Tapaus Jere Karalahti

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 460
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 10:10 pm
Joosua kirjoitti:
Su Marras 27, 2022 9:05 pm

Vaikka ukko onkin varmaan tuttu Hjallikselle lätkäpiireistä, on vaikeaa kuvitella häntä Hjalliksen johtamaan porukkaan.
Mutta Jethro sopi siihen Hjalliksen johtamaan porukkaan? Hjallis ei ole mitään muuta kuin kusettaja ja paskanpuhuja. Tietenkin myös ryssän kanssa veljeilijä.
Koettaa itse kukin kerätä sama määrä rahaa kun Jetro.Jää minulta ja monelta muulta tekemättä.Vaikka nyt onkin vähän velkaa, niin köyhäpoika ei varmasti ole.Omaisuutta löytyy ja loput on jemma nimisessä paikassa.Tässä on kyse hyvin paljon puhelahjasta,kaikille sitäkään ei ole suotu.Sama homma kyseessä,miksi vankilakundit ottaa/saa ne kauneimmat päältä.Niistäkin on monella todella hyvät puhelahjat 😎

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

sikapäivät2020 kirjoitti:
La Joulu 03, 2022 6:28 pm
onkin vähän velkaa, niin köyhäpoika ei varmasti ole.Omaisuutta löytyy ja loput on jemma nimisessä paikassa.Tässä on kyse hyvin paljon puhelahjasta,kaikille sitäkään ei ole suotu.Sama homma kyseessä,miksi vankilakundit ottaa/saa ne kauneimmat päältä.
Vain köyhät rotat ovat velkaa. Velan pointti on se, ettei ole rahaa ja siksi sitä joutuu pyytämään muilta. Vankilasepareiden vaimomateriaali on sellaista, joka antaa kenelle vain grammasta. Huumeet ovat tässä asiayhteydessä se tärkein huomion keskipiste. Vankilakundit saavat vain narkkarimuijilta ja vain siksi, että he vekslaavat yleensä rottapulveria. Joskus myös joku pappi tai sossuämmä antaa vittuaan, mutta muista itsekeskeisistä syistä, ei kuitenkaan koskaan välittämisen vuoksi.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

sikapäivät2020 kirjoitti:
La Joulu 03, 2022 6:28 pm

Koettaa itse kukin kerätä sama määrä rahaa kun Jetro.Jää minulta ja monelta muulta tekemättä.Vaikka nyt onkin vähän velkaa, niin köyhäpoika ei varmasti ole.Omaisuutta löytyy ja loput on jemma nimisessä paikassa.Tässä on kyse hyvin paljon puhelahjasta,kaikille sitäkään ei ole suotu.Sama homma kyseessä,miksi vankilakundit ottaa/saa ne kauneimmat päältä.Niistäkin on monella todella hyvät puhelahjat 😎
Minulla on nolla euroa ulosotossa. Jethrolla kuusi miljoonaa. Idollinsa kullakin. Minun silmissä Rostedt on idiootti ja hänen tekemisensä ja jutut vahvistaa asian. Uskon kyllä, että nuo Rostedin ja Huutokauppakeisarin jutut uppoavat ÄO alle 90 porukkaan. Saat sinä fanittaa jotain semivajakkia. Jere Karalahti sopii hyvin Harkimon vajakkikööriin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 460
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

🤭En todellakaan fanita Jetroa 😂

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Salainen_Tietolähde kirjoitti:
Pe Joulu 02, 2022 11:41 pm
Niinno Pappa Harkimo täyttää ensi vuonna jo 70 V, että eiköhän sillä ole suunnitelmissa vallan ja imperuuminsa siirto mukuloilleen sekä lähipiirilleen ennen kun on aika jättää nämä pelikentät. Tässä voisi mahdollisesti olla Jerelle sauma päästä politiikkapiireihin mutten jaksa uskoa, että näin kävisi. Jerehän on tunnetusti persu, että kuinka se vaihtaisi johonkin liike hallikseen?
Kyyl hän vaan vaihtoi... Vai oliko niin, että ei aiemmin kuulunut mihinkään puolueeseen tms ja Liike Nyt on hänen ensimmäinen sitoumuksensa.

