Dragan Joksovicin murha

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Helluby kirjoitti:
To Huhti 21, 2016 12:56 am
Honeybadger kirjoitti:Sitä vaan mietin, että käsitykseni mukaan Janne on tappanut kaksi ammattirikollista, ei tyttöystäväänsä, lastaan tai viatonta sivullista. Miksi hän nyt on niin niin kauhean paha ja vaarallinen tavallisille ihmisille?
Psykopaattihan tuo ukko selvästi on. Kyllä siinä onnistuu vaimon ja mummunkin murhaamiset.

Totaldusk kirjoitti:
Su Joulu 01, 2019 5:00 pm
Vuosaaren palkkamurhaaja Janne Raninen pysyy muurien takana — Helsingin hovioikeus hylkäsi ehdonalaishakemuksen

Jeee... Taas välillä hyviä uutisia. :D

Helluby
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 9:56 pm

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, et Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.

Helluby
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 9:56 pm

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Calamity Jane kirjoitti:
Ti Joulu 03, 2019 8:55 pm
Helluby kirjoitti:
To Huhti 21, 2016 12:56 am
Honeybadger kirjoitti:Sitä vaan mietin, että käsitykseni mukaan Janne on tappanut kaksi ammattirikollista, ei tyttöystäväänsä, lastaan tai viatonta sivullista. Miksi hän nyt on niin niin kauhean paha ja vaarallinen tavallisille ihmisille?

Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, eli Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Helluby kirjoitti:
Ti Joulu 03, 2019 10:30 pm
Calamity Jane: mitäpä jos lainaisit alkuperäisen kommentin kirjoittajan kommenttia, eli Honeybadgerin kommenttia, jonka olen itsekin lainannut tai sitten sisällyttäisit minun kommenttini mukaan? Miltäs tämä ehdotus sinusta tuntuisi?
Vai tuohan kuulostaa tosi hyvältä. :)

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Dragan Joksovicin murha

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Drakan esiintyi kurkona.jpeg
Drakan esiintyi kurkona.jpeg (32.4 KiB) Katsottu 1625 kertaa
Drakanin viimeinen osoite, osoite minulle tuntematon.jpeg
Drakanin viimeinen osoite, osoite minulle tuntematon.jpeg (16.79 KiB) Katsottu 1625 kertaa

Video, missä kerrotaan Drakanista. Autopommit olivat jo naapurimaamme arkea, kiitos Balkanin.
https://youtu.be/u2Ib8QWx2uU

Kuvia ym.:
https://alchetron.com/Dragan-%22Jokso%22-Joksovi%C4%87

Lisään kiinnostuneille, Raninen avautuu ruotsalaismediassa murhasta, mukana videohaastattelu.
Kuvakaappaus videolta.
Kuvakaappaus videolta.
Raninen haastattelussa noin 20v murhasta.jpg (58.45 KiB) Katsottu 1621 kertaa
https://www.expressen.se/nyheter/brotts ... fangelset/
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Vastaa Viestiin