Zodiac killer

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

isoäiti kirjoitti:[Minulle on noussut mieleen zodiac merkin viittaavan katoliseen kirkkoon.
Oon ite nähny saman että tuo zodiacin merkki viittais katolliseen kirkkoon. Näin joskus josai kirjahyllys raamatun ja siin oli iha identinen merkki. Googlasin asian ja se oli kyllä tietenkin huomattu jo, tuskimpa sil mitään erikoista merkitystä on

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

originalnightstalker kirjoitti:
isoäiti kirjoitti:[Minulle on noussut mieleen zodiac merkin viittaavan katoliseen kirkkoon.
Oon ite nähny saman että tuo zodiacin merkki viittais katolliseen kirkkoon. Näin joskus josai kirjahyllys raamatun ja siin oli iha identinen merkki. Googlasin asian ja se oli kyllä tietenkin huomattu jo, tuskimpa sil mitään erikoista merkitystä on[/quote

ISOÄITI VASTAA
No minulla on muukin asia mikä liittäisi tuon merkin katolilaisuuteen, se on Saint Patrick ja siihen liittyvä löytö zodiacin kirjeistä, ei Z340 kirjeestä.
Tuo alku ja loppu viittaa raamatun tekstiin Minä olen alfa ja Omega, alku ja loppu.
Raamatun teksti taas vie hengellisiin piireihin ja sitä kautta vaikkapa katolilaiseen kouluun.
Koulussa koetut vääryydet kostetaan teot jotka hänellä on oikeus kostaa. Orjien kerääminen paratiisiin voi viitata siihen että zodiac kostaa sen että on itse ollut orjan asemassa tuollaisessa laitoksessa ja kokenut vääryyttä, vaikkapa hyväksikäyttöä.

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Oliko tiedossa olevien epäiltyjen joukossa ketään joka olisi ollut katolilaisessa opinahjossa? Tai muussa vastaavassa? Itse en ainakaan muista, mutta enpä ole pitkään aikaan tätä tapausta ihmetellytkään. Paremmin paneutuneet varmaan muistaa, tai onko joku jonka voisi liittää kaikkiin uhreihin tämän perusteella.

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

Tämähän tässä minullakin on ongelmana etten tiedä uhrien enkä epäiltyjen taustoja, löytyisikö sieltä linkkejä katolilaisuuteen. Lähinnä ajattelen tekijän eli zodiacin voineen olla tällainen vääryyttä katolilaisten taholta kokenut henkilö, tai joku hänen läheisistään tai yhteisöstään johon kuului.

Mainitsin aiemmin löytäneeni jotain Saint Patrickiin liittyvää. No tässä jo jonkin aikaa sitten tutkistelin tuota lyhyttä merkkisarjaa jossa zodiac kertoo nimensä. Sain ajatuksen lähteä tuon merkkisarjan keskimmäisestä kirjaimesta M liikkeelle, lisäten vuoron perään vasemmalta (alusta) ja oikealta (lopusta) kirjaimen. Löytyi sana MAMEANN. googlettelin tuota sanaa ja tieni vei Irlantiin josta löysin kuvan metallisesta portista jossa on tämä sama sana MAMEAN, portin päällä on zodiakin merkki, joka on kylläkin tässä tapauksessa katolilainen risti.
Kokeilkaa tätä linkkiä: Windchase - Ireland 2012 St Patrics chapel mameen pass Joku tuollainen se linkki oli josta kuvan portista löysin.
Tällaistakin voit kokeilla: Gate on western Way below mamean pass.
Tai tätä.St patricks day pilgrimage in Connemara- the trip of A lifetime.
Valitan huonoa kielitaitoani mutta tuollaisia olen raapustellut vihkooni. Näillä voit alkaa etsiskelyn.Menen nyt itse koittamaan mikä se näistä linkeistä oli josta portin kuva löytyy...

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja wretch »

En tunne tapausta juuri ollenkaan, joten voin melko vapaasti munata itseni. Entä jos kelttiläinen risti ei viittaakkaan papism… Anteeksi katolilaisuuteen? Tämä on myös ääriainesten suosima symboli.Uhrien etnisyydessä ei kai ollut mitään erikoista? Toisaalta en tiedä oliko kelttiläisellä ristillä vielä tuolloin sellaista merkitystä kuin nykyään. Tuskin, mutta kunhan sanoin.

