Jari Aarnion uutuuskirja

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Glock kirjoitti: Ke Kesä 24, 2020 10:48 pm
Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Jotenkin erikoiselta silti tuntuu, että Helsingin huumepoliisin päällikkö menisi lukuisten rosmojen kanssa huumetynnyreitä noutamaan henkilökortti kaulassa roikkuen, että jos ei naama sattuisi olemaan telkkarista tuttu, niin voisi siitä ainakin tsekata että mikä mies tämä on. Mutta toisaalta, kun mies kerran kaikki työpäivät tätä huumekauppaa teki, niin ehkä unohtui kulkukortti kaulaan roikkumaan, koska taas puolen tunnin päästä piti hissiin kuitenkin kirjautua Pasilassa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9155
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakka kirjoitti: To Kesä 25, 2020 9:49 pm
Glock kirjoitti: Ke Kesä 24, 2020 10:48 pm
Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Jotenkin erikoiselta silti tuntuu, että Helsingin huumepoliisin päällikkö menisi lukuisten rosmojen kanssa huumetynnyreitä noutamaan henkilökortti kaulassa roikkuen, että jos ei naama sattuisi olemaan telkkarista tuttu, niin voisi siitä ainakin tsekata että mikä mies tämä on. Mutta toisaalta, kun mies kerran kaikki työpäivät tätä huumekauppaa teki, niin ehkä unohtui kulkukortti kaulaan roikkumaan, koska taas puolen tunnin päästä piti hissiin kuitenkin kirjautua Pasilassa.
Monesti on kyllä haastavaa tihrustaa ihmisten nimiä kaulassa roikkuvista ja liikkuvista henkilökorteista. Vähän helpompi on nimet lukea sellaisista henkilökorteista, jotka on laitettu työtakin etumuksessa olevaan henkilökorttitaskuun. Tosin ei paljon metriä kauempana voi tuolloinkaan olla, jos mielii nimet kortista lukea ilman laserkatsetta.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
vimi
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 10:45 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja vimi »

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015110320603153
Aarnion paljastanut prostituoitu: "Poliiseille lupasin puoleen hintaan"

03.11.2015 klo 7:00

Jari Aarnioon liittyvän rikostutkinnan käynnistänyt "Saara" kertoi kuulusteluissa asiakkainaan olleista poliiseista.
Saara oletti, että poliisiasiakkaiden ohjautuminen hänelle johtui hänen ystävästään Jari Aarniosta.

Saara oli alkujaan kertonut Helsingin Sanomille, että Aarnio auttoi häntä seksibisneksen pyörittämisessä. Kuulusteluissa hän kertoi tarkemmin siitä, miten Aarnio oli ohjeistanut häntä asiakkaiden valitsemisessa ja palveluiden hinnoittelussa. 500 euron taksa oli hänen mukaansa Aarnion esittämä.
Seksiä virka-ajalla

- En aina ole saanut tuota 500 euron hintaa. Usein asiakkaat tinkivät jo puhelimessa. Nokian johtajat maksoivat aina 500, he eivät välittäneet hinnasta, Saara kertoi kuulustelijoille.

Palveluksia Saara tarjosi niin kotonaan, asiakkaiden kotona kuin hotelleissakin.

- Minulla oli seksitreffeillä ilmoitus, ja minulle alkoi tulla asiakkaaksi poliiseja. Minä tunnistin heitä... jotkut heistä myönsivätkin asian... Yksi kirjoitti jopa, että hän on turvallista seuraa.

Saara kertoi, että poliisiasiakkaiden lisääntyessä hänen oli pakko pudottaa taksojaan. Enää ei puhuttu 500 eurosta, vaan palveluja oli tarjottava jopa 200 eurolla.

Yksi poliisiasiakkaista oli "Juha", jonka Saara kertoi tulleen asiakkaaksi kortti kaulallaan roikkumassa. Saaran mukaan Juha ei mitenkään peitellyt virkaansa. Hän kävi Saaran luona paitsi vapaa-aikana myös virka-ajallaan

Uhkasi vaimolla

Kerran Saara sanoi soittaneensa poliisin johtokeskukseen jostain asiasta. Varsinaista asiaa hän ei enää muistanut. Kaiutin oli kuitenkin poliisin puolella auki, joten muutkin paikalla olleet kuulivat keskustelun. Niinpä Saara käytti tilaisuutta hyväkseen:

- Tulkaa pokaksi, koska minulla on niin hiljaista, että minulta saa poliisit ja palomiehet puoleen hintaan. Kerroin Jari Aarnion olevan minun hyvä kaveri. Muistelen niiden naureskelleen siellä taustalla, hän kertoi kuulustelijoille.

Kaikista poliiseista Juhasta jäi kuitenkin karvaat kokemukset. Saara kertoi, että vaikka koko yön taksaksi oli sovittu 300 euroa, mies jätti maksamatta.

- Tämänkin jälkeen Juha kävi päivisin panolla, mutta niitäkään hän ei maksanut. Laitoin hänelle viestin, että on petos jättää maksamatta, Saara sanoi.

Hän myös uhkasi tulevansa Juhan kotiin tapaamaan tämän vaimoa, ellei rahoja kuulu. Saara kertoi asiasta myös Aarniolle, joka kielsi tätä ottamasta enää mitään yhteyttä Juhaan.

"Jäi velkaa"

- Hän (Juha) jäi minulle velkaa... Poliisit lopettivat käymisen siihen aikaan, kun uhkasin Juhaa. Yhden ukkelin epäilin olleen poliisipäällikön, vaikka hän ei myöntänyt minulle sitä. Olin omasta mielestäni nähnyt hänet jossain lehdessä. Hänkin lopetti lopetti käynnin samaan aikaan.
Olihan siellä Juhakin kortti kaulassa
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2940
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Kannattaa kuitenkin suhtautua ehkä pienellä varauksella Saaran kertomuksiin.
vimi
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 10:45 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja vimi »

Joosua kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 10:15 am Kannattaa kuitenkin suhtautua ehkä pienellä varauksella Saaran kertomuksiin.
Silti, on hauska miettiä kuka päällikkö ja Juha siellä on ollutkaan :lol:
Costantin

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Costantin »

Pieni liekki kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 9:18 am
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Katkera olen Jari Aarniota kohtaan, että jouduin epävapaaehtoisesti osallistumaan hänen rikoksiin tavallisena työpäivänä, ja siitä osaseurauksena olen ollut lähestulkoon vuosikymmenen ilman työtä. Tosin Aarnio ei ole ollut siihen syyllinen, vaan toiset säälittävät rikolliset tässä organisaatiossa jossa jokainen on jo huomannut että rikoksia tehdään eniten kaikista ammattikunnista. Olen lukenut että sinullekin on varsin tuttua poliisin rikolliset gang stalking ja elektroniset häirintämenetelmät, täältä löytyisi kyllä kymmeniä ja toisia kymmeniä toimivia mutta hakkeroituja älypuhelimia, ne mitkä eivät ole lentäneet päin seiniä ja roskiin tai poliisiasemien pihoille tietokoneiden ja älytelevisioiden kanssa. Aarnio teki kuitenkin miehekkäitä rikoksia, toisin kuin nämä toiset neidit jotka ovat ilmeisesti olleet CIA:n oppipoikina kuten lukuisissa muissakin maissa missä näitä ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia tehdään. Onhan sekin julkista tietoa että FBI on tehnyt KRP:lle työtä Aarnion rikoksissa, ja sieltä tosin ollaan jo ikuisuuksia sitten saatu käyttöön myös näitä laittomia seuranta-asennuksia joilla rikoksia päästään suorittamaan ja vainoamaan sekä terrorisoimaan kohdehenkilöä. Ei se tämä takapajula Suomikaan ole niin jälkeenjäänyt kuin moni luulee. Eipä ole muuten tainnut enää näkyä Aarnion liittyviä kirjoituksia suomi24 palstalla Espoon vainottu nimimerkillä räjäytyksen ja itsemurhan jälkeen?
Harmi, ettet muista tuota ajankohtaa tarkemmin, jolloin olet tehnyt havaintojasi sinistä tynnyriä vastaanottamassa olleista henkilöistä. Jotenkin saan kertomastasi käsityksen, että kyseessä olisi ollut ennalta suunniteltu poliisioperaatio, mutta ilman tarkempia yksityiskohtia sitä on vaikea istuttaa muuhun asiakokonaisuuteen.

