Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

En itse ainakaan facesta löydä mitään tän kirjoituksia liittyen Alankoon, mutta instassa näköjään menee lujaa... Jänniä ilmaisuja että antoi "ilmaisen lahjan" yms. Eikös ne lahjat nyt yleensä ole tarkoituskin olla ilmaisia? Säälittävää, että rahaton ihminen ostelee t -paitoja ja mitä lieneekään jollekin julkkiksille, kun nehän varmasti nakataan suoraan roskiin, eikä päädy koskaan kohteelleen.

Mikähän pakkomielle tällä on olla "ystävä" jonkun julkisuuden henkilön kanssa? Joku pohti, voiko tuollainen muuttua vaaralliseksi. No onhan tästä esimerkkejä olemassa, että voi - mm. Mark Chapman. Tosin en tiedä kuinka yleistä naispuolisten fanien kohdalla on, että murhanhimoiseksi ryhdytään... Jotenkin hänen insta -sepustuksia läpi kahlatessa ymmärsin, että olisi ollut psykoosissa ja mahd. skitsofrenia. No jos näin - niin sehän sitten paljon selittää. Ilmeisesti skitsofreenikoilla menee todellisuus ja kuvitelma aikalailla sekaisin. Kai elävät puoliksi mielikuvitusmaailmassaan, ja siltähän tämä nainen vaikuttaa. Mietin onkohan se J-P, josta kirjoitteli, todellinen henkilö vai mielikuvitusystävä? Jos on oikea fyysinen äijä kyseessä, niin aika törkeä. Ilmeisesti höylännyt tätä muijaa, vaikka hän kertonut (omien sanojensa mukaan) näistä Tiihos -sekoiluistaan yms.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

En osaa kuvakaappauksia ottaa tällä koneella, joten kopsaan tekstit, mitä "keskustelua" käy jonkun naisen kanssa omalla seinällään facessa. :shock:

Nainen: "Etköhän sä oo ihan itte onnistunu pilaamaan sun ja Ilkan välit ku ahdistit sitä sadoilla viesteillä ja hirveellä huomionhaulla. Ole vain oma ittes, mut älä sit mieti miks jäät yksin ku et opettele käytöstapoja"

Romppanen: "Ei ole Ilkka kyllä minullle mitään sanonut, että välimme olisi piloilla, joten et voi vielä tietää. Enkä ole sanonut Ilkalle mitään loukkaavaa. Jos välimme olisi piloilla minun tietämättäni, niin hänen olisi edes reilua sanoa se itse, kuin tuntemattomien faniensa kautta. Ylläpitäjä Ilkka Alangon sivuilla saattaa olla eri, kuin Ilkka itse. Koska he sanoivat ettei Ilkka ollenkaan ole sosiaalisessa mediassa. Tarkoitukseni ei ole ollut missään tapauksessa ahdistella. Saahan sitä kysyä useamman kerran, jos ei ala vastausta kuulua. Kysyjä ei eksy tieltä. Ota sinä vain vastuu omasta elämästäsi, äläkä puutu minun elämääni ja mun ihmissuhteisiin. On nimittäin epäkohteliasta jättää vastaamatta, vaikka toinen on yllättänyt lahjalla, eikä ole tarkoittanut tai sanonut mitään pahaa. Ilkan olisi myös reilua vastata kysymykseen, onko hän J-P, ja tavattiinko vuonna 2014. Niin ei tarvitseisi sitä enää pyöritellä mielessä, kuka oli J-P. Kuka kävi luonani."

Nainen: "oot sä kyllä sitkee😂 lopeta jo ku et saa sitä vastausta kuitenkaan lu ne on estäneet sut jo"

Romppanen: "En kuule tarkoitakaan tämän sosiaalisen median kautta, vaan normaalissa elämässä. On törkeää käydä ensin toinen raiskaamassa kotona, kertomatta edes nimeään ja sitten lähteä keikalle. Espoolainen kitaristi oli. Tässä tapauksessa raiskaaminen, koska jättikin käytön jälkeen oman onnensa nojaan."

