Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Jos poliisien tekemien rikosten ja rikkeiden puuttuminen täällä johtuisi siitä, että sisältöä tuottavat vain poliisit, niin sittenhän minä ja sinäkin ollaan vissiin poliiseja.

Rasismi lienee lisääntynyt ihan sillä, että tolkun ihmiset ovat jo paenneet tai siirtyneet vain-luku moodiin. Muilla palstoilla mua pidetään pesunkestävänä rasistina ja koitetaan etsiä millä nimimerkillä mahdan olla hommafoorumissa, ja täällä olen ilmiselvä takku
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^Heh, ja minä olen ehkäpä salapoliisi, kun en itsekään ole huomannut. Eiköhän palsta pykätty muin motiivein tai sitten vaan kätevä peitestoori. Toki poliisit palstaa lukevat, ehkä joku kirjoittaakin. Ihan kuten kirjoittaa pimeään jääneiden rikosten tekijätkin, tuoreehko esimerkki henkirikoksesta lie Treen Petrin surma.

Jenkkiversion takana on joku kirjainyhdistelmä?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Poliisit varmaan tarkistavat kaikki mahdolliset paikat joista tietoa voi löytyä, mutta en usko että tämä palsta on poliisille kovin antoisa.
Kun tarkemmin ajattelen niin en tiedä, kuka tätä Minfoa loppujen lopuksi tarvitsee. Ehkä joku voi saada täältä vertaistukea omiin haaveiluihinsa.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ajattele vielä tarkemmin, niin löydät etsimäsi, jos resurssit antavat myöten. Kukapa sitä harrastuksia tai viihdettä ehdottomasti tarvitsee, mutta meillä kaikilla on niihin taipumusta. Melkoisia selvitystöitä on palstalaiset tehneet.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 435
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja Unhola »

On Anoi Kaa kirjoitti:Ajattele vielä tarkemmin, niin löydät etsimäsi, jos resurssit antavat myöten. Kukapa sitä harrastuksia tai viihdettä ehdottomasti tarvitsee, mutta meillä kaikilla on niihin taipumusta. Melkoisia selvitystöitä on palstalaiset tehneet.
Varmaan tapauskohtaista. Itse en ole harrastusmielessä saanut tästä palstasta paljon irti. Mutta se ei ole ongelma, koska saan muualta sitä mitä en täältä saa. Joskus jopa toisilta nettisivustoilta.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^Sinun halusi, harrastuksesi ja mahdolliset seksuaaliset vinoumat on toissijaisia, jos miettii rikosfoorumin olemassaoloa. Viestihistoria kertoo, mikä vaivaa ja mikä kiinnostaa. Nyt en jaksanut edes kurkata, kun aihe on näin joutava.

Siitä olen kuitenkin melko varma, että nimimerkki Kardemumma on oikeasti SUOPOn agentti, joka on pääprofiloijana esim. terroristijahdissa. Hän on vast'ikään ollut koulutuksessa missä hänestä on rakennettu hiekkaneekerin tapaan ajttelemaan kykenevä otus ja tämä vaatii keskivertoa kykenevämmältä melkoista alentumista ja ajattelutavan ruuvausta - allahu on pomo ja kuraani on laki ja elämä.

Tällaista kokemusta ei kovin moni kestä selvinpäin ja leijonapullo onkin narahtanut välillä auki. Positiivista tällaisessa isis-paluumuuttaja-soluttattautumiskoulutuksessa on (salaa sisällä viinanjuonnin lisäksi, ettei allahu näe) ihan mieletön paneminen, jopa joukkoseksin abc-tuolla käydään läpi panojärjestyksineen (kovin jätkä on pillussa eka ja vika), mutta osallistuminen on tässä vaiheessa vapaaehtoista ja tosipaikassa voikin liipaista nappia niskaan..

Minä en päässyt poliisikouluun pituuteni vuoksi ja nokkakin kuulemma liian kyömy ja iso kivääriammuntaan, joten armeijaankaan en päässyt. Jalat sitten tietysti läpsyi kutsunnoissa kuin nyt rispektimiehillä, jotka pakenivat taisteluita Euroopan äärikolkkaan. Meinasin suolata heitä itse jo rajalla heitä katsellessani, mutta heitinkin riisiä kuten häissä, koska tiesin, että kohta pojat pääsee panemaan. Unohdin rintamakarkuruudenkin hetkeksi. Sehän tässä harmittaa vähän.

Näistä syistä pyrin pätemään täällä aina, kun äiti antaa luvan tai ei ole peukku suussa ja toinen perseessä (ja välillä vaihtaabniiden paikkoja). Sellasta joo, nyt 2h tuijotus pimeään nurkkaan ja suojatöihin. Mistä sitä apua saa, entäs ne Obamax-lääkkeet? Onko ne jotain laiskaksi neekeriksi tekeviä pillereitä, koska silloin voisin kokeilla? Ahkeruus voi näet olla ihan vitullinen kirous, jos se kunnolla lähtee hyökymään ja sitoudut. Huomenna välit poikki ehkä kaikkiin ja obamaxia ylähuuleen (puuttuvien hampaiden rakoihin, jotka somalit nekanneet jossain reiveissä, eikä se khattikaan hampaita parantanut). Paskaa huumetta kyllä, eikä ihme kun katsoo ketkä sitä oikein kiskoo.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

meitzi kirjoitti:Jos poliisien tekemien rikosten ja rikkeiden puuttuminen täällä johtuisi siitä, että sisältöä tuottavat vain poliisit, niin sittenhän minä ja sinäkin ollaan vissiin poliiseja.

Rasismi lienee lisääntynyt ihan sillä, että tolkun ihmiset ovat jo paenneet tai siirtyneet vain-luku moodiin. Muilla palstoilla mua pidetään pesunkestävänä rasistina ja koitetaan etsiä millä nimimerkillä mahdan olla hommafoorumissa, ja täällä olen ilmiselvä takku
Kuka muu kuin Takku kävisi avustamassa vastaanottokeskuksissa? Tolkun ihmiset auttaisivat ihan muualla kuin aikuisia miehiä vastaanottokeskuksissa.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

MohammedMohammed kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Jos poliisien tekemien rikosten ja rikkeiden puuttuminen täällä johtuisi siitä, että sisältöä tuottavat vain poliisit, niin sittenhän minä ja sinäkin ollaan vissiin poliiseja.

Rasismi lienee lisääntynyt ihan sillä, että tolkun ihmiset ovat jo paenneet tai siirtyneet vain-luku moodiin. Muilla palstoilla mua pidetään pesunkestävänä rasistina ja koitetaan etsiä millä nimimerkillä mahdan olla hommafoorumissa, ja täällä olen ilmiselvä takku
Kuka muu kuin Takku kävisi avustamassa vastaanottokeskuksissa? Tolkun ihmiset auttaisivat ihan muualla kuin aikuisia miehiä vastaanottokeskuksissa.
Kerro ihmeessä kaikista niistä tavoista, joilla olet mukana kolmannessa sektorissa vapaaehtoisena. Mä olen kertonut omalta osaltani motivaatioistani (säästää kustannuksista), sekä mahdollisuuksista osallistua vastaanottokeskuksissakin (autan ihan kaikkia avun ansainneita), että prioriteettijärjestyksistäni (henkilökohtaisesti vastaanottokeskus on viimeinen, muttei ideologisista syistä).
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

meitzi kirjoitti:
MohammedMohammed kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Jos poliisien tekemien rikosten ja rikkeiden puuttuminen täällä johtuisi siitä, että sisältöä tuottavat vain poliisit, niin sittenhän minä ja sinäkin ollaan vissiin poliiseja.

Rasismi lienee lisääntynyt ihan sillä, että tolkun ihmiset ovat jo paenneet tai siirtyneet vain-luku moodiin. Muilla palstoilla mua pidetään pesunkestävänä rasistina ja koitetaan etsiä millä nimimerkillä mahdan olla hommafoorumissa, ja täällä olen ilmiselvä takku
Kuka muu kuin Takku kävisi avustamassa vastaanottokeskuksissa? Tolkun ihmiset auttaisivat ihan muualla kuin aikuisia miehiä vastaanottokeskuksissa.
Kerro ihmeessä kaikista niistä tavoista, joilla olet mukana kolmannessa sektorissa vapaaehtoisena. Mä olen kertonut omalta osaltani motivaatioistani (säästää kustannuksista), sekä mahdollisuuksista osallistua vastaanottokeskuksissakin (autan ihan kaikkia avun ansainneita), että prioriteettijärjestyksistäni (henkilökohtaisesti vastaanottokeskus on viimeinen, muttei ideologisista syistä).
Maksan veroja, että kaltaisesi Takkumarjat pääsevät toteuttamaan hoivaviettiään 20-40v aikuisten miesten pariin VOK:hin. Kyllä jossain määrin kieltämättä vituttaa. Samaan aikaan suomalaiset vanhukset makaavat omissa paskoissaan sängyssä, mutta vanhukset eivät ole "in" Takkumarjojen keskuudessa.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

MohammedMohammed kirjoitti:Maksan veroja, että kaltaisesi Takkumarjat pääsevät toteuttamaan hoivaviettiään 20-40v aikuisten miesten pariin VOK:hin. Kyllä jossain määrin kieltämättä vituttaa. Samaan aikaan suomalaiset vanhukset makaavat omissa paskoissaan sängyssä, mutta vanhukset eivät ole "in" Takkumarjojen keskuudessa.
Mähän nimenomaan käyn vapaaehtoisena ensisijaisesti siksi, että ellen niitä hommia ilmaiseksi tekisi, niin vastaavat asiat ostettaisiin veronmaksajien rahoilla. Plus, että jos mun panos mahdollistaa nopeamman etenemisen koulutukseen, niin loisimisaika lyhenee.

Toisin sanoen "sun" verorahoja käytetään sitä vähemmän, mitä enemmän minä osallistun.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

ja mitä tulee vanhuksiin, niin osallistun myös niiden parissa, mutta sä et taida
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3070
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Mietipä tupla-muhis, jos kävisit vapaaehtoistyössä niitä vanhuksia auttelemassa, millainen kansansankari olisitkaan.
Heittämällä menisit ohi tuollaisista takku-auttelija-amatööreistä, tekemäsi hyvän lisäksi saisit mieletöntä ego-boostia ihan aiheesta. Suuri veronmaksaja-vapaaehtoistyöläinen.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mä kyllä kehotan ihan kaikkia olemaan yhteydessä mihin tahansa kolmannen sektorin toimijaan tiedustelemaan, että miten voisi auttaa.

Kyllä ne siellä sitten keksivät tavan tai toisen, mutta jatkuvuus on ihan tosi tärkeää. Jos vaikka tuplamuhis kokee vanhusten vaipanvaihdot omakseen, niin sitä laatua on ihan tasan ja varmasti tarjolla vaikka kuinka ja paljon.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Kardemumma

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Miten jotkut jaksaa vanhuksista enää edes vouhottaa? On täysin oma vika, jos elää niin vanhaksi, ettei pysty huolehtimaan itsestään. Minua päin ajoi kerran autolla 85-vuotias mies. Jälkeenpäin aloin miettimään hänen ajo-oikeuttaan ja sitä kusipäisyyttä, että tuollaisen mulkun pitää lähteä ajamaan autolla, vaikka ei näe metriä kauemmaksi. Sen jälkeen en ole enää pitänyt vanhuksia herttaisina, vaan mielestäni heidät pitäisi ampua.

Aikoinaan minfo oli poliisien työkalu ja siitä taitaa vieläkin löytyä postauksia, joissa silloiset ylläpitäjät ilmoittivat heidän tekevän yhteistyötä poliisin kanssa, ellen nyt ihan väärin muista. Tuskin enää kuitenkaan pitävät mitään yhteyttä mihinkään valtion virastoon, koska silloin minutkin olisi haettu kirjoitusteni perusteella ja viety putkaan ja sieltä myöhemmin lääkärin arvioitavaksi, joka olisi poliisin pyynnöstä kirjoittanut lähetteen tarkkailuun. Tämä siitä syystä, että olisin putkatiloissa varmasti hakannut useamman poliisin.

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Minfo profiloitu poliisien palstaksi

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

damfin kirjoitti:Pistetään nyt vähän ketjun aihettakin kommentoiden, en nyt ihan usko että minfo poliisien perustama on, mutta kyllä poliisit varmasti palstaa seuraavat ja hyödykseen käyttävät, ehkä he joskus jopa saavat palstan pyörittäjiltäkin tukea vinkkien muodossa vastineena siitä että palsta saa toimia rauhassa palstalla esiintyvästä anonyymistä "vihapuheesta" huolimatta, ja hyvä niin.
Millaisia nuo vinkit mahtavat olla? IP-osoitteita? Yksityisviestien sisältöjä vai kuvakaappauksia?

Vastaa Viestiin