Julkkisten huumebileet

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

CJS kirjoitti:Mahdetaankohan missään muussa maassa tehdä tallaisesta asiasta uutista. Ainakaan mihinkään lööppiin asti yltävää.
Kate Moss tulee ensimmäisenä mieleen.
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

Bombay kirjoitti:Lähinnä sitä ihmettelin, että ei ainakaan missään uutisessa sanota että ihmisiä olisi pidetty koppihoidossa, koska yleensä käsittääkseni jos jää kiinni huumausaineista,
Noin tehdään silloin kun jää kiinni henkilö jolla on mukanaan huumeita.

Nyt tässä kai on käynyt niin että huumeet on jo käytetty, mutta valvontakamarean nauhat ja se jo julkaistu videopätkä on ainoat todisteet siitä mitä todella on tapahtunut.

Jos muistatte sen Jussi Ahde -videon, niin ei sen pohjaltakaan voitu suoraan syyttää, vaan kuulusteluissa sitten epäillyt myönsivät mitä kaikkea ja missä oli tullut käyteltyä.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Yökiitäjä kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Lähinnä sitä ihmettelin, että ei ainakaan missään uutisessa sanota että ihmisiä olisi pidetty koppihoidossa, koska yleensä käsittääkseni jos jää kiinni huumausaineista,
Noin tehdään silloin kun jää kiinni henkilö jolla on mukanaan huumeita.

Nyt tässä kai on käynyt niin että huumeet on jo käytetty, mutta valvontakamarean nauhat ja se jo julkaistu videopätkä on ainoat todisteet siitä mitä todella on tapahtunut.

Jos muistatte sen Jussi Ahde -videon, niin ei sen pohjaltakaan voitu suoraan syyttää, vaan kuulusteluissa sitten epäillyt myönsivät mitä kaikkea ja missä oli tullut käyteltyä.
Joo, ihan totta. Käsitin vähän väärin tämän uutisoinnin.
Yökiitäjä
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 7:22 am
Paikkakunta: Kallio

Viesti Kirjoittaja Yökiitäjä »

On tässä ehkä se että poliisi ei ole niin hirveän kiinnostunut, koska siellä oli käytetty "vain" koksua. Jos tarjolla olisi ollut heroiinia tai amfetamiinia, niin voisi ollakin enemmän kiinnostusta.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

mä en ole vielä törmännyt siihen "että poliisilla ei ole ollut kiinnostusta" on sitten kyse mistä huumeista vaan...tosin jos näiden muiden "julkkisten" käytöstä ei oo suoranaista näyttöä niin ei sitä varmaan suurella budjetilla lähdetä tutkimaan...

tosin mun mielestä suomessa vois olla niitä samaisia "kahviloita" kuin hollannissakin...vois siellä sitten halukkaat käydä haistelemassa haluamiaan "sieniä" kun ovat sillä tuulella...itse tosin en harrasta näitä "kahviloita"....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

cicero kirjoitti:mä en ole vielä törmännyt siihen "että poliisilla ei ole ollut kiinnostusta" on sitten kyse mistä huumeista vaan...tosin jos näiden muiden "julkkisten" käytöstä ei oo suoranaista näyttöä niin ei sitä varmaan suurella budjetilla lähdetä tutkimaan...

tosin mun mielestä suomessa vois olla niitä samaisia "kahviloita" kuin hollannissakin...vois siellä sitten halukkaat käydä haistelemassa haluamiaan "sieniä" kun ovat sillä tuulella...itse tosin en harrasta näitä "kahviloita"....
Ei siellä mitään sieniä vedetä. :D
Tai noh...en mie tiedä..saa kait silokkejakin vetää/ostaa??!!
Pilveä saa ostaa ko täällä kaupasta tupakkaa.
Christian-vapaa kaupunki.
Siellä tulee muuten turpaan jos käytät pilvee kovempaa kamaa.
Nämä tiedot perustuvat edesmenneen ystäväni,"Pluton",muistoihin ko maasta.
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Kalessin kirjoitti:tämä sama video oli iltasanomissa vielä silloin, kun avasin tämän ketjun, mutta ei todellakaan näiden jätkien jutut ole mitään ruudinkeksijän lausahduksia... :roll:
Täysi tollo koko jätkä!!! :D
Child Of Scythe
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

CrissAngel kirjoitti:
cicero kirjoitti:mä en ole vielä törmännyt siihen "että poliisilla ei ole ollut kiinnostusta" on sitten kyse mistä huumeista vaan...tosin jos näiden muiden "julkkisten" käytöstä ei oo suoranaista näyttöä niin ei sitä varmaan suurella budjetilla lähdetä tutkimaan...

