Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
xmint
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 24, 2014 7:26 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja xmint »

matahari kirjoitti:Mun ei tarvitse keksiä yhtään mitään kun satun tuntemaan tämän kyseisen Mikko-pojan.
Tiedän tasan tarkkaan mitä on puuhaillut nämä viime vuodet niin Espanjassa kuin Kolumbiassakin. Hyvä kun jäi vihdoin kiinni!
Joo tuskin oli eka kerta.Ja kun tai jos tuolta joskus pois selviää,tuskin on vimeinenkään kerta..... Vielä ainaki porskuttaa ja omien sanojensa mukaan voi hyvin !?!?!? Huumorilla tämänkin ottaa...niinku kaikki muutkin tyhmyytensä

Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja Colicco »

xmint kirjoitti:
matahari kirjoitti:Mun ei tarvitse keksiä yhtään mitään kun satun tuntemaan tämän kyseisen Mikko-pojan.
Tiedän tasan tarkkaan mitä on puuhaillut nämä viime vuodet niin Espanjassa kuin Kolumbiassakin. Hyvä kun jäi vihdoin kiinni!
Joo tuskin oli eka kerta.Ja kun tai jos tuolta joskus pois selviää,tuskin on vimeinenkään kerta..... Vielä ainaki porskuttaa ja omien sanojensa mukaan voi hyvin !?!?!? Huumorilla tämänkin ottaa...niinku kaikki muutkin tyhmyytensä
Niin,varmaan olosuhteisiin nähden voi siis hyvin.Kaikki ei vaivu synkkyyteen kun tietää mitä peliä pelaa ja mitkä on riskit.

xmint
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: To Heinä 24, 2014 7:26 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja xmint »

Colicco kirjoitti:
xmint kirjoitti:
matahari kirjoitti:Mun ei tarvitse keksiä yhtään mitään kun satun tuntemaan tämän kyseisen Mikko-pojan.
Tiedän tasan tarkkaan mitä on puuhaillut nämä viime vuodet niin Espanjassa kuin Kolumbiassakin. Hyvä kun jäi vihdoin kiinni!
Joo tuskin oli eka kerta.Ja kun tai jos tuolta joskus pois selviää,tuskin on vimeinenkään kerta..... Vielä ainaki porskuttaa ja omien sanojensa mukaan voi hyvin !?!?!? Huumorilla tämänkin ottaa...niinku kaikki muutkin tyhmyytensä
Niin,varmaan olosuhteisiin nähden voi siis hyvin.Kaikki ei vaivu synkkyyteen kun tietää mitä peliä pelaa ja mitkä on riskit.
Tuo on aina ongelmansa "hoitanut" mukamas huumorilla.Itekkän en tiä mitä on tuolla vangittuna "voida hyvin".On hengissä ainaki kun itestään ilmotteli

mikolapiz
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Joulu 23, 2015 12:02 am

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja mikolapiz »

terveisia colombiasta,olen huvittuneena lukenut viesteja ja komentteja ,en puolustele itseani,mutta kannattaa ottaa asiosta selvaa ennen kuin kirjoittelee julkisille palstoille,

minut on vapautettu 14.12.2015 tutkintovankeudesta,jossa olin 17kk.odotan uutta oikeudenkayntia vapaana,uusi oikeuden kaynti on vain viimeinen niitti minun vapaudelle,eli minua ei ole tuomittu mistaan rikoksesta tai huumeiden salakuljetuksesta,en jaksa alkaa vatvomaan palstalla olleisiin olettamuksiin,ja konsulin kyyteihin españasta.josta tosin menin bussilla hollantiin ja aitini maksoi minun lennon suomeen,sinulle,joka passia vilauttamalla painelet pitkin colombiaa,olisisi hauska tietaa missa olet matkustellut,en kayta huumeita,on terveiseni sinulle joka sanoit etta rahoitan oman huumeiden kayton matkoillani, lisatietoja voi tiedustella ja vastaan mielellani asiallisiin viesteihin,eritoten teille,jotka minut hyvin tuntevat,,ei kannata tuomita ennen kuin tuomari nuijalla sen tekee,kiitos.

mikko saksi
Barranquilla,Colombia

mikolapiz
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Joulu 23, 2015 12:02 am

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja mikolapiz »

Crishelle kirjoitti:Onkohan tuokin heppu joutunut röntgeniin ja odottelee nyt valvotussa sellissä, että paketit tulee ulos...?? Sellaiseen pistävät ainakin näissä tulli- ja lentokenttäohjelmissa. Varmaan myös mukava tuomio tulossa...
en odotellut valvotussa sellissa.sairaalassa yksityishuoneessa,tuomiota ei tullut,paastivat pois,,

Pennin Ajatus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Loka 23, 2012 12:03 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja Pennin Ajatus »

mikolapiz kirjoitti:terveisia colombiasta,olen huvittuneena lukenut viesteja ja komentteja ,en puolustele itseani,mutta kannattaa ottaa asiosta selvaa ennen kuin kirjoittelee julkisille palstoille,

minut on vapautettu 14.12.2015 tutkintovankeudesta,jossa olin 17kk.odotan uutta oikeudenkayntia vapaana,uusi oikeuden kaynti on vain viimeinen niitti minun vapaudelle,eli minua ei ole tuomittu mistaan rikoksesta tai huumeiden salakuljetuksesta,en jaksa alkaa vatvomaan palstalla olleisiin olettamuksiin,ja konsulin kyyteihin españasta.josta tosin menin bussilla hollantiin ja aitini maksoi minun lennon suomeen,sinulle,joka passia vilauttamalla painelet pitkin colombiaa,olisisi hauska tietaa missa olet matkustellut,en kayta huumeita,on terveiseni sinulle joka sanoit etta rahoitan oman huumeiden kayton matkoillani, lisatietoja voi tiedustella ja vastaan mielellani asiallisiin viesteihin,eritoten teille,jotka minut hyvin tuntevat,,ei kannata tuomita ennen kuin tuomari nuijalla sen tekee,kiitos.

mikko saksi
Barranquilla,Colombia
Aika erikoista, että lehtien mukaan kun sulta löytynyt päältä toi yli kilon kopukkalasti, niin silti vastaat nyt vapaalta "syyttömänä"! Mitä tähän keissiin mahtaa sisältyäkään, mitä suurelle yleisölle nyt selvästi jätetään kertomatta?! Vähintäänkin erikoinen tapaus...
The game of chess is like A swordfight. You must think First, before you move.

Wickeddy
Frank Drebin
Viestit: 393
Liittynyt: Ti Touko 05, 2015 2:20 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja Wickeddy »

Vapautunut 14.12.2015 tutkintovankeudesta,jossa olit 17kk.
Tällä lienee joku syy? En usko että bingo arvonnoilla ihmisiä vain napataan ja syytetään milloin mistäkin...
Odotat uutta oikeudenkäyntiä vapaana ja uusi oikeudenkäynti on vain viimeinen niitti sinun vapaudelle.
Eli tiedät mistä sinua syytetään ilman bingoarvontoja ja myös sen miten siinä tulee käymään?
Eli sinua ei ole tuomittu mistään rikoksesta tai huumeiden salakuljetuksesta.
Vielä?

"lisatietoja voi tiedustella ja vastaan mielellani asiallisiin viesteihin,eritoten teille,jotka minut hyvin tuntevat,,ei kannata tuomita ennen kuin tuomari nuijalla sen tekee,kiitos."

Minä en sinua tunne enkä ole tuomari mutta kai sinäkin ymmärrät että nämä keskustelut täällä on lähtenyt tuosta uutisoinnista?
Minäkään en tietäisi tästä mitään josen täältä tätä olisi lukenut.
Minusta olisi kyllä kiva tietää miten tämä nyt oikeasti menee jos uutisointi on mielestäsi täyttä höpöhöpöä.
Vaikken sinua tunnekaan.
kunnia meni ,mutta maine jäi.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Ettei muuli ole vasikoinnut vastaanottajaa :wink:
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Joko on oikeus vapauttanut?

Kaikesta päätellen vapaus voi tässä tapauksessa olla varsin suhteellinen käsite ja aiheuttaa pään pyörittelyä sekä sydämentykytyksiä.

Maitojunalla maailmalta kotiin, parempi sekin kun lusiminen jossain rottana rottien seurassa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pi

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

mikolapiz kirjoitti:terveisia colombiasta,olen huvittuneena lukenut viesteja ja komentteja ,en puolustele itseani,mutta kannattaa ottaa asiosta selvaa ennen kuin kirjoittelee julkisille palstoille,

minut on vapautettu 14.12.2015 tutkintovankeudesta,jossa olin 17kk.odotan uutta oikeudenkayntia vapaana,uusi oikeuden kaynti on vain viimeinen niitti minun vapaudelle,eli minua ei ole tuomittu mistaan rikoksesta tai huumeiden salakuljetuksesta,en jaksa alkaa vatvomaan palstalla olleisiin olettamuksiin,ja konsulin kyyteihin españasta.josta tosin menin bussilla hollantiin ja aitini maksoi minun lennon suomeen,sinulle,joka passia vilauttamalla painelet pitkin colombiaa,olisisi hauska tietaa missa olet matkustellut,en kayta huumeita,on terveiseni sinulle joka sanoit etta rahoitan oman huumeiden kayton matkoillani, lisatietoja voi tiedustella ja vastaan mielellani asiallisiin viesteihin,eritoten teille,jotka minut hyvin tuntevat,,ei kannata tuomita ennen kuin tuomari nuijalla sen tekee,kiitos.

mikko saksi
Barranquilla,Colombia
Saksipotku, rukous ja vapautus. Näin toivoi kärynnyt, omin sanoin.

Vai eikö sittenkään ollut tarpeeksi painetta taskussa lahjusrahoihin? Toki toinen ja ehkä todennäköisempi vaihtoehto on että tuli maksettua väärät miehet tai naiset.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

napalanko
Rico Tubbs
Viestit: 1270
Liittynyt: La Marras 05, 2016 6:52 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Jatkoa tarinalle? Mitäs Mikolle kuuluu?, Vieläkö kolombiassa vai missä lienee?
Neuvostoliitto 💯 1922-2022

L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Mitähän tälle puhtoiselle miehelle kuuluu?

jaskakos
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: To Marras 02, 2017 2:45 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

L.Salander kirjoitti:
Pe Helmi 11, 2022 2:33 am
Mitähän tälle puhtoiselle miehelle kuuluu?
"Uutinen" lähes 4 vuoden takainen mutta en muutakaan tähän hätään löytänyt: https://www.seiska.fi/Uutiset/Kolumbial ... omeen-Kova

T.T.
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2021 1:40 am

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Viesti Kirjoittaja T.T. »

Olisko nykyään Suomessa? Fb:stä ainakin samat kasvonpiirteet omaava Mikko löytyy ja päivitellyt mm. Perniön kebabbilan annoksesta viime syksynä. Biker Lives Matter -teksti profiilikuvassa

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Heroiinia vatsalaukussaan salakuljettanut suomalainen pidätettiin Kolumbiassa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

T.T. kirjoitti:
To Maalis 31, 2022 12:17 am
Olisko nykyään Suomessa? Fb:stä ainakin samat kasvonpiirteet omaava Mikko löytyy ja päivitellyt mm. Perniön kebabbilan annoksesta viime syksynä. Biker Lives Matter -teksti profiilikuvassa
Turussa päin asuva Mikko Saksi on ihan eri tapaus, kuin tämä Mikko Saksi. Tuolla Mikko Saksilla kävi tuuri, että käryäminen tapahtui Kolumbian päässä, eikä Yhdysvalloissa.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

Vastaa Viestiin