Ohessa viesti millä hän, poliisin poika, pyrkii tulemaan valituksi 2.4. pidettävissä vaaleissa.
Harry Harkimon putiikista kohti eduskuntaa ponnistava entinen jääkiekkotähti Jere Karalahti (liik) hämmästytti Instagram-käyttäjiä ehkä tämän vaalikevään pisimmällä virkkeellä:

”Seuraavat kolme viikkoa tulee olee aikamoiset koska ylihuomenna Torstaina ehdokkaat saa omat Vaalinumerot ja sit 22.3-28.3 on ennakkoäänestys ja viimeinen virallinen äänestyspäivä on 2.huhtikuuta ja multakin tulee paljon videoita ja ajatuksia tänä aikana ja moni onkin ihmetellyt et ku mua ei löydy vaalikoneista mut tietäjät tietää et ku niitä on nykyään niin paljon esim:iltalehden,Ilta-Sanomien,Hesarin,auto&liikenne alan,erikielten ja vaikka ties mitä vaalikoneita ni antaa muiden tehdä ”small talkit” ja puhua ja vastata mitä ihmeellisimpiin kysymyksiin ja muistakaa et se kaikki on vaan puhetta ni sen taki mua et sieltä löydä mut mä aloitan oman kampanjan torstaina kunhan saan sen oman numeron ni tiedätte mitä raapustaa siihen lipukkeeseen sitten kun aika on oikea ja just se muutenkin et teot puhuu enemmän kuin tuhat sanaa tai vastausta ja varsinkin te kaikki mun messissä olevat ni tiedätte kyl mitä mä ajattelen mistäkin ja mitä asioita mä lähden parantamaan ja mikä tärkeintä ni meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja ja mulla on omat vahvuudet ja jos me vaan yhdessä aletaan toimimaan ni me noustaan tästä paskasta missä meidän Rakas Isänmaa tällä hetkellä on,ugh olen puhunut ja Torstaina ensimmäiset videot ja ajatukset💪Kaikkia meitä tarvitaan ja Mahtavaa päivää kaikille,Kiitos T: KANSAN edustaja👍, Karalahti kirjoitti Instagramissa.
HS.fi/nyt
27.3.2023 9:52

Muistathan muutes äänestää; jos mariset toistuvasti kuinka köyhiltä otetaan ja kauheet persut tulee jne... niin ei se auta, että valittaa. Jos kaikki ruikuttajat - lähes poikkeuksetta vasemmistolaisia menevät äänestämään, niin tällöin vasemmisto saa äänivyöryn ja ajavat etuanne eduskunnassa.
- Toisaalta, jos he poistavat köyhyyden, niin kuka vasemmistoa sen jälkeen äänestää kun ei ole enää köyhiä... Ihmisen rikastuessa hän ei useinkaan ala ajamaan köyhien asiaa, vaan päinvastoin; vie köyhältä leskeltä sen viimeisenkin roposen.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3245
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

^onko siinä äänestäjilleen(kai sitäkin joku äänestää, itsensä lisäksi...) uusi Viikinki, siis Tapulikaupungin Tartsani?
qurqo kirjoitti:
To Loka 26, 2023 9:01 pm
Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

Kummisetä kirjoitti:
Ti Maalis 28, 2023 12:06 pm
^onko siinä äänestäjilleen(kai sitäkin joku äänestää, itsensä lisäksi...) uusi Viikinki, siis Tapulikaupungin Tartsani?
Valitettavasti epäilyttää että tässä käy Halmeet kyllä… Ja varsinkin tälleen somen kulta-aikana kun Jere tuntuu osaavan siellä sen verta hyvin kohdentaa puheensa semmosille joille muut eivät ehkä niin paljon markkinoi itseään. Mutta jos sattuisi sisäänpääsemään, ne puheet unohtuu entiseltä narkkarilta sata varmasti. Teot jää nolliin. Tyytyväisenä tulee nostelemaan kansanedustajan liksaa, millä saa maksettua ulosottojaan sekä tyytyy vaan levittelemään käsi että ”no can do, yksi mies ei yksinään asioille mitään voi”
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Eipä ollut Karalahdesta Halme-ilmiön toistajaksi. Eikä tuosta Liike Hjalliksesta nähtävästi kukaan muu mennyt läpi kuin Hjallis itse.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ei ollut ei. 451 ääntä on surkea tulos, mutta tuossa aiemmin esillä olleella ulosannilla ei voi muuta odottaakaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Sbelle
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2023 5:02 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sbelle »

Typerää touhua

taitaa olla aika viinaan menevä edelleen :shock:

Eriksson
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Sbelle kirjoitti:
Ti Kesä 20, 2023 12:37 am
Typerää touhua

taitaa olla aika viinaan menevä edelleen :shock:
On. Olihan se pari vuotta selvinpäin sen sairaalareissun jälkeen, kun meinasi henki lähteä, mutta aika pian rupesi "viini ruuan kanssa" maistumaan. Se on Kamalahden kunniaksi sanottava että ei se peittele mitenkään ryypiskelyään, toisin kuin muutama muu julkkisraitistunut, esim. Pate Mustajärvi.

Ja eihän Karalahti nykyään tietenkään niin paljon ryyppää kuin silloin pelaajaurallaan pahimpina aikoina.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2083
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tälle puliukolle käy samalla tavalla kuin Valjakkalalle. Haima kun kerran tulehtuu dokaamisen seurauksena, tulehtuu se aina uudestaan. Sekakäyttäjänä tämä ei onnistu olemaan raittiina ja se tulee olemaan kohtaloksi hänelle ihan lähiaikoina.

Sbelle
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2023 5:02 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sbelle »

Eriksson kirjoitti:
Pe Kesä 23, 2023 12:03 pm
Sbelle kirjoitti:
Ti Kesä 20, 2023 12:37 am
Typerää touhua

taitaa olla aika viinaan menevä edelleen :shock:
On. Olihan se pari vuotta selvinpäin sen sairaalareissun jälkeen, kun meinasi henki lähteä, mutta aika pian rupesi "viini ruuan kanssa" maistumaan. Se on Kamalahden kunniaksi sanottava että ei se peittele mitenkään ryypiskelyään, toisin kuin muutama muu julkkisraitistunut, esim. Pate Mustajärvi.

Ja eihän Karalahti nykyään tietenkään niin paljon ryyppää kuin silloin pelaajaurallaan pahimpina aikoina.
Huhujen mukaan aika innokas tissuttelija yhä

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Liike Nytin kansanedustajaehdokas (2023), vaalimainoksen perusteella ulosanniltaan koulun kesken jättäneen teinin tasolla oleva Jere Karalahti taas uutisissa:
Seiska: Jere Karalahti aiheutti välikohtauksen lennolla

Seiska-lehden mukaan Jere Karalahden käytös herätti huolta ja kummastusta kanssamatkustajissa.
...
Iltalehti
7.3.2024 8:30
Jere Karalahden känniraivo - katso video lentokoneriehumisesta
...Takavuosien kohukiekkoilijan Jere Karalahden, 48, Espanjan-matka päättyi ikävissä tunnelmissa toissa viikon maanantaina. Norwegianin iltalennolla Málagasta Helsinkiin Jere juopui niin holtittomasti, että loppumatka päättyi välienselvittelyyn ja viranomaisten väliintuloon.
...
Seiska
7.3.2024 6:00, muokattu 8:50
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Re: Tapaus Jere Karalahti

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Varsinainen national anti-hero toi kamalahti.

Juoppo repoana jolla olisi ollut lahjoja pitkälle mutta ryyppääminen ja kaman vetäminen voitti miljoonadiilit.

Ilman pelaamista olisi itähelsingin juoppopiireissä dokaamassa itseään hengiltä. Säälittävä tapaus.

Vastaa Viestiin