USA, Texas: Isä surmasi kaksi tytärtään - koska toisella oli poikaystävä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Hippie Supremacist
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Ti Tammi 19, 2016 12:38 pm

Re: USA, Texas: Isä surmasi kaksi tytärtään - koska toisella oli poikaystävä

Viesti Kirjoittaja Hippie Supremacist »

Laitetaas tähän juttuun vähän päivitystä, kun tämänkin mätisäkin tuomiopäivä taitaa pikku hiljaa lähestyä.

Vähän vähemmän yllättäen tämän islamistimurhaajan poika ja veli on avustanut tätä pakoilemaan viranomaisia kaikki nämä vuodet. Niin, tosiaan, se sama poika joka vielä tapauksen tultua julki kommentoi medialle seuraavaa (lainaus suoraan tämän ketjun aloitusviestin uutisesta);
Surmattujen sisarusten veli, 19-vuotias Islam Said kommentoi kunniamurhasyytteitä toteamalla, että islam on rauhaarakastava uskonto.

Islam Said kehottaa isäänsä ilmoittautumaan poliisille.

- Hän on pilannut perheemme elämän, hän sanoo.
Tämäkin oli siis vain islamistien taqqiyaa eli vääruskoisille valehtelua. Poika siis on kaikki nämä vuodet oikeasti auttanut isäänsä pakoilemaan, eikä siskoille oikeuden tuominen ole käynyt mielessäkään. Islam Said myönsi syyllisyytensä isänsä piilotteluun ja hän sai 27.4.2021 tuomionsa, joka on 10 vuotta linnaa liittovaltion vankilassa. Myös tekijän veli Yassein Abdulfatah Said todettiin syylliseksi etsintäkuulutetun piilottelusta ja hän saa tuomionsa siitä 4.6.2021.

Valitettavasti itse tekijän tuomiopäivä ei taida olla vielä tiedossa tai en sitä ainakaan löytänyt, mutta syytteet joihin hän vastaa mahdollistaa jopa kuolemantuomion.

anaboliantti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Tammi 24, 2013 1:01 am

Re: USA, Texas: Isä surmasi kaksi tytärtään - koska toisella oli poikaystävä

Viesti Kirjoittaja anaboliantti »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ti Syys 08, 2020 4:33 pm
Olipa hyvä uutinen! Olin varma, että olisi jossain islamilaisessa maassa, missä tämä ei olisi mikään paheksuttava juttu, vaan rispektihommia.
Minäkin olin jo varma että tuo pääsi livahtamaan johon paskasstaniaan kaltaistensa fanitettavaksi, mutta olipa hienoa huomata olleensa väärässä. Oliskohan tässä ihan sähkötuolin paikka?

Vastaa Viestiin