Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Mikä Aarnion motiivi on ollut olla osana hasiksen
salakuljetusta/levitystä? Tottakai raha mutta miksi hasista?
Ainakin viimeiset 10 vuotta kannabiksen käyttö kukkana hasiksen
sijaan on kasvanut räjähdysmäisesti. Hasis on myös katteeltaan huonoin
huume myydä meidän maassamme. Jos haluaa tehdä rahaa niin "järkevintä"
olisi mielestäni tehdä tuo homma amfetamiinin, kokaiinin tai subutexin kanssa
joissa hinnat ja katteet ovat moninkertaiset verrattuna hasikseen. Edellämainituilla
aineilla Aarnio olisi näiden vuosien aikana siis tehnyt moninkertaiset voitot ja
teoriassa hän olisi voinut jo eläköityä huumekaupasta vuosia sitten hyvät fyrkat
jemmassa loppuelämäkseen ja vielä poliisin liksat päälle.

En osaa antaa muiden aineiden tukkuhinnoista tietoa mutta jotain osviittaa
antaa se että ainakin pari vuotta sitten lätkää sai jopa tälläisen "virtasen"
kontakteilla 600e heikki (100g). Siitä voi jo laskea että kilokauppana hinta
ei ole edes tuon vertaa. Hinnat tietenkin vaihtelee laadun suhteen mutta
monen euron eroja niissä ei kyllä ole.

Tämä lätkäkauppa on minua häirinnyt alusta alkaen, että miksi noilla
kontakteilla,tiedoilla ja asiantuntemuksella niin viranomais kun rikollismailmasta
lähtee ns nappikauppaan kun tuomion suhteen riski on suht sama. Noilla vuosilla
ja määrillä on tuomio on maksimi tai hyvin lähellä oli kyse sitten lätkästä tai
subuteksista. Tuntuu että jotain hyvin suurta tästä palapelistä vain puuttuu.
En pidä kaveria fiksuna mutta jotenkin en niin tyhmänäkään että tekisi hasiksella
huumerikoksia tuossa mittakaavassa kun mahdollisuudet on isompiin rahoihin
ja nopeammalla aikavälillä.

Uskon että Aarnio on syyllinen rikoksiin joista häntä syytetään mutta ei
välttämättä lähellekkään niinkuin "me" sen näemme. Moni on heittänyt ilmoille
kysymyksen että kuinka Aarnion vaimo on pysynyt hänen rinnallaan, onko
hänellä jokin panta vaimon kaulassa. Minulle herää siitä aina kysymys että onko
joillakin isommilla tekijöillä ote Aarnioista? Onko Aarnio mahdollisesti tehnyt
aikaisemmin jonkun rikoksen jota emme osaa edes kuvitella ja hänet olisi
kiristetty mukaan tuohon huumekauppaan tiedolla siitä rikoksesta? Myös hänen
koko perhettään on voitu uhata kuolemalla mikäli myöntävät yhtään mitään.
Tämä selittäisi miksi vaimo pysyy kainalossa ainakin kulisseissa, jälkikasvunsa
takia.

Olen tietenkin pohtinut että on mahdollista Aarnion tehneen samaa bisnestä myös
muilla huumeilla mutta täysin eri ihmisten ja organisaatioiden kanssa ja niistä
ei vaan ole kellään mitään tietoa tai edes epäilystä. Jotain suurta tästä
vaan tuntuu puuttuvan.

Hieman sekavaa ajatuksen virtaa mutta olen sekavampaakin lukenut. Olisi mielenkiintoista
kuulla muiden ajatuksia jos ovat miettineet yhtään samaa mutta pidemmälle kun minä,
tai jopa tutkinut.

Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Nyt pitää muistaa että Aarnion rikokset eivät tapahtuneet ihan eilen vaan niistä on jo vuosia. Vaikka joku ihan laillinenkin bisnes taantuu, niin jokuhan sitä kuitenkin tekee viimeisenä, kun osa tuottajista on jo siirtynyt muuhun toimintaan.

