Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3092
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Tanja Romppanen sai lähestymiskieltoa.
https://www.facebook.com/tanja.romppane ... 1540052902

Yliksellä kattavampi analyysi aiheesta:
https://ylilauta.org/sekalainen/89435725
Cheekin veli joutui rajun häirinnän kohteeksi – 31-vuotias nainen toimitti lahjoja kotiin ja soitti ovikelloa 50 kertaa: ”Tämä on ollut ahdistavaa”
37-vuotias Jere Tiihonen oli niukkasanainen ennen istuntoa.

Hierojayrittäjänä toimiva Jere Tiihonen joutui naisasiakkaan jatkuvan häirinnän kohteeksi. Naiselle määrättiin lähestymiskielto Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa.
Kuuluisuuden kirous oli likimain käsin kosketeltavaa Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa, jossa räppäri Cheekin eli Jare Tiihosen kaksoisveli Jere Tiihonen sai suojakseen lähestymiskiellon.

Hierojayrittäjänä toimiva Jere joutui 31-vuotiaan naisasiakkaansa häirinnän kohteeksi. Nainen ilmestyi yllättäen kotiovelle ja lähetteli häiritseviä viestejä Jerelle sekä hänen asiakkailleen.

Käräjätuomari joutui lukuisia kertoja keskeyttämään hermostuneen naisen puheenvuorot ja vaati häntä rauhoittumaan, koska ei pysynyt asiassa.

– Pyydän, että olette hiljaa. Te puhutte vain silloin, kun annan puheenvuoron, tuomari jyrisi.

Tuomari uhkasi naista 500 euron järjestyssakollakin ja oli jo hakemassa vahtimestaria poistamaan hänet salista. Lopulta istunto saatiin päätökseen ja Cheekin veli sai turvakseen vuodeksi laajennetun lähestymiskiellon. Jos nainen kiellosta huolimatta jatkaa touhujaan häntä uhkaa sakot tai enintään vuoden mittainen vankeus.

37-vuotias Jere Tiihonen oli niukkasanainen ennen istuntoa. Hän kertoi, että nainen oli ollut kolme kertaa hierottavana, kunnes asiakassuhde loppui.

– Olen ollut ennenkin lakituvassa ja ikävältähän tällainen tuntuu.

– Kun kotiovelle saakka tullaan, niin silloin ollaan liian pitkällä.

– Aika on ollut ahdistavaa, Jere totesi.


Nainen häiritsi hierojayrittäjää runsaan vuoden ajan tekstiviestein, puheluin ja Facebookin kautta. Jere oli tehnyt selväksi, että viestien on päätyttävä, mutta kun puhe ei auttanut hän turvautui lähestymiskiellon hakemiseen.

31-vuotias nainen oli oikeussalissa silminnähden hermostunut. Välillä hän nousi seisomaan ja oli lähellä purskahtaa itkuun. Jere Tiihonen yritti välttää suoraa katsekontaktia naiseen.

Nainen harmitteli sitä, että hän ei ole kelvannut Jeren ystäväksi vaikka moni muu hierontaa saaneista asiakkaista oli. Hän valitteli, kun Jere oli noin vain katkaissut asiakassuhteen eikä hän saanut enää varatuksi aikoja. Käräjätuomari joutui keskeyttämään ja muistuttamaan naiselle, että hierojalla on oikeus valita asiakkaansa.

Nainen kertoi käynneistään Jeren hierottavana. Jere oli ollut erittäin ystävällinen. Hieronnan lopuksi nainen oli antanut lahjoja. Yksi lahjapaketti oli myös Cheekille.

Nainen muisteli, että Jere oli iloinen lahjoista ja kiitteli, kun broidikin sai paketin.

Toisen hierontakerran jälkeen Jere oli luvannut seuraavalla kerralla hieroa pohkeet paremmin. Ajanvarausviestien hymiöt, joita Jere oli viestein loppuun laittanut, lämmittivät naista.

Tuomari uhkasi naista 500 euron järjestyssakollakin ja oli jo hakemassa vahtimestaria poistamaan hänet salista.

Naisen kutsui yhdessä viestissä Jeren Joensuuhun vieraaksi. Vieras olisi voinut saunoa, päässyt kokeilemaan kanoottia ja uimaan.

– Kutsun tarkoituksena oli, että Jere olisi päässyt katsomaan millaisessa paikassa asun, hän kertoi.

Jere vastasi viestiin ja piti sisältöä sairaana. Hän kertoi omassa viestissään, että oma vaimo on aina riittänyt ja muistutti myös, että on onnellisesti naimisissa.

Viestin saatuaan nainen kertoi itkeneensä vuolaasti. Hänelle oli tullut ajatus, ettei Jere halunnut olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Ahdistelija oli lähettänyt viestejä myös Jeren asiakkaalle. Hän myönsi oikeudessa viestit ja kertoi, että yhdelle asiakkaalle oli todennut rohkeasta vaatetuksesta, että tämä oli ”huoramaisen näköinen”.

