Marco De Witt - keskustelua

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja putsari »

Ensin kuskattiin vainajia K-ryhmän vanhoilla jakeluautoilla ja vituiksi meni. Sitten leikittiin puoluejohtajaa ja vituiksi meni sitten sekin. Enää on käymättä Markus Pöngän tie, kuka menettää SKE:ssä päänsä?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

palokirves kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 2:56 pm
Kuten vaalityötä tehneiden SKE;n edustajien? Käytiin ihan fyysisesti kiinni, potkittiin munille,joku homo pahoinpiteli naisen, heiteltiin vaalitilaisuutta pitäneen De Witin päälle kanamunia ja muuta roinaa. Poliisin seuratessa tumput suorana vierestä. Nuo menee vähän eri kategoriaan kuin muovipullon heitto Soinia päin.
Mitä sitten De Wittu on WT. Häpeä ihmisille. Hän tilaa kohtelunsa. Suu käy, aivot puuttuu.

Eriksson
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm

Re: Perussuomalaisten vaalipäällikkö Pekka Kataja yritettiin tappaa

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

palokirves kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 2:56 pm
Kuten vaalityötä tehneiden SKE;n edustajien? Käytiin ihan fyysisesti kiinni, potkittiin munille,joku homo pahoinpiteli naisen, heiteltiin vaalitilaisuutta pitäneen De Witin päälle kanamunia ja muuta roinaa. Poliisin seuratessa tumput suorana vierestä. Nuo menee vähän eri kategoriaan kuin muovipullon heitto Soinia päin.
SKE:n ja DeWitin porukoita pitääkin lyödä ja potkia aina tavattaessa. Samalla tavalla kuin potkaisen rottaa sellaisen kohdalle osuessa. Tosin nämä SKE ja MDW ovat vielä aika paljon rottaa vastenmielisempiä tapauksia.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Likeavirgin kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 3:26 pm

Mitä sitten De Wittu on WT. Häpeä ihmisille. Hän tilaa kohtelunsa. Suu käy, aivot puuttuu.
Täällä elämämkolulaiset haukkuvat yliopistotutkinnon omaavia white trashiksi. Huikea saitti. :mrgreen:

En pidä itse myöskään De Witistä, mutta koskemattomuus häntäkin koskee. En myöskään hyväksy samanlaista kohtelua, jos Likeavirgin ja CharlesBronson käyvät poliittista kamppanjaa homopuolueen tiimoilta. Vaikka minusta homojen paikka on uunissa, niin kunnioitan kuitenkin demokratiaa.
Viimeksi muokannut palokirves, Su Heinä 19, 2020 6:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Eriksson kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 6:03 pm
SKE:n ja DeWitin porukoita pitääkin lyödä ja potkia aina tavattaessa. Samalla tavalla kuin potkaisen rottaa sellaisen kohdalle osuessa. Tosin nämä SKE ja MDW ovat vielä aika paljon rottaa vastenmielisempiä tapauksia.
Tuskin sinusta olisi edes De Wittiä lyömään. Pataan saisit. *poistettu lautamiestekstiä*t:mode
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

n4ksu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Maalis 09, 2018 10:25 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja n4ksu »

Eriksson kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 6:03 pm
palokirves kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 2:56 pm
SKE:n ja DeWitin porukoita pitääkin lyödä ja potkia aina tavattaessa. Samalla tavalla kuin potkaisen rottaa sellaisen kohdalle osuessa. Tosin nämä SKE ja MDW ovat vielä aika paljon rottaa vastenmielisempiä tapauksia.
Sama käsittely pitää sitten hyväksyä myöd Antifa terroristeille. Ette taida käsittää mistä puhutte.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1361
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Eriksson kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 6:03 pm
palokirves kirjoitti:
Su Heinä 19, 2020 2:56 pm
Kuten vaalityötä tehneiden SKE;n edustajien? Käytiin ihan fyysisesti kiinni, potkittiin munille,joku homo pahoinpiteli naisen, heiteltiin vaalitilaisuutta pitäneen De Witin päälle kanamunia ja muuta roinaa. Poliisin seuratessa tumput suorana vierestä. Nuo menee vähän eri kategoriaan kuin muovipullon heitto Soinia päin.
SKE:n ja DeWitin porukoita pitääkin lyödä ja potkia aina tavattaessa. Samalla tavalla kuin potkaisen rottaa sellaisen kohdalle osuessa. Tosin nämä SKE ja MDW ovat vielä aika paljon rottaa vastenmielisempiä tapauksia.
Sopiiko Ontuvalle Erikssonille että kerrot miksi pitäisi lyödä ja potkia? Ellet osaa vastata ja esität jonkin idioottikysymyksen ikäänkuin lannistaaksesi kysyjän; mene uuniin.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

Eriksson
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Sverdlov kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 11:33 am
Sopiiko Ontuvalle Erikssonille että kerrot miksi pitäisi lyödä ja potkia? Ellet osaa vastata ja esität jonkin idioottikysymyksen ikäänkuin lannistaaksesi kysyjän; mene uuniin.
Minähän sen jo tuossa selitin mutta kokeillaas uudestaan.

Jos minä jossain rotan näen niin kyllä minä sitä potkaisen tai ainakin yritän potkaista, lyödä vasaralla tai jollain muulla astalolla.

Samalla tavalla pitäisi toimia tämän De Witin ja hänen perskärpästensä kohdalla joista yksikään ei ole rottaa kummempi.

Voi olla että luonnehdinta jopa loukkaa rottia, pitäväthän jotkut ilmeisesti rottaa lemmikkinäänkin.

Luojan kiitos olin poissa paikkakunnalta silloin 2016 (tai 2017) kun parhaassa terässään ollut DeWitin maatakiertävä sirkus kävi täällä vouhottamassa matu sitä matu tätä-mantraansa ja mukana oli se elähtäneen oloinen, ilmeisesti nimestä päätellen itsekin matutaustainen ämmänkuva laulamassa "Ilja Janitskin Ilja Janitskin Iilja Jaanitskin"-laulua.

Joku tuttu oli paikalla nauramassa noille ja kertoi, en mä edes youtube-koostetta katsonut jälkikäteen.

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Eriksson kirjoitti:
Ma Heinä 20, 2020 7:12 pm

Jos minä jossain rotan näen niin kyllä minä sitä potkaisen tai ainakin yritän potkaista, lyödä vasaralla tai jollain muulla astalolla.

Samalla tavalla pitäisi toimia tämän De Witin ja hänen perskärpästensä kohdalla joista yksikään ei ole rottaa kummempi.

Voi olla että luonnehdinta jopa loukkaa rottia, pitäväthän jotkut ilmeisesti rottaa lemmikkinäänkin.

Luojan kiitos olin poissa paikkakunnalta silloin 2016 (tai 2017) kun parhaassa terässään ollut DeWitin maatakiertävä sirkus kävi täällä vouhottamassa matu sitä matu tätä-mantraansa ja mukana oli se elähtäneen oloinen, ilmeisesti nimestä päätellen itsekin matutaustainen ämmänkuva laulamassa "Ilja Janitskin Ilja Janitskin Iilja Jaanitskin"-laulua.

Joku tuttu oli paikalla nauramassa noille ja kertoi, en mä edes youtube-koostetta katsonut jälkikäteen.
Säästyit siis saamasta pataasi, hetkinen, Marco De Witiltä :mrgreen:

Ei teistä ole kuin netissä haaveilemaan. Piripäissään voi onnistua kivien heittely kauempaa ja sitten äkkiä jalat alle. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2000
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kaikkea porukkaa sitä yrittää päästä mukaan politiikkaan. Luulikohan tämä nahjus oikeasti pääsevänsä mukaan graniittilinnakerhoon? Ilmeisesti sairaseläkkeellä päänsä takia. Surullista, mutta toisaalta ihan itse on vuosia aukonut päätään kaikille ja tehnyt itsestään pellen. Varmaan omat lapsetkin häpeää isäänsä ja sukulaiset.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1361
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Noo, kunhan tässä aika kuluu niin Marco on jälleen puhumassa julkisesti kansalle asioista niitten oikeilla nimillä.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja putsari »

Sverdlov kirjoitti:
Pe Elo 21, 2020 3:36 pm
Noo, kunhan tässä aika kuluu niin Marco on jälleen puhumassa julkisesti kansalle asioista niitten oikeilla nimillä.
Voihan se jossain torilla yksinään mölistä, mutta ei ole kuuntelijoita.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja putsari »

RL11/6 kirjoitti:
Pe Elo 21, 2020 1:07 am
Kaikkea porukkaa sitä yrittää päästä mukaan politiikkaan. Luulikohan tämä nahjus oikeasti pääsevänsä mukaan graniittilinnakerhoon? Ilmeisesti sairaseläkkeellä päänsä takia. Surullista, mutta toisaalta ihan itse on vuosia aukonut päätään kaikille ja tehnyt itsestään pellen. Varmaan omat lapsetkin häpeää isäänsä ja sukulaiset.
Eihän valtion kustantama sairaseläke sovi yövartijavaltioon uskovalle libertaristille. Jäljellä on enää libertaristit: De Witt, Juntunen ja Pensala. Muut ovat kaikonneet.

Marcon tyttö on muuten kokoomusaktiiveja. De Witt itse on entisiä kokoomuslaisia ja sittemmin nuorsuomalaisia.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1361
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

putsari kirjoitti:
La Elo 22, 2020 1:31 am
Sverdlov kirjoitti:
Pe Elo 21, 2020 3:36 pm
Noo, kunhan tässä aika kuluu niin Marco on jälleen phumassa julkisesti kansalle asioista niitten oikeilla nimillä.
Voihan se jossain torilla yksinään mölistä, mutta ei ole kuuntelijoita.
Aina on ollut. Esimerkiksi suuria joukkoja vihervasemmistolaisia, poliiseja, media, mamuja, matuja, eri viranomaistahoja, joitakin mainitakseni. Eri asia on sitten, missä tarkoituksessa he olivat kuulolla, mutta kuulolla olivat. Ei Marcon tarvitse milloinkaan puhua tyhjille seinille.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?

Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6524
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Marco De Witt - keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Valeuutisia levittelevä ryssänrenki ja ISIS-tyylistä toimintaa sympatiseeraava Witt on sitten viimein käräjillä.

https://yle.fi/uutiset/3-11594012

16.3.2021 9:13

"Voiko poliisia sanoa pervokolmikon jäseneksi?" Oikeus alkoi käsitellä syytteitä poliisien, tuomarin ja syyttäjän nettisolvaamisesta

Syytteet liittyvät nettisivustoon, jolla panetellaan tunnistettavia ihmisiä ja käytetään rasistista kieltä.

Nettisivusto sisältää rajua solvaamista, jossa haukkumisten kohteista julkaistaan usein nimi ja kuva. Esimerkiksi eräästä asianomistajana olevasta poliisista kysytään, onko hän "idiootti vai pedofiili".

– Olen ehdottomasti syytön, ja tämä on politisoituneiden virkamiesten kosto siitä, että Laiton lehti kirjoittaa kriittisesti ja erittäin perustellusti näiden viranomaisten toiminnasta, de Wit sanoi Ylelle lokakuussa.

De Witin mukaan hän ei myöskään kirjoita alatyylisesti.

Esimerkiksi poliisin kutsuminen pervoksi ja väite lasten seksualisoinnin fanittamisesta on hänen mielestään perusteltua kritiikkiä sille, että poliisi osallistui virkapuvussa Helsingin Pride-kulkueeseen.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.

Vastaa Viestiin