Nainen: "Noin vakavia syytöksiä ei saa syyttää toisesta kun ei Ilkka tommosta tekisi herranjumala sä oot kohta rikollinen"

Että tämä J-P sitten ilmeisesti ollut hänen elämässään (jos oikea ihminen, eikä mielikuvituksen tuotosta) jo ennen Tiihos -sekoiluja... Jos tuo oikeasti tapahtunut (jonkunlainen hyväuskoisen naisen hyväksikäyttö nyt ainakin, jos ei ihan raiskaus), niin sekö sitten suistanut raiteiltaan tän ihmisen? Kuitenkin mun käsittääkseni jotain sekoili, että oli Tiihos -keissistäkin tälle J-P:lle kertonut, että jos henkilö on oikeasti olemassa ja ovat olleet tekemisissä vuonna -14, niin nyt tainnut suhde jatkua Tanjan mielikuvituksessa, tai sitten tällä menee vuodet ja tapahtumat iloisesti sekaisin.

Sääli näiden tän kaltaisten ihmisten kannalta tämä sosiaalisen median aikakausi ja illuusio siitä, että pystyvät kommunikoimaan idolinsa kanssa oikeasti. Aikoinaan tuommoiset olisi kirjoitelleet rakkauskirjeitään ja postin kautta lähettäneet ne, kuten myös saunakamat ja villasukat sekä t-paidat. Ihastuksen kohde ei olisi tullut tietoiseksi todellakin fanaattisesta fanistaan ikinä, kun kirjeet ja paketit olis menneet muiden saman kaltaisten kanssa jätesäkkiin ja tod.näk. suoraan kaatopaikalle, ellei joku assistentti olisi niitä läpi käynyt jossain vaiheessa. Nyt tällä ihmisellä on kohta uutta syytettä niskassa, jos ei lopeta tuota toimintaansa, koska melkoisia syytöksiä esittää... Ikävää, että nuo täyspäisemmät fanit (mielestäni suomi -räppäreitä Cheek etunenässä, sekä Neljän Ruusun tuotoksia fanittavat eivät voi olla ihan täysillä käyviä, koska kyseisten artistien tuotanto on hirveää paskaa 8) :lol: ) alkaa provosoimaan näitä mt -ongelmaisia. Oikeampi tapa suhtautua olis jättää huomiotta. Myös artistin some -profiileja ylläpitävät tahot (eihän ne artistit siellä itse faniensa kanssa kommunikoi), voisivat ystävällisin sanankääntein tehdä selväksi jo heti alkuunsa, että Romppasen käytös ei ole soveliasta, ja hän ei edes asioi idolinsa kanssa ja hänelle nyt lätkäistään bannit, kun ei osaa käyttäytyä.

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Juttu jatkuu... Pari kertaa harrastanut seksiä ilmeisen vapaaehtoisesti tän "espoolaisen kitaristin" kanssa, mutta kokee ne nyt raiskauksena, kun ukko kadonnut kuin pieru saharaan, eikä kait omaa nimeäänkään ole tälle Tanjalle kertonut. En viitti kopsailla tekstejä - mutta suunnittelee ja suunnitellut jo aiemmin, menevänsä tekemään rikosilmoituksen. Näinä meetoo -aikoina vois mennä läpikin ja tutkittavaksi, kun naisista tehtiin lapsia, jotka ei kykene ottamaan vastuuta omista päätöksistään, vaan jos alkaa jälkeenpäin harmittaa, voi aina sanoa että miituu... Nyt ehkä tuo villitys laantumaan päin ja ehkei mene enää läpi yhtä helposti kuin olisi vuosi-pari sitten mennyt. Säälittävä tapaus kaiken kaikkiaan tämä ihmispolo.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5108
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Toi on näköjään ilmeisen tosissaan ja ihan tavallinen yksityishenkilö. Olisin poistanut viestini jos se vielä onnistuisi, mutta päätän tavallisen ihmisen ruotimien osaltani kyllä tähän.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1374
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Joo - tosissaan se on. Ns. tavallisia henkilöitähän ne kaikki on mitä täällä minfossa ruoditaan, kunnes tekevät epätavallisen teon/tekoja... Eihän tää kyllä mihinkään tosi pahaan ole syyllistynyt, kun oman elämänsähän tuo vaan pilaa. Toki varmasti kulloisellekin ihastuksen kohteelle rasittavaa olla huomion kohteena, mutta ei kai toi vaarallinen ole. Sääliksi tuo enimmäkseen käy, joten taidan itsekin lopettaa kommentoinnin. Toivottavasti sais jotain apua tilanteeseensa, eikä ainakaan enempää tulis oikeusjuttuja.

