Palaneesta talosta löytyi ruumis ja huumeita

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Avatar
myrskylyhty
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: To Kesä 28, 2018 4:01 pm

Palaneesta talosta löytyi ruumis ja huumeita

Viesti Kirjoittaja myrskylyhty »

Palaneesta talosta löytyi ruumis ja huumeita - asukkaan epäillään aiheuttaneen palon itse
Tänään klo 10:17
Muhoksella sijaitseva omakotitalo paloi syyskuun alkupuolella. Oulun poliisin rikospaikkatutkinta paljasti raunioista huumekätkön.
Poliisi löysi rikospaikkatutkinnassa amfetamiinia ja kannabista.Poliisi löysi rikospaikkatutkinnassa amfetamiinia ja kannabista.

Oulun poliisi on päättänyt esitutkinnan 11. syyskuuta Muhoksella tapahtuneesta omakotitalon tulipalosta. Palaneen talon asukas kuoli palossa. Esitutkinnan edetessä on selvitetty, ettei asiaan liity henkirikosta.

Taloon kuolleen miehen epäillään aiheuttaneen itse tulipalon syttymisen, poliisi kertoo tiedotteessaan.

Poliisi löysi rikospaikka- ja palosyytutkimuksissa yhteensä noin 400 grammaa erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi luokiteltua amfetamiinia sekä kannabista rouheena ja kasveina.

Myös huumausainerikoksiin liittyvä esitutkinta on poliisin mukaan päätetty. Asia siirtyy syyteharkintaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6ea5 ... 2258293fe3
"Olin sitä mieltä, että ketään ei tapeta, asiat pitää selvittää muuten." -Metsuri