Paketti on kasassa...

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Sisältää: Tapahtumien kuvaus, Astalo, Motiivit 1 2 3 ja 4.
Surmajärjestys ja tekoaika. Tekojen luokittelu rikosnimikkeiksi. Void alueen aiheuttanut esine. Tavaroiden kätkeminen, syy kenkien piilottamiseen eri paikkaan kuin muut tavarat.

Nissen vammojen tarkka syntypaikka. Oikeat verijäljet ja viiltely vs lavastukset. Eikä siinä vielä kaikki, vaan paljon paljon muuta. Mm se että poliisi tietää mikä astalo oli mutta ei kertonut sitä koska halusi erottaa urpojen tunnustukset oikeista. Ei vissiin sitten välittynyt 2000 luvun pollareille. Runsaasti poliisien ja 2000 luvun lääkärien dissausta ja vähän 1960;luvun lääkärien puolustelua. Yllätys todistajien luokittelu. Spekulaatioita asioista mitkä olisivat muuttaneet teon kulkua. Oli pientä vaille ettei Nisse kuollut itse, tai no pii radiaanin päässä, se on noin 7.5 senttiä tässä tapauksessa. Sokerina pohjalla yhteys Tulilahteen !
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Onko poliisin salaama astalo kenties sipuliteemakkara, jonka Nisse murhien jälkeen juonikkaasti kätki syömällä sen, mutta sai samalla ruokamyrkytyksen?
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Ei ihme että olet joutunut vatvomaan näitä asioita vuosikausia pääsemättä mihinkään. Vituttaako, vituttaako kuuntelen?
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Ei ihme että olet joutunut vatvomaan näitä asioita vuosikausia pääsemättä mihinkään. Vituttaako, vituttaako kuuntelen?

Ja mehän on sovittu että sinä et saa lisätietoa tästä ennen kuin otat sen tatuoinnin missä Nisse ja Sepi uivat tyttöjen uimapuvuissa.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Vai sellaista olette sopineet. Hankala tilanne kyllä, että Bodomin mysteerin ratkeaminen riippuu ilmeisesti nyt siitä, otanko ko. tatuoinnin vai en (?).

Olisikohan mahdollista, että tuo Gustafssonin tutkintavankeuden kuulustelussa kertoma "tyttöjen uimapuvuissa uiminen" oli turhautunutta kettuilua Tuomiselle, joka tiettävästi jankutti samoja kysymyksiä päivästä toiseen?

Onkohan Tuominenkin helluntailainen kuten eläköitynyt rikosylikomisario ja tutkinnanjohtaja, vetopasunisti, saarnaaja Tero Haapala? Onko itse asiassa jokainen Bodomin murhien tutkinnanjohtaja ollut uskonnolliselta vakaumukseltaan helluntailainen?
Ehkä se johtuu ainoastaan siitä, että murhat tehtiin helluntaina.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Meiiläpäin helluntaiseurakunnan ovessa luki

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Että auki myös muina päivinä.
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Teltan lattialta löytyneet kokonaiset etuhampaat...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Sopivat skenaariooni, mutta pienellä mielikuvituksella niistä saisi aika kovaa settiä, huh huh, eikä ole täysin poissuljettu.

Samoin Sepon katkennut takahammas, voi voi sentään.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4118
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Björklundin irronneita hampaita on soviteltu jo Ismo Junniin ja Hammurabin lakiinkin.

Skenaarioni mukaan hampaat ovat irronneet Björklundin suun alueelle kohdistetun matalaenergisen astaloväkivallan seurauksena.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Javier Pena
Viestit: 1822
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Paketti on varmastikin kasassa, mutta pysyykö paketti kasassa?
Hapetan kyttätyyliin
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

LexVeritas kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 12:09 pm ^Björklundin irronneita hampaita on soviteltu jo Ismo Junniin ja Hammurabin lakiinkin.

Skenaarioni mukaan hampaat ovat irronneet Björklundin suun alueelle kohdistetun matalaenergisen astaloväkivallan seurauksena.
Ei sulla mitään skenaariota ole. Mutta satutko muistamaan onko rikospaikalta kadonnut mitään esinettä jolla voi repiä hampaita ihmisen suusta kokonaisena?
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 12:42 pm Paketti on varmastikin kasassa, mutta pysyykö paketti kasassa?
Meilläpäin käytetään tuosta varmaankin ilmaisua että "kestääkö kasetti". Kasetti kestää.
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

VUSZATN9 kirjoitti: La Syys 30, 2023 6:39 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 29, 2023 12:42 pm Paketti on varmastikin kasassa, mutta pysyykö paketti kasassa?
Meilläpäin käytetään tuosta varmaankin ilmaisua että "kestääkö kasetti". Kasetti kestää.
En tiedä tulkitsenko väärin mutta vaikutat tosi itsekeskeiseltä ja ylimieliseltä kirjoittajalta.

Ei ole osunut silmään missään sinun väittämää motiivia
ja teonkuvausta. Muistaakseni jossain taisit mainita ettet edes viitsi kun on liian hyvää kamaa tälle foorumille. Uskaltaisitko nyt kuitenkin nuo em asiat tänne laittaa vai meinaatko jatkaa tuolla ylimielisellä linjalla ja vain vittuilla että kysellä vittumaisia "tuoden" esille omaa "ylivertaisuutta" ilman mitään kompetenssia sille?

Pahoittelut teidän nerokkuudelle mikäli olet uskaltanut johonkin kertoa tekijän, teonkuvauksen ja motiivin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

^
Itsekeskeiseksi ja ylimieliseksi kai käsitetään ihmiset jotka eivät välitä paskan vertaa tollojen ja urpojen huutelusta, ja näitähän tällä palstalla riittää.
Jos joku ei ole näitä ihmisiä kohtaa itsekeskeinen ja ylimielinen, niin olisi syytä aloittaa, ja lopettaa myötätunto ja nöyryys kokonaan tällä palstalla.

Omaa ylivertaisuuttaan täällä tuovat esiin aivan muut ihmiset kuin minä. Heidän ylivertaisuuden tunnetta lisää myös ylläpitäjinä toimiminen.

Minulla ei ole ylivertaisuuden tunteen tarvetta, minä tiedän hyvin millainen ihminen minä olen, enkä välitä paskan vertaa siitä mitä te ajattelette tämän randomgeneraattorilla luodun nikin edustavan. Ja todellakin, olisi niin väärin julkistaa nämä asia tällä foorumilla mm siksi että tämäkin ketju laitettiin tänne kaatopaikalle. Te ette kestä totuutta, ettekä ansaitse sitä. Te haluatte pyörittää harhaisia käsityksiänne täällä ikuisesti.
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Paketti on kasassa...

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

VUSZATN9 kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 3:34 pm ^
Itsekeskeiseksi ja ylimieliseksi kai käsitetään ihmiset jotka eivät välitä paskan vertaa tollojen ja urpojen huutelusta, ja näitähän tällä palstalla riittää.
Jos joku ei ole näitä ihmisiä kohtaa itsekeskeinen ja ylimielinen, niin olisi syytä aloittaa, ja lopettaa myötätunto ja nöyryys kokonaan tällä palstalla.

Omaa ylivertaisuuttaan täällä tuovat esiin aivan muut ihmiset kuin minä. Heidän ylivertaisuuden tunnetta lisää myös ylläpitäjinä toimiminen.

Minulla ei ole ylivertaisuuden tunteen tarvetta, minä tiedän hyvin millainen ihminen minä olen, enkä välitä paskan vertaa siitä mitä te ajattelette tämän randomgeneraattorilla luodun nikin edustavan. Ja todellakin, olisi niin väärin julkistaa nämä asia tällä foorumilla mm siksi että tämäkin ketju laitettiin tänne kaatopaikalle. Te ette kestä totuutta, ettekä ansaitse sitä. Te haluatte pyörittää harhaisia käsityksiänne täällä ikuisesti.
Kauhean pitkä puolustelu, antaa aihetta ihmetellä että osuiko kuitenkin ihan vähän. Eli sinä siis haukut täällä muita ja heidän teorioitaan mutta et kuitenkaan kerro omiasi koska koet olevasi tämän foorumin yläpuolella =(ette ansaitse ettekä kestä totuutta) ja samalla selität kuinka sinulla ei ole ylivertaisuuden tunteen tarvetta etkä ole ylimielinen. Jokin ei nyt täsmää.

Esim itse en ole ikinä bodom osioon puhunut mitään, mielestäsi hyvää tai huonoa tekstiä mutta koet silti tietäväsi etten ansaitse kuulla totuutta. Jos tuo käytöksesi ei ole ylimielistä ylivertaisena itsensä pitämistä niin mikä sitten on? Minua vilpittömästi kiinnostaisi sinunkin teoria.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Vastaa Viestiin