kaksi poikaansa ja vaimonsa, kun oli rakastunut toiseen naiseen. Avainsanoja siinäkin digitaalinen jalanjälki ja turvakameran video.

Heilinihei
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Su Touko 03, 2015 11:28 am

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja Heilinihei »

Ompa yllätys itselleni että tästä keissistä on keskustelua täällä murha.infossa ja vieläpä viimeisin viesti eiliseltä. Olen nimittäin itse seurannut tätä tapausta paljon, katsonut mm. lähes kaiken mahdollisen videomateriaalin youtubestä tähän liittyen. Tämä on jotenkin mystisesti erittäin koukuttava keissi ja toivon kovasti että tähän saataisiin lisää selityksiä, miksi ja miten ja oliko naisystävä mukana murhassa? Kaikkea ei ole vielä kerrottu. Chris on lausunut muun muassa että vie hautaansa joitakin yksityiskohtia tähän kaikkeen liittyen.

Jatkan tapauksen seurantaa. Toivottavasti täällä on muitakin jotka pysyvät ajan tasalla tässä ja saamme lisätietoa.

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Itse sain eilen postissa tuon mainitun kirjan: Letters from Christopher.

Olen lukenut siitä melko ristiriitaisia arvosteluja. Joidenkin mielestä se on todella mielenkiintoinen ja hyvä ja jotkut taas haukkuvat todella huonoksi..
Noh, täytyypi itse lukea se läpi ja katsoa mitä se antaa..
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-

Heilinihei
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Su Touko 03, 2015 11:28 am

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja Heilinihei »

PinkCatz, oho, toivottavasti voit luettuasi kirjan jakaa mielenkiintoisia havaintoja siitä! Olen nyt katsellut/kuunnellut kaikenlaisia videoita YT:sta tuohon uuteen kirjaankin liittyen. Sinänsä hirveästi mitään uutta ei tunnu kirjan myötä käyneen ilmi. Paitsi toki se, miten Chris kuvailee tukahduttaneensa ihanat lapsensa toistamiseen, kun tytöt "palasivat henkiin" ensimmäisen yrityksen jälkeen. Toisinaan tuntuu, ettei tuon miehen tarinoista voi ehkä uskoa ainoatakaan versiota - joten mikä on tämän uuden kirjan painoarvo?

Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Etenkin te, ketkä olette paljon seuranneet tätä tapausta, oletteko katsoneet tuntikausia niitä Shanannin omia videoita vuosien varrelta?
Lyhyesti sanottuna mikäänhän ei murhiin oikeuta, mutta paljonkin on ollut tuossa perheessä vinksallaan jo kauan sitten.
Kaikki pitää kuvata someen, Chris muuten sanoi vihaavansa sitä ja lähestulkoon kaikki näytti todella vaivaannuttavalta. Shanann yritti niissä ylläpitää kulisseja mutta kaikista videoista jäi todella epämiellyttävä fiilis.
Näitä Shanannin kuvaamia videoita on tuntikaupalla.
Koko perheen vuorovaikutus on omituista ja häiriintynyttä.
En todellakaan yritä puolustella Chrisiä, hän on tehnyt aivan käsittämättömän teon ja ansaitsee tuomionsa, mutta jos taustoja halutaan miettiä, niin niitä on videoiden muodossa paljonkin nähtävissä.
Tai no, someriippuvaisille niissä ei ehkä näy mitään kummallista.

Heilinihei
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Su Touko 03, 2015 11:28 am

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja Heilinihei »

UglyBetty, olen myös katsonut noita Shanannin videoita. Lapsista (C ja B) on todella vaikea katsella kuvia tai videoita :'( Tämä keissi on pitkästä aikaa sellainen joka ei jätä rauhaan. Somettaminen ja Thriven agressiivinen myyminen on väistämättä aiheuttanut negatiivisia asioita perheen elämässä.. Mutta ei tietenkään oikeuttanut tekoon.

Shanann vaikuttaa videoilla pääosin mukavalta naiselta. Chrisin näkökulmasta voi ajatella, että S:n sanallinen alentaminen on varmasti vaikuttanut välillä kovastikin Chrisiin. On niin kummallista katsoa videoilla miestä joka jopa naureskelee vaimonsa mukana itselleen ja vaikuttaa niin alentuvalta.. Ajatella että tuo sama mies teki näin hirvittävän teon.

Olen ihmetellyt, miksi tämä keissi koukuttaa monia. Mutta tässä taitaakin olla sellainen erikoinen seikka, että perheenjäsenet (S, C, B, C) vaikuttavat kaikki oikeastaan miellyttäviltä henkilöiltä (likeable), jopa Chris siis (ennen tekoaan). Tämä miellyttävyyden vaikutelma on niin valtavassa ristiriidassa tämän lopputuleman kanssa, että ihmismieli ei oikein kykene käsittämään tätä.. Siksi se kiinnostaa ja etsimme vieläkin vastauksia.

Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Sain nyt tuon kirjan luettua ja täytyy sanoa että pidin kyllä. Se on ihan hyvin rakennettu, etenee sujuvasti ja pitää kyllä otteessaan.
Osui sellainen kiva flunssakuume tähän väliin niin kirja oli varsin hyvä ajanviete.

Täytyy yhtyä monien muiden arvosteluihin siitä että kirjoitusvirheitähän tuossa on melkoisesti mutta se ei nyt loppujen lopuksi häirinnyt niin paljon kun sen jo ennalta tiesi.

Tosiaan, niille jotka ovat tätä casea seuranneet syvemminkin niin eihän tässä kirjassa nyt mitään suurempia paljastuksia enää tullut ja pääosinhan ne vähät on jo muutenkin vuotaneet nettiin keskustelupalstoille, ym. Kirja oli kyllä ihan hyvä "yhteenveto" tapauksesta.

Itse olen paljon lukenut juuri netin/facen keskusteluja tästä ja luulen että tuoreimmat uutiset ja spekulaatiot on ns. klikkauksen päässä mutta olen niitä myös jonkin verran koittanut välttää ennen kuin sain itse kirjan ja sain luettua sen.

Itselle selkiintyi tässä se että "Nikki" vaikutti olevan ehkä vielä ns. "vaativampi" tyttöystävä kun mitä hän itse antoi ymmärtää. Chrisin ollessa North Carolinassa perheensä kanssa Nikki esim. vaati jatkuvaa kontaktia. Iltaisia puheluita yms. vaikka hän antoi Chrisin lähtiessä ymmärtää että hän ymmärsi että tämä olisin Chrisin perheelle omistettua aikaa.
Samaten se että Nikki halusi olla se joka antaa Chrisille tämän ensimmäisen pojan. Se olisi ollut ns."one of their first's together" niinkun he näitä "ensimmäisiä" nyt kovasti toisilleen viljelivät. Mm. tästä syystä Chris antoi Shanannille Oxycodonea että tämä saisi keskenmenon.
Kirjan mukaan Nikki vaikutti olevan melko manipuloiva henkilö mutta hänen niskoilleen ei kuitenkaan vieritetä syytä.

Se tosiaan tuli kirjan kautta ihmisille uutena tietona että Chris olisi yrittänyt tukehduttaa tytöt kertaalleen jo silloin yöllä kotona. Hän oli tällöin antanut Shanannille Oxycodonea toisen kerran ja kun se oli alkanut vaikuttaa Chris oli kuristanut Shanannin. (Tästähän on nyt vähän ristiriitaista tietoa montako kertaa Chris oikeasti antoi Oxycodonea Shanannille…)
Chris oli alkanut suunnittelemaan murhia jo pari viikko ennen tapahtunutta. Hänen oli raivattava koko perhe tieltään että hän pystyi kunnolla olemaan Nikkin kanssa. Hän sanoi olleensa täysin turta -kaikelle- tapahtumien aikaan. Hän oli vihainen tytöille että nämä olivat vironneet ensimmäisen murhayrityksen jälkeen ja että hänen täytyi tukehduttaa heidät ”uudelleen”. Siksi hän pudottikin heidät öljypattereihin, jotta he eivät enää toista kertaa heräisi takaisin eloon.
Kun Chris kiepautti Shanannin kuoppaan hän havaitsi että tämä oli "arkkusynnyttänyt". Mielestäni Chris kielsi tämän keväisessä haastattelussa.

Chris sanoo kirjassa että se tuli hänelle yllätyksenä että agentit tulivat uudelleen haastattelemaan häntä eivätkä he ilmoittaneet tästä hänelle mitään etukäteen. Chris oli tästä ärsyyntynyt ja jätti siksi asioita kertomatta keväisessä haastattelussa.

