Humalaiset brittinaiset lentokoneessa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

H.P.
Remington Steele
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2008 5:20 pm

Humalaiset brittinaiset lentokoneessa

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Humalaiset brittinaiset yrittivät avata lentokoneen oven ilmassa
27.7.2008 8:12
Kreikasta Manchesteriin matkalla ollut lentokone joutui tekemään pakkolaskun Frankfurtiin, kun kaksi humalaista matkustajaa yritti avata sen oven kesken lennon.

Hieman alle kolmikymppiset brittinaiset alkoivat rähinöidä, kun heille ei suostuttu enää tarjoilemaan alkoholia. Naiset hiiltyivät lisää, kun heitä kiellettiin nauttimasta omia juomiaan. Toinen naisista yritti jopa lyödä lentoemäntää vodkapullolla. Lopulta häiriköt päättivät tarvitsevansa raitista ilmaa ja yrittivät avata oven. Kone lensi tuolloin kymmenen kilometrin korkeudessa Itävallan yläpuolella.

Frankfurtin lentokenttäpoliisi pidätti naiset. Heidät vietiin verikokeeseen, jonka mukaan kummankin veressä oli reippaasti alkoholia. Naisia vastaan nostetaan syytteet pahoinpitelystä ja lentoturvallisuusrikkomuksista.

Manchesterin-lento pääsi jatkamaan Saksasta pari tuntia myöhässä. Lentoyhtiö aikoo vaatia häirikköjä korvaamaan pakkolaskun kustannukset.
Lähde: Iltalehti

Ehkä tämä nyt ei edes omaa topicia ansaitse, mutta pakko vaan ihmetellä: KUINKA HELVETIN IDIOOTTEJA IHMISET OSAA OLLA HUMALASSA..?
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kuulostaa aivan Absolutely Fabulousilta! :D Patsy ja Edina matkailemassa.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kunnon brittijuoppobitchejä :lol: Yrittivät varmasti väkisin avata miesten sepaluksiakin ja hiiltyivät kuin ei saanut miestä.
Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Tunnen jonkinlaista sympatiaa näitä naikkosia kohtaan, on sitä itsekin kuitenkin tullut joskus kännissä ääliöityä. Ei luojan kiitos ihan noin rankasti kuitenkaan ;) Aika monta tonnia tuosta joutuvat varmasti maksamaan, ei taida mikään vakuutustkaan tuollaista korvata.

Itse asiassa pelottava ajatus, miten pahasti kännissä saattaa sekoilla. Pahassa kännissä on periaatteessa syyntakeeton, koska ei oikeastaan itse pysty ohjailemaan juurikaan tekojaan. Tilahan on periaatteessa melkein yhtä paha kuin jokin psykoosi, mutta tietysti erotuksena itse hankittu. Silti ei taida paljon lievennyksiä tuomioihin herua, vaikka olisi ollut miten jurrissa...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tota mä en pysty ymmärtämään, että mikä ajaa ihmisen aukaisemaan lentokoneen ovea kesken lennon???siis kuinka tyhmä täytyykään olla?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Halpa reissu :D Ylimääräinen välilasku kun ei ole ihan halpa tapaus...
Ja noiden akkojen ei tarvii enää paljoa lennellä... Siinä on miettimistä kun jyskyttää junalla kotiin Saksasta ja suunnittelee seuraavaa ulkomaan matkaa sitä silmällä pitäen, että matkustaminen tapahtuu jollain muulla tavalla, kuin lentämällä :lol: :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Wallabi
Harjunpää
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 4:08 pm

Viesti Kirjoittaja Wallabi »

Mike Manner kirjoitti:Halpa reissu :D Ylimääräinen välilasku kun ei ole ihan halpa tapaus...
Mietin täsmälleen samaa. Olivatkohan vielä selviämisen jälkeen sitä mieltä, että viinan kittaaminen kannatti ja hauskaa oli?
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mike Manner kirjoitti:Halpa reissu :D Ylimääräinen välilasku kun ei ole ihan halpa tapaus...
Ja noiden akkojen ei tarvii enää paljoa lennellä... Siinä on miettimistä kun jyskyttää junalla kotiin Saksasta ja suunnittelee seuraavaa ulkomaan matkaa sitä silmällä pitäen, että matkustaminen tapahtuu jollain muulla tavalla, kuin lentämällä :lol: :D
Väität siis että lento-yhtiöillä on yhteinen musta lista koneessa häiriköineistä ihmisistä ja kieltäytyvät myymästä lentolippua tällaiselle henkilölle? :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Jack the Ripper kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:Halpa reissu :D Ylimääräinen välilasku kun ei ole ihan halpa tapaus...
Ja noiden akkojen ei tarvii enää paljoa lennellä... Siinä on miettimistä kun jyskyttää junalla kotiin Saksasta ja suunnittelee seuraavaa ulkomaan matkaa sitä silmällä pitäen, että matkustaminen tapahtuu jollain muulla tavalla, kuin lentämällä :lol: :D
Väität siis että lento-yhtiöillä on yhteinen musta lista koneessa häiriköineistä ihmisistä ja kieltäytyvät myymästä lentolippua tällaiselle henkilölle? :?
Ei pelkästään häiriköineistä ihmisistä, vaan lentoturvallisuuden vaarantaneista henkilöistä.
Eli on aika hiljaista saada ostettua lippua millekkään euroopan tai USA:n alueen lennolle piiitkäään aikaan...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Dam Egar
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:35 pm
Paikkakunta: Uusi Maa