Aarnio luultavasti aloitti huumehommat selvästi ennen niitä rikoksia, joista käydään oikeutta. Siihen aikaan hasiksen salakuljetus oli ihan valtavirtarikollisuutta ja jos se on tuottanut edelleen mukavasti, niin miksi vaihtaa? Etenkin kun sille on kontaktit valmiina sekä osto- että myyntipäässä.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Vierastan tällaista aihealueen otsikointia, joka leimaa mahdollisesti syytöntä ihmistä huumerikolliseksi. Minusta otsikko olisi tullut nimetä esimerkiksi seuraavasti:

"Aarnion motiivi epäiltyihin huumerikoksiin"
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja pop »

....Koska se sotii omaa, täysin järjenvastaista agendaasi vastaan? : D
Tuossa otsikossa nimenomaan tuodaan esille että jos Aarnio on syyllinen, siinä pitäisi olla jokin motiivi takana. No, sinä et joka tapauksessa päätä täällä otsikoista ja alkaa olla olla jo lautamiesosion puolen tekstiä. Tuomio on toistaiseksi käräjiltä, jonka lisäksi lainvoimainen tuomio mm. Trevoc touhuista.
Hyvä täällä on sympatiseerata lainvoimaisen tuomion saaneita rikollisia Ranisesta, Auerin kautta Aarnioon. Oijjoi.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

pop kirjoitti:....Koska se sotii omaa, täysin järjenvastaista agendaasi vastaan? : D
Tuossa otsikossa nimenomaan tuodaan esille että jos Aarnio on syyllinen, siinä pitäisi olla jokin motiivi takana. No, sinä et joka tapauksessa päätä täällä otsikoista ja alkaa olla olla jo lautamiesosion puolen tekstiä. Tuomio on toistaiseksi käräjiltä, jonka lisäksi lainvoimainen tuomio mm. Trevoc touhuista.
Hyvä täällä on sympatiseerata lainvoimaisen tuomion saaneita rikollisia Ranisesta, Auerin kautta Aarnioon. Oijjoi.
Ehkä me ajattelemme asioita eri logiikoilla ja tulkitsemme asioita toisistamme poikkeavalla tavalla.

En minä mielestäni sympatiseeraa lainvoimaisen tuomion saaneita rikollisia. Auer on syytön ihminen, joka on lainvoimaisella, mutta väärällä seksuaalirikostuomiolla leimattu rikolliseksi. Hän ei siis ole oikeasti mikään rikollinen.

Aarniota en pidä rikollisena, koska minusta hän on hoitanut virkatehtäviään, kuten muutkin huumepoliisit. Voi olla, että lynkkaat minut, kun totean, että minusta Trevoc-tuomio olisi voinut olla jotain muuta lopputulemaltaan kuin mitä päätös oli sisällöltään. Oma mielipiteeni on, että suomalainen kateus tuhosi kansainvälistä huippuluokkaa olleen kotimaisen seurantalaiteyhtiön. Harmittaa, kun huomaa, kuinka omaa väkeä puukotetaan kuvainnollisesti katsoen selkään. Miksi suomalaisen on vaikea todeta toiselle, että tämä on itseä fiksumpi? Miksi ei osata iloita oman väen onnistumisista? Eikö siitäkin voisi iloita, jos sattuu omaamaan älykkäitä ja osaavia työkavereita?

Raninen on tehnyt aikanaan paljonkin rikoksia. Minun silmilläni katsoen hän on rangaistuksensa suorittanut asianmukaisesti ja tehnyt aktiivisesti töitä päästäkseen irti rikollisesta maailmasta. Toivon, että hän pääsee siviiliin ilman, että tarvitsee pelätä rikollismaailman kostoa. Minusta hän on ansainnut mahdollisuuden elää tavallista elämää. Ehkä tämä sitten on sitä popin mainitsemaa sympatiseeraamista.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

pop
Javier Pena
Viestit: 1866
Liittynyt: To Helmi 19, 2015 4:25 pm

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja pop »

Auer on syytön ihminen, joka on lainvoimaisella, mutta väärällä seksuaalirikostuomiolla leimattu rikolliseksi. Hän ei siis ole oikeasti mikään rikollinen.
Ei, ei tietenkaan.. : D

Sinä kun näistä asioista tiedät, niin ketä Ranisen tarvitsee pelätä?

Ei ainakaan Unsalia tai muitakaan rikollismaailmasta, vai heitatko ihan huvikseen täällä ilmaan spekulatiivisia vaihtoehtoja mahdollisesta kostosta, jotta paaset virtuaalisesti halailemaan itsellisi taysin tuntemattomia rikollisia?
Dragan Jocsovicin murhasta on sen verran aikaa ja kys. henkilön vaikutusvalta taisi paattya Solvallan raviradalle.
En tieda tiesitko, etta Ranisellakin on mm. pk-seudulla ja muutenkin, aika laaja kaveripiiri. voi olla etta tallakin foorumilla aika moni tuntee/tietaa jos ei suoraan niin ainakin valillisesti po. henkilon, mita veikkaat?. Sinullahan oli oman kertomasi mukaan muutenkin todella laaja kosketuspinta tahan maailmaan. :mrgreen:

Kovasti sinulle tuntuu ylitsepääsemattomältä mm pedofiilin ja huumekauppiaan syyllisyydet. Trevoc tuomiossa ei ole mitään epäselvää, kys. henkilot ryssivät firmansa jossa ei todellakaan ollut mitään suurempaa potentiaalia loppuvaiheessa finanssimielessä, korkeintaan rahanpesuun. Tämän jo itse vilhunenkin totesi.

Suomen lainsäädannostä: Aarnion tietoisuudesta viranomaisen suhteesta firmaan jossa on itse peiteltyjen järjestelyjen kautta omistaja, ja samaan aikaan valmistelee hankintoja julkiseen instanssiin, jossa on itse duunissa, ei ole mitään epaselvyyttä. Muuten olisi voinut rehdisti ilmoittaa asiasta. Noita seurantalaitteita jotka eivat ole kuin 10 euron GPS paikantimia, on maailman sivu taynna.
Se, etta Aarnio sai SK-lehteen taysin hopoa ja painvastaista ja faktavirheita täynnä olevan artikkelin ujutettua luottotoimittajansa kautta, ei muuta asiaa.
Tässä ei ole kysymys sinun ja minun välisista "näkemyseroista", johon lopputulemaan oikeuskin tuli.

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

pop kirjoitti:....Koska se sotii omaa, täysin järjenvastaista agendaasi vastaan? : D
Tuossa otsikossa nimenomaan tuodaan esille että jos Aarnio on syyllinen, siinä pitäisi olla jokin motiivi takana. No, sinä et joka tapauksessa päätä täällä otsikoista ja alkaa olla olla jo lautamiesosion puolen tekstiä. Tuomio on toistaiseksi käräjiltä, jonka lisäksi lainvoimainen tuomio mm. Trevoc touhuista.
Hyvä täällä on sympatiseerata lainvoimaisen tuomion saaneita rikollisia Ranisesta, Auerin kautta Aarnioon. Oijjoi.
Ymmärsit otsikon juuri niinkuin sen tarkoitinkin. Ymmärrän myös pienen liekin pointin mutta kyllä se vähän saivartelulta tuntuu. Eiköhän muut ihmiset ja mediat ole tuoneet esille Aarnion syyllisyyden että syyttömyyden "totuuksia" miljoona kertaa rankemmin kun minä tämän foorumin topicin otsikossa.

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Rautapallo kirjoitti:Mikä Aarnion motiivi on ollut olla osana hasiksen
salakuljetusta/levitystä? Tottakai raha mutta miksi hasista?
Ainakin viimeiset 10 vuotta kannabiksen käyttö kukkana hasiksen
sijaan on kasvanut räjähdysmäisesti. Hasis on myös katteeltaan huonoin
huume myydä meidän maassamme. Jos haluaa tehdä rahaa niin "järkevintä"
olisi mielestäni tehdä tuo homma amfetamiinin, kokaiinin tai subutexin kanssa
joissa hinnat ja katteet ovat moninkertaiset verrattuna hasikseen. Edellämainituilla
aineilla Aarnio olisi näiden vuosien aikana siis tehnyt moninkertaiset voitot ja
teoriassa hän olisi voinut jo eläköityä huumekaupasta vuosia sitten hyvät fyrkat
jemmassa loppuelämäkseen ja vielä poliisin liksat päälle.

En osaa antaa muiden aineiden tukkuhinnoista tietoa mutta jotain osviittaa
antaa se että ainakin pari vuotta sitten lätkää sai jopa tälläisen "virtasen"
kontakteilla 600e heikki (100g). Siitä voi jo laskea että kilokauppana hinta
ei ole edes tuon vertaa. Hinnat tietenkin vaihtelee laadun suhteen mutta
monen euron eroja niissä ei kyllä ole.

Tämä lätkäkauppa on minua häirinnyt alusta alkaen, että miksi noilla
kontakteilla,tiedoilla ja asiantuntemuksella niin viranomais kun rikollismailmasta
lähtee ns nappikauppaan kun tuomion suhteen riski on suht sama. Noilla vuosilla
ja määrillä on tuomio on maksimi tai hyvin lähellä oli kyse sitten lätkästä tai
subuteksista. Tuntuu että jotain hyvin suurta tästä palapelistä vain puuttuu.
En pidä kaveria fiksuna mutta jotenkin en niin tyhmänäkään että tekisi hasiksella
huumerikoksia tuossa mittakaavassa kun mahdollisuudet on isompiin rahoihin
ja nopeammalla aikavälillä.

Uskon että Aarnio on syyllinen rikoksiin joista häntä syytetään mutta ei
välttämättä lähellekkään niinkuin "me" sen näemme. Moni on heittänyt ilmoille
kysymyksen että kuinka Aarnion vaimo on pysynyt hänen rinnallaan, onko
hänellä jokin panta vaimon kaulassa. Minulle herää siitä aina kysymys että onko
joillakin isommilla tekijöillä ote Aarnioista? Onko Aarnio mahdollisesti tehnyt
aikaisemmin jonkun rikoksen jota emme osaa edes kuvitella ja hänet olisi
kiristetty mukaan tuohon huumekauppaan tiedolla siitä rikoksesta? Myös hänen
koko perhettään on voitu uhata kuolemalla mikäli myöntävät yhtään mitään.

Tämä selittäisi miksi vaimo pysyy kainalossa ainakin kulisseissa, jälkikasvunsa
takia.

Olen tietenkin pohtinut että on mahdollista Aarnion tehneen samaa bisnestä myös
muilla huumeilla mutta täysin eri ihmisten ja organisaatioiden kanssa ja niistä
ei vaan ole kellään mitään tietoa tai edes epäilystä. Jotain suurta tästä
vaan tuntuu puuttuvan.

Hieman sekavaa ajatuksen virtaa mutta olen sekavampaakin lukenut. Olisi mielenkiintoista
kuulla muiden ajatuksia jos ovat miettineet yhtään samaa mutta pidemmälle kun minä,
tai jopa tutkinut.
Hyviä ajatuksia sinulla. Erityisesti tuo boldattu kohta oli hyvä nosto, mitä en ainakaan itse ole tullut aikaisemmin ajatelleeksi.

Tässä sekavassa vyyhdessähän on se virolainen Veikokin, joka väittää, että Aarnion massit on saatu (Vironvenäjän?) mafialta.

Jos noin on, niin silloin nuo "koko perhe kuopataan" skenaariot ovat mahdollisia nekin.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja CSI »

Pieni liekki kirjoitti:Oma mielipiteeni on, että suomalainen kateus tuhosi kansainvälistä huippuluokkaa olleen kotimaisen seurantalaiteyhtiön. Harmittaa, kun huomaa, kuinka omaa väkeä puukotetaan kuvainnollisesti katsoen selkään. Miksi suomalaisen on vaikea todeta toiselle, että tämä on itseä fiksumpi? Miksi ei osata iloita oman väen onnistumisista? Eikö siitäkin voisi iloita, jos sattuu omaamaan älykkäitä ja osaavia työkavereita?
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä internetsistä lukee. Trevoc ei ollut mikään "huippuluokan teknologiayhtiö".

Eikä poliisivirkamies ole mikään superkeksijä. Tyypillisesti. Pasi Patamakin on sellainen "insinörttismies", ettei edes LinkedIn profiilia löydy? Ei jatkoon. Ei vakuuta.

Jos nyt mennään Trevocin teknologiaan, niin se on nykypäivänä muutamalla eurolla kenen tahansa normaalinäppärän ns. makerin tehtävissä.

Itseasiassa jos en väärin muista, niin RuuviTagin taustalla ollut insinööri kehitteli aikoinaan "avoimen ohjelmiston/raudan projektina" RuuviTräkkeriä tai jotain sellaista jolla piti olla mahdollista seurata koiran, vaimon, kissan tai vaikka Aarnion auton paikkaa. Sitähän Trevocin hämäräsaiteilla (kuten nwohuomioitamaailmanjärjstyksestä blogi) hehkuteltu "huipputeknologia" oikeasti oli.

