Mies ei hukkunut Aurajokeen

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Mies ei hukkunut Aurajokeen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

^ En itse ihmettelisi, vaikka joku olisi tällä tavoin sinne saatu surmattua niin, ettei kiinni jäänyt.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Mies ei hukkunut Aurajokeen

Viesti Kirjoittaja damfin »

Itse en olisi niinkään huolissani hukkuneiden määrästä ja heidän kohtalostaan, suurin osa heistä on kuitenkin itse osasyyllisiä tapahtuneeseen, koskee siis muitakin kuin aurajokeen hukkuneita.
Ennemmin olen huolissani hukkuneiden etsimisestä aiheutuneista kustannuksista, ja hukuksiin jääneiden henkilöiden omaisten epätietoisuudesta jos ruumista ei löydetä.

Siksi olisi hienoa jos vaadittaisiin että baariasusteisiin sekä pilkkijöiden ja retkiluistelijoiden vaatetukseen yhdistettäisiin sellainen kirkas ja paikantimella varustettu pieni koho jossa olisi kelalla pitkä siima, eli kun henkilö uppoaisi pohjaan niin siiman varassa oleva koho nousisi pintaan uppoamispaikan merkiksi, ja samalla paikannin käynnistyisi etsintöjen helpottamiseksi.
Juhannusmalli olisi lisäksi liitetty housujen vetoketjuun niin että henkilön painuessa pinnan alle koho vetäisi automaattisesti vetoketjun kiinni, näin ehkäistäisiin näitä "sepalus auki" hukkumisiakin tehokkaasti.

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Mies ei hukkunut Aurajokeen

Viesti Kirjoittaja aumari »

damfin kirjoitti:
Su Helmi 16, 2020 7:36 pm
Itse en olisi niinkään huolissani hukkuneiden määrästä ja heidän kohtalostaan, suurin osa heistä on kuitenkin itse osasyyllisiä tapahtuneeseen, koskee siis muitakin kuin aurajokeen hukkuneita.
Ennemmin olen huolissani hukkuneiden etsimisestä aiheutuneista kustannuksista, ja hukuksiin jääneiden henkilöiden omaisten epätietoisuudesta jos ruumista ei löydetä.

Siksi olisi hienoa jos vaadittaisiin että baariasusteisiin sekä pilkkijöiden ja retkiluistelijoiden vaatetukseen yhdistettäisiin sellainen kirkas ja paikantimella varustettu pieni koho jossa olisi kelalla pitkä siima, eli kun henkilö uppoaisi pohjaan niin siiman varassa oleva koho nousisi pintaan uppoamispaikan merkiksi, ja samalla paikannin käynnistyisi etsintöjen helpottamiseksi.
Juhannusmalli olisi lisäksi liitetty housujen vetoketjuun niin että henkilön painuessa pinnan alle koho vetäisi automaattisesti vetoketjun kiinni, näin ehkäistäisiin näitä "sepalus auki" hukkumisiakin tehokkaasti.
Hahaa ja pointsit! Nyt kehittelemään ideaa eteenpäin!

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Mies ei hukkunut Aurajokeen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Juhannusmalliin voisi ehkä liittää hieman isomman kohon ja paksumman siiman, ei vaan siis ihan jo narun, joka kieputellaan jotenkin munaskuisiin, niin että koho niissä kiinni. Näin ei hukuta lainkaan ja toivomuksenani olisi se, että paikalta otetut ja somessa jaetut somekuvat estäisivät uusimiset. Siksi tuollainen vähän tympeä asennuskohta.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Modesty_Blaise
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2015 9:05 pm

Re: Mies ei hukkunut Aurajokeen

Viesti Kirjoittaja Modesty_Blaise »

Alkuperäinen otsikko oli parempi: Aurajoki otti taas omansa. Koska jokeen joutunut mies kuoli keuhkot täynnä Aurajoen auvoisia aaltoja. Elvytys ei pelastanut miesparkaa.

Miesparka:
https://www.youtube.com/watch?v=XzErHHZgi7Q
Hevosen pää minun, pirun pää hevosella, minun pää pirun.

Vastaa Viestiin