Hän myönsi, että oli käynyt kahdesti Jeren kotiovella, mutta vastusti lähestymiskieltoa ja lupasi jättää Jeren kodin että työpaikan alueet rauhaan.

– Kielto on muutenkin tarpeeton, sillä liikun vain Messilän lenkkipoluilla, nainen kertoi.

37-vuotias Jere Tiihonen oli niukkasanainen ennen istuntoa.

Naisen ilmestyminen kotiovelle iltamyöhällä järkytti Jeren perheen koti-iltaa. Isä oli juuri lukemassa iltasatua 6-vuotiaalle tyttärelleen, kun ovikello alkoi soida tauotta. Ovella seisoi nainen pakettien kanssa.

– Älä tule tänne, ilmoitti Jere ovella naiselle ja toivotti hyvää yötä, Jere kertoi.

Vieraan ilmaantuminen pelotti tytärtä, joka oli kysellyt isältään: kävikö ovella roisto?

Parin päivän kuluttua nainen ilmestyi taas oven taakse lahjapaketteineen. Oikeudessa kuultiin todistajana Jeren ystävää, joka oli ollut yhden kerran paikalla, kun nainen ilmestyi ovelle.

– Jere pyysi häntä poistumaan ja uhkasi poliisilla. Hän soitti ainakin 50 kertaa ovikelloa.

– Nainen meni autoonsa ja istui siellä noin 15 minuuttia ja poistui paikalta, todistaja kertoi.

Oikeus määräsi laajennetun lähestymiskiellon alkamaan heti.

Vesa Näveri
it's my car !

Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Toi muija näyttääkin ihan sekopäältä.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!

MissYou
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2018 1:44 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja MissYou »

Ei kyl taida olla kaikki inkkarit kanootissa fb:n perusteella :roll:

Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Minkähän takia tuo on tulkittu seksuaaliseksi ahdisteluksi, kun ainakaan noissa julkaistuissa jutuissa ei puhuta käsiksi käymisestä tai seksuaalissävytteisistä viesteistä? Facebook-päivitystensä perusteella tämä nainen vaikuttaa syvästi uskonnolliselta ja sellaiset yleensä kunnioittavat toisten avioliittoja. Olisiko hän ollut ihastunut, mutta halunnut vain Jeren ystäväksi, kun oli sellaisessa käsityksessä, että muutkin asiakkaat olivat päässeet lähentymään Jeren kanssa? Reppanalta joka tapauksessa vaikuttaa sinnikkyydessään ja siinä, kun ei pystynyt pitämään itseään kuosissa oikeudessa.

Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

No kappas, seksuaalinen häirintä onkin tainnut tulla kuvioihin vasta täällä Minfossa...

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Svimba kirjoitti:Toi muija näyttääkin ihan sekopäältä.
Psykomuija = hyvää seksiä, ainakin useimmissa tapauksissa.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2749
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja aga »

Kannattaa käydä lukemassa Tanjan jutut FB-seinältään, huikeeta stooria kirjoittelee tällä hetkelläkin...

Yfx

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Yfx »

aga kirjoitti:Kannattaa käydä lukemassa Tanjan jutut FB-seinältään, huikeeta stooria kirjoittelee tällä hetkelläkin...
Voit varmaan kertoa mitä huikeata noissa on?

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11277
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja URSA »

Ahdistelija on tosiaan viimeisten kahden tunnin sisällä kirjoitellut omaa versiotaan tapahtumista facessa. Kai tuon joku kohta toimittaa hoitoon. Muuhun hoitoon kuin hierottavaksi.

Pendipei
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Marras 19, 2019 8:49 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Pendipei »

Nut hänellä uusi uhri. Ilkka Alanko ja Neljä Ruusua. Todella sairaita juttuja kirjoittaa.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Pendipei kirjoitti:
Ke Maalis 25, 2020 8:37 am
Nut hänellä uusi uhri. Ilkka Alanko ja Neljä Ruusua. Todella sairaita juttuja kirjoittaa.

Missäs hän Alangosta kirjoittelee? :shock:

Päädyin ajan kuluksi selailemaan tätä osiota minfosta - ja tämmöinenkin tapaus tosiaan oli ja aikoinaan tätä tuli seurailtua, kun oli sen verran erikoinen. Kun tässä nyt oli tuota pohdintaa seksuaalisesta ahdistelusta ja siitä olisiko tuollainen uskonnollinen nainen voinut syyllistyä moiseen - niin täähän oli jotain sellaista viestitellyt Tiihosen Jerelle, että hän voisi tulla vierailemaan Romppasen kesämökille saunomaan ja saisi soudella hänen veneellään. Tätä Tiihonen muistaakseni oli pitänyt isku -yrityksenä ja ihan hirveenkauheen pöyristynyt oli, kun hän sentään naimisissa oleva mies ja tämmöistä ehdotellaan, että on se törkeää... Itse taas mietin, että Romppanen ehkä saattoi ihan oikeasti tarkoittaa veneellä soutamista järvessä, eikä "soutamista", kun hänellä oli jotain mökkikuvia facessa silloin, ja sain jotenkin käsityksen että sauna ja järvi oli hänelle tärkeät. Ehkäpä poloisella ei käynyt mielessä tuon soutelun toinen merkitys. Muutenkin on kai saunahullu, kun jotain saunomiseen liittyvää tavaraa oli lahjaksi näille Tiihosille ostellut. :lol:

Siis katsoin facesta löytyykö neiti Romppasen profiili vielä, kun sieltä sitä sekavaa settiä lueskelin silloin. No onhan siellä useampikin tuolla nimellä, joista ainakin kaksi taatusti hänen. On uusia kuvia molemmissa ja ainakin koronaviirukseen liittyen postannut Cheekistä toisessa profiilissaan, että ilmeisesti fanittaa(?) tsiikkiä edelleen... Toisen fb -profiilinsa profiilikuvana on aika riettaan näköinen mehujääpuikon imeskelykuva, että ehkä se ei ihan niin viaton ja vailla seksuaalisia taka-ajatuksia olekaan. Ei taida mennä kovin hyvin, tai mitään "tervehtymistä" ole tapahtunut tämän ihmisen kohdalla vieläkään. Jos jonkun ilmeestä näkee, ettei ole kaikki inkkarit kanootissa, niin tämä neiti olisi oiva esimerkki siitä. Suorastaan pelottavan näköinen, jos nyt pieni nainen voi pelottava olla, ja tämä nyt ei ole tarkoitettu minkäänlaiseksi arvioksi henkilön kauneudesta tai viehättävyydestä. Lähinnä siitä, että jos ilmeestä voi arvioida jonkun henkistä tilaa - niin tässä sen "näkee naamasta", että ei hyvin mene, mikä toki on sääli. Olin toivonut, että olisi saanut apua ja pollansa kuosiin. Jotain paskaa kai tällekin on täytynyt tapahtua, että on asiat menneet noin... Mutta siis ainakaan noissa facen profiileissa ei Alankoon liittyvää ole, niin missäs hän kirjoittelee, vai onko poistanut ne tekstit?

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3069
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Tuon kaistapään kirjoituksia Ilkka Alankoa koskien näkyy hakutulosten jatkona kun lärväristä nimellään hakee.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Hullu.Tosi hullu kun katsoo mitä postannu neljän ruusun seinälle,ilkka joutunu blokkaan mesenki siltä ja siitäkös se riemastu että Ilkalla on joku toinen nainen ::D

". Pelkään että Ilkalla on seksisuhteita. " :shock: :shock:

Voi olla mutta ei pitäs olla tanja romppasen ongelma..Nää löytyy kun kirjottaa tanja romppanen ja selaa nimi listaa alemmas,ainakin läppärillä löytyy.

"Sanokaa Ilkalle että vastaa minulle pian! Ei ole reilua päästää toista bäkkäriin asti pelkistä villasukista, ja jättää toinen kiittämättä. Mä annoin Ilkalle 2 erilaista pipoa, lapaset, sukat, kaulaliinan, 2 uutta Nike t-paitaa(mustan ja valkoisen), saunavadit ja kiulut, kaksi kaunista saippuapulloa, sekä joulukortin, jossa yhteystietoni. Sä et ole välittänyt vastata mitään, vaikka toin ne Nurmeksesta asti Lahteen junalla 5.12, ja annoin ne 6.12 Sibeliustalolla. (Tuottajan kautta aikoivat toimittaa Ilkalle) Sielutar antaa villasukkansa Lutakossa Jyväskylässä 7.12, ja pääsee bäkkäriin asti. Minäkin haluaisin kunnon kiitokset lahjastani!"
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3069
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Voikohan tuollainen kehittyä oikeesti vaaralliseksi jos tarpeeksi kokee mielestään vääryyttä.
Yrittää vielä raivata jonkun mukamas kilpailijansa pois tieltä.
Onhan se nyt ihan vittua jos toinen pääsee villasukilla bäkkärille ja hänet jätetään huomiotta vaikka on roudannu liki rekkalastillisen lahjoja.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja meitzi »

