Negridisaation alku

Erilaiset salaliittoteoriat tänne.
Muulle foliohattuilulle on "Huu Haa" osasto

Valvoja: Moderaattorit

holmesin haamu
Perry Mason

Re: Negridisaation alku

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Chikatilo kirjoitti:
Ke Huhti 07, 2021 8:51 pm
holmesin haamu kirjoitti:
Su Huhti 04, 2021 9:31 am
Oscareita ja Grammyja ei kohta saa enää valkoihoiset tai pitää olla jokin 88%:a mustia mukana. Noh prosenttimäärä voi olla vähän pienempi, mutta sinne päin.
Piti siis noihin prosentteihinkin piilottaa rasistinen / äärioikeistolainen salaviesti? Ja en myöskään hyväksy, että ”pienempi prosenttimäärä” olisi 18 %...

Kyllä minä nyt taas niin mieleni pahoitin!
Alunperin prosenttimäärä oli 14-88%, mutta jätin sen mainitsematta. Enemmän nuo numerot ovat vitsejä.

Mutta se on oikea fakta, että palkintojärjestelmiä on alettu muuttamaan tuohon suuntaan eli pitää olla jokin x-prosentti mustia. Samoin viihdeteollisuus laittaa nyt mustia täysin valkoisille tehtyihin rooleihin. Monessa sarjassa näkyy myös väkisin musta mies ja valkoinen nainen. No onneksi ne voi jättää katsomatta. Sama tilanne terroristeja kannattavien urheilujoukkueiden kohdalla.

Itsellä ei ole mitään vastaan mustia niin kauan kuin heidät esitellään luonnollisesti omina itsenään oikeanlaisessa ympäristössä. Mutta nykyinen pakkosyöttö on mennyt uskomattomaan suuntaan.

Jack the Ripper
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jos mainoskatkon koittaessa ei ole tarvetta mennä vessaan, jääkaapille tai tupakalle, voi aina pelata nigge-bingoa. Tämä on sukua työpaikan palaverien "Bullshit-bingolle" mutta bingoruudukkoa ei tarvita. Yksinkertaisesti joka mainoksen kohdalla jossa mustia esiintyy huudetaan "Neekeri!" ja kun/jos mainoskatkon aikana tulee viisi täyteen huudetaan "Bingo!" ja olet voittanut. Seuraavaksi voidaankin mennä Vauva-palstan "Naapurien oudot tavat"-ketjuun naureskelemaan kun joku ihmettelee miksi naapurin mies huutaa öisin neekeriä noin puolen tunnin välein...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

DearPrudence
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja DearPrudence »

Minua valkoisena naisena pelottaa se jos en löydä kuvahausta itseni kaltaisia. Koen Googlen kuitenkin olevan kuitenkin turvapaikkani mistä löydän normaaleita valkoisia ihmisiä :cry:
I m Killer women

Chikatilo
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Jack the Ripper kirjoitti:
Pe Huhti 09, 2021 12:19 am
Jos mainoskatkon koittaessa ei ole tarvetta mennä vessaan, jääkaapille tai tupakalle, voi aina pelata nigge-bingoa. Tämä on sukua työpaikan palaverien "Bullshit-bingolle" mutta bingoruudukkoa ei tarvita. Yksinkertaisesti joka mainoksen kohdalla jossa mustia esiintyy huudetaan "Neekeri!" ja kun/jos mainoskatkon aikana tulee viisi täyteen huudetaan "Bingo!" ja olet voittanut. Seuraavaksi voidaankin mennä Vauva-palstan "Naapurien oudot tavat"-ketjuun naureskelemaan kun joku ihmettelee miksi naapurin mies huutaa öisin neekeriä noin puolen tunnin välein...
Tässä pelissä ”suomalainen voittaa aina”! 😀

Parhaimmillaan yhdeltä mainoskanavalta viisikin bingoa tunnissa, ja bonuksena yleltä Satu Hassin naama, jos kanava vaihtuu voiton jälkeen.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

Jack the Ripper
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Chikatilo: Kiitos nauruista, jopa 5 mainoskatkoa tunnin sisään joissa nigge-bingo toteutuu. Ja kun kuluttaja toteaa että täähän on paskaa ja vaihtaa Ylen kanavalle niin siellä on Satu Hassi.

Mielestäni ihan vakavasti otettava henkilö on tehnyt omaa selvitystyötä:
https://pjarvinen.blogspot.com/2021/01/ ... ainen.html
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

poikani
Watson itse

Viesti Kirjoittaja poikani »

Näin netissä mainoksen, jossa oli valkoinen mies yhdessä mustan naisen kanssa.

Maailma on nyt valmis.
????? ?? ??????.

Vastaa Viestiin