Jari Aarnion uutuuskirja

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Kardemumma

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
vimi
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 10:45 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja vimi »

Pannaanpas sitten vähän foliohattua tulille:
Mihin toimitettiin Haagan tynnyri? Paatsamatie 10 Haaga.
Kiinteistöosakeyhtiö Hyrylän Neliökuja 7, asiointiosoitteeksi annetaan Orapihlajantie 33 Helsinki, joka on risteyksen päässä Paatsamatiestä, katso kartasta.

No ei siinä vielä mitään, mutta
https://www.poliisi.fi/keskusrikospolii ... ulla_74832

08.10.2018 klo 11.25Keskusrikospoliisi

Keskusrikospoliisi on tutkinut yhdessä Lounais-Suomen ja Helsingin poliisilaitoksen kanssa laajaa rikoskokonaisuutta, jossa United Brotherhood -rikollisjärjestön (UB) jäseniä epäillään törkeistä ampuma-ase-, kiristys- ja huumausainerikoksista.

Esitutkinta sai alkunsa helmikuussa 2018 Lounais-Suomen poliisilaitoksen aloittamasta törkeästä huumausainerikostutkinnasta, jossa UB:n Turun osaston epäiltiin välittävän huumausaineita Turun seudulla. Pian esitutkinnan aloittamisen jälkeen alettiin epäillä, että myös UB:n Helsingin osaston jäsenet ovat osallisina huumausaineiden välittämiseen. Keskusrikospoliisi osallistui esitutkintaan pääkaupunkiseudulla tapahtuneiden epäiltyjen rikosten osalta...jne jne

https://www.poliisi.fi/instancedata/pri ... c8f72cd688
Kuva
Katso tuo kuva, en nyt saa sitä kännykällä liitettyä. Kappas siinä poliisin kuvassa kannetaan kiloa amfetamiinia aika lailla osoitteessa Paatsamatie 33 kun Googlen Streetviewillä katsoo.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ainakin minä kaipasin sopivaa lukemista juhannuksen ajalle ja tämä aihe kiinnostaa, joten mielenkiinnolla odotan aikaansaannoksiasi.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Muutama kysymys tuli mieleen edellä olevasta:

- Milloin olet kuljettanut tynnyrin Neliökuja 10:een Tuusulaan?
- Miksi Neliökuja 10 ei tule esille missään kohdin Aarnioon liittyvää käräjäoikeuden tai hovioikeuden antamaa huumetuomiota?
- Kuinka olet pystynyt tunnistamaan Pasi Nikon?
- Kuinka monta henkilöä oli kaiken kaikkiaan paikalla Tuusulassa vastaanottamassa kuljettamaasi tynnyriä?
- Oletko ollut tekemisissä jengiläisten kanssa?
- Onko mahdollista, että tulkitset käynnissä ollutta tilannetta Tuusulassa omalla tavallasi?
Kiitos kysymästä, vastaukset viivoittain kysymysten mukaan.

-Kuten aiemmin jo kirjoitin, minulla oli tarkoitus selvittää tarkkaa ajankohtaa tilaamalla pankista niin kauan taakse tiliotteita kuin oli mahdollista saada. Näitä vertailemalla palkkakuitteihin olisin helposti voinut päätellä ajankohdan. Minulla oli jokainen palkkakuitti tallella pöytälaatikossa, mutta kun pankista tuli tiliotteet joista joutui pulittamaan 106€, oli suuri osa palkkakuiteista saaneet jalat alleen, suomeksi sanottuna joku oli käynyt ne varastamassa. Tämä tapahtui omakotitalossa jonne poliisit (ei partio eikä virkavaatteita) olivat aiemminkin tulleet yleisaivaimella sisälle ilman minkäänlaista kotietsintälupaa, tosin tavallaan kylläkin hieman minun kutsumana tai no suomeksi sanottuna vittuilun kautta. Toisessa asunnossa ilmestyi poissa ollessa vessan lattialle jokin pieni metallikapseli, möllerin tuplan muotoinen mutta paljon pienenpi. Kolmannessa asunnossa asui yläkerrassa joku joka oli nimennyt wifinsä fbi surveillance van. Meni useita vuosia ennen kuin edes tämän itse huomasin koska en käytä wifiä, naisystäväni oli tosin huomannut sen heti alussa muttei ollut ajatellut asiaa sen kummemmin. Usein, tai lähestulkoon joka kerta kun kirjoitin keskustelupalstoille Aarnion liittyviä juttuja, tai muita kiusallisia asioita poliisin rikollisuudesta, alkoi yläkerrassa lattiaan koputtaminen jollain esineellä, tai vaihtoehtoisesti huonekalujen raahaaminen lattiaa pitkin. Kun kerroin ääneen naisystävälle että 99% varmuudella siinä asuu joku poliisi tai vähintään joku jolla on yhteys poliisin, tuli kiire muuttaa heti seuraavana viikonloppuna. Mielenkiintoista että tuli näin kiire lähteä pois, kun kuitenkin asui siinä vähintään 3 vuotta. Samana päivänä kun siitä muutettiin ei löytynyt enää wifistä fbi van yhteyttä, jossa oli aina täydet tolpat että oli varmaa että on seinän tai katon takana koska itse olin 1 kerroksessa. Mainittakoon nyt sellainenkin hauska tapahtuma, kun tilasin mätämunan itse kirjoittaman kirjan käytettynä netistä, vaikka olin kyllä vannonut etten koskaan tule edesauttamaan rahan tienaamista kirjalla. Mutta joku muu oli jo tehnyt virheen ja ostanut sen, eikä minun maksama raha enää onneksi mennyt huumekeisarille asti. Naisystävä istui vieressä sohvalla kun älyvapaalla luurilla näppäilin pankkikoodeja, ja kyseli mitä nyt taas tilaan. Vastasin että joululahjaa itselleni, vaikka oli aikainen syksy. Paketti tuli normaalisti postin pakettiautomaattiin, mutta kotona kun avasin paketin kirja oli kääritty joululahjapaperiin. Olen ostanut netistä käytettyjä tavaroita ~500 eri myyjiltä, eikä kukaan ollut aikaisemmin pakannut tavaroita lahjapaperiin, saatikka joululahjapaperiin syksyllä. Hauska källi, vastasin leikkiin hesarin ilmoituksella ja myöhemmin joulukortilla eräälle poliisiasemalle. Näitä hauskoja juttuja riittäisi kymmeniä ellei lähempää satoja vuosien varrella.