sama kappalejaoton tyyli jatkuu yhä. Tuore:
Tässä kaikille vihamiehille ja häiriköille, jotka onnistuivat pilaamaan minun ja Ilkan välit, Neljän Ruusun sivulla ja Ilkka Alangon sivuillla. Miehestä en itse tiedä, mitä mieltä hän on minusta nykyisin, mutta yleisö vastasi Ilkan puolesta, ettei Ilkkaa ole kiinnostanut lahjani, eikä hän tule vastaamaan minullle. Ja alkoivat syyttämään minua vainoojaksi ja häiriköksi. Sanoivat että olen kuulemma Ilkalle pelkkä häirikkö, ja muut eivät ole kuulemma ollenkaan häiriöksi, nauroi joku nainen pilkallisesti, ja laittoi minulle jopa yksityisviestin, vaikka tietääkseni Ilkka ei ole edes sosiaalisessa mediassa, näin sanoi ylläpitäjä instagramissa. Tosin käynyt sinne Ruusujen sivuille omalla nimellään joskus jotain kommentoimassa. Joku nainen aloitti Ilkka Alangon vieraskirjassa, ettei kukaan julkisuuden henkilö pidä häiriintyneistä ihmisistä. Kun olin sinne Ilkalle jotain viestiä laittanut, saamatta vastausta. Ja nyt mitään sanomatta Ilkka Alanko ja Neljä Ruusua laittoivat viestikenttiin ja vieraskirjaan/Messengeriin minulle estot, häiriintyneen yleisön takia. Yleisö ei anna minun tykätä Ilkasta ollenkaan. Heidän tarkoitus oli saada minulle heidän sivuilleen estot. Olen käynyt Neljän Ruusun keikalla ainoastaan kaksi kertaa, muut käy siellä jatkuvasti, ja osa ihmisistä on aina eturivissä! Osasin käyttäytyä keikoilla täysin normaalisti ja asiallisesti, en edes käytä alkoholia tai polta tupakkaa. Tässä viimeisin kuva keikalta Ilkka Alangon kanssa. Otti itse käsivarrestani kaksin käsin kiinni, kun otettiin yhteiskuva. (Sibelius talon vartijan ottama kuva, muita ei ollut enää paikalla) Viimeiset Ilkan sanat minullle oli että: "Nähdään!" Jos yleisö on onnistunut mustamaalaamaan ja pilaamaan minun ja Ilkan välit, siten että Ilkka tehnyt takinkääntö tempun, eikä enää koskaan vastaa, siitä en voi syyttää muuta kuin yleisöä ja sosiaalista mediaa, kun saivat tahtonsa läpi, että minut heitettiin ulos sivuilta, vaikka itse olivat häiriöksi, ahdistelivat minua jatkuvasti. Eivätkä antaneet mahdollisuuttakaan omiin kysymyksiin ja mielipiteisiin omana itseäni. Minua ei hyväksytä ihmisenä Neljän Ruusun sivuillla. Ilkka sai minulta itsenäisyyspäivänä ilmaisen lahjan, ja tämä kuva on otettu keikan jälkeen. En ymmärrä miksi yleisö ei anna minulle mahdollisuuttakaan olla Ilkan ystävä. Hänellä on kuulemma Virossakin laajat ystäväpiirit, luulisi että olisi minuakin kohtaan ystävä. Miksi yleisö halusi tulehduttaa välit? Viimeksi kun näin Ilkan, hän kuitenkin sanoi minulle että: "Nähdään!" Kertoi myös, että oli huomannut minut eturivissä. Ja vaihtoi muutaman sanan. Muuta en ole sen jälkeen hänestä enää kuullut. Mutta yleisö ja estojen laittaminen sosiaalisessa mediassa antoi tästä kaikesta negatiivisen kuvan, ettei kaikki olekaan enää kohdillaan tämän kaiken suhteen. Kysyin Neljän Ruusun sivuillla, kenelle naiselle Saaronin.lilja on tehty, ja joku nainen vastasi pilkallisesti nauraen että: Ei ainakaan sinulle! 😂 Sama nainen syytti minua yksityisviestillä itsekkäimmäksi ihmiseksi mitä on koskaan tavannut. Olen kuulemma ihminen, joka ajattelee vain itseään, haluaa kaiken itselleen, eikä anna toisille mahdollisuuttakaan. Kaikkien muiden kommentit jätettiin ruusujen sivuillle, mutta minun kommentit poistettiin kokonaan. Lisäsin loputkin kuvat, jotka otettiin keikan jälkeen. Alussa yritin itse ottaa vanhalla Nokian perusmallilla itsestäni ja Ilkasta yhteiskuvan. Niin Ilkka nauroi että: "Ohi meni." Lade Laakkonen vitsaili myös samalla asialla ennen Ilkkaa, sanoen että: "Ohi meni!" Kun ei osunut kuva kohdilleen. Kun nykyisin on hienot kosketusnäytöt, niin haasteellisempi ottaa yhteiskuva vanhalla Nokian puhelimella.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Vastaa Viestiin