" Katso ihmistä.. "

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

The Lurker
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 09, 2014 1:35 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja The Lurker »

Ok, anteeksi jos viestini oli loukkaava. Koitinkin muokata sitä jälkikäteen, mutta se ei enää onnistunut.

Tunnet raamatun ja käytät siihen liittyviä sisältöjä keskustelussasi. Oletin sen perusteella, että perheessäsi tai yhteisössäsi saattaa vallita jäykän konservaatiivinen arvomaailma, mikä olisi omiaan aiheuttamaan sinulle ahdistusta. Siksi pohdin niitä sukupuolirooleja.

Tämä sinua verbaalisesti hyväksikäyttänyt mies, onko hän kenties ollut uskonnollisen yhteisön jäsen tai sukulainen? Miten koet, että hänen tekosi on vaikuttanut seksuaalisuutesi kehitykseen? Mikäli näet hänet pedofiilina tms. ja haluat rangaista sen kaltaisia ihmisiä, niin miten se liittyy näiden "viattomien" sivullisten tuhontaan?

Mainitset ettet tietäksesi ole narsisti. Miten sitten selität itsellesi tämän toisten ihmisten myrkyttämisen? Etkö näe siinä ristiriitaa? Vai onko kaikki kohteesi "ansainneet" rangaistuksen?

The Lurker
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 09, 2014 1:35 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja The Lurker »

Teacher kirjoitti: En ole huolissani tietoturvallisuudestani. Miksi? Koska sana on vapaa, enkä kerro täällä valheita enkä esitä uhkauksia tyyliin; " Huomenna, klo bla,bla bla, tässä paikassa bla , bla bla ", jne.
No mitä tällä on sitten tietoturvallisuuden kanssa tekemistä? No, jos joku pikku " Foba "
sattuisi tästä threadista kiinnostumaan niin, siitä vaan. Ei se pikkumies voi kuitenkaan paljoa
tehdä koska todisteita ei ole olemassa. Vai, odottaako joku minun puhuvan näistä asioista
ihan vapaaehtoisesti , ja kasvotusten jos joku " Foba " sitä minulta pyytää?
Eli myönnät, että puhdistusaineen juottaminen kavereille oli fantasiaa? Minusta vaikuttaa siltä, että harrastat kirjallisuutta ja ehkä haaveilet itsekin kirjailijan urasta. Ymmärtänet, että viranomaisten on velvollisuus puuttua asiaan, mikäli joku kuvailee myrkyttäneensä ihmisiä, ja aikovansa jatkaa vastaavaa toimintaa...

kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Oliko mikään antamistani neuvoista mielestäsi kokeilemisen arvoinen/ oletko muuttanut jollain muulla tavalla viime aikoina omaa toimintaasi konkreettisin keinoin parantaaksesi oloasi ?
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

kiusausko kirjoitti:Oliko mikään antamistani neuvoista mielestäsi kokeilemisen arvoinen/ oletko muuttanut jollain muulla tavalla viime aikoina omaa toimintaasi konkreettisin keinoin parantaaksesi oloasi ?
Hei,

Olen kokeillut sitä fyysistä treenausta josta muistaakseni puhuit. ( Jos olet väärä henkilö, niin never mind. ) Vähän, tietty näin aluksi.. :)
Katsotaan miten käy.

Kirjoittanut olen jo vuosia. Tarkalleen ottaen 19. vuotiaasta asti. Runoja, novelleja, ja kokonaisia sarjoja. Sekä Suomeksi että Englanniksi. Ihmiset joille olen koe luettanut niitä ovat pitäneet. Ovat jopa ehdottaneet kustantajalle tyrkyttämistä.

Huomasin juuri että kommetoit kuviani kehnoiksi aikaisemmin. Juttu on vain niin että muut ovat erimieltä tästä . Värien käyttö kertoo ulospäin suuntautumisesta, rohkeudesta ja ilmaisun vapaudesta. :) Ja jos et näet sitä mitä niihin on kätketty, niin sitten et. Mutta kiitos palautteesta.
Viimeksi muokannut Teacher, Su Tammi 12, 2014 10:59 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

The Lurker kirjoitti:Ok, anteeksi jos viestini oli loukkaava. Koitinkin muokata sitä jälkikäteen, mutta se ei enää onnistunut.