Viesti Kirjoittaja Dam Egar »

Mites muuten tuon oven avaamisen kanssa, eli aika usein kun saa lukea kuinka joku munapää on innostunut yrittämään koneesta ulos 10 km:n korkeudessa... onko edes mahdollista? Luulisi että noissa uksissa on jonkinlainen turvalukitus tms.
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ah ja voih! Älypäät!
Musta on kyllä oikein, jos joutuvat puksuttelemaan junalla kotiin saksasta.
Todennäköisesti kuitenkin omaan piikkiin, joten parhaimmassa tapauksessa liftaten
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MM on oikeassa siinä, että 'lentoturvallisuuden vaarantajista' on lentoyhtiöillä ihan kansainväliset listat. -Näpytät nimen varausjärjestelmään ja avot: jo alkaa piippaus koneella. :D
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sakara kirjoitti:Tunnen jonkinlaista sympatiaa näitä naikkosia kohtaan, on sitä itsekin kuitenkin tullut joskus kännissä ääliöityä. Ei luojan kiitos ihan noin rankasti kuitenkaan ;) Aika monta tonnia tuosta joutuvat varmasti maksamaan, ei taida mikään vakuutustkaan tuollaista korvata.

Itse asiassa pelottava ajatus, miten pahasti kännissä saattaa sekoilla. Pahassa kännissä on periaatteessa syyntakeeton, koska ei oikeastaan itse pysty ohjailemaan juurikaan tekojaan. Tilahan on periaatteessa melkein yhtä paha kuin jokin psykoosi, mutta tietysti erotuksena itse hankittu. Silti ei taida paljon lievennyksiä tuomioihin herua, vaikka olisi ollut miten jurrissa...
Heh, aika jännä, että sympatiaa voi tuntea tuollaista kohtaan. Kyllä on muutamat absinttidrinksut vedetty ennen tuollaista kuningasideaa 8) Ei ihan normaali sopankeittäjä nyt ala vilvoittelemaan lentokoneen ovesta, ellei ole masentunut tai muuten sekaisin.

Sikäli sääli, jos ovat vähän yksinkertaisia, kuten oletan jutun perusteella, että maksettavaa tulee ja paljon.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Dam Egar kirjoitti:Mites muuten tuon oven avaamisen kanssa, eli aika usein kun saa lukea kuinka joku munapää on innostunut yrittämään koneesta ulos 10 km:n korkeudessa... onko edes mahdollista? Luulisi että noissa uksissa on jonkinlainen turvalukitus tms.
Hätäuloskäyntejä ei saa lukita :lol: :lol:
ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

Dam Egar kirjoitti:Mites muuten tuon oven avaamisen kanssa, eli aika usein kun saa lukea kuinka joku munapää on innostunut yrittämään koneesta ulos 10 km:n korkeudessa... onko edes mahdollista? Luulisi että noissa uksissa on jonkinlainen turvalukitus tms.
On niissä, "turva" tarkoittaa sitä että ne saa auki helposti käsipelillä vaikkapa hätälaskun jälkeen.

Mutta rungon sisällä on matkalentokorkeudessa sen verran painetta, ettei se sisäänpäin avautuva ovi millään ihmisen lihaksilla liiku. Sama homma hätäuloskäyntien kanssa. Vaikka avaisitkin lukitukset, niin paine täytyisi tasata että luukun saa irti seinästä.

Jos poistat paineet väkisin rikkomalla ikkunan (ei helppoa sekään), et pysy edes tajuissasi ilman happinaamaria.
Dam Egar
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:35 pm
Paikkakunta: Uusi Maa

Viesti Kirjoittaja Dam Egar »

Solmu kirjoitti:
Dam Egar kirjoitti:Mites muuten tuon oven avaamisen kanssa, eli aika usein kun saa lukea kuinka joku munapää on innostunut yrittämään koneesta ulos 10 km:n korkeudessa... onko edes mahdollista? Luulisi että noissa uksissa on jonkinlainen turvalukitus tms.
Hätäuloskäyntejä ei saa lukita :lol: :lol:
Tuskin niistä nyt hirveää hätää kenelläkään on ulostautua koneen lentäessä. Ei luulisi olevan vaikea toteuttaa lukitusjärjestelmää jonka saisi avattua vasta kun el capitano sen kokee tarpeelliseksi.
Vastaa Viestiin