Nykyään noita "huipputekniikoita" saa Kiinasta muutamalla eurolla kuka vain. Toki ne eivät ole viranomaiskäyttöön vaadittavan robusteja jne jne, mutta ei niistä se matka "hardened" tuotteeksi nyt niin mahdottoman pitkä ole, etteikö joku RuuviTagin tehnyt harrastelija osasi tehdä samanlaista. Ja hinta on silloin about max 100 euroa Kiinassa valmistettuna, vaikka olisi kuinka hyvin ja hienoksi tehty. (Sekin on paljon, mutta oletetaan että nyt tehdään tosiaan jotain military tason spekseillä olevaa rautaa)

Trevocin teknologian kopioitavuus on aika matala, sen verta simppeliä kamaa se on.

Pasi Pataman hakema patentti liittyy muuten tietoliikenteen kryptaukseen eikä mihinkään mystisen hienoon seurantateknologiaan.

https://patents.justia.com/patent/20170163614

Arvioin tuota patenttia heikohkoksi, keksinnöllisyyttä aika vähäiseksi. Minusta tuo on lähinnä ns. markkinointimielessä haettu patentti jollekin pilipalifiitsörille. Tietoliikenneasiat menee muutenkin tavan insinööri-Virtasilta yli hilseen, joten patenttia myönnettäessä ei ole osattu painottaa keksinnöllisyyttä. Pidän tuota patenttia lähinnä markkinointikikkana. "Tää on patentoitua tekniikkaa. Onhan se aina parempi myyntipuhe ylihinnoitellusta GSM-GPS-paikannuslaatikosta, jonka kuka tahansa noheva nörtti väsää parin päivän duunilla prototyyppitasolle.

Tässä ohjeet, jos joku haluaa tehdä itselleen "Trevocin huipputeknologiaa":

https://hackaday.com/tag/gps-tracker/

PS. Ai niin Pieni Liekki, uskot varmaan rikollinen, ex-mopojengiläinen Ilja Janitskinin syyttömyyteenkin? Sopis jotekin hyvin kuvaan, jos paketissasi on mukana vielä "Free Ilja, mielipidevanki ja Paras Residenttiehokas ikinä" korttikin.

Niin ja Putin on pelkästään kiva jäbä, eikös olekkin ja rehellisillä demokraattisilla vaaleilla valittu kiva setä KGB-kasvattikoulusta. Jep jep.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Misantrooppi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Joulu 30, 2018 8:21 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Misantrooppi »

Jari Aarnion motiivi huumerikoksiin on psykologisesti hyvin yksinkertainen. Hän ei ollut identiteetiltään Jari Aarnio vaan Helsingin huumepoliisin päällikkö. Huumemaailma on jonkinlaista peliä, jota Helsingin huumepoliisin päällikkö halusi pelaa. Jari Aarnion identiteetti rakentui tuohon virkaan, joka noussut hänelle päähän kaikin tavoin.
Jokainen ihminen on luodin arvoinen

Veivari
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Marras 11, 2018 9:47 pm

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja Veivari »

Eiköhän selvää ole että motiivi on jännityksen haku ja rahan ahneus kuten suurimmalla osalla muistakin huumerikollisista. Itse veikkaan, että homma alkoi niin, että Aarnio katsoi tiettyjen ihmisten huumerikoksia läpi sormien tietoja vastaan ja jossain kohtaa ajatteli, että kun pystyy näinkin tekemään ilman, että kukaan ulkopuolinen tajuaa niin miksei voisi samalla itse johtaa toimintaa ja tienatakkin? Hasis on myös siitä hyvä, että se harvoin tuhoaa käyttäjiään, joten on voinut olla omatunnolle parempi tuote, jos omatunnon omistaa. Ja ajatellut että kun itse on huumepoliisin päällikkönä valvomassa mitä tapahtuu niin se on yksi ja sama mitä huumetta tuo ja paljonko. Tai näin ainakin teoriassa. Käytännössähän täydellistä rikollista ei ole olemassakaan. Jokainen tekee virheitä ennemmin tai myöhemmin, mutta jos suuruuden hulluus iskee niin se voi unohtua tai kieltäytyä uskomasta sitä itse.

