Jari Aarnion uutuuskirja

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

RL11/6 kirjoitti:
Ke Joulu 09, 2020 3:49 pm
Tämän ketjun voisi poistaa. Sisältö perustuu mieleltään sairaan henkilön aistiharhoista ja mielikuvituksesta koostuvaan tariointiin.
Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että tämä viestiketju ei sisällä mitään informaatioarvoa ajatellen Aarnion tapausta, koska olen kahlannut viestiketjun tarkalla kammalla läpi ja olen tehnyt siitä itselleni muistiinpanot. Muistiinpanot ovat tallessa lähinnä sen takia, jos niitä on tarve joskus yhdistää jonkin muun aineiston kanssa. En kuitenkaan hyväksy tuota tapaasi kohdella toista palstalaista menemällä henkilökohtaisuuksiin ja haukkumalla häntä täällä julkisella nettialustalla. Puhukoon jokaisen kirjoitukset puolestaan ja miettiköön jokainen niiden totuusarvoa asiapohjalta asiattomiin henkilökohtaisuuksiin menemättä.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

RL11/6 kirjoitti:
Ke Joulu 09, 2020 3:49 pm
Tämän ketjun voisi poistaa. Sisältö perustuu mieleltään sairaan henkilön aistiharhoista ja mielikuvituksesta koostuvaan tariointiin.
Yksikään asia tässä viestiketjussa ei ole mielikuvitusta, eikä tule olemaan jatkossakaan sitä. Poislukien sinun psykoosi diagnoosit, jotka ovat siitä mieleltään sairaan tarinoita ja mielikuvitusta. Sinun mielestäsi varmaan Jari Aarnio on syytön kaikkiin rikoksiin, ja kaikki oikeuslaitoksissa ovat olleet psykoosissa tuomioita jakaessa.

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Pieni liekki kirjoitti:
Ke Joulu 09, 2020 9:20 pm
RL11/6 kirjoitti:
Ke Joulu 09, 2020 3:49 pm
Tämän ketjun voisi poistaa. Sisältö perustuu mieleltään sairaan henkilön aistiharhoista ja mielikuvituksesta koostuvaan tariointiin.
Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että tämä viestiketju ei sisällä mitään informaatioarvoa ajatellen Aarnion tapausta, koska olen kahlannut viestiketjun tarkalla kammalla läpi ja olen tehnyt siitä itselleni muistiinpanot. Muistiinpanot ovat tallessa lähinnä sen takia, jos niitä on tarve joskus yhdistää jonkin muun aineiston kanssa.
Älä huuda hei ennen kun olet ylittänyt sillan. Tarina on vasta ekoilla sivuilla.

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Topikin aiheesta; ei taida uutuuskirja Aarniosta ihan pikapuoliin ilmestyä?

Liito Narkki
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2020 5:53 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Liito Narkki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Ti Joulu 08, 2020 6:28 pm
Eihän sekään ole mikään salaisuus, että tulevaisuudessa sodat tullaan maailmalla hoitamaan vastaavanlaisilla menetelmillä ilman että kukaan ampuu ketään. Napin painalluksella voi esimerkiksi aiheuttaa suuren määrän elektromagneettista säteilyä.
Itse aiheutan useamman kerran päivässä napin painalluksella elektromagneettista säteilyä. Lisäksi altistan itseni tälle täysin vapaaehtoisesti. Itse asiassa tuntuu siltä, että kaikki tätä tekevät.

E: Puhuit vielä rikollisuudesta tässä yhteydessä. En itse kyllä näe hommassa mitään rikollista.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2085
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tulevaisuudessa vesi on yksityisomaisuutta ja Aarnio pyörittää hasiskauppaa maapallon ulkopuolisen elämän kanssa. Ex-kuorkkikuskikin saa ajo-oikeuden takaisin b-kortin muodossa, kun on ensin seurantajakson ollut selvinpäin ja toipunut alkoholipsykoosista.

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Joosua kirjoitti:
To Joulu 10, 2020 10:48 am
Topikin aiheesta; ei taida uutuuskirja Aarniosta ihan pikapuoliin ilmestyä?
Kai se on uutuuskirja vaikka ilmestyisi vasta Aarnion kuoleman jälkeen?