Pendipei
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Marras 19, 2019 8:49 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Pendipei »

meitzi kirjoitti:
To Maalis 26, 2020 9:24 pm
sama kappalejaoton tyyli jatkuu yhä. Tuore:
Tässä kaikille vihamiehille ja häiriköille, jotka onnistuivat pilaamaan minun ja Ilkan välit, Neljän Ruusun sivulla ja Ilkka Alangon sivuillla. Miehestä en itse tiedä, mitä mieltä hän on minusta nykyisin, mutta yleisö vastasi Ilkan puolesta, ettei Ilkkaa ole kiinnostanut lahjani, eikä hän tule vastaamaan minullle. Ja alkoivat syyttämään minua vainoojaksi ja häiriköksi. Sanoivat että olen kuulemma Ilkalle pelkkä häirikkö, ja muut eivät ole kuulemma ollenkaan häiriöksi, nauroi joku nainen pilkallisesti, ja laittoi minulle jopa yksityisviestin, vaikka tietääkseni Ilkka ei ole edes sosiaalisessa mediassa, näin sanoi ylläpitäjä instagramissa. Tosin käynyt sinne Ruusujen sivuille omalla nimellään joskus jotain kommentoimassa. Joku nainen aloitti Ilkka Alangon vieraskirjassa, ettei kukaan julkisuuden henkilö pidä häiriintyneistä ihmisistä. Kun olin sinne Ilkalle jotain viestiä laittanut, saamatta vastausta. Ja nyt mitään sanomatta Ilkka Alanko ja Neljä Ruusua laittoivat viestikenttiin ja vieraskirjaan/Messengeriin minulle estot, häiriintyneen yleisön takia. Yleisö ei anna minun tykätä Ilkasta ollenkaan. Heidän tarkoitus oli saada minulle heidän sivuilleen estot. Olen käynyt Neljän Ruusun keikalla ainoastaan kaksi kertaa, muut käy siellä jatkuvasti, ja osa ihmisistä on aina eturivissä! Osasin käyttäytyä keikoilla täysin normaalisti ja asiallisesti, en edes käytä alkoholia tai polta tupakkaa. Tässä viimeisin kuva keikalta Ilkka Alangon kanssa. Otti itse käsivarrestani kaksin käsin kiinni, kun otettiin yhteiskuva. (Sibelius talon vartijan ottama kuva, muita ei ollut enää paikalla) Viimeiset Ilkan sanat minullle oli että: "Nähdään!" Jos yleisö on onnistunut mustamaalaamaan ja pilaamaan minun ja Ilkan välit, siten että Ilkka tehnyt takinkääntö tempun, eikä enää koskaan vastaa, siitä en voi syyttää muuta kuin yleisöä ja sosiaalista mediaa, kun saivat tahtonsa läpi, että minut heitettiin ulos sivuilta, vaikka itse olivat häiriöksi, ahdistelivat minua jatkuvasti. Eivätkä antaneet mahdollisuuttakaan omiin kysymyksiin ja mielipiteisiin omana itseäni. Minua ei hyväksytä ihmisenä Neljän Ruusun sivuillla. Ilkka sai minulta itsenäisyyspäivänä ilmaisen lahjan, ja tämä kuva on otettu keikan jälkeen. En ymmärrä miksi yleisö ei anna minulle mahdollisuuttakaan olla Ilkan ystävä. Hänellä on kuulemma Virossakin laajat ystäväpiirit, luulisi että olisi minuakin kohtaan ystävä. Miksi yleisö halusi tulehduttaa välit? Viimeksi kun näin Ilkan, hän kuitenkin sanoi minulle että: "Nähdään!" Kertoi myös, että oli huomannut minut eturivissä. Ja vaihtoi muutaman sanan. Muuta en ole sen jälkeen hänestä enää kuullut. Mutta yleisö ja estojen laittaminen sosiaalisessa mediassa antoi tästä kaikesta negatiivisen kuvan, ettei kaikki olekaan enää kohdillaan tämän kaiken suhteen. Kysyin Neljän Ruusun sivuillla, kenelle naiselle Saaronin.lilja on tehty, ja joku nainen vastasi pilkallisesti nauraen että: Ei ainakaan sinulle! 😂 Sama nainen syytti minua yksityisviestillä itsekkäimmäksi ihmiseksi mitä on koskaan tavannut. Olen kuulemma ihminen, joka ajattelee vain itseään, haluaa kaiken itselleen, eikä anna toisille mahdollisuuttakaan. Kaikkien muiden kommentit jätettiin ruusujen sivuillle, mutta minun kommentit poistettiin kokonaan. Lisäsin loputkin kuvat, jotka otettiin keikan jälkeen. Alussa yritin itse ottaa vanhalla Nokian perusmallilla itsestäni ja Ilkasta yhteiskuvan. Niin Ilkka nauroi että: "Ohi meni." Lade Laakkonen vitsaili myös samalla asialla ennen Ilkkaa, sanoen että: "Ohi meni!" Kun ei osunut kuva kohdilleen. Kun nykyisin on hienot kosketusnäytöt, niin haasteellisempi ottaa yhteiskuva vanhalla Nokian puhelimella.
Ei saatana