Niin tai näin uusin väite aiheesta on se, että Zodiac oli ööö...Juu..Tuota...Unabomber. Mielestäni kirjasta kertova artikkeli ei ole kääntämisen arvoinen, mutta jos joku haluaa voi sen lukea (englanniksi) alapuolelella olevasta linkistä.


https://imgur.com/a/QRSANkz

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

WRETCH: Ajattelin kylläkin enempi tuota sanaa MAMEANN. Jos tuo sana MAMEANN on zodiacin tarkoituksella esiin tuoma nimi, eikä sattumaa että sellaisen saa tuosta merkki sarjasta jossa zodiac paljastaa nimensä. NIIN mistä zodiak tiesi tuon Irlannissa olevan portin olemassa olon ?jos haluaa siihen viitata tuossa merkkisarjassaan.
Onko jossakin kirjassa kuva tuosta portista? tai oliko zodiac nähnyt valokuvan siitä? vai onko zodiac kiertänyt maailmaa sen verran että on sen nähnyt retkillään? Kaiken lisäksi portin päällä on risti joka on samanlainen kuin zodiacin merkki...Sitä kuka on zodiac siihen en osaa vastata. Parhaiten tuota minun löytämääni asiaa voi yhdistellä epäiltyihin sellainen henkilö jolla on muutakin tutkimusmateriaalia saatavilla ja kielitaitoa sitä tutkia. Bodomin sivustossahan on jotain arskaakin epäilty zodiaciksi, itse epäilen asiaa. Mutta samassa yhteydessä joku mainitsi että zodiakin on epäilty olevan Skandinaviasta.

Bee_in_the_light
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Su Elo 07, 2011 8:00 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja Bee_in_the_light »

wretch kirjoitti:En tunne tapausta juuri ollenkaan, joten voin melko vapaasti munata itseni. Entä jos kelttiläinen risti ei viittaakkaan papism… Anteeksi katolilaisuuteen? Tämä on myös ääriainesten suosima symboli.Uhrien etnisyydessä ei kai ollut mitään erikoista? Toisaalta en tiedä oliko kelttiläisellä ristillä vielä tuolloin sellaista merkitystä kuin nykyään. Tuskin, mutta kunhan sanoin.
Zodiacin käyttämä symboli ei varsinaisesti ole kelttiläinen risti, sillä sen alasakara on lyhyt. Mielenkiintoinen ajatus on se, että koko nimi ja symboli on kuin onkin lainattu sveitsiläiseltä kellovalmistajalta. Ilmeisesti Zodiac-kelloja mainostettiin ainakin kalifornian lehdissä jo tuolloin, ja kellomerkin logo on Zodiacin käyttämä risti.
Niin tai näin uusin väite aiheesta on se, että Zodiac oli ööö...Juu..Tuota...Unabomber. Mielestäni kirjasta kertova artikkeli ei ole kääntämisen arvoinen, mutta jos joku haluaa voi sen lukea (englanniksi) alapuolelella olevasta linkistä.
Tämä ei taida varsinaisesti olla uusi väite, ja on käsittääkseni tutkittu jo aikanaan.

orestor
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Elo 10, 2012 4:52 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja orestor »

wretch kirjoitti: Niin tai näin uusin väite aiheesta on se, että Zodiac oli ööö...Juu..Tuota...Unabomber. Mielestäni kirjasta kertova artikkeli ei ole kääntämisen arvoinen, mutta jos joku haluaa voi sen lukea (englanniksi) alapuolelella olevasta linkistä.

En nyt sanoisi vuonna 1996 esitettyä väitettä kovin uudeksi. Tekotapa ja uhrit eroavat niin reippaasti toisistaan että vaikea panna saman tekijän tiliin.

https://www.sfgate.com/news/article/Kac ... 982349.php

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja wretch »

Kirjoitin mielestäni aivan aluksiEn tunne tapausta juuri ollenkaan, joten voin melko vapaasti munata itseni. Mutta jatkakaa vaan...