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Liito Narkki kirjoitti:
To Joulu 10, 2020 4:24 pm
ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Ti Joulu 08, 2020 6:28 pm
Eihän sekään ole mikään salaisuus, että tulevaisuudessa sodat tullaan maailmalla hoitamaan vastaavanlaisilla menetelmillä ilman että kukaan ampuu ketään. Napin painalluksella voi esimerkiksi aiheuttaa suuren määrän elektromagneettista säteilyä.
Itse aiheutan useamman kerran päivässä napin painalluksella elektromagneettista säteilyä. Lisäksi altistan itseni tälle täysin vapaaehtoisesti. Itse asiassa tuntuu siltä, että kaikki tätä tekevät.

E: Puhuit vielä rikollisuudesta tässä yhteydessä. En itse kyllä näe hommassa mitään rikollista.
Tuo on ihan totta mitä sanot, ja sitten jos älypuhelimia on kymmenittäin tai sadoittain nipussa, kalpenee jo olkiluodon säteilyt vertailussa.

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

RL11/6 kirjoitti:
To Joulu 10, 2020 6:58 pm
Tulevaisuudessa vesi on yksityisomaisuutta ja Aarnio pyörittää hasiskauppaa maapallon ulkopuolisen elämän kanssa. Ex-kuorkkikuskikin saa ajo-oikeuden takaisin b-kortin muodossa, kun on ensin seurantajakson ollut selvinpäin ja toipunut alkoholipsykoosista.
Puhut melko sekavia, pitäisikö sinun varmuuden vuoksi ottaa mukaasi kaikki syyttäjät joilla sinun mielestäsi vissiin on ollut psykoosit kun ovat syyttäneet syytöntä Aarniota, ja käykää kaikki tarkistamassa diagnoosit terveydenhuollon ammattilaisella. Jari Aarniohan on ihan jokaiseen rikokseen syytön joihin on saanut tuomion, ihan jokainen rikosnimike on täysin keksittyä ja lavastettua. Aarnio ei ole koskaan ollut itse vastaanottamassa huumetynnyreitä muiden tuomittujen rikollisten kanssa, kaikki on ollut varmaan pelkkää unta ja syytön mies on joutunut valtion uhriksi ilman että on tehnyt mitään väärää koskaan.

Liito Narkki
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2020 5:53 pm

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Liito Narkki »

ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Ke Joulu 16, 2020 2:45 am
Liito Narkki kirjoitti:
To Joulu 10, 2020 4:24 pm
ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Ti Joulu 08, 2020 6:28 pm
Eihän sekään ole mikään salaisuus, että tulevaisuudessa sodat tullaan maailmalla hoitamaan vastaavanlaisilla menetelmillä ilman että kukaan ampuu ketään. Napin painalluksella voi esimerkiksi aiheuttaa suuren määrän elektromagneettista säteilyä.
Itse aiheutan useamman kerran päivässä napin painalluksella elektromagneettista säteilyä. Lisäksi altistan itseni tälle täysin vapaaehtoisesti. Itse asiassa tuntuu siltä, että kaikki tätä tekevät.

E: Puhuit vielä rikollisuudesta tässä yhteydessä. En itse kyllä näe hommassa mitään rikollista.
Tuo on ihan totta mitä sanot, ja sitten jos älypuhelimia on kymmenittäin tai sadoittain nipussa, kalpenee jo olkiluodon säteilyt vertailussa.
En tiedä miksi kenelläkään olisi kymmeniä tai satoja älypuhelimia nipussa. En myöskään ymmärrä mitä sitten, vaikka olisikin. Kun puhut elektromagneettisesta säteilystä, niin mitä aallonpituutta tämä kauhea säteily on? Radioaaltoja on ilma täynnä joka tapauksessa, näkyvästä valosta ja infrapunasta ei varmasti tarvitse edes puhua. Jos mikroaaltoja pelkäät, niin miksi et hankkiudu eroon näistä säteilynlähteistä? Vai koitatko tässä nyt sanoa, että jostain etäältä sinuun ammutaan kymmenillä tai sadoilla matkapuhelimilla mikroaaltoja, ja näistä on jotain haittaa?

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Liito Narkki kirjoitti:
Pe Joulu 18, 2020 10:55 pm
ex-kuorkkikuski kirjoitti:
Ke Joulu 16, 2020 2:45 am
Liito Narkki kirjoitti:
To Joulu 10, 2020 4:24 pm


Itse aiheutan useamman kerran päivässä napin painalluksella elektromagneettista säteilyä. Lisäksi altistan itseni tälle täysin vapaaehtoisesti. Itse asiassa tuntuu siltä, että kaikki tätä tekevät.