-On olemassa vain oikeastaan kaksi vaihtoehtoa miksei osoitetta löydy käräjän tai hovin papereista. Joko se on päätetty pitää salassa, tai sitten poliisi ei ole koskaan sitä kertonut vaan pitäneet sen pimennossa pitääkseen minut poissa asiasta, jolloin olisin voinut paljastaa kaikenlaista muuta järjetöntä sekä virkarikoksia mitä monet poliisit ovat tehneet. Tosin kyllä keskustelin muutaman minuutin yli tunnin mittaisen puhelun käräjäoikeuden henkilön kanssa, joka kertoi että minun lähettämä sähköposti on esitetty tuomareille. Silloin oli tosin jo tavallaan homma paketissa eikä lisätodistajia olisi edes voinut saada laillisesti mukaan, ja poliisikin oli varmasti laskeneet jo varhaisessa vaiheessa että se on yhdentekevää puuttuuko yksi tynnyri ja toimitusosoite listasta, kun muut tuovat kuitenkin maksimit.

-En tunnistanut Pasi Nikkoa paikan päällä, enkä olisi rehellisesti sanottuna tunnistanut Jari Aarniotakaan ilman että hänellä olisi ollut poliisin id roikkumassa kaulassa nimellä. Tunnistin Pasi Nikon vasta sen jälkeen kun näin youtubesta videon, jossa joissakin tuomituista oli pienet kuvat. Pasi Nikolla on persoonalliset kasvot jotka jää hyvin muistiin, kuten Aarniollakin. Kun lastauslaiturin nosto-ovi aukesi kuin elokuvatyylillä, Pasi Nikko seisoi minusta katsottuna porukasta vasemmassa laidassa, Aarnio hänen vierellään toinen vasemmalta.

-Paikalla seisoi rivissä siististi pukeutuneina 4 tai 5 henkilöä, sekä iäkäs varaston omistaja käsittääkseni, koska hän oli ollut varastossa aiemmin ottamassa vastaan täysin eri firman nimellä tullutta lähetystä. Hän seisoi porukasta täysin erillään paljon oikealla puolella. Mainittakoon että se oli alapihan lastauslaituri ja varasto, eikä nelilkuja 10 tienpuoleinen varasto ettei syyttömiä tuomita. En voi ainakaan tässä vaiheessa kertoa tarkalleen ottaen miten tilanne eteni paikan päällä, koska jos nyt ei tähänkään asti moni ole uskonut tarinoita, se mitä tapahtui ja mitä minä tein ja sanoin ja muut sanoi, on sen verran kirjaimellisesti mielenvikaista, että sen uskoo vain korkeintaan kourallinen poliiseja sekä joitakin omasta lähipiiristä. Voisiko sanoa että hulluhan sitä olisi jos ei olisi vähän leipiintynyt työhönsä ja muutenkin elämään kyllästynyt, eikä niinkään väliä vaikka päätyisi nurkan taakse multaa kasvamaan. Kun kävi ilmi että tiedän mitä tynnyri sisältää, oli sekunteja hiljaista porukkaa jonka jälkeen Aarnio ilmoitti että hän hoitaa tän. Heti tässä vaiheessa yksi melko iäkäs henkilö meni seisomaan kasvot seinään päin, enkä aluksi edes kiinnittänyt tähän huomiota. Kun hän kurkkasi taaksepäin katsoin häneen päin, ja hän meni aivan paniikkiin hokien että katso muualle ja et nyt katso tännepäin, kirosanojakin tuli. En koskaan kertonut poliisille ketä epäilen että hän saattoi olla, enkä aio sitä koskaan tehdäkään koska en ole asiasta 100% varma. Yksi henkilö esittäytyi olevansa united brotherhoodin jokin mikä lie, mutta tässä kohtaa minulla on videokuvamuistissa täydellinen katkos, joku on ilmeisesti käynyt leikkaamassa pätkän pois nauhasta. Olen aiemmin kirjoittanut suomi24 palstalla että Raine Sievälä oli paikalla, mutta kun olen kelannut nauhaa tarkkaan en näe häntä paikalla vaan se on joku muu hieman yhtä rikollisen näköinen henkilö. Jätetään nyt kuitenkin joitakin asioita kertomatta, että tulevalle kirjallekin riittää vielä jotain uutta paljastettavaa että joku sen ostaisikin eikä sitä kirjoita omaksi huviksi. Jonkun puhelin soi jossain vaiheessa, ja se oli ilmeisesti huolestunut vahtikoira joka ihmetteli mikä siellä kestää. Piha oli ahdas ja melkein aina romuautoja parkkeerattuna molemmilla puolilla niin että kuorma-auto just ja just sopi ajaa pihalle. Lastauslaituri oli vammaisesti vinossa ja usein joku romuauto siinäkin kohtaa että oli perseestä osua hyvin laituriin. Pois pihalta ajaessani vahtikoira istui autossa idioottimaisessa paikassa. En päässyt kääntymään oikealle koska tarvitsin käyttää vastaantulevien kaistaa saadakseni ~11 metrin kääntyvällä telillä olevan auton taittumaan pihasta pois. Huomattuani tilanteen tosin minun ajolinja muuttui tarkoituksella niin leveäksi, että olin nokikkain vahtikoiran kanssa. Mies valui kuskinpenkillä alas kuin pörssikurssit koronassa ja painoi päänsä rattiin. Tööttäsin ja näytin käsimerkeillä että peruuta. Siinä oli hyvin aikaa hokea kymmenen kertaa päähän auton rekisterinumero, ja kun sain tilaa ajoin muutamia kymmeniä metrejä neliökujaa pitkin, ja pysähdyin kirjoittamaan rekisterinumeron pienelle muistiinpanopaperille. Olin kuitenkin saanut jo puolittaisen uhkauksen ja tiesin että poliisi on mukana järjettömissä rikoksissa. Mietin muutaman tunnin mitä pitäisi tehdä. Tulin siihen lopputulokseen ettei kukaan uskoisi minua koskaan, ja jos menisin poliisille kertomaan luultavasti minulle naurettaisiin päin naamaa ja heti perään lähtisi ilmoitus Aarniolle ettet ikinä usko mitä joku hörhö kävi kertomassa. Päätin että unohdan koko jutun, heitin muistilapun jossa oli auton rekisterinumero Keravan nesteen etuoven roskakoriin kun menin syömään lounasta. Mutta sitten tapahtui monta asiaa paljon myöhemmin josta meni hermot niin täydellisesti, että ajattelin että kaikki tai ei mitään, paljastan mitä tuo mätämuna puuhailee tavalla tai toisella. Alkoi aikamoinen show jonka yhteydessä tein itseni täysin naurunalaiseksi, sekä joitakin asioita olisi voinut jättää tekemättä, mutta olisikohan ilman niitä koskaan kukaan uskonut käsittämättömiä asioita?

-Olen ollut tekemisissä jengiläisten kanssa. Lähestulkoon läpi vuoden, vaikka on yleensä kesätauko välissä, mutta nyt koronan takia itse asiassa tänään taas on jengin matsi. Meidän jengin nimi on Tottenham Hotspur FC, ja meidän kerhotilat sijaitsee pohjoisessa osassa Lontoota jotka ovat aivan uudet ja maailman hulppeimmat. Suosittelen vahvasti liittyä jengiin, minä voin järjestää jengipaidat vaikka liivejä emme käytä. Kannattaa kuitenkin varautua koviin pettymyksiin ja karvaisiin tappioihin, siihen on meidän jengissä totuttu.

-Ei ole pienintäkään mahdollisuutta että tulkitsen tilannetta omalla tavalla. Sanoin yhdelle krp:n henkilölle että olen valmis lyömään asiasta kuusinumeroisen summan vetoa että Aarnio on syyllinen, jos koko totuus tulee esille eikä mikään jää pimentoon. Muistan sen kuin eilisen päivän kun ensimmäinen kysymys oli, että mistä olet sellaisia summia saanut. Vastasin että ihan rehellisellä työllä tekemällä ja elämällä täydellisen tylsää elämää ilman kuluja eikä oikein mitään muutakaan kuin töitä.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Kiitoksia hauskoista kommenteista. Jos minä olisin saanut vaikka kymmenen euroa joka kerta kun joku on kutsunut minua mielisairaaksi, skitsofreenikoksi tai mitä näitä jakomielitauteja on ollut, niin olisin aika rikas, tai no rikkaampi ainakin. Tietäisitpä vaan mitä kaikkea minä olen jaksanut tehdä, niin yksi hesarin nimipäiväonnittelu on ollut unessa tehty näin meidän kesken.