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

Kait te olette ymmärtäneet että löysin ensin tuon mameann sanan ja vasta myöhemmin tuon kuvan portista Irlannista. Pidin vain hiukan ihmeellisenä yhteensattumana tuota löytynyttä kuvaa portista ja sanaa merkkisarjasta jossa zodiac ilmoittaa nimensä. Tuo kirje kun on kirjoitettu 60 luvulla.

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

isoäiti kirjoitti:Kait te olette ymmärtäneet että löysin ensin tuon mameann sanan ja vasta myöhemmin tuon kuvan portista Irlannista. Pidin vain hiukan ihmeellisenä yhteensattumana tuota löytynyttä kuvaa portista ja sanaa merkkisarjasta jossa zodiac ilmoittaa nimensä. Tuo kirje kun on kirjoitettu 60 luvulla.
Tarkennan tätä viestiä hieman: Tuo sana MAMEANN löytyy Z13 koodista jossa Zodiac kirjoittaa kertovansa kuka hän on. Kokeilin itse tuota aiemmin laittamaani linkkiä niin se ei oikein toiminut, pitää tarkistaa. Mutta tuo sana mamean lukee rauta portissa ja portin päällä on katolinen risti ja portti löytyy Irlannista liittyen sain Patrickiin.

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

isoäiti kirjoitti:
isoäiti kirjoitti:Kait te olette ymmärtäneet että löysin ensin tuon mameann sanan ja vasta myöhemmin tuon kuvan portista Irlannista. Pidin vain hiukan ihmeellisenä yhteensattumana tuota löytynyttä kuvaa portista ja sanaa merkkisarjasta jossa zodiac ilmoittaa nimensä. Tuo kirje kun on kirjoitettu 60 luvulla.
Tarkennan tätä viestiä hieman: Tuo sana MAMEANN löytyy Z13 koodista jossa Zodiac kirjoittaa kertovansa kuka hän on. Kokeilin itse tuota aiemmin laittamaani linkkiä niin se ei oikein toiminut, pitää tarkistaa. Mutta tuo sana mamean lukee rauta portissa ja portin päällä on katolinen risti ja portti löytyy Irlannista liittyen sain Patrickiin.
Laitan nyt nämä linkit tähän, toivottavasti jotain löytyy.

HTTP://www.geograph.ie/photo/199815

Gate on western way below mam ean pass

windchase Ireland 2012 st.patricks chapel mameen pas

tässä nyt kolme linkkiä. Portista on kaksikin eri kuvaa.

isoäiti
Poliisikoira Rex
Viestit: 250
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:18 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja isoäiti »

Liittyen Irlantiin, niin nyt löytyy tom Voigtin sivuilta kuvia muokatusta st Patrickin päivä kortista jonka joku on löytänyt, jännä yhteensattuma? toinen oli lisäksi löytänyt originaalin kortin kuvan ebaysta Käykäähän tsekkaamassa. Minä olen omat löytöni lähettänyt Tomille jokin aika sitten, tiedä sitten ovatko menneet perille.

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja dazu »

STALK inc. on julkaissut Zodiakin profiilin: https://www.youtube.com/watch?v=08aTod6ffBw (linkki vie youtubeen videoon, jonka nimi on "Profiling the Zodiac Killer, Join us on the Inside with STALK Inc." ja videon kesto on 55min 10sek)

Profiilin tekijöinä on entinen FBI:n profiloija ja addiktiospesialisti, psykologi John Kelly, pitkäaikainen rikostutkija ja mm. Green River Task forcen pitkäaikaisin johtaja Frank Adamson ja psykologian tohtori Edward Merski.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

MutasSepi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 12:13 pm

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja MutasSepi »

Tän toivoisi kyllä ratkeavan, sen verran mielenkiintoinen tapaus. Tekijä vaikuttaa liiankin rohkealta, taisi olla vaan hyvää tuuria ettei jäänyt kiinni tuolloin. Ei taida olla mitään uutta tästä?

Vastaa Viestiin