Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

PaxCow kirjoitti:HS:n juttu perustuu rikosilmoitukseen, ei Husun kertomukseen.
HS:n jutussa ei kuitenkaan puhuta mitään kantasuomalaisista tai kahdesta uhrista joista toinen on husun mukaan joutunut käymään ensiavussa.

Husu yrittää selvästi lietsoa vastakkainasettelua ja kiihottaa kansanryhmää (kantasuomalaiset) vastaan. Hänhän kirjoittaakin facebookissaan jihadistisesta taistelusta ja suomalaisen monokulttuurin "räjäyttämisestä pirstaleiksi".

Nyt vielä käyttivät puukkoa, milloin räjähtää husun lupauksen mukaisesti?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3637
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^Ainakin aikaisemmin hs:n uutisessa kerrottiin asianomistajan kertoneen, että toinen oli "suomalaisen näköinen" ja toinen puhui virolaisittain murtaen.
Husun puheissa nuo ovat muuttuneet kantasuomalaisiksi.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Samasta Abdirahim Husu Husseinin FB-kommenttiketjusta: "harsh times need harsh methods" https://www.facebook.com/abdirahim.huss ... 3847498122
10207623847498122.png
10207623847498122.png (15.62 KiB) Katsottu 17011 kertaa
Minusta tuo kuulostaa nykyvalossa peräti uhkaukselta. Nyt sitten tapahtui terrori-isku Turussa jonka jälkeen "sattumalta" husu levittää perätöntä vihapuhetta kiihottaakseen kansanryhmää vastaan. Onkohan Supo ja Vipo ajan tasalla tämän husun suhteen?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

MohammedMohammed kirjoitti: Tuo on lopputulos, kun ihmisiä positiivisesti syrjitään suojatyöpaikkoihin sen sijaan, että suoritettaisiin humaania valintaa kykyjen, osaamisen ja taitojen perusteella. Ei yllätä kuin Pastillilehmän.
Pitää paikkansa - josta syystä on "päässyt" SDP:n mannekiini poliitikoksi, siinä puolueessa on nimittäin emävalehtelun jalo taito arvossaan.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

McPanty
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Ärrkele kirjoitti:
McPanty kirjoitti:Nyt siis Husu julkaisi vastineensa asiaan, mutta myöntää vain hieman liioitelleensa. Edelleen siis lienee sitä mieltä, että nämä tyypit kävivät puukon kanssa päälle kysyttyään ensin uhreilta ovatko nämä muslimeita. Edelleen jätti ilmaan leijumaan sen vastakkainasettelun varjon. Ei voinut vastineessaan sanoa, että katotaas nyt, onko pahoinpitelyn yritystäkään edes tapahtunut. Ainoa asia minkä hän myöntää valehdelleensa on siis se, ettei tämä mysteeri-kosovolainen teholle joutunutkaan.
Husu väittää kertomuksessaan kuitenkin vielä, että toinen uhri on käynyt ensiavussa. Vaikka poliisin mukaan "uhreja" oli yksi jolla ei ollut minkäälaista tarvetta hoitoon. Eli husu siis valehtelee ilmeisesti vieläkin uhreja olleen kaksi.
Ja nyt hän on pahoitellut asiaa, joten koko homma on hyvä hissukissun vaieta maton alle...

peja
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2015 4:10 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja peja »

Asianomistaja jättänyt tulematta kuulusteluihin kahdesti , keskiviikkona ei saapunut, eikä myöskään tänään kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario kimmo hyvärinen iltalehdelle.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

http://mvlehti.net/2017/08/24/porissa-v ... -kimppuun/
Porissa väitetty pahoinpitely – kolme “vaaleahiuksista” pitkää miestä hyökkäsi perheen kimppuun
Onko jälleen kyse "Husu-uutisista"? Asianomistaja kuvailee kolmea suomalaismiestä ikään kuin nämä olisivat sterotypisiä "arjalaisia viikinkejä".

Poistettu aiheeseen liittymättömien ihmisten kuvia.
-NILS-


Poliisi.fi tiedottaa:

Porin Koivistonpuistikon ja Palokunnantien risteyksen läheisyydessä tapahtui viime sunnuntaina 20.8.2017 aamupäivällä noin klo 10.00 pahoinpitely, missä kolme miestä hyökkäsi vaimonsa ja lapsensa kanssa kävellen liikkeellä olleen miehen kimppuun.

Kaikki kolme olivat osallistuneet pahoinpitelyyn, minkä aikana mies oli kaatunut maahan.

Asianomistajan mukaan miehet olivat olleet melko pitkiä ja vaaleahiuksisia.


Poliisi pyytää tapahtuman silminnäkijöitä ilmoittamaan havainnoistaan tai muista tapahtumaan liittyvistä tiedoista poliisille henkilökohtaisesti Porin poliisiasemalle tai virka-aikana puhelinnumeroon 050 456 4963.

Lähde: poliisi.fi

Pikkaisen Husu-uutiselta tämäkin vaikuttaa :lol:
Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

chadspill
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: La Heinä 04, 2015 2:30 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja chadspill »

peja kirjoitti:Asianomistaja jättänyt tulematta kuulusteluihin kahdesti , keskiviikkona ei saapunut, eikä myöskään tänään kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario kimmo hyvärinen iltalehdelle.
Aika erikoista. Uutisista ei selviä onko poliisi yrittänyt tavoitella tai löytää toista uhria. Onkohan mitään pahoinpitelyä edes tapahtunut?
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...

Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 966
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

chadspill kirjoitti:
peja kirjoitti:Asianomistaja jättänyt tulematta kuulusteluihin kahdesti , keskiviikkona ei saapunut, eikä myöskään tänään kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario kimmo hyvärinen iltalehdelle.
Aika erikoista. Uutisista ei selviä onko poliisi yrittänyt tavoitella tai löytää toista uhria. Onkohan mitään pahoinpitelyä edes tapahtunut?
No miten muka kriittisessä tilassa teho-osastolla oleva vihannes pääsisi mihinkään liikkeelle? On ne poliisit ihan tyhmiä :)

MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

chadspill kirjoitti:
peja kirjoitti:Asianomistaja jättänyt tulematta kuulusteluihin kahdesti , keskiviikkona ei saapunut, eikä myöskään tänään kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja rikoskomisario kimmo hyvärinen iltalehdelle.
Aika erikoista. Uutisista ei selviä onko poliisi yrittänyt tavoitella tai löytää toista uhria. Onkohan mitään pahoinpitelyä edes tapahtunut?
Ei, mutta tulkki varmaankin on yrittänyt soittaa ja tiedustella, että mitäbläbää äbläbää on tapahtunut.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg

Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Noh, onkohan tämän tutkinta edennyt, onko husu tehnyt ilmoituksia?

Kumman hiljaa tästä on oltu nyt lehdistössäkin. Luulisi, että rasistiset valkoista ylivaltaa kannattavat uusnatsit haluttaisiin kiinni ja vastuuseen tälläisista hirmuteoista.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8169
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Husu väittää: muslimeja puukotettu Vantaalla

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tässä on taas yksi esimerkki siitä että olkoon yhteiskunta mikä tahansa niin siellä on aina pohjasakka. Tämä somppu edustaa juuri sitä. Ihan sama vaikka olisi Somaliassa, niin olisi edelleen sen yhteiskunnan pohjasakkaa.
Halu järjestää vastakkainasettelua valejutuilla väenväkisin on todella törkeää. Häpeäntunne on tälle täysin vieras käsite, eli oikein hyvä sossu.
Piilohomot on in.

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Tapaus Abdirahim Hussein "Husu "Mohammed

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Tänään 11:26

SDP:n Husu Hussein haukkui kaikki perussuomalaisia äänestäneet rasisteiksi: ”En peräänny siitä”

Perussuomalaisten Nurmijärven valtuustoryhmän puheenjohtaja Maiju Tapionlinna kertoo tehneensä rikosilmoituksen SDP:n Helsingin valtuutetusta Abdirhami ”Husu” Husseinista.

Syynä ovat Husseinin Twitter-kirjoitukset.

Hussein kirjoitti 19. heinäkuuta, että ”kaikki Persut ja niiden äänestäjät/kannattajat ovat rasisteja. Yes i said it. Kaipaat todisteita? Katso teidän historia ja miten olette tulleet valituksi Suomen toiseksi suurimakx puolueeksi?” Husseinin viesti kuuluu sanatarkasti.

Iltalehti tavoitti Intiassa lomailevan Husseinin tiistaina aamupäivällä.

Miksi kirjoitat näin?

– Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

Eli olette sitä mieltä, että kaikki ihmiset Suomessa, jotka ovat äänestäneet perussuomalaisia, ovat rasisteja?

– Öö... Se lukee siellä mun tekstissä, mitä minä tarkoitan.

Eli olette vahvasti tätä mieltä?

– Minähän just kirjoitin siitä myös, että olen edelleen samaa mieltä, mitä sanoin.

Hussein viitannee uusimpaan Twitter-päivitykseensä asian tiimoilta. Kirjoitus on julkaistu tiistaina 23. heinäkuuta ja se menee sanatarkasti näin:

– Kaikki mitä oon kirjoittanut/kirjoitan aiemmin/jatkossa ovat vain ja ainoastaan mun näkemykset. Ne eivät edusta puolueeni, muslimeita, somalialaisia saatikka muita maahanmuuttajia. Seison sanojeni takana ja valmis seuraamuksiin. En aio perääntyä! #SuomiLove #sananvapaus.

Perussuomalaiset saivat huhtikuuneduskuntavaaleissa 538 805 ääntä ja 17,5 %:n ääniosuuden.

Eli kaikki perussuomalaisia äänestäneet ovat rasisteja?