Virkamerkkiä voi varmasti pitää omalla haluamallaan tavalla, ja yleensä se on kyllä jonkinlaisessa nahkakotelossa. Poliiseilla on kuitenkin luultavasti myös poliisiasemalla roikkumassa kaulassa poliisin id kortteja, joissa saattaa olla myös samassa kulkulupia ym, ja veikkaan että oli tällainen joka roikkui Jari Aarniolla kaulassa. Oli sitten mikä oli, niin poliisin miekkaleijonan logo siinä oli, Aarnio siinä luki, ja päällikkö siinä luki. Ne oli asiat mitkä ehdin nähdä ennen kun Aarnio käänsi sen väärinpäin ja kysyi että näinkö mitä siinä luki. Vastasin että näin, siinä luki Honkanen, joka päätyi sitten myös nimeksi rahtikirjaan. 6-0, eihän sitä tyhmä tarvitse olla kun voi leikkiä mielisairasta.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

vimi kirjoitti: La Maalis 21, 2020 3:00 pm Pannaanpas sitten vähän foliohattua tulille:
Mihin toimitettiin Haagan tynnyri? Paatsamatie 10 Haaga.
Kiinteistöosakeyhtiö Hyrylän Neliökuja 7, asiointiosoitteeksi annetaan Orapihlajantie 33 Helsinki, joka on risteyksen päässä Paatsamatiestä, katso kartasta.

No ei siinä vielä mitään, mutta
https://www.poliisi.fi/keskusrikospolii ... ulla_74832

08.10.2018 klo 11.25Keskusrikospoliisi

Keskusrikospoliisi on tutkinut yhdessä Lounais-Suomen ja Helsingin poliisilaitoksen kanssa laajaa rikoskokonaisuutta, jossa United Brotherhood -rikollisjärjestön (UB) jäseniä epäillään törkeistä ampuma-ase-, kiristys- ja huumausainerikoksista.

Esitutkinta sai alkunsa helmikuussa 2018 Lounais-Suomen poliisilaitoksen aloittamasta törkeästä huumausainerikostutkinnasta, jossa UB:n Turun osaston epäiltiin välittävän huumausaineita Turun seudulla. Pian esitutkinnan aloittamisen jälkeen alettiin epäillä, että myös UB:n Helsingin osaston jäsenet ovat osallisina huumausaineiden välittämiseen. Keskusrikospoliisi osallistui esitutkintaan pääkaupunkiseudulla tapahtuneiden epäiltyjen rikosten osalta...jne jne

https://www.poliisi.fi/instancedata/pri ... c8f72cd688
Kuva
Katso tuo kuva, en nyt saa sitä kännykällä liitettyä. Kappas siinä poliisin kuvassa kannetaan kiloa amfetamiinia aika lailla osoitteessa Paatsamatie 33 kun Googlen Streetviewillä katsoo.
Minä en jaksa foliohattuja, joita minulle on kyllä tarjottu monista suunnista vuosien varrella. Ne ovat muutenkin näillä helteillä hieman turhan kuumia. Ainahan kaikessa voi olla jotain yhteistä, mutta ihan intuitiona sanoisin ettei noilla ole mitään tekemistä keskenään. En ainakaan jaksa perehtyä. Näin kärkkäästi sanottuna minäkin olen ollut Tukholmassa, mutten ole ampunut Olof Palmea.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kettuilu on muuten taitolaji, poliisit tekee sen tekemällä rikoksia, mm. suorittamalla häirintää puhelimiin, tietokoneisiin, älytelevisiohin, ym. elektronisiin laitteisiin, sekä lisäksi syyllistyy törkeimpiin ihmisoikeuksien vastaisiin vainoamismenetelmiin. Minäkin välillä laitan varmasti kansan kiihoittumaan, vaikka itse kiihoitun kyllä paljon pervommista asioista. Usein kuitenkin kynä on miekkaa terävämpi, oli siinä leijona tai ei.

Jari Aarnion ainutlaatuisia tuotteita nyt myynnissä. Hinnoista voi mahdollisesti jonkinverran tinkiä, jos on siinä taitava. Hyvää juhannusta, ja mukavaa kesän jatkoa.

https://www.huuto.net/kohteet/tikkataul ... /521337914

https://www.huuto.net/kohteet/nokia-821 ... /521338268

https://www.huuto.net/kohteet/lepotuoli ... /521338847

https://www.huuto.net/kohteet/jari-aarn ... /521339235
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti: Pe Kesä 19, 2020 1:12 pm Kettuilu on muuten taitolaji, poliisit tekee sen tekemällä rikoksia, mm. suorittamalla häirintää puhelimiin, tietokoneisiin, älytelevisiohin, ym. elektronisiin laitteisiin, sekä lisäksi syyllistyy törkeimpiin ihmisoikeuksien vastaisiin vainoamismenetelmiin. Minäkin välillä laitan varmasti kansan kiihoittumaan, vaikka itse kiihoitun kyllä paljon pervommista asioista. Usein kuitenkin kynä on miekkaa terävämpi, oli siinä leijona tai ei.
Kävitkö sinä mahdollisesti kaivelemassa Jari Aarnion kukkapenkkiä keväällä 2014?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kävitkö sinä mahdollisesti kaivelemassa Jari Aarnion kukkapenkkiä keväällä 2014?
En ole kaivanut Aarnion kukkapenkkiä, enkä tiedä kuka sitä on kaivanut, eikä oikeastaan juurikaan paljoa kiinnostakaan. Jos se oli lavastus se oli sekä väärin että oikein, ja olisi samat syytteet olleet tavalla tai toisella voimassa ilman niitäkin rahoja.

Unohdin mainita ylhäällä myös neljännessä asunnossa käyneistä laittomista vieraista. Tällä kertaa olivat yöaikaan käyneet taas asunnossa, ja oli jätetty hauskasti suihkun lattialle osan läpipainopakkauksesta nicorette tai nicotinell mint tuotteesta. Oli taas hyvin lähellä että olisin mennyt täysin pois tolaltani. Mutta hienoa että tämä henkilö joka teki rikoksen nähtävästi yrittää päästä tupakasta eroon. Kaikesta huolimatta kannustan ja toivon että siinä onnistuu. Tupakka tappaa jopa enemmän kuin poliisi jenkeissä, se on jo paljon se.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti: Pe Kesä 19, 2020 4:20 pm
Kävitkö sinä mahdollisesti kaivelemassa Jari Aarnion kukkapenkkiä keväällä 2014?
En ole kaivanut Aarnion kukkapenkkiä, enkä tiedä kuka sitä on kaivanut, eikä oikeastaan juurikaan paljoa kiinnostakaan. Jos se oli lavastus se oli sekä väärin että oikein, ja olisi samat syytteet olleet tavalla tai toisella voimassa ilman niitäkin rahoja.

Unohdin mainita ylhäällä myös neljännessä asunnossa käyneistä laittomista vieraista. Tällä kertaa olivat yöaikaan käyneet taas asunnossa, ja oli jätetty hauskasti suihkun lattialle osan läpipainopakkauksesta nicorette tai nicotinell mint tuotteesta. Oli taas hyvin lähellä että olisin mennyt täysin pois tolaltani. Mutta hienoa että tämä henkilö joka teki rikoksen nähtävästi yrittää päästä tupakasta eroon. Kaikesta huolimatta kannustan ja toivon että siinä onnistuu. Tupakka tappaa jopa enemmän kuin poliisi jenkeissä, se on jo paljon se.
Kiitokset sinulle, ex-kuorkkikuski, että olet vastannut useampaan esittämääni kysymykseen. Valitettavasti näyttää siltä, että en pääse niiden avulla tutkimuksissani eteenpäin. Kertomuksestasi puuttuvat tarvittavat yksityiskohdat, joilla tietyt tapahtumat voi liittää siihen kokonaisuuteen, joka itselleni on asioista vuosien varrella muodostunut. Milloin arvelet, että kirjasi ilmestyy ja onko jokin tietty kustannusosakeyhtiö jo tukemassa hankettasi? Oletko muuten tekemisissä Saaran tai Mansikkanaisen kanssa? Juhannusterveiset teille kaikille ja muillekin näitä asioita pohtiville.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kiitokset sinulle, ex-kuorkkikuski, että olet vastannut useampaan esittämääni kysymykseen. Valitettavasti näyttää siltä, että en pääse niiden avulla tutkimuksissani eteenpäin. Kertomuksestasi puuttuvat tarvittavat yksityiskohdat, joilla tietyt tapahtumat voi liittää siihen kokonaisuuteen, joka itselleni on asioista vuosien varrella muodostunut. Milloin arvelet, että kirjasi ilmestyy ja onko jokin tietty kustannusosakeyhtiö jo tukemassa hankettasi? Oletko muuten tekemisissä Saaran tai Mansikkanaisen kanssa? Juhannusterveiset teille kaikille ja muillekin näitä asioita pohtiville.
En tiedä milloin kirja valmistuu, kun en ole sitä edes aloittanut työstää. Jokainen tapahtuma on kuitenkin tallella kovalevyllä päässä valokuvamuistina, tai oikeastaan videokuvamuistina. Tuskin kukaan kustantaja uskaltaisi ottaa sitä kirjaa julkaistavaksi, jos aivan kaiken päätän laittaa mustaa valkoiselle. Omakustanteena se siinä tapauksessa luultavasti menee jos julkaistaan.

