Onko Jari Aarnio syytön?

Jari Aarnion tapaukseen liittyvät ketjut tänne
ässähai
Adrian Monk
Viestit: 2912
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2020 9:48 pm
Paikkakunta: Haihiha

Re: Onko Jari Aarnio syytön?

Viesti Kirjoittaja ässähai »

Kaarma kirjoitti: Pe Maalis 08, 2024 3:53 pm
ässähai kirjoitti: To Maalis 07, 2024 6:44 pm
Kaarma kirjoitti: Ke Maalis 06, 2024 1:56 am Jartsa on niin syyllinen kun voi vaan olla. Tiedämme vain murto-osan.
Juuri näin: kun voi vaan olla.

Tietäisimme enemmän jos tollo-tolvanen olisi mies eikä paskahousu joka höpisee niitänäitä toimittajien esittämiin täysin asiallisiin kysymyksiin.
Mä vähän luulen että jartsa on aika paljonkin pyörinyt "kentällä" ja kaupitellut jotain paljon vahvempaa ku poltto.
Luuletko jartsan pyörimisen ja kaupittelun liittyneen/liittyvän minfon ajankohtaisissa nyt olevaan Merivoimien tapaukseen.
Tuossa keskustelussa erään kommentoijan muistikuva lukemansa kirjan seikasta jäi vähän kaivelemaan mieltäni ja sitten muistin, Kaarma, tämän sinun kommenttisi, "kaupitellut jotain paljon vahvempaa ku poltto". Jos kimpassa olisi niin mikäs se polttoa vahvempi voisi olla - ei saatana soikoon :shock: ...
"Suomen talous on ollut miinuksella 15 vuotta – mistä julkisen talouden ahdinko oikein johtuu?" Niin justiinsa - mistäköhän. Juujuu ja jepjep... joku veljenpojista tiesi ajoissa mitä tiesi. Mutta kuunteliko kukaan.
Paikalla
Avatar
Afrikka
Olivia Benson
Viestit: 702
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: Onko Jari Aarnio syytön?

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

SuomenColumbo kirjoitti: Ti Tammi 23, 2024 7:49 am No onhan se nyt päivänselvää, että näitä huumekauppias poliiseja on edelleen siellä Helsingin huumepoliisien sekä KRP:n yksiköissä.

Mutta liivijengien kanssa yhteistyö jatkuu entiseen malliin ja loput pitävät turvat tukossa.

Ei siinä kuitenkaan nää mädät kydät voi alkaa keulimaan huumerahoineen, että tulisivat töihin Lamborgiineillaan. Muuten alkaisivat pienipalkkaiset kolleegat jo epäilemään.
On aika varmasti ja tulee olemaan aina. Lamborgiineja tuskin tulee näkymään, poliisit ovat käytännönläheisempiä ihmisiä. Katsovat muualle kun huumeita myydään vieressä vähintään. Ainakin KRP:lla.
Uhrilammas
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Helmi 08, 2019 1:25 pm

Re: Onko Jari Aarnio syytön?

Viesti Kirjoittaja Uhrilammas »

Olen tavannut miespuolisen seksityöläisen, jonka rahoja poliisi kahmi lavastus tynnyreihin kun istui tuomiota vankilassa ja erään skitsofreniaa sairastavan sotilaspoliisin isä kaivoi ne tynnyrit maahan ja aikoo kuolla salaisuus mukanaan. Kepeät rotan mullat vain. Spolle poikansa möi huumeita ja yritti myrkyttää todistajan, niinkin puhtoinen, että huumasi ja raiskasi vielä vainoamansa naisen, muuntohuumeita käyttäneet, jotka eivät ole lääke- tai huume listalla. Kokaiini-poliisi sai potkut, että ei tainnut Aarnio sitä budia vahvempaa myydä vaan jauhojengi piti itseään nokat valkoisina parempina ihmisinä, koska onhan rikoshyöty paljon suurempi jauhojengeillä ja voi parkoja sitä keinotekoista ego-buustia... Läpimätä koko poliisi kopla. :evil:
Itse inhoan kovien huumeiden käyttäjiä, niin pitäisi haravoida koko poliisien ammattikunta. Nimi Tahvanainen osallistui lavastamiseen ja lienee yhä virassa? Vetoan vain siihen, että joutaisi kokkeli-kytät narautella, koska harrastavat tiivistä yhteistyötä rikollisien kanssa ja suoria uhkailuja kun heidän perhetuttunsa yritti raiskausta, mutta saikin silmävamman, niin kokkeli-poliisi uhkaili laittaa uhrin poliisien ja rikollisien yhteistyöllä vankilaan lopun elämäkseen lavastamalla omien rikollisiensa kanssa... se (pelle) joka lavastaa istukoon itse tuomion. Pakotti kuulusteluissa alentumaan muka seksityöläiseksi kun sen oma tytär käyttänyt piikkihuumeita ja halusi oxycontin x kokaiini - iv -cokctailin.... näemmä se koira älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Oksettavaa katsoa miten vain Aarniosta halutaan syntipukkia. Demokraattisessa yhteiskunnassa täytyy kuunnella kansaa, johon Aarnio on kirjoissaan vedonnut. Kansalaisena haluan vedota sananvapauteen ja siihen mitä tiedän. :lol:
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9180
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Onko Jari Aarnio syytön?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

^
Edellä olevassa viestissä vaikutti olevan paljon asiaa. Valitettavasti viestin sisältö oli kuitenkin sellainen, että ainakin itse putosin kärryiltä enkä ymmärtänyt sitä.
Vastaa Viestiin