Joel Lilon käytös ja tausta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Elias Nessinen kirjoitti:Sarasvuo ja Lilo kaksi narsistia vastakkain. Molemmat voimaantuvat saadessaan julkisuutta.
Juuri näin. Ajan henki on tämä. Katselkaamme me tavikset päivät pitkät telkkarista kun narskut setvivät toisiaan. Mitäpä me muutakaan. :lol:
Totuus
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Katsoin myös haastattelun - olosuhteet huomioonottaen molemmat selvisivät hyvin, eikä kyseisestä haastattelusta mitään muuta olisi voinut tullakaan.

Vähän otti silmään Sarasvuon kiemurtelu, mutta ehkä se liittyy hänen persoonaansa. En ole katsonut aikaisemmin hänen ohjelmiaan. Omaa silmääni miellyttää enemmän ryhdikkään jämäkkä tempo kuin käsienvääntelytunnelma (heh, sellainen kuin Karpolla on asiaa...), mutta suomalaisillehan hän tuottaa ohjelmaa - ei minun mieltymyksilläni tai mielipiteilläni ole mitään merkitystä.

Sen nuoremman kaverin käytöksessä - ottaen huomioon tilanne - ei mielestäni ollut moitittavaa, mutta en ole varma, että maksaako vaivaa hänen laittaa itseään alttiiksi moisiin tilanteisiin, ja muutenkin suosittelisin pysymään kaukana - myös - tiedotusvälineistä, vaan koittaisi nyt pitää elämänsä omilla ja asiallisilla raiteilla - ei ole syytä olettaa, etteikö hänestä löytyisi kykyä siihen.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Helmi 14, 2014 3:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Sirpa kirjoitti:Katsoin myös haastattelun - olosuhteet huomioonottaen molemmat selvisivät hyvin, eikä kyseisestä haastattelusta mitään muuta olisi voinut tullakaan.
Kertokaapa oliko haastattelu kaiken kohun arvoinen. Itse en nimittäin sitä ehtinyt nähdä enkä kuulla. Tuliko jotain uutta esiin tai tämän Lilon persoonasta jotain uutta ja mullistavaa . Vai oliko keissi vain jälleen kerran Sarasvuon oman egon pönkitystä?
Totuus
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Ei, haastattelu ei ollut minkään kohun arvoinen, ja kaikkineen täysin tarpeeton. Poika oli enemmän hämillään, ja Sarasvuo heilutteli hänelle etusormea. Oikeastaan ei voida puhua edes haastattelusta. Ei siinä ollut edes minkäänlaista asiallista vuoropuhelua. Oli tyyliin: "Lupaathan nyt olla kiltisti?" "Joo, mä lupaan". Liian vakava asia todettavaksi vain näin ja liian vakava asia edes otettavaksi esille tässä muodossa, ja se vähän mitä katsoin tästä eteenpäin, ennen kuin nakkasin television kiinni, vaikutti Sarasvuon itseterapoinnilta.
Viimeksi muokannut Sirpa, Pe Helmi 14, 2014 3:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Sanoiko se jätkä yhtään mitään ylipäätään?
Miksi se haastattelu piti näyttää jos asiaa ei ollut mitään. Sarasvuo vain terapoi itseään?
Löytyykö tuo läskililon haastattelu jostain netistä, voishan sen huvikseen katsoa.
Viimeksi muokannut Kyllikki S, Pe Helmi 14, 2014 3:38 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Kyllikki S kirjoitti:Sanoiko se jätkä yhtään mitään ylipäätään?
Miksi se haastattelu piti näyttää jos asiaa ei ollut mitään. Sarasvuo vain terapoi itseään?
Taisi kaikki pojan lauseet jäädä kesken.

No, sellainen vaikutelma minulle jäi, ja niin kait hän asian itsekin ilmaisi.

Ja mitä tulee edelle lisättyyn kommenttiin - on syytä olettaa, että tässä on useampikin nuori ollut sellaisten itseään isompien voimien pelinappulana - kun nyt ei puhuta siitä mitä on tapahtunut - että jättäisin kyllä itse käyttämättä mitään halventavia adektiiveja; yksistään sana kokaiini jo on sellainen, joten olkaamme kiitollisia elämälle, ettei meitä ole kohdannut samanlainen kuvio. Satojen tyttöjen sanottiin heittäneen näitä kokaiinikeikkoja jo, se ei ihan onnistu teini-ikäisten puuhana. Enkä halua keskustella aiheesta, että olemmeko oman onnemme seppiä. Se on loputon suo.

Tsemppiä pojan äidille, ja terveisiä.
Alethes doksa meta logu
Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Niin, kyllä minua surettaa aivan valtavasti tällaiset näytökset ja kuviot. Ja kuten poika sanoi - se oli yksi aamuyön tunti, kun tuntui joltakin ja hän meni kirjoittamaan nettiin jotakin älytöntä. Ja kun siitä kapina sitten lisääntyy, ollaankin jo seuraavaksi tässä Sarasvuo -tilanteessa ja Suomen televisiossa, ja koko Suomen kansa katsoo asiakseen nöyryttää, eikä edes voi sanoa, että tapahtunut mitä tapahtunut - siis puhumatta siitä mitä on tapahtunut - mutta me emme todellisuudessa tiedä totuuksia näiden kuvioiden takaa. Olkaamme edes viisaita, ja vaietkaamme. Saman neuvon antaisin pojalle.

Ja tuohon - nämä eivät ole kuvioita, joita teini-ikäiset pyörittävät - minä haluaisin, että nyt etsittäisiin niitä oikeita syyllisiä, jotka saavat tällaista aikaiseksi, ja tietysti toivon, että siellä Aarnio-rintamalla hämmentämällä jotakin todellistakin tapahtuisi ja selviäisi, mutta olen tosi kyyninen sen suhteen, että kerrotaanko siitä meille.
Alethes doksa meta logu
jmit
Vic Mackey
Viestit: 1923
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja jmit »

Huomiota kiinnitti, että pianon päällä oli näkyvällä paikalla seitsemänhaarainen kynttilä. Ei voi olla sattumaa, että näin tuotiin esiin Lilon juutalaistausta. Sarasvuo on aika kettu.
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Mullekin välittyi kuva, että Lilo on eksyksissä oleva pikkupoika. Tuntui että puhe välillä takerteli ja yhdessä vaiheessa jopa alahuuli väpätti.

Sarasvuosta tykkään, mielestäni hänellä on asiallinen ja ihan oma tyylinsä.

Tuo haastis koko jaksoineen löytyy ruutu.fi:stä.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

TheBride kirjoitti:Tuo haastis koko jaksoineen löytyy ruutu.fi:stä.
Tässä suora linkki: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sarasvuo/kausi-2-jakso-1
Atrain
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Joulu 14, 2013 4:06 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Atrain »

Mielenkiintoista, kuinka Joel on viimeaikoina alkanut koko ajan enemmän ottamaan tuota syyttömän miehen roolia, väittäen että oli tosiaan surman aikana vain ulkona sikarilla, täysin tietämättömänä mitä sisällä tapahtuu. Jos nyt katsotaan Joelin aikaisempia kirjoituksia tällä palstalla, niin en kyllä ymmärrä kuinka vajaa täytyy olla, jos ei tuosta hänen vanhasta tekstistään pysty rivien välistä (tai jopa ihan itse riviltä) lukemaan, mikä on totuus. Jos Joelilla välillä "v*ttuiludetektori" pamahtaa rikki, niin kyllä tuon kommentin kohdalla nyt sarkasmidetektorin pitäisi kyrvähtää ihan tosissaan.

Ja juuri tuon kommentin jälkeen en todellakaan ymmärrä noita ask.fm:ssä teinien(?) heittämiä kommentteja, joissa kompataan Joelia kuinka hän on vain joutunut syyttömänä istumaan linnassa pari vuotta, ja kuinka hyvä jätkä todellisuudessa on kyseessä. Toki suurin osa näistä kyseisistä "faneista" tuskin onkaan vaivautunut lukemaan muuta kuin pari viimeisintä sivua ask:ista.

Mitä haastatteluun tulee, niin kyllähän tässä väkisinkin tulee mieleen, että nyt vietiin Joel -poikaa oikein kunnolla. Nimittäin vahvasti haiskahtaa siltä, että tuo "ei esitetä, esitetään" -jahkailu oli suunniteltu juttu ihan vaan jotta saatiin julkisuutta uuden kauden alkuun, ja samaan rahaan saatiin vielä hoidettua mahdollinen kunnianloukkaussyyte pois. Nythän ei edes näytetty Jarin varsinaista anteeksipyyntöä, jota ilmeisesti Joelkin odotti. Ja toki Jarilla oli sen pois-editoinnissa oma osansa, tuskinpa kanavapäällikkö tai kukaan muukaan olisi tuollaista kohtaa vaatinut poistettavaksi. Tai kohtaa, jossa Joel kertoi etsivän isäänsä. Tai kohtaa, jossa kertoi kihlauksesta. Eihän nuo kohdat nyt missään määrin kai olisi haitallisia olleet?
vanhafrendi kirjoitti:Täytyy nyt muistuttaa, ettet tosiaan kykene omakätisesti lahtaamaan yhtään ketään, tiedät sen varsin hyvin itsekkin, joten tämmöiset puheet on syytä pitää sisälläsi. Se että olet joskus ollut paikalla, kun on surmattu ihminen, ei tee sinusta mitään tosi kovaa rikollista. Sinun osuutesi siinäkin tapahtumassa on ollut pelkkä statistin rooli.
Siinä vaiheessa kun on aidosti ja todistettavasti tehnyt jotain, voi huudella että hei tein sitä ja tätä! Mutta tekemättömillä teoilla, ei paljon kannuksia itselle hankita.
Ai niin...saithan lähestymis kiellon. Nyt sinua kai täytyy kunnioittaa :lol:
Jolli-Setä kirjoitti:Tietysti olin sivullinen vain, kuinkas muutenkaan? Ajatelkaa mitä tahdotte...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mielestäni Sarasvuo teki kaikkien aikojen rimanalituksensa pelaamalla aiheella mediassa muutaman päivän ja sitten päätymällä julkaisemaan (Nelosen hallituksen johtoryhmä on katsonut ja näyttää vihreää valoa julkaisulle) kyseisen haastattelun. Todellakin hyvin sanottu unohtuneen nettikeskustelijan sanoin: "Siinä narsisti kohtasi narsistin."
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Mun mielestä Lilo teki itsestään ihan idiootin. Hänen verbaalinen kommunikointi oli ihan lapsen omaista ja ymmärrän hyvin miksi on netissä viihtynyt, livenä lytyssä istuva piipittävä orava. Vilpitön anteeksi pyyntö ja kehonkieli osoittivat erisuuntaan eikä todellakaan vakuuttanut. Sarasvuo taas koitti saada sanoja Lilon suuhun eikä edes antanut puhua loppuun!
Life. It´s just fucking thing after nother...
jmit
Vic Mackey
Viestit: 1923
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja jmit »

"Mun mielestä Lilo teki itsestään ihan idiootin."

Vai voisiko olla niin, että tuo homma on hoidettu ihan synnynnäisesti?
jmit
Vic Mackey
Viestit: 1923
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:55 pm

Re: Joel Lilon käytös ja tausta

Viesti Kirjoittaja jmit »

Jolli,

"Kyllä se nyt oli kuitenkin Joonan "uskottava" lausunto joka loppupeleissä pelasti mun nahkani."

Eli tunnustat siis syyllistyneesi murhaan, mutta kaverisi ei vasikoinut, joten et saanut tuomiota.
Vastaa Viestiin