tosin mun mielestä suomessa vois olla niitä samaisia "kahviloita" kuin hollannissakin...vois siellä sitten halukkaat käydä haistelemassa haluamiaan "sieniä" kun ovat sillä tuulella...itse tosin en harrasta näitä "kahviloita"....
Ei siellä mitään sieniä vedetä. :D
Tai noh...en mie tiedä..saa kait silokkejakin vetää/ostaa??!!
Pilveä saa ostaa ko täällä kaupasta tupakkaa.
Christian-vapaa kaupunki.
Siellä tulee muuten turpaan jos käytät pilvee kovempaa kamaa.
Nämä tiedot perustuvat edesmenneen ystäväni,"Pluton",muistoihin ko maasta.
Juu, kyl siellä on "Smart-shoppeja", joista myydään myös sieniä tai ainakin oli. Mutta muistelen, että jostain uutisesta luin, että ne kiellettäisiin nyt siellä, tiedäppä sitten. Ja tuskin turpaan tulee kovemmista, kaverini myös asui siellä ihan vähän aikaa sit, kuulemma kaikkea nopeista hitaisiin kyllä saisi suoraan kadulta jos tahtoo.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

CrissAngel kirjoitti:Christian-vapaa kaupunki
Missä päin Hollantia sellainen sijaitsee?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ed kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Christian-vapaa kaupunki
Missä päin Hollantia sellainen sijaitsee?
Tarkoittikohan CrissAngel Kööpenhaminassa sijaitsevaa Christiania-nimistä kaupunginosaa?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^varmaan tarkoitti ja uskon, että Ed tietää sen myös.
Tässä muuten Christianiasta Voima-lehden artikkeli, en tiedä sen informatiivisuudesta, mutta ihan sujuvaa luettavaa, jos ei muuta.

http://www.voima.fi/content/view/full/1885?PHPSESSID=
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kalessin kirjoitti:^varmaan tarkoitti ja uskon, että Ed tietää sen myös.
Tässä muuten Christianiasta Voima-lehden artikkeli, en tiedä sen informatiivisuudesta, mutta ihan sujuvaa luettavaa, jos ei muuta.

http://www.voima.fi/content/view/full/1885?PHPSESSID=
Ohoh, tosiaan mielenkiintoinen artikkeli. En tiennyt edes moisesta kaupungista aiemmin. Tuolla olisi kyllä todella mielenkiintoista käydä vaikka ei pilveä polttelekkaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristiania ... aupunki%29
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Kokaiini ja amfetamiini lasketaan käsittääkseni yhtä vaaralliseksi huumeiksi ja jos näitä aineita jonkun päältä löydetään esim alle 10 grammaa, niin eipä poliisi paljoa tenttaa myyjästä. Useasti jopa itse ilmoittavat kuulusteluissa että "myyjää et tietenkään tuntenut". Tai jos yritetään tentata myyjää, niin vastaukseksi kelpaa perinteiset "mustapartainen mies" tai suomen kuuluisin rikollinen eli "tuntematon mies"

Hollannissa myydään kahviloissa erilaisia sieniä ja kannabista joka muodossa sekä useina lajikkeina. "Hauskinta" näissä kahviloissa on se, että kahviloiden baaritiskeillä on esissä menu, josta ei kyllä ruokaa löytynyt... :) Niin ja baaritiskeillä on myös bongi käytössä asiakkaita varten. Nämä kahvilat siitä hassuja vielä, että kaikissa ei olutta tai muuta alkoholia edes myydä. niissä joissa kaljaa on kaupan, niin se on sikakallista. En kyllä ole ikinä kuullut että joku sieniä haistelisi :D

Vahvempaa kamaa myydään ainakin Amsterdamin punaisten kanaaleiden alueella joka kadunkulmassa, ihan kaikkea. Jopa smackia (heroiinia) huutelivat olevan kaupan

Krisu ei ole oma kaupunkinsa, vaan kaupunginosa Kööpenhaminassa. Kyllä siellä maalaispojan silmät lävähti auki kun käveli pusher streetille (kaudunpätkä jossa myydään täysin vapaasti kannabista). Kojuja riitti ja aineet oli ihan suoraan esillä.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää pitäisi päästä näkemään vaikka en itse ole koskaan poltellutkaan (enkä myöskään aio, tupakka riittää).
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

kahvitar kirjoitti:
Ed kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:Christian-vapaa kaupunki
Missä päin Hollantia sellainen sijaitsee?
Tarkoittikohan CrissAngel Kööpenhaminassa sijaitsevaa Christiania-nimistä kaupunginosaa?
Aivan.
Mun moka. :(
Mut mitä tulee tohon että jos vedät pilvee kovempaa SIELLÄ niin turpiin tuloo.
Näin kertoi mm. tuo edesmennyt ystäväni,ja olen asiasta muualtakin kuullut/lukenut.
Prkl kun meni hukkaan tuo Christianin,"vapaan kaupungin" kartta.:=//
Jäi mulle tuolta edesmenneeltä ystävältäni nääs.
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin