Kurt Cobainin kuolema

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Avatar
Scarlett
Sofia Karppi
Viestit: 419
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 10:42 pm

Re: Kurt Cobainin kuolema

Viesti Kirjoittaja Scarlett »

Eikös Andy BB:ssä kommentoinut tätä Kurtin kuolemaa ja sanoi, että siinä on jotain hämärää huhujenkin mukaan? Hän väittää nähneensä KC:n muutamaa päivää ennen itsemurhaa ja tyypillä oli paljon rahaa + hänestä kuulemma kukaan ei tee itsemurhaa "koni-high:ssa". Ts. sanoi Cobainin olleen hyvässä kiidossa huumeiden kanssa, eikä murheet pahemmin painaneet. Tosin tää on Andya. Voi pitää paikkaansa, voi olla höpöhöpöä.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Kurt Cobainin kuolema

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Jep, kyllä Nirvana oli vaan kovaa muzaa silloin kun minä olin nuori...on vieläkin tosin, klassikkokamaa joka ei vanhene koskaan.

Mitä tulee Cobainin kuolemaan niin se on kyllä 99.9999999% varmuudella ollut juurikin
huumehöyryssä tehty armonlaukaus...jätkä eli vaan liian lujaa...pää ei enää kestänyt.

Kaikki salaliittoteoriat voitaisiin jo lopultakin haudata ja antaa miehen levätä rauhassa.

R.I.P
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Kurt Cobainin kuolema

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Dortmunder kirjoitti:Jep, kyllä Nirvana oli vaan kovaa muzaa silloin kun minä olin nuori...on vieläkin tosin, klassikkokamaa joka ei vanhene koskaan.

Mitä tulee Cobainin kuolemaan niin se on kyllä 99.9999999% varmuudella ollut juurikin
huumehöyryssä tehty armonlaukaus...jätkä eli vaan liian lujaa...pää ei enää kestänyt.

Kaikki salaliittoteoriat voitaisiin jo lopultakin haudata ja antaa miehen levätä rauhassa.

R.I.P
Aikalailla samaa mieltä..
"If you aim for a king, you better not miss"

Hortoilija
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: To Loka 01, 2020 9:08 pm

Re: Kurt Cobainin kuolema

Viesti Kirjoittaja Hortoilija »

Soaked in bleach tuli kertausharjoiteltua ja sen myötä YouTubesta löytyi tämmöinen podcast aiheesta kiinnostuneille, "The Investigation into the death of Kurt Cobain". Ehkä vielä jonain päivänä Kurt saa oikeutta.

https://youtu.be/qRWfD8wtuaA

Vastaa Viestiin