Naurettava väite ettei hasis kauppaa kannattaisi tehdä. Sillä voi tienata valtavasti rahaa, koska sille on kova kysyntä ympäri maapalloa. Se taitaa olla myös maailman yleisin käytetty laiton huume. Meksikon huumekartellitkin kuljettavat hasista, vaikka heillä on muitakin parempi katteisia tuotteita. Samoin myös alan muut pienemmät pelurit.

En jaksa uskoa siihen, että Aarnio olisi ensimmäistä kertaa ollut huumeita nyt tuomassa. On varmasti ollut aikaisemminkin ja siitä on tullut sitä aikaisempaakin varallisuutta yli tulojen. Kenties jäänyt jännityksen tunteeseen koukkuun ja luullut että huumepäällikkönä kyllä huomaisi kaiken ja pystyisi muita johtamaan harhaan loputtomasti.

Eikös se yksi edesmennyt huumeparoni Espoon poliiseillekkin kertonut, että Aarnion luvalla toi hasista? Olikohan Aarnio jo tuon organisaation johtajaksi muuttunut aikoinaan? Siitä että sallii muille huumekaupan laittomasti huumepoliisipäällikön roolissa niin ei varmasti ole pitkämatka enää siihen, että ohjaa toimintaa itse ja käärii isoimmat tuotot.

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

Aarnion motiivi huume- ja muihin rikoksiin on yksinkertaisesti raha.
Aarnio ei uskaltanut ottaa isompaa riskiä huumekaupoissa kuin mitä lätkä on ja olihan Aarniolla lätkäkauppiaat valmiina.
Aarnio on toki tehnyt yhteistyötä huumekaupoissa myös tiukempien huimausaineiden parissa.

Mitä tulee Aarnion vaimoon, niin onhan vaimo joutunut kestämään Aarnion suurempiakin pettämisiä ja kusettamisia kuin Saaran kanssa ollut salasuhde.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

tutkittuako
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: To Loka 04, 2018 10:19 am

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja tutkittuako »

Arvoisa Hra Totuus,

lätkäkauppiaat monikkomuoto, keitä tarkalleen tarkoitat ja onko heistä oikeuksien päätöksissä mainintaa???

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

tutkittuako kirjoitti:Arvoisa Hra Totuus,

lätkäkauppiaat monikkomuoto, keitä tarkalleen tarkoitat ja onko heistä oikeuksien päätöksissä mainintaa???

Arvoisa Tutkittuako

Olet kirjoittanut niin monta viestiä Aarnio-ketjuun kyseisistä lätkäkauppiaista ja nyt esität pokkana, ettet ymmärrä ketä tarkoitan?
Ehkä sinun kannattaa selata kirjoituksiasi taaksepäin kun noinkin huono muisti on.
Lue myös käräjäoikeuden materiaalit vielä kerran.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

HraTotuus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2019 10:01 pm
Paikkakunta: Stadinäijä

Re: Aarnion motiivi huumerikoksiin?

Viesti Kirjoittaja HraTotuus »

HraTotuus kirjoitti:Aarnion motiivi huume- ja muihin rikoksiin on yksinkertaisesti raha.
Aarnio ei uskaltanut ottaa isompaa riskiä huumekaupoissa kuin mitä lätkä on ja olihan Aarniolla lätkäkauppiaat valmiina.
Aarnio on toki tehnyt yhteistyötä huumekaupoissa myös tiukempien huimausaineiden parissa.

Mitä tulee Aarnion vaimoon, niin onhan vaimo joutunut kestämään Aarnion suurempiakin pettämisiä ja kusettamisia kuin Saaran kanssa ollut salasuhde.
Piti lisätä omaan kirjoitukseeni Aarnion vaimoon liittyviin asioihin se, että Aarnio on kusettanut oman vaimonsa lisäksi myös poikaansa ja tytärtänsä kaikin tavoin heidän perhehistoriansa aikana.

Aarniolla on useita luurankoja kolissut lattialle kaapistaan viime vuosina.

Uskon että Aarnion vaimo sietää Aarniota vain sen takia, että hänellä ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa.
-Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku-

Vastaa Viestiin