Itselleni on tapahtunut paljon kummallisia asioita vuosien varrella sen jälkeen, kun aloin seurata tarkemmin Auerin tapausta. Jossain vaiheessa olin aikamoisen kiusanteon kohteena, mutta onneksi viime aikoina on ollut rauhallisempaa. Olen vaan ajatellut, että yritän tarkkailla ympärillä tapahtuvaa, ja keskustelen asioista sellaisten henkilöiden kanssa, jotka asioista jotain ymmärtävät ja ovat luotettavia. En hyväksy itse syyttömiin kohdistuvaa kiusantekoa enkä toisaalta halua, että näistä omista vapaa-ajan tutkimusharrastuksistani on haittaa ulkopuolisille henkilöille.

Olen saanut Suomi24-palstasta melko huonon vaikutelman niiden parin aihealueen perusteella, joita olen seurannut. Siellä kiusataan vakavalla tavalla toisia palstalaisia. Onneksi siellä on tehty jokin uudistus, jonka johdosta ainakin itselleni on käynyt entistä vaikeammaksi palstan viestiketjujen seuraaminen. Lisäksi kaikki ovat anonyymejä kirjoittajia, joten asiallista keskustelua ei siellä ole käsittääkseni enää pitkään aikaan ollut.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Jari Aarnion kirjaa en ole vielä ehtinyt lukea, mutta luultavasti se sisältää mielikuvituksen täyttäviä tarinoita liikemiehistä ja muista taruolennoista. Aarnio oli varmasti ammattitaitoinen poliisi, mutta rahanahneus iski kuten joillekin toisillekin korkeille poliiseille, ja mikä riski nyt huumepoliisipäälliköllä on jäädä kiinni huumeiden salakuljetuksesta. Norjan päällikkö sai nyt vähän isompaa kakkua, jollainen olisi Aarniokin ansainnut tai oikeastaan elinkautinen olisi ainoa oikea rangaistus kaikista rikoksista.
Kun olet kerran saanut käsiisi tuon Myrkky-kirjan, niin lukaise se läpi. Olen lukenut kirjan useamman kerran ja aina sieltä nousee jotain uutta esiin, mikä avaa asiakokonaisuutta. Monessa organisaatiossa on haasteensa ja varmasti poliisissa tehdään hartiavoimin töitä, että työmenetelmät ovat yhtenäiset ja että lakeja tulkitaan valtakunnan tasolla samoilla tavoin. Luulisin, että suurin osa virkamieskunnastamme haluaa tehdä työnsä asiallisesti ja ymmärtää virkavastuun merkityksen. Olisi kiva kuulla, millaisia ajatuksia sinulle herää Aarnion kirjasta.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am En ole jaksanut perehtyä Anneli Auerin tapaukseen muuta kuin uutisista lukenut, mutta epäilen vahvasti että hän saattoi joutua osaksi poliisin rikollisuuteen. Tuskin se nyt ihan sattumaa ole, että uhri on soittanut päivää ennen murhaa jollekin poliisille, ja heti murhan jälkeen tehdään tahallisia virheitä rikospaikalla. Ei nykypäivänä enää tällaista murhaa jää selvittämättä, ellei ole jotain todella erikoista taustalla. Sen verran kehittyneitä ovat tutkintamenetelmät. Jotkut poliisit saattavat tietää totuuden siitäkin asiasta.
Joskus pahinta on välinpitämättömyys tai se, ettei joillekin asioille yksinkertaisesti tehdä yhtään mitään. Sen verran korjaan edellä olevaa, että uhri oli soittanut useamman kerran poliisille tai poliisista oltiin oltu häneen yhteydessä jo useampi kuukausi ennen veritekoa - päivää ennen murhaa ei poliisille oltu kuitenkaan soitettu. Alkututkinta murhapaikalla suoritettiin asianmukaisesti ja siitä tulisi antaa asianosaisille puhtaat paperit. Tutkinta lähti menemään pieleen vasta myöhemmin, kun tutkintaa yritettiin siirtää KRP:lle.
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Kesä 21, 2020 4:32 am Kiitoksia onnentoivotuksista.
Vaikea on toiselle tuntemattomalle neuvoja antaa, mutta monista asioista voi ottaa opiksi ja katseen suuntaamisesta tulevaisuuteen ei liene ollut haittaa kenellekään. Toivon sinulle onnea työmarkkinoille, jos sinulla on vielä työvuosia edessä. Jotain mielekästä tekemistä löytyy varmasti, ja unelmiaankin pystyy toteuttamaan, jos löytää riittävän tahtotilan niiden tavoittelemiseen.
Et yhtään ajatellut mikä rikollisorganisaatio oli kiusantekosi taustalla, kun asia loppui ilmeisesti samantien tehtyäsi rikosilmoituksen? Poliisin it-henkilöt tekevät luultavasti tässä maassa eniten rikoksia ihan kaikista rikollisista yhteensä. Näin se on ollut jo vuosikymmeniä, ja tulee olemaan kunnes ensimmäiset istuu vankilassa että seuraavat oppii. Olit kirjoittanut Anneli Auerin tapauksesta ilmeisesti jotain mikä ei miellyttänyt poliisia, ja silloin tällä kamalista resurssipulista kärsivä säälittävä poliisiorganisaatio löytää kyllä aikaa vainota ja aiheuttaa häiriöitä mitä sairaimmilla asioilla. Auerin tapaus on aika arka poliisissa kun se sisältää aikamoisia määriä poliisin rikollisuutta sekin tapaus. Porvoon poliisista voit tiedustella muistikatkoksista kärsiviltä poliiseilta miten asiat on menneet, ja tehdä omia johtopäätöksiä murhasta joka ei selviä tämänpäivän menetelmillä.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Glock kirjoitti: Ke Kesä 24, 2020 10:48 pm
Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Taisi olla joku toimistolla päällä pidettävä, joka oli vaan idioottimaisesti unohtunut kaulaan.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kuolemannaakka kirjoitti: To Kesä 25, 2020 9:49 pm
Glock kirjoitti: Ke Kesä 24, 2020 10:48 pm
Kardemumma kirjoitti: La Maalis 21, 2020 1:12 pm Tämän ketjun perustamisen motiivina on mielisairaus. Virheitä täynnä koko sepustus. On kuitenkin jaksanut ja viitsinyt tehdä hesariin nimipäiväonnittelun.