Chris sanoo että heillä oli ollut jo vuosien ajan ”kommunikaatiokatkos” Shanannin kanssa. Shanann oli hyvin voimakastahtoinen ihminen ja Chris tyytyi rooliinsa miellyttämään häntä. Hän ei oikein uskaltanut sanoa mitään vastaan koska koki että Shanann oli häntä voimakkaampi. Kirjan mukaan Chris on aina ollut ihminen joka välttää konflikteja viimeiseen asti ja siksi pyrkii miellyttämään ihmisiä oman hyvinvointinsa hinnalla.
Chris on vahva introvertti jonka on vaikea näyttää tunteitaan, Shanann taas oli herskyvä ektrovertti.
Chrisia ahdisti suuresti esim. se että Shanann katkaisin lasten välit Chrisin vanhempiin.
Häntä ahdisti myös se että he elivät koko ajan yli varojensa. Hän ei olisi koskaan halunnut esim. niin isoa taloa kun heidän oli. Se oli aivan liian iso ja kallis heidän ylläpitää. Shanannille piti ulkokuoren olla kunnossa ja kaiken piti olla ”mahtavaa”.

Chris uskoo olleensa ”demonien/pahojen henkien” riivaama silloin kun hän teki tekonsa. Hän uskoo myös nähneensä nämä henget vankilakopissaan myöhemmin hänen isovanhemmiksi naamioituneina.
On myös liikkeellä huhuja että heidän talollaan on tapahtunut outoja asioita useampaan otteeseen. Tiedä sitten…

Chris sanoo nyttemmin löytäneenä Jumalan ja uskoo pelastukseen.
Itse täytyy myöntää että nyt kirjan lukeneena minä jopa voisin uskoa tähän. Siihen siis että Chris on oikeasti löytänyt Jumalan. Kirjan mukaan hän oli nuorena hyvin uskovainen ja suhtautui uskoonsa jopa neuroottisesti. Chris ja Shanann eivät yhdessä harjoittaneet vahvasti mitään uskontoa.
Chris ainakin siteeraa kirjassa raamatun värssyjä siihen malliin että se tuntuu mahdottomalta jos ei oikeasti ole Isoon Kirjaan perehtynyt. Herran sana huokuu myös vahvasti kaikesta mitä hän kirjoittaa, muutenkin kun vain raamatun sitaatein.
Chris vannoo nyt syvästi katuvansa tekojaan.

Itse en oikein osaa sanoa miksi tunnen niin suurta vetoa tähän nimenomaiseen tapaukseen. Tässä oli jotain todella kiehtovaa heti alusta alkaen. Törmäsin tähän tapaukseen joko juuri ennen kun ruumiit löytyivät tai juuri kun ne olivat löytyneet.
Tämä ei todellakaan ole ns. pahin tapaus mihin itse olen ”urani” aikana törmännyt. Voipi olla että myös tästä syystä olen pyrkinyt katsomaan tätä tapausta melko objektiivisesti vaikka todella koskettavahan tämä toki on.
Olen jonkin verran katsonut noita Shanannin videoita ja nekin ovat melko koukuttavia, hän oli todellaluonteva kameran edessä. Hän oli myös mielestäni todella kaunis.
Täytyy toki sanoa että ihan kaikkea kuvia yms. mitä hän nettiin jakoi...en oikein itse ymmärrä.

Btw, ilmeisesti nyt myös sekä Chrisin äiti että Shanannin äiti ovat molemmat kirjoittamassa omia kirjojaan aiheesta.


Sori, teksti saattaa olla vähän poukkoilevaa mutta kirjoitin sitä lähinnä sitä mukaan mitä mieleen tuli..
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-

Heilinihei
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Su Touko 03, 2015 11:28 am

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja Heilinihei »

PinkCatz, mahtava referaatti kirjasta, kiitos! Toit monia mielenkiintoisia detaljeja esiin. Tuo talossa tapahtuneiden kummallisten tapausten sarja (murhien jälkeen) on jännää, aiheesta on paljon videoita Youtubessa. Oletteko nähneet kikattavan lelun ääntelevän komerossa kun tutkijat astuvan tutkimaan komeroa? Myöhemmin saatiin NK:n ääniviestejä Chrisille, joissa hän kikatti sillä samaisella kammottavalla äänellä. No nämä ovat tällaisia mieleenpainuneita yksityiskohtia jolla ei liene suurempaa merkitystä. Mutta ehkä mielenkiintoisin sattuma kaikista oli se, kun taloon nähtiin (viikkoja murhien jälkeen?) menevän henkilö ja valot paloivat sisällä. Silminnäkijä soitti paikalle poliisipartion joka tutki talon löytämättä sieltä ketään, tässä video tuosta poliisipartion tutkinnasta: https://www.youtube.com/watch?v=D84Pek_m2E4 . On muuten jotenkin kammottavaa katsella tuollaista autiota taloa kun tietää mitä siellä on tapahtunut.

Edelleen monet myös muuten epäilevät että Chris ja NK olivat olleet tekemisissä toistensa kanssa kauemmin kuin mitä väittävät. Oliko jossain myös maininta siitä, että NK oli googlettanut Chrisiä ja Shanannia jo ennen kuin he alkoivat omien puheidensa mukaan "flirttailemaan töissä"? Muistaisin näin olleen.

Odotan kovasti, että joku paikallistaisi NK:n, mutta kumma kyllä hänestä ei tunnu jääneen pölyhiukkastakaan maan pinnalle, niin hyvin hän on hävittänyt itsensä.

Pompin tässä kirjoittaessani minne sattuu, mutta on myös epäilty että Chris olisi mahdollisesti aspergerinen.

Sandy (Shanannin äiti) tosiaan kirjoittaa kirjaa aiheesta. Näin ainakin näkyy Frank, Sandyn mies (Shanannin isä) kirjoittaneen jollakin Youtube-kanavalla ("Sandy is writing a book"). Toivottavasti tämä on totta.

Jatkan tapauksen seurantaa, tuntuu että tästä tapauksesta saatamme vielä saada jotain täysin uutta tietoa.

samuli1
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 9:33 pm

Re: USA Arizona: Shanann Wattsin ja lastensa kuolemat

Viesti Kirjoittaja samuli1 »

Heilinihei kirjoitti:
Ma Marras 04, 2019 11:14 am
Edelleen monet myös muuten epäilevät että Chris ja NK olivat olleet tekemisissä toistensa kanssa kauemmin kuin mitä väittävät. Oliko jossain myös maininta siitä, että NK oli googlettanut Chrisiä ja Shanannia jo ennen kuin he alkoivat omien puheidensa mukaan "flirttailemaan töissä"? Muistaisin näin olleen.
Jep, näin itse kanssa muistelen jostain lukeneeni. Tosiaankin tämä tapaus on jostain syystä yksi koukuttavimmista mihin olen törmännyt. Johtuu osittain myös siitä, että youtubesta löytyy paljon materiaalia kuulusteluista, poliisin ensivierailusta yms. Jotenkin Chrisissä on jotain niin tavallista, että häneen on jollain lailla helppo samaistua, vaikka teot järkyttävätkin. Hän kuitenkin käyttäytyi samalla tavalla, kuin hän olisi juuri jäänyt kiinni pettämisestä. Käyttäytyminen oli juuri samanlaista jälkien peittelyä ja yksityiskohtaista tapahtumien selittelyä.

Mutta kun ajattelee, että mies on muutamaa tuntia aiemmin kuristanut koko perheensä kuoliaaksi ja vielä haudannut vaimonsa kuoppaan ja pudottanut lapset öljysammioihin, niin käyttäytyminen on hyvin erikoista. Hän uskoi täysillä ettei jää kiinni. Mutta jos hän on psykopaatti, miksei tällainen aiemmin tullut missään tilanteessa esille? Olisiko kuitenkin käynyt niin, että kiltillä Chrisillä napsahti päässä Shanannin uhkailut ja kuristi vaimonsa kiukunpuuskassa. En toisaalta ymmärrä että miksi lapset piti myös tappaa? Noin pienet mukulat olisivat voineet hyvin saada itselleen "uuden" äidin Nikkistä ja eivätkä ehkä olisi enää vanhempana edes kunnolla muistaneet mitään.

Siis jos Chrisillä oli se ajatus, että Shanannista pitää päästä eroon ja saada Nikki tilalle. Jotenkin on vaikeaa ymmärtää, että miksi lapsetkin piti laittaa pois. Ehkä lapset heräsivät siihen, kun isä teki äitille pahaa ja sen jälkeen Chrisille ei jäänyt vaihtoehtoja?

Joka tapauksessa todella koukuttava keissi kaikkineen ja aivan järkyttävää ajatella niiden pienten ajatuksia, kun on pimeällä ajettu sinne öljytankkereille. Siis jos ovat vielä olleet elossa silloin.

Vastaa Viestiin