E: Puhuit vielä rikollisuudesta tässä yhteydessä. En itse kyllä näe hommassa mitään rikollista.
Tuo on ihan totta mitä sanot, ja sitten jos älypuhelimia on kymmenittäin tai sadoittain nipussa, kalpenee jo olkiluodon säteilyt vertailussa.
En tiedä miksi kenelläkään olisi kymmeniä tai satoja älypuhelimia nipussa. En myöskään ymmärrä mitä sitten, vaikka olisikin. Kun puhut elektromagneettisesta säteilystä, niin mitä aallonpituutta tämä kauhea säteily on? Radioaaltoja on ilma täynnä joka tapauksessa, näkyvästä valosta ja infrapunasta ei varmasti tarvitse edes puhua. Jos mikroaaltoja pelkäät, niin miksi et hankkiudu eroon näistä säteilynlähteistä? Vai koitatko tässä nyt sanoa, että jostain etäältä sinuun ammutaan kymmenillä tai sadoilla matkapuhelimilla mikroaaltoja, ja näistä on jotain haittaa?
Luuletko olevasi kovinkin hauska? Kunhan vaan lämpimikseni olen vittuillut ja provosoinut kun moni noista asioista kirjoittaa ympäri nettiä. On niissä tietynlaista totuutta mukana, mutta ne johtuvat ihmisten psykologisista asioista, vaikka siihen vaikuttaa suurilta osin rikollisten poliisien toiminta mm. elektronisen häirinnän kautta, jota voi ihan kutsua häiriköinniksi hakkeroimalla jos se paremmalta kuulostaa. Ja itse asiassa kun nyt asian mainitsit, niin esimerkiksi minulla on kymmeniä puhelimia nipussa, kun on ollut naamioitu rikollisjärjestö nimeltä poliisi niitä hakkeroimassa ja tuhoamassa sekä häiriköimässä järjestelmiä ym. elektroniikkaa.

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kippis, se mitä luvataan se myös pidetään. Ei ehkä ihan joka päivä kun poliisipäällikkö saa elinkautista vankeustuomiota, ja tällainen mätämuna ansaitsee tulla juhlituksi sillä perinteisellä samalla alkon kaikista halvimmalla skumpalla kuin jokainen kerta tähänkin asti tuomioita tullessa. Mutta täytyy sanoa että tämä on melkein parempi kuin kalliit samppanjat.

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Kuka mahtoi aikoinaan sanoa sanasta sanaan pilkuntarkasti näin yhdessä Porvoon poliisilaitoksen huoneessa:

"-En tiedä mitään poliisin tutkintamenetelmistä, enkä tiedä oikeastaan mitään miten rikolliset menettelee rikoksilla hankitun rahan kanssa. Mutta on selvää että rahat on aina pelkästään käteisellä, eikä koskaan näy jälkiä pankkitileillä. Jos minä olisin rikollinen, saattaisin hyvinkin olla niin ahne että käyttäisin s-etukorttia ja plussakorttia, vaikka tekisin ruokaostokset rikoksilla hankitun rahan kanssa. Jos Jari Aarniolla on näitä bonuskortteja, niin vertailkaa näiden tapahtumia pankkitilien kanssa niin voi selvitä poikkeavuuksia rahassa joka on ollut pakko tulla jostain käteisellä. Sitten kun käännätte jokaisen pienenkin kiven, ja seuraatte Aarniota samanlailla kuin nyt seurasitte minua, voin lyödä vetoa mistä tahansa että löydätte poliisipäällikön joka salakuljettaa huumeita maahan yhdessä united brotherhoodin kanssa. Rahtikirjassa oli soitto tunti ennen jakoa mikä on varsin yleistä, puhelinnumero oli ulkomaille mikä sekin herätti lisää epäilystä jo aiemmin kerrotun lisäksi. Soitin numeroon terminaalista ja linja oli huono, saattoi oikeasti mennä ulkomaille koska sillein linja on kun olen harvoin jollekin soittanut joka on ollut ulkomailla. Puhelinnumeron saat selville kun katsot läpi minun työpuhelimen historian soitetut numerot, ellei rahtikirjaa löydy missä numero oli. Olen sillä liittymällä soittanut tuon numeron lisäksi yhteen toiseen ulkomaalaiseen numeroon, tai saattaa jopa olla että henkilö vaan silloin oli ulkomailla mutta oli suomalainen numero. Jari Aarnio kuittasi itse rahtikirjan, ja nimenselvennystä pohtiessa itse sanoin että laita siihen vaikka Honkanen joka siihen tuli. Ennen kun palautin rahtikirjan terminaaliin kirjoitin itse alle "huumepoliisipäällikkö Jari Aarnion kuittaama", sillä ajatuksella että joku sitä joskus etsii. Lukitsen vastauksen."

Jätin tuosta nyt tosin myös kertomatta paljon, jotain täytyy säästää mahdollista kirjaa tai omaelämäkertaa varten.

Tämän jälkeen ajoin Porvoosta Vantaalle keskusrikospoliisin linnaan Jokiniemeen. Tuttu talo, olin useita kertoja vienyt siihen kuorma-autolla lavalähetyksiä. Se vierailu oli hyvin lyhytkestoinen. Sanoin yhdelle tutkinnanjohtajalle ala-aulassa yhtään kiertelemättä että Jari Aarnio salakuljettaa huumeita kimpassa united brotherhoodin kanssa sinisissä peltitynnereissä, jotka tulee Hollannista tai ainakin minun kuljettama tuli sieltä. Tämä KRP:n tutkinnanjohtaja olisi halunnut että tulen hänen huoneeseen kertomaan tarkkaan kaiken. Sanoin että olen nyt niin väsynyt etten jaksa, olen kertonut kaiken Porvoon poliisiasemalla, ja kaiken järjen mukaan se mitä olen ääneen sanonut on tallennettu, jos kerta minun älypuhelimen mikrofoniakin kuunneltiin ympäri vuorokauden riippumatta missä olin.

Mitä sain tästä lopulta palkaksi, muuta kuin poliisilta vähän voittoa pankkitilille ja joitakin muita asioita mm. hetkeksi vanhan 90-luvun lopun BMW M5 käyttöön?

Menetetyn työelämän jo 8 vuotta sitten, menetetyn terveyden pitkäksi aikaa, menetetyn veljen erittäin idioottimaisen ammattivalinnan takia, todella paljon ennenaikaisen hiusten haarmaantumisen luultavasti jatkuvan stressin takia, säälittävien rikollisten poliisien kaiken kodin elektroniikan hakkeroiminen sitä mukaa mitä olen provosoinut, poliisin systemaattinen seuranta ja vainoaminen vaikken pyytänyt missään vaiheessa minkäänlaista todistajansuojeluohjelmaa, taloudellisia tappioita suuria summia kun ollut pakko käyttää säästöjä kun kelan tuet ja ennenaikainen eläke on tässä maassa täyttä paskaa.

No mutta, Jari Aarnio istuu elinkautista. Hurraa ja jippii. En muuten tekisi uudestaan, saisi poliisi puuhastella bisneksiään kuten aivan varmasti joku jossain tänäkin päivänä tekee.

Kippis ja kulaus, poliisi on Suomen suurin munaus.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

^
Mitä, jos keskittyisit tuon kirjasi kirjoittamiseen, jotta saisit sen valmiiksi ennen kuin Ünsalin murhan kakkosvaiheen oikeusprosessi käynnistyy Helsingin hovioikeudessa? Oletko muuten istunut itse monta kertaa kaltereiden takana?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

ex-kuorkkikuski

Re: Jari Aarnion uutuuskirja

Viesti Kirjoittaja ex-kuorkkikuski »

Pieni liekki kirjoitti:
Su Maalis 07, 2021 7:08 pm
^
Mitä, jos keskittyisit tuon kirjasi kirjoittamiseen, jotta saisit sen valmiiksi ennen kuin Ünsalin murhan kakkosvaiheen oikeusprosessi käynnistyy Helsingin hovioikeudessa? Oletko muuten istunut itse monta kertaa kaltereiden takana?
Miksi se pitäisi valmistua ennen? Minulla ei ole mitään tietoa Aarnion osallisuuksista murhiin, joten en voisi kirjoittaa asioista joista tiedän vaan muiden kirjoittamina. Kun nyt niin tuntuu kiinnostavan niin 0 kertaa, kun nyt ei tulisi mieleen tehdä muita rikoksia kuin liikenteessä, jos nyt ei välillä aika turhan terävää kynää internetissä lasketa.

Vastaa Viestiin