Ropo/Lowell/intrum

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Thor.
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ma Heinä 11, 2016 11:22 pm

Ropo/Lowell/intrum

Viesti Kirjoittaja Thor. »

Ja muut yksityiset perintäyhtiöt.
Alkavat saamaan mafiamaisia piirteitä kun lähettelevät maksukehoituksia laskuista joita ei ole olemassakaan.
Kulut ovat aivan tähtitieteellisiä olemassa olevaan tai olemattomaan pääomaan suhteutettuna.
Laillisuus käsitteeseen menee ehkä mutta ei moraaliin.

lainauksia uhreilta:
Ropo yllättää taas! Sain just sähkön katkaisuvaroituksen tekstarilla. Tätä kovasti ihmettelin, sillä mulla ei ole ollut mitään sähkösopimusta 2.9.2022 jälkeen enkä sähkölaitokselta ole mitään laskuja saanut sen koommin. Tämän varmistin myös soittamalla sähköyhtiöön. Ropolla sanotaan, että heidän tietojen mukaan mun osoitteeseen on edelleen sähkösopimus voimassa ja mainitsi vanhan osoitteen. Kuitenkin heidän kirjeet tulevat mulle uuteen osoitteeseen, nyt väitetään että asun vielä vanhassa (josta olen muuttanut 1.9.2022 pois)
Intrum perii vanhoja hobby hall velkoja, jotka tilattu 2007 ja 2008 (yhteensä 5 eri asianumeroa) ja näihin merkattu eräpäivää vuodelle 2014. Olen näistä pyytänyt Intrumilta selvitystä / velan perusteita viestillä sekä sähköpostilla, niitä saamatta! En jotenkin nyt ihan usko että nämä on oikein!