Saaraa en tunne enkä halua tunkeakaan tai tietää hänestä mitään. Tosin olen tainnut hänelle jotain aukoa päätäni suomi24 palstalla, jos oikein olen nimimerkkejä päätellyt. Sen voin kuitenkin sanoa, että poliisilla oli 100% varmuudella tieto Aarnion huumetynnyreistä, ennen sitä päivämäärää kun kukaan Saara on mitään kertonut sisäministeriöön. Lehdistölle piti tietenkin saada jokin tieto mistä juttu on lähtenyt liikkeelle. Mansikkanaisesta en tiedä rehellisesti sanottuna edes kuka hän on, koska en ole jaksanut enkä ole ehtinyt ihan kaikkiin osallisiin perehtyä. Eikä se minun tarinaani muuttaisi mitenkään.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

@ex-kuorkkikuski

Minua kiinnostaa tietää, miksi tunnet voimakasta henkilökohtaista katkeruutta Jari Aarniota ja tiettyjä muita poliiseja kohtaan ja kuinka aiot toimia päästäksesi vihdoin viimein irti näistä arkielämääsi rajoittavista ajatuksista. Toinen seikka, mikä kiinnostaa, on se, kuinka tyytyväinen olet nykyiseen elämäntilanteeseesi ja mitä toivot omalta loppuelämältäsi.

Jari Aarnio ja Anneli Auer ovat nähdäkseni kirjoittaneet omat kirjansa sellaisella tavoitteella, että jälkipolville jää dokumentti siitä, kuinka asiat ovat heidän tapauksissaan heidän näkemyksensä mukaisesti edenneet. Vaikka näiden edellä mainittujen henkilöiden kertomukset eroavat syyttäjien kertomuksista, niin kirjojen tapahtumat voidaan kaikki sijoittaa tietylle aikajanalle ja esitetyille seikoille on mahdollista tehdä faktantarkistus. Voimassa olevista juridisista totuuksista voimme huomata, että samoja asioita on mahdollista tulkita eri tavoin. Minulle on muodostunut käsitys Jari Aarniosta ammattitaitoisena väärintulkittuna poliisina ja Anneli Auerista kovia kokeneena perheenäitinä, joka kaikista vaikeuksista huolimatta näkee tulevaisuuden valoisana ja on valmis yhä edelleen auttamaan hänen tapauksessaan pieleen menneiden asioiden korjaamisessa.

Toivon sinulle onnea kirjaprojektissasi, jos näet sen toteuttamisen tavoittelemisen arvoisena. Kaikilla meillä on unelmia, mutta joskus on syytä tuijottaa elämän realiteetteja ja miettiä, mitä kaikkea ehtii ja haluaa tehdä omalla elämällään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Pieni liekki kirjoitti: La Kesä 20, 2020 9:57 am @ex-kuorkkikuski

Minua kiinnostaa tietää, miksi tunnet voimakasta henkilökohtaista katkeruutta Jari Aarniota ja tiettyjä muita poliiseja kohtaan ja kuinka aiot toimia päästäksesi vihdoin viimein irti näistä arkielämääsi rajoittavista ajatuksista. Toinen seikka, mikä kiinnostaa, on se, kuinka tyytyväinen olet nykyiseen elämäntilanteeseesi ja mitä toivot omalta loppuelämältäsi.

Jari Aarnio ja Anneli Auer ovat nähdäkseni kirjoittaneet omat kirjansa sellaisella tavoitteella, että jälkipolville jää dokumentti siitä, kuinka asiat ovat heidän tapauksissaan heidän näkemyksensä mukaisesti edenneet. Vaikka näiden edellä mainittujen henkilöiden kertomukset eroavat syyttäjien kertomuksista, niin kirjojen tapahtumat voidaan kaikki sijoittaa tietylle aikajanalle ja esitetyille seikoille on mahdollista tehdä faktantarkistus. Voimassa olevista juridisista totuuksista voimme huomata, että samoja asioita on mahdollista tulkita eri tavoin. Minulle on muodostunut käsitys Jari Aarniosta ammattitaitoisena väärintulkittuna poliisina ja Anneli Auerista kovia kokeneena perheenäitinä, joka kaikista vaikeuksista huolimatta näkee tulevaisuuden valoisana ja on valmis yhä edelleen auttamaan hänen tapauksessaan pieleen menneiden asioiden korjaamisessa.