Poliisin virkamerkki on lompakko -mallisessa nahkakotelossa. Esillä on ainoastaan Poliisin metallinen tunnus. Tottakai tämä rekkakuski on röntgenkatseellaan nähnyt henkilötiedot.
Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Jotenkin erikoiselta silti tuntuu, että Helsingin huumepoliisin päällikkö menisi lukuisten rosmojen kanssa huumetynnyreitä noutamaan henkilökortti kaulassa roikkuen, että jos ei naama sattuisi olemaan telkkarista tuttu, niin voisi siitä ainakin tsekata että mikä mies tämä on. Mutta toisaalta, kun mies kerran kaikki työpäivät tätä huumekauppaa teki, niin ehkä unohtui kulkukortti kaulaan roikkumaan, koska taas puolen tunnin päästä piti hissiin kuitenkin kirjautua Pasilassa.
Jotenkin tollein varmasti on mennyt. Tarpeeksi monia vuosikymmeniä kun toimii johtajana rikollisryhmille alkaa lipsua jo pelkästä ylimielisyydestä. Tosin Aarnio ei tainnut olla ainoa korkeampi poliisi joka osallistui voitonjakoon.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Pieni liekki kirjoitti: To Kesä 25, 2020 10:28 pm
Kuolemannaakka kirjoitti: To Kesä 25, 2020 9:49 pm
Glock kirjoitti: Ke Kesä 24, 2020 10:48 pm

Tähän pakko kommentoida että olen itsekin tavannut siviilipoliisilla ihan kaulassa roikkuvia kortteja eli ei ole aina missään nahkakotelossa.
Jotenkin erikoiselta silti tuntuu, että Helsingin huumepoliisin päällikkö menisi lukuisten rosmojen kanssa huumetynnyreitä noutamaan henkilökortti kaulassa roikkuen, että jos ei naama sattuisi olemaan telkkarista tuttu, niin voisi siitä ainakin tsekata että mikä mies tämä on. Mutta toisaalta, kun mies kerran kaikki työpäivät tätä huumekauppaa teki, niin ehkä unohtui kulkukortti kaulaan roikkumaan, koska taas puolen tunnin päästä piti hissiin kuitenkin kirjautua Pasilassa.
Monesti on kyllä haastavaa tihrustaa ihmisten nimiä kaulassa roikkuvista ja liikkuvista henkilökorteista. Vähän helpompi on nimet lukea sellaisista henkilökorteista, jotka on laitettu työtakin etumuksessa olevaan henkilökorttitaskuun. Tosin ei paljon metriä kauempana voi tuolloinkaan olla, jos mielii nimet kortista lukea ilman laserkatsetta.
Etäisyys oli noin 1 metri ja 11 cm, ja kortti kääntyi noprasti nurinpäin sen jälkeen kun idiootti ymmärsi että se roikkui siinä.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Joosua kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 10:15 am Kannattaa kuitenkin suhtautua ehkä pienellä varauksella Saaran kertomuksiin.
Hyvin on ainakin hesarin toimittajat yrittäneet jatkuvalla syötöllä kirjoittaa että tämä huora on ollut se joka on laittanut tutkinnan liikkeelle. Voin lyödä vetoa sanotaanko vaikka tuttu summa 150 000 euroa siitä että poliisilla oli tieto Aarnion huumetynnyreistä, ennen kun kukaan edes tiesi Aarnion yhteyksiä keneenkään Saaraan. Tieto oli ensimmäisenä kaikista ainakin muutamilla poliiseilla Porvoon poliisiasemalla, mutta heti saman päivän iltana ainakin yhdellä keskusrikospoliisin tutkinnanjohtajalla.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

