Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Antakaa nyt jo kanssaihmiset tuon olla. Jätkä on selkeesti parrasvaloissa omasta mielestään. Ei ruokita tuota narsismia!
:D
Sikaleuka
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Joulu 03, 2013 11:30 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sikaleuka »

Clarise kirjoitti:Kala-Alperttihan nyt huonolla tuulella on.

Keskityn edelleen pohtimaan syitä, miksi sinä Jolli-setä:
Ihan turha häneltä on kysellä mitään oikeita kysymyksiä, kun reppana ei kykene niihin vastaamaan. Esimerkiksi turha on kysellä motiivista, miksi haluaa julkisuutta ja miksi huutelee julkisesti ja privaatisti uhrin omaisille. En tiedä onko kaveri älykäs vai tyhmä, mutta vastauksia kliikenee pelkästään kysymyksiin, jotka koskettaa lempparileffoja ja kengänkokoa. Veikkaan jälkimmäistä.

Kaverihan on ihan selvästi kiusattu/kotona pieksetty/hyväksikäytetty lapsena ja sen vuoksi vihaa maailmaa ja naisia. Sinänsä ei voi sanoa, että Jolli-raukan vika, koska ihminen useimmiten kehittyy pitkälti sellaiseksi, mitä on kasvatettu. Silti toivon, että tuollaiset ihmissaastat pitäisi jojottaa, mikä ei ole valitettavasti mahdollista enään juuri missään.

Yksi kysymyskin olisi: Katsoitko tuon dokumentin Escobarin pojasta? Mitä tuntoja herätti? Jos et ole katsonut, niin miksi et (roikut netissä aamusta iltaan niin aikaa on varmasti ja tuskin mielenkiinnostakaan jää kiinni, koska arvostat Pabloa historian hahmoista eniten) ja voisitko kenties vaikka tänään katsoa?

Ja ei, en halua mitään "Ei tunnu missään, oon pohojalaanen kova jätkä, ROT IN PIECES KAIKKI "VASIKAT"". Vaan tietenkin haluan syvällisemmän vastauksen, oliko Pablo Escobarin toiminta oikein sekä mitä mieltä siitä, että lapsien ja vaimon elämästä tuli helvettiä yms yms syvällistä tavaraa.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Jolli. Oletko Hasselblaadia käynyt moikkaamassa vapautumisesi jälkeen?
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Elämästä helvettiä? Tänä päivänäkin niillä on miljardiomaisuus. Mä olisin ainakin helvetin ylpeä tuollaisesta faijasta enkä pyytelisi anteeksi.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

reijoreipas kirjoitti:Jolli. Oletko Hasselblaadia käynyt moikkaamassa vapautumisesi jälkeen?
En. Se angstaa jostain ilmeisesti.
Sikaleuka
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Joulu 03, 2013 11:30 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sikaleuka »

Jolli-Setä kirjoitti:Elämästä helvettiä? Tänä päivänäkin niillä on miljardiomaisuus. Mä olisin ainakin helvetin ylpeä tuollaisesta faijasta enkä pyytelisi anteeksi.
Elämästä helvettiä. Eikä pelkästään perheen, vaan vaikutti koko valtioon. Luuletko sä poika, että pelkkä raha tuo onnen?

Etkö pysty vastaamaan syvällisemmin? Oletko edes katsonut dokumenttia? Kyllä mä nyt olen varma, että sä et ainakaan viisas ole, kun ei sinusta ole näihin syvällisemmin vastailemaan.

En jaksa enää tätä threadia lukea, eihän kaverilla ole mitään uutta annettavaa. Olen melko varma millaisia asioita lapsuudessa on tapahtunut, mutta turhapa niitä on spekuloida, jos kaveri ei itse niihin USKALLA vastata, vaikka niin kovaa kaveria esittääkin.
Viimeksi muokannut Sikaleuka, To Joulu 12, 2013 7:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Clarise
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Marras 22, 2012 1:12 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Jolli-setä vastasi: Elämästä helvettiä? Tänä päivänäkin niillä on miljardiomaisuus. Mä olisin ainakin helvetin ylpeä tuollaisesta faijasta enkä pyytelisi anteeksi.
Uskon, että äitisikin halusi joskus olla sinusta ylpeä. Kaikkein eniten tässä jutussa sääliksi käy äitiäsi. Jennan vanhemmilla on kansan myötätunto. Mitä sinun äidilläsi on? Miltä tuntuu kävellä yksin Isonkyrön katuja kyläläisten katseet selässä? Kysypä joskus, miten äitisi jakselee.
Acta est fabula
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2853
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Jolli-Setä kirjoitti:
aasintappi kirjoitti:Minua kiinnostaisi Jollin sotilasarvo?
Vapautettu palveluksesta rauhan aikana. :D (fyysiset syyt)
Tosi soturi...
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Bias »

Jolli-Setä kirjoitti:Elämästä helvettiä? Tänä päivänäkin niillä on miljardiomaisuus. Mä olisin ainakin helvetin ylpeä tuollaisesta faijasta enkä pyytelisi anteeksi.
Olisi kannattanut katsoa se dokkari ennen kommentoimista.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Aika heikosti menee jos on fyysisistä syistä vapautettu... Tai no heikosti, mut sen verran kuralla ettei kannata uhitella. Ei sillä en mäkään mikään sportti ole mut silti olisin päässyt halutessani inttiin 90-luvulla A:na, ja nykyisinhän se on entistäkin löysempi homma. Nykyisin en enää tiedä, kunto kestää just ja just buhurtin ja sekin läkähdyttää.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Löysät polvilumpiot ja liioiteltu selkävika ei liity mitenkään siihen toimiiko pistooli! :D
McPanty
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Clarise kirjoitti:
Jolli-setä vastasi: Elämästä helvettiä? Tänä päivänäkin niillä on miljardiomaisuus. Mä olisin ainakin helvetin ylpeä tuollaisesta faijasta enkä pyytelisi anteeksi.
Uskon, että äitisikin halusi joskus olla sinusta ylpeä. Kaikkein eniten tässä jutussa sääliksi käy äitiäsi. Jennan vanhemmilla on kansan myötätunto. Mitä sinun äidilläsi on? Miltä tuntuu kävellä yksin Isonkyrön katuja kyläläisten katseet selässä? Kysypä joskus, miten äitisi jakselee.
Tähän kysymykseen minäkin haluaisin kuulla Jollin kommenttia.
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viestit: 285
Liittynyt: Su Joulu 01, 2013 3:59 pm
Viesti:

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Mun läheiset on edelleenkin no-no-aluetta.
aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jolli-Setä kirjoitti:Löysät polvilumpiot ja liioiteltu selkävika ei liity mitenkään siihen toimiiko pistooli! :D
Liittyvät ne. Ne ovat tekosyitä jotka todistavat sen, että pääsi ei kestä armeijaa. Mutta hienoa, että olet alistanut itsesi tänne kaiken kansan vittuiltavaksi:-).
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Keskustelupalstoilla pitäisi jättää sekä uhrien, että tekijöiden omaiset rauhaan. Kaikella tapaa.
Vastaa Viestiin