Toivon sinulle onnea kirjaprojektissasi, jos näet sen toteuttamisen tavoittelemisen arvoisena. Kaikilla meillä on unelmia, mutta joskus on syytä tuijottaa elämän realiteetteja ja miettiä, mitä kaikkea ehtii ja haluaa tehdä omalla elämällään.
Katkera olen Jari Aarniota kohtaan, että jouduin epävapaaehtoisesti osallistumaan hänen rikoksiin tavallisena työpäivänä, ja siitä osaseurauksena olen ollut lähestulkoon vuosikymmenen ilman työtä. Tosin Aarnio ei ole ollut siihen syyllinen, vaan toiset säälittävät rikolliset tässä organisaatiossa jossa jokainen on jo huomannut että rikoksia tehdään eniten kaikista ammattikunnista. Olen lukenut että sinullekin on varsin tuttua poliisin rikolliset gang stalking ja elektroniset häirintämenetelmät, täältä löytyisi kyllä kymmeniä ja toisia kymmeniä toimivia mutta hakkeroituja älypuhelimia, ne mitkä eivät ole lentäneet päin seiniä ja roskiin tai poliisiasemien pihoille tietokoneiden ja älytelevisioiden kanssa. Aarnio teki kuitenkin miehekkäitä rikoksia, toisin kuin nämä toiset neidit jotka ovat ilmeisesti olleet CIA:n oppipoikina kuten lukuisissa muissakin maissa missä näitä ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia tehdään. Onhan sekin julkista tietoa että FBI on tehnyt KRP:lle työtä Aarnion rikoksissa, ja sieltä tosin ollaan jo ikuisuuksia sitten saatu käyttöön myös näitä laittomia seuranta-asennuksia joilla rikoksia päästään suorittamaan ja vainoamaan sekä terrorisoimaan kohdehenkilöä. Ei se tämä takapajula Suomikaan ole niin jälkeenjäänyt kuin moni luulee. Eipä ole muuten tainnut enää näkyä Aarnion liittyviä kirjoituksia suomi24 palstalla Espoon vainottu nimimerkillä räjäytyksen ja itsemurhan jälkeen?

Jari Aarnion kirjaa en ole vielä ehtinyt lukea, mutta luultavasti se sisältää mielikuvituksen täyttäviä tarinoita liikemiehistä ja muista taruolennoista. Aarnio oli varmasti ammattitaitoinen poliisi, mutta rahanahneus iski kuten joillekin toisillekin korkeille poliiseille, ja mikä riski nyt huumepoliisipäälliköllä on jäädä kiinni huumeiden salakuljetuksesta. Norjan päällikkö sai nyt vähän isompaa kakkua, jollainen olisi Aarniokin ansainnut tai oikeastaan elinkautinen olisi ainoa oikea rangaistus kaikista rikoksista.

En ole jaksanut perehtyä Anneli Auerin tapaukseen muuta kuin uutisista lukenut, mutta epäilen vahvasti että hän saattoi joutua osaksi poliisin rikollisuuteen. Tuskin se nyt ihan sattumaa ole, että uhri on soittanut päivää ennen murhaa jollekin poliisille, ja heti murhan jälkeen tehdään tahallisia virheitä rikospaikalla. Ei nykypäivänä enää tällaista murhaa jää selvittämättä, ellei ole jotain todella erikoista taustalla. Sen verran kehittyneitä ovat tutkintamenetelmät. Jotkut poliisit saattavat tietää totuuden siitäkin asiasta.

Kiitoksia onnentoivotuksista.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9154
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Katkera olen Jari Aarniota kohtaan, että jouduin epävapaaehtoisesti osallistumaan hänen rikoksiin tavallisena työpäivänä, ja siitä osaseurauksena olen ollut lähestulkoon vuosikymmenen ilman työtä. Tosin Aarnio ei ole ollut siihen syyllinen, vaan toiset säälittävät rikolliset tässä organisaatiossa jossa jokainen on jo huomannut että rikoksia tehdään eniten kaikista ammattikunnista. Olen lukenut että sinullekin on varsin tuttua poliisin rikolliset gang stalking ja elektroniset häirintämenetelmät, täältä löytyisi kyllä kymmeniä ja toisia kymmeniä toimivia mutta hakkeroituja älypuhelimia, ne mitkä eivät ole lentäneet päin seiniä ja roskiin tai poliisiasemien pihoille tietokoneiden ja älytelevisioiden kanssa. Aarnio teki kuitenkin miehekkäitä rikoksia, toisin kuin nämä toiset neidit jotka ovat ilmeisesti olleet CIA:n oppipoikina kuten lukuisissa muissakin maissa missä näitä ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia tehdään. Onhan sekin julkista tietoa että FBI on tehnyt KRP:lle työtä Aarnion rikoksissa, ja sieltä tosin ollaan jo ikuisuuksia sitten saatu käyttöön myös näitä laittomia seuranta-asennuksia joilla rikoksia päästään suorittamaan ja vainoamaan sekä terrorisoimaan kohdehenkilöä. Ei se tämä takapajula Suomikaan ole niin jälkeenjäänyt kuin moni luulee. Eipä ole muuten tainnut enää näkyä Aarnion liittyviä kirjoituksia suomi24 palstalla Espoon vainottu nimimerkillä räjäytyksen ja itsemurhan jälkeen?
Harmi, ettet muista tuota ajankohtaa tarkemmin, jolloin olet tehnyt havaintojasi sinistä tynnyriä vastaanottamassa olleista henkilöistä. Jotenkin saan kertomastasi käsityksen, että kyseessä olisi ollut ennalta suunniteltu poliisioperaatio, mutta ilman tarkempia yksityiskohtia sitä on vaikea istuttaa muuhun asiakokonaisuuteen.

Itselleni on tapahtunut paljon kummallisia asioita vuosien varrella sen jälkeen, kun aloin seurata tarkemmin Auerin tapausta. Jossain vaiheessa olin aikamoisen kiusanteon kohteena, mutta onneksi viime aikoina on ollut rauhallisempaa. Olen vaan ajatellut, että yritän tarkkailla ympärillä tapahtuvaa, ja keskustelen asioista sellaisten henkilöiden kanssa, jotka asioista jotain ymmärtävät ja ovat luotettavia. En hyväksy itse syyttömiin kohdistuvaa kiusantekoa enkä toisaalta halua, että näistä omista vapaa-ajan tutkimusharrastuksistani on haittaa ulkopuolisille henkilöille.

Olen saanut Suomi24-palstasta melko huonon vaikutelman niiden parin aihealueen perusteella, joita olen seurannut. Siellä kiusataan vakavalla tavalla toisia palstalaisia. Onneksi siellä on tehty jokin uudistus, jonka johdosta ainakin itselleni on käynyt entistä vaikeammaksi palstan viestiketjujen seuraaminen. Lisäksi kaikki ovat anonyymejä kirjoittajia, joten asiallista keskustelua ei siellä ole käsittääkseni enää pitkään aikaan ollut.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Jari Aarnion kirjaa en ole vielä ehtinyt lukea, mutta luultavasti se sisältää mielikuvituksen täyttäviä tarinoita liikemiehistä ja muista taruolennoista. Aarnio oli varmasti ammattitaitoinen poliisi, mutta rahanahneus iski kuten joillekin toisillekin korkeille poliiseille, ja mikä riski nyt huumepoliisipäälliköllä on jäädä kiinni huumeiden salakuljetuksesta. Norjan päällikkö sai nyt vähän isompaa kakkua, jollainen olisi Aarniokin ansainnut tai oikeastaan elinkautinen olisi ainoa oikea rangaistus kaikista rikoksista.
Kun olet kerran saanut käsiisi tuon Myrkky-kirjan, niin lukaise se läpi. Olen lukenut kirjan useamman kerran ja aina sieltä nousee jotain uutta esiin, mikä avaa asiakokonaisuutta. Monessa organisaatiossa on haasteensa ja varmasti poliisissa tehdään hartiavoimin töitä, että työmenetelmät ovat yhtenäiset ja että lakeja tulkitaan valtakunnan tasolla samoilla tavoin. Luulisin, että suurin osa virkamieskunnastamme haluaa tehdä työnsä asiallisesti ja ymmärtää virkavastuun merkityksen. Olisi kiva kuulla, millaisia ajatuksia sinulle herää Aarnion kirjasta.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am En ole jaksanut perehtyä Anneli Auerin tapaukseen muuta kuin uutisista lukenut, mutta epäilen vahvasti että hän saattoi joutua osaksi poliisin rikollisuuteen. Tuskin se nyt ihan sattumaa ole, että uhri on soittanut päivää ennen murhaa jollekin poliisille, ja heti murhan jälkeen tehdään tahallisia virheitä rikospaikalla. Ei nykypäivänä enää tällaista murhaa jää selvittämättä, ellei ole jotain todella erikoista taustalla. Sen verran kehittyneitä ovat tutkintamenetelmät. Jotkut poliisit saattavat tietää totuuden siitäkin asiasta.
Joskus pahinta on välinpitämättömyys tai se, ettei joillekin asioille yksinkertaisesti tehdä yhtään mitään. Sen verran korjaan edellä olevaa, että uhri oli soittanut useamman kerran poliisille tai poliisista oltiin oltu häneen yhteydessä jo useampi kuukausi ennen veritekoa - päivää ennen murhaa ei poliisille oltu kuitenkaan soitettu. Alkututkinta murhapaikalla suoritettiin asianmukaisesti ja siitä tulisi antaa asianosaisille puhtaat paperit. Tutkinta lähti menemään pieleen vasta myöhemmin, kun tutkintaa yritettiin siirtää KRP:lle.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Kiitoksia onnentoivotuksista.
Vaikea on toiselle tuntemattomalle neuvoja antaa, mutta monista asioista voi ottaa opiksi ja katseen suuntaamisesta tulevaisuuteen ei liene ollut haittaa kenellekään. Toivon sinulle onnea työmarkkinoille, jos sinulla on vielä työvuosia edessä. Jotain mielekästä tekemistä löytyy varmasti, ja unelmiaankin pystyy toteuttamaan, jos löytää riittävän tahtotilan niiden tavoittelemiseen.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
Avatar
Glock
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2020 6:31 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Glock »

Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Vastaa Viestiin