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Aika hullu,sama ralli jatkuu Ilkka Alangosta. Kyllä kannattaa Ilkan katella ympärillensä,tuohan saattaa tehä mitä sattuu vielä...


https://www.facebook.com/tanja.romppanen

https://www.instagram.com/tanja.romppanen/?hl=fi
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Myrskyluodon Maija
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Huhti 04, 2019 1:04 pm

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

Onpa jotenkin surullinen juttu tämä. Sairauksilleen kun kukaan ei mitään voi. Kaikkien osapuolten kannalta ikävää. Yhteiskunnan täytyisi kyetä hoitamaan sairaita ihmisiä, sakot ja vankila kun ei tällaisia paranna, enkä usko että tämä nainen on pohjimmiltaan lainkaan paha ihminen, hän ei vaan tunnista omia ja toisten rajoja vaan menee ikäänkuin pää kolmantena jalkana innoissaan mielenkiinnon kohteidensa perässä sen kummempia ajattelematta.

Toki pelottavaa sen kannalta joka joutuu kohteeksi eikä tiedä mitä nainen seuraavaksi saa päähänsä. Jotenkin toivoisin kuitenkin tälle naisellekin ymmärrystä ja ettei häntä ainakaan kiusattaisi eikä naureskeltaisi.

Jokaisen kiusaajan syytä miettiä omalle kohdalleen sairaus tai mitäpä jos vaikka sinun siskollasi tai vaikkapa lapsellasi olisi tämmöinen sairaus joka ajaisi tekemään tekoja joita edes omat läheiset eivät pysty olemaan estelemässä alituiseen.

Toivottavasti kuitenkin tämä nainen ymmärtäisi edes jollakin tasolla miten raskasta hänen käyttäytymisensä on näille julkkiksille ja olisi nyt oppinut läksynsä ettei julkkiksia kannata lähestyä liian tuttavallisesti/innokkaasti, sellainen on pelottavaa.

jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Cheekin veljeä ahdisteltu seksuaalisesti

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Herranen aika mikä sekopää. Profiilista facabookissa löytyy tälläkin hetkellä aivan sekopäistä kirjoitusta uudesta uhristaan Ilkka Alangosta ja Neljästä ruususta. On joutunut näiden estoille fb ja insta. Märehtii ja ulisee että Ilkka on hänet hylännyt😂😂

Vastaa Viestiin