Paha Pahempi CIA

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Paha Pahempi CIA

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tämän puljun tekemisille lienee parasta aloittaa oma ketju. Pahoittelut jos sellainen on jo olemassa. Täällä pyörii muutama tyyppi, jotka toistaa näitä jatkuvasti, kuten on tarkoituskin.

https://www.theverge.com/2024/3/14/2410 ... dia-spying

Screenshot_20240315_172437.jpg
Screenshot_20240315_172437.jpg (63.72 KiB) Katsottu 528 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
samppa boy
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Su Elo 27, 2017 10:44 am

Re: Paha Pahempi CIA

Viesti Kirjoittaja samppa boy »

no nyt kyl meni yö unet aivan kauhiaa
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Paha Pahempi CIA

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

samppa boy kirjoitti: Pe Maalis 15, 2024 6:45 pm no nyt kyl meni yö unet aivan kauhiaa
Tossa lisää lukemista jos et saa unta.
Central Intelligence Agency operations
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Categor ... operations
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1620
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Paha Pahempi CIA

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

En tiiä muuta kuin että ihmettelen miks ihmeessä tän Kaatopaikka-osastolle avasit. Tokihan CIA:n tekemisiä vois käsitellä Vapaan Keskustelun puolella.

Tai en mä tiedä, että tsekkaako useat säännöllisesti tätä kaatisosastoa. Mä en ainakaan. Varmaan toinen kerta ikinä kun tänne eksyin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
Even Steven
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Paha Pahempi CIA

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: To Maalis 21, 2024 5:32 am En tiiä muuta kuin että ihmettelen miks ihmeessä tän Kaatopaikka-osastolle avasit. Tokihan CIA:n tekemisiä vois käsitellä Vapaan Keskustelun puolella.

Tai en mä tiedä, että tsekkaako useat säännöllisesti tätä kaatisosastoa. Mä en ainakaan. Varmaan toinen kerta ikinä kun tänne eksyin.
Tämä on siirretty tänne suuressa viisaudessa. CIA on juuri se taho, joka kaikki paskahommat suorittaa mutta ei siitä sovi pitää mitään ääntä. Salaliittoteoria.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Vastaa Viestiin