Suomen kerma ja eliitti käyttää kokaiinia muusikko paljastaa

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4536
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Suomen kerma ja eliitti käyttää kokaiinia muusikko paljastaa

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Joke75 kirjoitti: Ma Maalis 11, 2024 1:08 pm Laittomien päihteiden käyttö on huomattavasti yleisempää kuin yksikään tutkimus osoittaa. Viihdekäyttö on todella yleistä. Väitän että suurin osa suomessa vedetystä kamasta menee tavallisten pekka ja pirkko perheenäitien hetulaan.
^ Tuo on ihan totta.

Olen elämäni elänyt tällaisten - pääosin ihan taviskäyttäjien - joukossa. Lista olisi pitkä, jos lähtisin luettelemaan: sisarukset, serkut, naapurit, monet koulukaverit jne. Voi kuulostaa uskomattomalta, että noin moni ympäriltäni käyttäisi kamaa. Mutta homma menee juuri niin, että samassa porukssa on periaatteessa pakko käyttää. Sillä tavalla jokainen pysyy ruodussa, kun on yhteinen addiktio, salaisuus ja "bisnestuote", johon kaikki energia suuntautuu tavalla tai toisella.

On tullut nähtyä ja kuultua yhtä sun toista. Minä olen kuitenkin aina ollut se erilainen kakara ja siksi erittäin epäsuosittu (jos tämän tajuaa, ymmärtää ehkä vähän paremmin tuhansia Murha.infoon rustaamiani viestejä).
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6474
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Suomen kerma ja eliitti käyttää kokaiinia muusikko paljastaa

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Pitää paikkansa, että päihteiden käyttö on yleisempää...on vaan sankareita ketkä eivät jää kiinni.
Nimen omaan kerma ja eliittti.
Pappa betalar Mamma passar!
Sarjahurmaaja
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm

Re: Suomen kerma ja eliitti käyttää kokaiinia muusikko paljastaa

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

No hui että mikä paljastus. Sama kuin heittäisi että Suomen duunarit ja keskiluokka juo keskiketterää ja viinaa viikonloppuisin.
Vastaa Viestiin