Teksas: Hylätyt lapset asuivat vuoden ajan pikkuveljensä ruumiin kanssa - sähkötkin poikki

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Hciyh
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Syys 07, 2021 7:57 pm

Re: Teksas: Hylätyt lapset asuivat vuoden ajan pikkuveljensä ruumiin kanssa - sähkötkin poikki

Viesti Kirjoittaja Hciyh »

Olen itse uusi täällä, vaikka aktiivisesti lukenutkin minfoa jo vuosia. Asunut paljon ympäri suomea ja ulkomailla, täällä ollut tapauksia johon halunnut kommentoida tietäen henkilöitä, mutta en "paljastumisen" myötä ole vain uskaltanut ja viitsinyt, sekä lukihäiriöinen joten kirjoittaminen tuottaa vaikeuksia.

Eikö täällä juuri ylimääräinen ja turha öyhöttäminen aiheen vierestä ole kiellyttä, kuin englanninkielinen lainaus. Olen samoilla linjoilla Bird:in kanssa. Oletan että jokainen suomalainen joka on aloittanut enganninkielen opiskelun 10-vuotiaana osaa sitä suhtkoht hyvin, eikä ole verrattavassa mihinkään japaniin.

Ja taas itse aiheseen. Joo luin siis että tällä tapetulla pojalla olisi eri isä, joka myös vankilassa joten ei ole ollut hänen kanssa ikinä tekemisissä. Tämä Gloria taas asunut sitten kyseisen pojan isoäidin kanssa joka ei ollut tunnistaa samaksi henkilöksi asian tultua julki, kuulemma muuttui tämän ällötyksen tavattuaan.
En nyt lainausta sitten voi laittaa, kun en ehdi suomentamaan.
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: Teksas: Hylätyt lapset asuivat vuoden ajan pikkuveljensä ruumiin kanssa - sähkötkin poikki

Viesti Kirjoittaja Bird »

Hciyh kirjoitti: Su Marras 21, 2021 6:42 pm Olen itse uusi täällä, vaikka aktiivisesti lukenutkin minfoa jo vuosia. Asunut paljon ympäri suomea ja ulkomailla, täällä ollut tapauksia johon halunnut kommentoida tietäen henkilöitä, mutta en "paljastumisen" myötä ole vain uskaltanut ja viitsinyt, sekä lukihäiriöinen joten kirjoittaminen tuottaa vaikeuksia.

Eikö täällä juuri ylimääräinen ja turha öyhöttäminen aiheen vierestä ole kiellyttä, kuin englanninkielinen lainaus. Olen samoilla linjoilla Bird:in kanssa. Oletan että jokainen suomalainen joka on aloittanut enganninkielen opiskelun 10-vuotiaana osaa sitä suhtkoht hyvin, eikä ole verrattavassa mihinkään japaniin.

Ja taas itse aiheseen. Joo luin siis että tällä tapetulla pojalla olisi eri isä, joka myös vankilassa joten ei ole ollut hänen kanssa ikinä tekemisissä. Tämä Gloria taas asunut sitten kyseisen pojan isoäidin kanssa joka ei ollut tunnistaa samaksi henkilöksi asian tultua julki, kuulemma muuttui tämän ällötyksen tavattuaan.
En nyt lainausta sitten voi laittaa, kun en ehdi suomentamaan.
Kiitos Hciyh! Ja tervetuloa palstalle. :)

Oliko tietoa koska ja miten kauan tämä nainen asui pojan isoäidin luona? Ilmeisesti kaikkien lasten kanssa?

Missähän ne muut lapset, joista aiemmin ketjussa mainittiin, on.

Yleensä ottaen mietin mikä tätä naistakin tosiaan vaivaa ja olisko ton uuden miehen mukana tullut kuitenkin myös päihteet kuvioon. Harmi, että poika ei jäänyt asumaan isoäidille. :(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
DeepWithinMe
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Touko 27, 2021 3:07 pm

Re: Teksas: Hylätyt lapset asuivat vuoden ajan pikkuveljensä ruumiin kanssa - sähkötkin poikki

Viesti Kirjoittaja DeepWithinMe »

Mitä enemmän tästä tapauksesta tietoa hakee, sitä enemmän tulee paha olo. Ehkä järkevin olisi vain lopettaa... Jos hakee tuota lapsimäärää, niin jonkun lapsen isoäiti on kommentoinut äidillä olleen yhteensä kuusi lasta. Nuorempi tyttäristä (13v) olisi asunut tuon samaisen isoäidin luona ja hän siis lapsen isän äiti. Samasta jutusta sain käsityksen että vanhemmat kaksi lasta (tytär 17v ja vanhin pojista) olisivat eri isien, eli ensimmäiset kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, nuoremmista en tiedä. Sitten löytyy sekavia juttuja siitä, kuinka tuo vanhin tytär ehkä olisi nyt kateissa, tai sitten ei ole... Mutta tyttö olisi asunut tässä samassa asunnossa poikien kanssa, kunnes riitautui tämän sekopää-isäpuolen kanssa ja heitettiin ulos kotoa. Sen jälkeen ehkä asunut oman isoäitinsä luota, tai sitten on kateissa... Tosi sekavaa, enkä itse osaa sanoa mitä näistä jutuista uskoa ja mitkä on höpönhöpöä. Ehkä pitäisi keskittyä vain seuraamaan Suomessa tapahtuneita juttuja, olisi edes joku mahdollisuus lukea vain faktajuttuja tai erottaa ne feikkijutut oikeista.
Bird
Neuvoja-Jack
Viestit: 557
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 10:40 pm

Re: Teksas: Hylätyt lapset asuivat vuoden ajan pikkuveljensä ruumiin kanssa - sähkötkin poikki

Viesti Kirjoittaja Bird »

Oho, sekava kuvio kyllä. Itse huomasin saman, että alkoi tulla paha olo. Mieli pyrkii silti hakemaan vastauksia, mitkä ihmeen asiat voi tällaisetkin sairaat tapahtumat selittää. Jos tyttö on kateissa, toivottavasti sille ei nyt ainakaan mitään kamalaa tapahdu.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin