Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

NeverTakeMeDown
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Marras 04, 2023 8:18 pm

Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja NeverTakeMeDown »

Minun oma lapseni on heidän uhrinsa. Kannattaa lukea tämä koko tarina, vaikka se onkin äärimmäisen pitkä. Olen epätoivoinen äiti, joka haluaa lapselleen oikeutta. Onko kenelläkään mitään ajatuksia tai ideoita? Tarinan lopulla on myös linkki todisteisiin.

https://medium.com/@theresahitonme/laps ... eb481a782e

Kuten ketjun aloittaja myöhemmässä viestissä toteaa, niin kirjoitus on poistettu. Tämä ketju jää vaille lähdettä ja punaista lankaa, joten siirsin Kaatopaikalle.
-NILS-
Avatar
McCall
Neuvoja-Jack
Viestit: 534
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 9:35 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja McCall »

Joo, ihan mielenkiintoista kirjallisuutta. Olisin odottanut, että virkavalta olisi puuttunut peliin, mutta sellaista fantasiakirjallisuutta. Kuuluu tällä palstalla vapaan osioon.
NeverTakeMeDown
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Marras 04, 2023 8:18 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja NeverTakeMeDown »

Tämä ei valitettavasti ole fantasiakirjallisuutta vaan ihan 100% faktoihin perustuvaa ja minulle tapahtunut. Kerro, mitä todisteita kaipaat niin voin ne lisätä tuonne kansioon.
Avatar
McCall
Neuvoja-Jack
Viestit: 534
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 9:35 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja McCall »

NeverTakeMeDown kirjoitti: La Marras 04, 2023 11:31 pm Tämä ei valitettavasti ole fantasiakirjallisuutta vaan ihan 100% faktoihin perustuvaa ja minulle tapahtunut. Kerro, mitä todisteita kaipaat niin voin ne lisätä tuonne kansioon.
En kaipaa sinulta mitään todisteita vaan palstan ylläpidolta toimenpiteitä tämän ketjun poistoon tai vähintään siirtoa Vapaan keskustelun puolelle.
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Olin todella vihainen miehelleni siitä, miten hän halusi kouluttaa poikaamme kuin koiraa.
Toivottavasti aloittajalla ei ole eikä tule koiraa. Koiran kouluttaminen väkivallalla ei ole sallittua. Koirien ja lasten kasvattaminenhan on pitkälti samankaltaista.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Aika synkkä teksti oli, ei kokonaan pystynyt lukea. Tarinan juoni selvisi hyvinkin äkkiä ja mutta miksi juttu katosi yhtä nopeasti bittiavaruuteen.

Yhden helpon "kyllä vai ei?" kysymyksen olisin tehny mutta se lienee turhaa.

Toivottavasti edes Suomen viranomaisia asia kiinnostaa.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
NeverTakeMeDown
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Marras 04, 2023 8:18 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja NeverTakeMeDown »

Ei ole Koiraa :) Enkä tarkoittanut ihan kirjaimellisesti tuota vertauskuvaa.

Poistin jokatapauksessa julkaisun Mediumista. Minulle riittää, että edes jotkin ihmiset ovat lukeneet tarinani ja tietävät, mitä kaikkea voi tapahtua ihan Euroopassa. Toivon, että joku media tarttuu juttuun ja kirjoittaa siitä. Kiitos teille, ketkä tämän lukivat.
NeverTakeMeDown
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Marras 04, 2023 8:18 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja NeverTakeMeDown »

Wildchild79 kirjoitti: Su Marras 05, 2023 4:19 pm Aika synkkä teksti oli, ei kokonaan pystynyt lukea. Tarinan juoni selvisi hyvinkin äkkiä ja mutta miksi juttu katosi yhtä nopeasti bittiavaruuteen.

Yhden helpon "kyllä vai ei?" kysymyksen olisin tehny mutta se lienee turhaa.

Toivottavasti edes Suomen viranomaisia asia kiinnostaa.

Olen ottanut yhteyttä eri medioihin ja toivon, että tällä tavoin Suomen viranomaiset olisivat pakotettuja tutkimaan asian. Asiaa saattaa helpottaa se, että mieheni aikoo muuttaa Suomeen, kun huoltajuusoikeudenkäynti on ohi.

En kirjoittanut edes kaikkein pahimpia tapauksia sen enempää kuin maininnan verran, koska en itsekään pysty niitä muistelemaan. Tulevat kyllä väkisin painajaisiin mukaan öisin ja joudun katsomaan näitä tapahtumia yöt läpeensä. Onneksi olen päässyt takaisin jaloilleni siitä, mikä tilanne oli esimerkiksi vuosi sitten tai edes puoli vuotta sitten.

Kysy ihmeessä, jos sinulla on kysyttävää. Vastaan ihan mielelläni.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

NeverTakeMeDown kirjoitti: Su Marras 05, 2023 5:39 pm Kysy ihmeessä, jos sinulla on kysyttävää. Vastaan ihan mielelläni.
Ei kannata, ei se mitään enään auta eikä mitkään neuvotkaan tähän tapaukseen. Jälkiviisas on aina helppo olla.

Toivotaan et karma korjaa asian jos ei kahden maan viranomaiset siihen pysty.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Olihan typerä päätös avata ketju ja sitten poistaa asiaan liittyvä linkki. Keskustelu loppuu, kuin seinään, ketä tällainen auttaa? Ei ketään
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja meitzi »

NeverTakeMeDown kirjoitti: Su Marras 05, 2023 5:39 pm Kysy ihmeessä, jos sinulla on kysyttävää. Vastaan ihan mielelläni.
Oletko antanut tekstiä luettavaksi mielenterveyshoitajallesi, ja jos olet, niin millainen reaktio häneltä tuli?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja meitzi »

NeverTakeMeDown kirjoitti: Su Marras 05, 2023 5:39 pm Kysy ihmeessä, jos sinulla on kysyttävää. Vastaan ihan mielelläni.
Oletko antanut tekstiä luettavaksi mielenterveyshoitajallesi, ja jos olet, niin millainen reaktio häneltä tuli?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Sverdlov
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1417
Liittynyt: Pe Marras 11, 2016 9:28 am

Re: Suomalaiset miehet jotka matkustavat Maltalle hyväksikäyttämään lapsia

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

En minä ainakaan tunne yhtäkään suomalaista miestä joka olisi käyttänyt lapsia Maltalla hyväkseen?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Vastaa Viestiin