Tunnet raamatun ja käytät siihen liittyviä sisältöjä keskustelussasi. Oletin sen perusteella, että perheessäsi tai yhteisössäsi saattaa vallita jäykän konservaatiivinen arvomaailma, mikä olisi omiaan aiheuttamaan sinulle ahdistusta. Siksi pohdin niitä sukupuolirooleja.

Tämä sinua verbaalisesti hyväksikäyttänyt mies, onko hän kenties ollut uskonnollisen yhteisön jäsen tai sukulainen? Miten koet, että hänen tekosi on vaikuttanut seksuaalisuutesi kehitykseen? Mikäli näet hänet pedofiilina tms. ja haluat rangaista sen kaltaisia ihmisiä, niin miten se liittyy näiden "viattomien" sivullisten tuhontaan?

Mainitset ettet tietäksesi ole narsisti. Miten sitten selität itsellesi tämän toisten ihmisten myrkyttämisen? Etkö näe siinä ristiriitaa? Vai onko kaikki kohteesi "ansainneet" rangaistuksen?
Lurker,

Kiitos palautteesta, ja kysymyksistä.

Ei sinulla ole mitään anteeksi pyydeltävää. Esitit asiat suoraan, eikä siinä mitään pahaa ole.
Mistä päättelet että tunnen Raamattua? Tämä on totta tietty, mutta mikä tekstissäni antaa
sen ymmärtää? En ole siteeranut Raamattua. Sekö, että satun uskomaan ettei elämä pääty kun
valot sammuvat?

Konservatiivisissä arvomaailmoissa ei ole mitään vikaa. Päinvastoin ne voivat kasvattaa ihmisille selkärankaa. Joten jos haluat mustamaalata konservatiivisiä arvomaailmoja, voit tehdä sen mutta turha luulla että se jollain tapaa satuttaisi, taikka loukkaisi minua.

Kannattaisi mielummin kääntää katseet nuorten urheiluseuroihin, taikka muihin vastaaviin
piireihin joissa harrastetaan esim. liikuntaa jmv, eikä heti epäillä uskonnollisia piirejä. Se alkaa jo olla paha cliché.

Quote: " Mikäli minä näen hänet pedofiilinä.. ". Miten sinä sitten hänet itse näkisit?

Eikä täällä mitään viattomia sivullisia olla tuhoamassa.


Seksuaalisuuteni on kunnossa, vaikka en välitä siitä lainkaan, ja voisin elää ilman sitä vallan mainiosti. Mitä seksuaalisuuteen ja seksiin noin yleensä tulee , niin nyky yhteiskunnassa se on liian ylikorostettua ja räikyvää. What´s the big deal, anyway?
Kohoaisin mielummin sen kaltaisten tarpeiden yläpuolelle, ja tavoittelisin mielummin jotain
henkevää, sekä taiteellista.

Mitä narsismiin tulee niin kukaan ei oletäysin käypä tekemään sitä diagnoosia itse itsestään 100. prosentin varmuudella. Sanoin, etten ole omasta mielestäni narsisti. En vainoa ketään netissä. En haudo kostoa ex-tyttöystävilleni. En kiusaa naapreitani jos he vaikka soittavat musiikkia liian kovaa, taikka makaavat humalassa rappukäytävällä ja örisevät jotain epämiellyttävää. Minulla on ihmisiä elämässäni jotka todella viihtyvät seurassani vaikka välillä väittelemmekin asioista jne.
Eivät he tyhmiä ole, että olisivat narsisistin kanssa tekemisissä. Älyä on muuallakin kuin Murha.infossa.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

The Lurker
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 09, 2014 1:35 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja The Lurker »

Teacher kirjoitti: Mistä päättelet että tunnen Raamattua? Tämä on totta tietty, mutta mikä tekstissäni antaa
sen ymmärtää?
No esimerkiksi ketjun otsikko, sekä erillinen maininta raamatusta...

Sen lisäksi olet kirjoitellut Internetiin eri sivustoille sivun aihepiiristä riippuen, olevasi taustaltasi uskonnollinen ja pitäväsi raamattua ja Jeesusta tärkeänä.
Olet antanut itsestäsi muitakin tietoja melko paljon, joten se antaa aihetta ihmetellä tätä uraasi sarjamurhaajana. Eikös se mene yleensä niin, että ensin luodaan oma salakieli ja sitten poistetaan nahka sormenpäistä? Vai ollaanko katsottu eri leffoja?

Tätä ketjua on nyt luettu +12 000 kertaa. Luuletko, että esimerkiksi piirustustyyliäsi ei kukaan tutuistasi tunnista? Sen vuoksi nyt kyselen tällaisia, että minua ihon oikeasti kiinnostaa, että oletko valmis vahingoittamaan muita fantasioidesi "käskemänä" niinkuin ketjun alussa mainitset. Jos näin on, niin kyllä sinun pitäisi itse hakeutua hakemaan apua näihin juttuihin. Toisaalta jos et nyt jotenkin saa selvennettyä, että on ollut vaan kyse kirjailuharrastuksesta tms. trollaamisesta, niin kyllä varmaan nopeasti saat itsesi tarkkailuun riippumatta siitä oletko itse aktiivinen hoitoon hakeutumisen suhteen vai et.

The Lurker
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 09, 2014 1:35 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja The Lurker »

Teacher kirjoitti: Älyä on muuallakin kuin Murha.infossa.
Mihin perustuu tämä toistamiseen esitetty käsityksesi siitä, että rikollisuuteen keskittyvällä avoimella keskustelufoorumilla olisi jotenkin erityisen älyllistä keskutelua?

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

The Lurker kirjoitti:
Teacher kirjoitti: Mistä päättelet että tunnen Raamattua? Tämä on totta tietty, mutta mikä tekstissäni antaa
sen ymmärtää?
No esimerkiksi ketjun otsikko, sekä erillinen maininta raamatusta...

Sen lisäksi olet kirjoitellut Internetiin eri sivustoille sivun aihepiiristä riippuen, olevasi taustaltasi uskonnollinen ja pitäväsi raamattua ja Jeesusta tärkeänä.
Olet antanut itsestäsi muitakin tietoja melko paljon, joten se antaa aihetta ihmetellä tätä uraasi sarjamurhaajana. Eikös se mene yleensä niin, että ensin luodaan oma salakieli ja sitten poistetaan nahka sormenpäistä? Vai ollaanko katsottu eri leffoja?

Tätä ketjua on nyt luettu +12 000 kertaa. Luuletko, että esimerkiksi piirustustyyliäsi ei kukaan tutuistasi tunnista? Sen vuoksi nyt kyselen tällaisia, että minua ihon oikeasti kiinnostaa, että oletko valmis vahingoittamaan muita fantasioidesi "käskemänä" niinkuin ketjun alussa mainitset. Jos näin on, niin kyllä sinun pitäisi itse hakeutua hakemaan apua näihin juttuihin. Toisaalta jos et nyt jotenkin saa selvennettyä, että on ollut vaan kyse kirjailuharrastuksesta tms. trollaamisesta, niin kyllä varmaan nopeasti saat itsesi tarkkailuun riippumatta siitä oletko itse aktiivinen hoitoon hakeutumisen suhteen vai et.
Raamattua tuntevat lähes kaikki. Jopa sinäkin, näemmä. :) Uskontoa opetettiin peruskoulussa, ja lukiossa. Ja kyllä sitä Raamattua myös Rippikoulussa luettiin.

Quote: " Sen lisäksi olet kirjoitellut Internetiin eri sivustoille sivun aihepiiristä riippuen, olevasi taustaltasi uskonnollinen ja pitäväsi raamattua ja Jeesusta tärkeänä. ".

Kuten? Olisi mielenkiintoista tietää mitä muuta olen tietämättäni tehnyt? Vai oliko tuo ns.
eräänlainen " Educated guess ". ? Näitä voi jokainen heittää lonkalta.

And for your information: En vietä aikaani keskustelupalstoilla. Sori.

Quote: " Olet antanut itsestäsi muitakin tietoja melko paljon," .

Kuten? Ellet nyt sitten tätä threadia tarkoita. Jos näin, unohda tuo kysymys.

Mistä tiedät etten ole jo saamassa apua? Ehkä juttelen näistä asioista esim. terapeutille.
Esim. Markku Yli-Mäyryn kanssa. Jos nimi ei sano mitään, en kummastu.

Jos joku tunnistaa piirustustyylini, olen siitä iloinen. Ja otettu. Olen käyttänyt omia
Avatareja, sigejä, yms. jo vuosia. Kuten myös itse kirjoittamiani lauseita yms.

Ollaan sitten varmaan katsottu eri elokuvia. Ja kuten varmasti jo huomasitkin threadin
alussa, en esittänyt asiaani absoluuttisena totuutena. Vaan eräänlaisena kysymyksenä.
Onko kaikki vain omaa mielikuvitustani jne.

Miksi ihmeessä moinen ´hostile approach ´ , minua kohtaan? Tietääkseni olen ollut
kohtelias sinua kohtaan, kuten olen ollut monia muitakin tänne postanneita kohtaan.
Suututtiko se että en pui täällä avoimesti kaikkia kohtia omasta ongelmastani?
Puhelimiessa esim, olisi eri juttu.

Kaikista asioista on lupa puhua ( jos lulee kykenenvänsä siihen ), ja käydä sivistynyttä keskustelua,ilman että tarvitsee tuntea leimautumisen pelkoa taikka muuta vastaava.
Sääli vain että aina ollaan vetämässä hoitoja, virkavaltaa yms. mukaan. Tajuat kai itse
että se vain madaltaa kynnystä puhua asiasta.
Viimeksi muokannut Teacher, Ma Tammi 13, 2014 12:54 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

The Lurker kirjoitti:
Teacher kirjoitti: Älyä on muuallakin kuin Murha.infossa.
Mihin perustuu tämä toistamiseen esitetty käsityksesi siitä, että rikollisuuteen keskittyvällä avoimella keskustelufoorumilla olisi jotenkin erityisen älyllistä keskutelua?
Ja miksei olisi älyä? Sanoisin että osa saamistani vastauksista olivat älykkäitä, ja hyvin
perusteltuja.

Vai onko niin ettet pidä edes omia kirjoituksiasi älykkäinä? Jos et, niin kiitos ja näkemiin. Don´t let the door hit you on your way out.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

The Lurker
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Tammi 09, 2014 1:35 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja The Lurker »

Teacher kirjoitti: Kuten? Olisi mielenkiintoista tietää mitä muuta olen tietämättäni tehnyt? Vai oliko tuo ns.
eräänlainen " Educated guess ". ? Näitä voi jokainen heittää lonkalta.

And for your information: En vietä aikaani keskustelupalstoilla. Sori.

Quote: " Olet antanut itsestäsi muitakin tietoja melko paljon," .

Kuten? Ellet nyt sitten tätä threadia tarkoita. Jos näin, unohda tuo kysymys.

Mistä tiedät etten ole jo saamassa apua? Ehkä juttelen näistä asioista esim. terapeutille.
Esim. Markku Yli-Mäyryn kanssa. Jos nimi ei sano mitään, en kummastu.
Kerrot olevasi Helsingissä asuva nainen, syntymävuodeksi 1983, pituudeksi 170 cm, ulkonäköä kuvailet laihaksi, tukka on hopeanharmaa ja ulottuu olkapäille, nimesi alkaa M-kirjaimella. Olet kaksikielinen, Ruotsi ehkäpä vahvimpana kielenä.
Sitten suurin osa kirjoituksistasi käsittelee elokuvia, tv-sarjoja ja kirjallisuutta jne. Käyttämiesi nimimerkkien ja piirustustesi perusteella sinua kiehtoo kovasti mm. Dune eksoottisine kuningattarineen sekä Liisa Ihmemaassa. Pääosin olet kiinnostunut Scifi- ja kauhuelokuvista. Sinulla on mahdollisesti kaulassasi arpi, jonka toinen siskoistasi sinulle aiheutti leikkiessänne lapsena. Tunnet Jouni S:n, joka asuu Aurassa.

Kaikki tämä on Internetissä, kenen vain luettavissa.
Teacher kirjoitti: Kaikista asioista on lupa puhua ( jos lulee kykenenvänsä siihen ), ja käydä sivistynyttä keskustelua,ilman että tarvitsee tuntea leimautumisen pelkoa taikka muuta vastaava.
Sääli vain että aina ollaan vetämässä hoitoja, virkavaltaa yms. mukaan. Tajuat kai itse
että se vain madaltaa kynnystä puhua asiasta.
Tervetuloa Internetiin. Selvennykseksi vielä: Tämä sivusto ei ole mikään murhansuunnittelukerho, vaan ihan tavallinen Internet-sivu. Täällä käy myös tavallisia ihmisiä, jotka kokevat velvollisuudekseen auttaa henkilöä, joka kertoo kärsivänsä halusta vahingoittaa ihmisiä. Et taida olla kovin hyvin perillä yhteiskunnan toiminnoista.

Pahoitteluni vihamielisyydestä. Piirustuksesi ovat hienoja kuten varmaan kirjoituksesikin. Arvostan sitä, että toit esiin suhteesi terapeuttiin. Toivon todella, että otat Markun kanssa puheeksi myös tämän harrastuksesi kirjoittaa nettiin ihmisten myrkyttämisestä ja metsästämisestä. Toivottavasti hän osaa selittää sinulle, miksi sellainen ei ole soveliasta.

Epäilen, että saatat kärsiä vakavista ongelmista, mikäli et näe mitä vikaa on juottaa kodin putkimiestä ihmisille heidän tietämättään. Siihen voi muuten kuolla.

Luulen, että en enää jatka keskustelua tässä ketjussa, koska minusta tuntuu, että se ei taida olla tämän sivuston, eikä tämän ketjun tarkoituksen mukaista.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Quote: " Kerrot olevasi Helsingissä asuva nainen, syntymävuodeksi 1983, pituudeksi 170 cm, ulkonäköä kuvailet laihaksi, tukka on hopeanharmaa ja ulottuu olkapäille, nimesi alkaa M-kirjaimella. Olet kaksikielinen, Ruotsi ehkäpä vahvimpana kielenä.
Sitten suurin osa kirjoituksistasi käsittelee elokuvia, tv-sarjoja ja kirjallisuutta jne. Käyttämiesi nimimerkkien ja piirustustesi perusteella sinua kiehtoo kovasti mm. Dune eksoottisine kuningattarineen sekä Liisa Ihmemaassa. Pääosin olet kiinnostunut Scifi- ja kauhuelokuvista. Sinulla on mahdollisesti kaulassasi arpi, jonka toinen siskoistasi sinulle aiheutti leikkiessänne lapsena. Tunnet Jouni S:n, joka asuu Aurassa.

Kaikki tämä on Internetissä, kenen vain luettavissa. "

Kuva
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "


Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Mielestäni nuo sinun piirustuksesi ovat tönkköjä tietokoeella tehtyjä, kaksiulotteisia ja tylsiä. Ne ovat kvasisyvällisiä ja tarkoitushakuisesti huomita herättäviä Paint-piirroksia, ei muuta. En näe niissä mitään omaperäistä.

hirvoska

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja hirvoska »

mistä moinen juttu siis tää case sai alkunsa ja ketkä olivat ihmiset joita myrkytit siis myrkkyviinalla, insuliinilla vai millä akkuhappolako??? ylläpitäjät vissiin ainakin tietävät sinun Techer juttusi ja kirjoituksesi ja luulen että kohta tätäkään ketjua ei ole ja sinulla pääsy kieletty näille sivustoille...joo tosiaan täällä yritetään ratkoa henkirikoksia ja kommunikoidaan jo henkirikoksiin jotka ovat tehty ei siis mikään henkirikosten suunnittelupalsta tuntuu tosi pahalta jos sinulla teacher noin hirveä hinku mennä murhaamaan joku viaton ihminen eihän tuossa ole mitään järkeä...alistat naisen ja sitten murhaat sen ja sitten raiskaat koska halusi syttyvät murhatessasi ...miettisit ammattiapua vielä kun on mahdollista..en epäile sinun tekevän kenelekään ainakaan toistaiseksi mitään pahaa mut onneksi tälläkin palstalla on valvojansa jotka kyllä osaavat reagoida kirjoituksiin jos niin haluavat...Teacher ihan oikeasti kuolivatko ne ihmiset jotka väitit myrkyttäneesi???? Silloin ihan oikeasti tää olisi poliisien asia selvittää asia. Pelottaa moinen ajatuskin että olisit jo ehtinyt tappamaan viattomia ihmisiä miettimättä että jäisitkö mahdollisesti kiinni?????

bayron
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2015 12:26 am

Re: " Katso ihmistä.. "

Viesti Kirjoittaja bayron »

Mun kohdalla psykoaktiiviset sienet tekivät ihmeitä omalle pääkopalle..
Opin näkemään asiat aivan eri näkökulmasta kuin ennen ja tunnen mieleni puhdistuneen.
Mun kanta on, että luonnon antimet voittaa kaikenmaailman lääkkeet.
En nyt näin julkisesti suosittele niitä kenellekkään, mutta kannattaa ottaa selvää miten ne toimii ja miettiä voisiko ne auttaa sinua jotenkin..

Vastaa Viestiin