– Se lukee siellä, mitä olen kirjouittanut.

Onko tämä mielestänne asiallista kirjoittelua tällainen?

– Minusta minulla on samanlaiset oikeudet sanoa ääneen mitä ajattelen asiasta kuin muut. Muut saavat itse päättää, onko se asiallinen vai asiaton.

Eli te ette näe tässä mitään väärää tai huonoa makua?

– En. En ole sanonut näin. Älä syötä minulle sanoja. Minä juuri sanoin sinulle, että ilmaisen mielipiteeni. Muut saavat sanoa, onko se väärin vai oikein.

Onko tullut paljon palautetta?

– No, palautettahan aina minulle tulee. Ei ole väliä, mitä minä kirjoitan. Voin kirjoittaa vaikka Saimaan norpista, ja silti tulee aina vihapuhujia.

Ahaa.

– Ei se mitään sen kummallisempaa ole. Jokaisesta blogista, jonka olen kirjoittanut, niin aina sieltä löytyy satoja viestejä, mitkä tulee aina tältä samalta ryhmältä. Ei väliä mistä kirjoitan. Aina niillä on jotain kerrottavaa minulle minun mielipiteistäni.

Miltä ryhmältä ne viestit tulevat?

– Juuri tältä ryhmältä, josta olen nyt omiin kirjoituksiini laittanut.

Eli perussuomalaisiltako?

– Suurin osa, kyllä.

Voiko siltä pohjalta sanoa, että kaikki perussuomalaisia äänestävät ovat rasisteja?

– Minun mielipiteeni edelleenkin lukee siellä, mitä ole kirjoittanut. En peräänny siitä.

”Ketään ei voi nimitellä rasistiksi”
Maiju Tapionlinna kertoo Iltalehdelle pontimenaan olleen sen, että hän on itsekin saanut pitkään rasistisyytöksiä.

– Mielestäni ketään ei voi nimitellä rasistiksi ennen kuin on ihan oikeasti selkeä näyttö, Tapionlinna kommentoi Iltalehdelle tiistaina.

Tapionlinnan mukaan hänelle Husseinin kirjoitukset evät henkilökohtaisesti ole valtavan suuri asia.

– Olen ollut niin pitkään politiikassa, että tällaiset huutelut valuvat kuin vesi hanhen selästä. Mutta minun pitää ajatella äänestäjiäni ja niitä ihmisiä, jotka ovat ottaneet yhteyttä ja olleet tosi loukkaantuneita siitä, että heitä on syyllistetty rasisteiksi, koska he ovat äänestäneet perussuomalaisia. Eli kaikki perussuomalaisia äänestäneet eivät tietenkään ole perussuomalaisten jäseniä.

– Tämä on hyökkäys yksittäisen ihmisen poliittista näkökantaa vastaan, ja meillä on kuitenkin Suomessa laillinen oikeus olla poliittisesti mitä mieltä tahdotaan.

Tapionlinna on kolmannen kauden kuntavaltuutettu ja Nurmijärven valtuuston PS:n ryhmän puheenjohtaja.

Hän kertoo tehneensä Helsingin poliisille rikosilmoituksen netissä sunnuntaina ja täydentäneensä sitä maanantaina. Poliisi ei tiistaina halunnut ottaa kantaa asiaan.

Iltalehti ei tavoittanut SDP:n Helsingin-valtuustoryhmän puheenjohtajaa Eveliina Heinäluomaa kommenttia varten.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b ... 3c4c66d679

Lisätty otsikko, linkki ja uutisen kellonaika. Otsikkoa muutettu edelleen koskemaan kyseisen henkilön muitakin edesottamuksia
-NILS-

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Kaikki muslimit ovat lastenraiskajia

-Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

– Öö... Se lukee siellä mun tekstissä, mitä minä tarkoitan.

– Minähän just kirjoitin siitä myös, että olen edelleen samaa mieltä, mitä sanoin.


#suomilove #sananvapaus
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 966
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: SDP:n Husu haukkuu kaikki PS äänestäjät rasisteiksi

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

Tiinas kirjoitti:Kaikki muslimit ovat lastenraiskajia

-Onhan minullakin oikeus ilmaista mielipiteeni, jos olen jotain mieltä jostain asiasta.

– Öö... Se lukee siellä mun tekstissä, mitä minä tarkoitan.

– Minähän just kirjoitin siitä myös, että olen edelleen samaa mieltä, mitä sanoin.


#suomilove #sananvapaus
Ja se vihapuhe!

Ei ole väliä, mitä sinä kirjoitat. Voit kirjoittaa vaikka Saimaan norpista, ja silti tulee aina vihapuhujia. Jokaisesta blogista, jonka olet kirjoittanut, niin aina sieltä löytyy satoja viestejä, mitkä tulee aina tältä samalta ryhmältä.

Oma mielipiteeni Hususta: täysin nollapäärasisti koko turhake.

Vastaa Viestiin