vimi kirjoitti: La Kesä 27, 2020 1:18 pm
Joosua kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 10:15 am Kannattaa kuitenkin suhtautua ehkä pienellä varauksella Saaran kertomuksiin.
Silti, on hauska miettiä kuka päällikkö ja Juha siellä on ollutkaan :lol:
Veikkaisin että joko Sipilä tai Kankkunen.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9155
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Loka 11, 2020 3:01 am Kirjoitin aiemmin pitkän vastauksen, mutta tämän rikollisjärjestön poliisin hakkeri, tai pitäisikö sanoa terroristi järjesti älypuhelimen selaimen romahtamaan ennen kun ehdin postata sitä. Vastaan myöhemmin jokaisella samalla sanalla kunhan jaksan kuluttaa aikaa tämän rikollisryhmän asioille.

Ainiin, tuo Costantin on minun toinen nikki täällä jos joku nyt on ollu niin idiootti ettei ole tajunnut. Taisi olla salasanat hukassa jossain vaiheessa tai jotain.
OT:
Hei ex-kuorkkikuski/Costantin,

Kirjoitin sinulle aiemmin (8.9.2020) viestin "Pieni liekki"-ketjuun Lautamiehet-osioon. Voi olla, ettet ole sitä sieltä huomannut. Jos ehdit, niin käy viesti sieltä lukemassa. Jos et halua tänne julkiselle puolelle vastata, niin mielelläni kuulisin ajatuksiasi vaikka YV:llä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
vimi
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 10:45 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja vimi »

Itse veikkaan kyllä ihan Aarnion työkavereita.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Pieni liekki kirjoitti: Su Loka 11, 2020 7:30 am
ex-kuorkkikuski kirjoitti: Su Loka 11, 2020 3:01 am Kirjoitin aiemmin pitkän vastauksen, mutta tämän rikollisjärjestön poliisin hakkeri, tai pitäisikö sanoa terroristi järjesti älypuhelimen selaimen romahtamaan ennen kun ehdin postata sitä. Vastaan myöhemmin jokaisella samalla sanalla kunhan jaksan kuluttaa aikaa tämän rikollisryhmän asioille.

Ainiin, tuo Costantin on minun toinen nikki täällä jos joku nyt on ollu niin idiootti ettei ole tajunnut. Taisi olla salasanat hukassa jossain vaiheessa tai jotain.
OT:
Hei ex-kuorkkikuski/Costantin,

Kirjoitin sinulle aiemmin (8.9.2020) viestin "Pieni liekki"-ketjuun Lautamiehet-osioon. Voi olla, ettet ole sitä sieltä huomannut. Jos ehdit, niin käy viesti sieltä lukemassa. Jos et halua tänne julkiselle puolelle vastata, niin mielelläni kuulisin ajatuksiasi vaikka YV:llä.
Laita linkki, en jaksa etsiä. Ja ilmeisesti tämä rikollisryhmä poliisin it-henkilö(t) on estänyt käyttöoikeudet kirjoittaa suurelle osalle foorumia. Molemmilla nikeillä.
ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

vimi kirjoitti: Su Loka 11, 2020 8:31 pm Itse veikkaan kyllä ihan Aarnion työkavereita.
Mihin veikkaat Aarnion työkavereita?
Vastaa Viestiin