911 - Teoriat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: 911

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Yli 1 000 arkkitehtiä ryhmittynyt - "WTC-tornit räjäytettiin"
22.02.2010 / klo 12.32


Kuva

Totuutta syyskuun 11. päivän iskujen osalta etsivien ryhmien panokset kovenevat entisestään.

Arkkitehtien ja insinöörien muodostama nk. 9/11 Totuus -ryhmä on kerännyt kokoon jo yli 1 000 ammattilaista, joiden mukaan todisteet viittaavat siihen, että WTC 1, 2 ja 7 -rakennusten sortumisessa käytettiin räjähteitä.

Merkkipaalun ylittymisen johdosta järjestettiin 47 lehdistötilaisuutta ympäri maailman. Tapojensa mukaisesti suuret mediat loistivat poissaolollaan tilaisuuksista, mutta esimerkiksi Kanadan Victorian paikallisuutiset raportoivat asiasta.

Omia 9/11 Truth -ryhmiä ovat perustaneet myös tutkijat, palomiehet, lakimiehet ja sotilaat.

Lähiaikoina WTC-iskujen "virallisen tarinan" ovat kyseenalaistaneet mm. Malesian entinen pääministeri ja Minnesotan entinen kuvernööri.

Tanskalaistiedemies julkaisi asiasta viime huhtikuussa tutkimuksen.

findance.com
youtube - Architects and Engineers for 9/11 Truth Get Local News Time

youtube - AE 9/11 Truth Press Conference Q & A Session PT 1-2

findance.com - Tanskalaistiedemiehen tutkimuksesta artikkeli
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: 911

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Aloitetaan kertaamalla virallinen totuus oheisella pätkällä.

http://physics911.net/a-five-minute-video-summary/
Tuntuu älyttömälle että vieläkin on ihmisiä jotka uskoo tuohon viralliseen loppuraporttiin?
Se on tieteellisesti romutettu kannesta kanteen ja sillä voi pyyhkiä berberiä. Ei ole enää kysymys siitä onko mahdollista että jenkeillä on ollut tietoa ennakkoon. En edes jaksa käydä luettelemaan kaikkea mikä on tieteellisesti pystytty kumoamaan koska se veisi koko päivän. Jokainen asiasta kiinnostunut löytänee itsekkin jos etsii.
Ainoa ainakin minulle uusi asia on Jesse Venturan esiintuoma idea että niin wtc 7 kun tornitkin olisi saatu alas jollakin salaisella "mikroaaltoaseella"? Kohdassa 31.50 on asiasta puhetta.
http://www.youtube.com/watch?v=6hJlysD4 ... re=related
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: 911

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

kid kirjoitti: Mutta miksi hemmetissä kukaan oman maansa kansalaisia tappaisi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/False_flag
False flag (suom. väärä lippu) tarkoittaa itse tehtyä operaatiota, jonka tekijäksi lavastetaan jokin vihollinen. Kyseessä voi olla aseellinen hyökkäys, kuten terrori-isku, sabotaasi tai salamurha, tai sanallinen hyökkäys. Tarkoituksena voi olla esimerkiksi saada aikaan vihollisuuksia, oikeutus tai kansan suosio omalle toiminnalle, tai mustamaalata poliittista vastustajaa.
Nimitys tulee sodassa käytetystä taktiikasta, jossa hyökkääjä pääsee kohteensa lähelle liputtamalla ystävällismielisen maan lippua. Tunnettu esimerkki väärän lipun käyttämisestä on saksalaisten vuonna 1941 suorittama hyökkäys australialaisen kevytristeilijä HMAS Sydneyn kimppuun[1].
Esimerkki historiallisesta valehyökkäyksestä on Mainilan laukaukset, jonka varjolla Neuvostoliitto aloitti talvisodan vuonna 1939.
Osama Bin Ladenin kontolle tota koitettiin tietty sälyttää, alunperin siksi muistaakseni että jossain videolla joku vääräkätinen mutta etäisesti osaman näköinen sanoo tietäneensä että näin käy. Osaman yhteydet jenkkeihin on sit taasen monimutkaisempi juttu, enkä siihen nyt puutu.
kid kirjoitti:WTC 7 romahti kuulemma sen vuoksi, että sen katolle satoi hirveästi romua kaksoistornien sortuessa + että siellä oli jotain polttoainetta (tms en nyt muista) sisällä talon lämmitystä tai jotain sellaista varten. Plus että WTC 7 oli rakennettu kuin amfiteatteri eikä siksi ollut kovin kestävä sieltä alapuoleltaan.
Kuten oheisesta kuvasta ilmenee, romua ei olisi voinut tulla niin paljoa, vain yksi moottori ja saman siive laskuteline löytyi edes liki.
Kuva
WTC7:ssa ei ollut polttoaineita, kuten laki sielläkin päin säätää, mutta silti kuultiin useita räjähdyksiä. Mikä siellä räjähti? Kenties ne termiittipanokset joiden jälki näkyy vinoittain leikkautuneissa tukipalkeissa tornien pohjaosissa?

ja mitä tulee pentagonin osumaan, ni näyttäkää mulle lentäjä joka menee noinkin isolla vehkeellä alle kymmenen metrin korkeudessa. Meinaan ku se valvontakameran nauha joka siitä oli, ei se ollut edes lentokone. Enempi risteilyohjus. Ja miksei Pentagon sit ollut lentokoneenosien peitossa
Kuva

Ja seuraavasta kuvasta voidaan ihmetellä kuinka tuhtia lasia pentagonissa on ku ei lentokoneen törmäys riko niitä...
Kuva

Mä en uskonut Viralliseen totuuteen alun alkaenkaan, enkä ole vieläkään mitään pitävää faktaa löytänyt siitä.
bibo ergo sum
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Minä taas olen herkkä uskomaan kaikkiin virallisiin totuuksiin ja inhoan salaliittoteoreetikkoja. Minuun upposi mainiosti se alkuperäinen tarina terroristeista ja jihadista, eikä se itse tarina oikeastaan tunnu vieläkään epäuskottavalta tai mahdottomalta.

Mutta kun on niin paljon fyysisiä tosiasioita, jotka riistelevät sitä tarinaa vastaan! JOS (jossittelen edelleen mielelläni, sillä kuten sanottua - inhoan salaliittoteoreetikkoja) tämä on suurta puhallusta, ei puhalluksen suunnittelukomiteassa ole istunut kyllä ainuttakaan ilmailu- tai rakennusalan ammattilaista. Tai edes amatööriä. Siinä tapauksessa tämä on kaikkien aikojen suurin ja surkeimmin suunniteltu salaliitto. Ja oli totuus sitten mikä tahansa (tämä meille tarjoiltu se ei mielestäni voi missään nimessä olla), ei se taida tulla julki meidän elinaikanamme.
rootbeer
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Pe Helmi 24, 2012 8:22 am

Re: 911

Viesti Kirjoittaja rootbeer »

Pentagon on mun mielestä se mistä salaliittoteoriaan tutustuminen kannattaa aloittaa.Matkustajakoneen osuminen taloon vain metrien korkeudelle,pitkä matka lennetty todella matalalla jne.,mutta itse lentokoneesta tai sen hylystä ei juuri nimeksikään jälkiä tai havaintoja.Tässä yksi sivusto,mutta ei näihinkään tietysti ihan sokeasti kannata luottaa: http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm
kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

Itseä pistää hymyilyttämään lähinnä nämä hallituksen "totuuteen" uskovaiset kun on aika kiistatta näytetty toteen että tapahtumat eivät ole kerrotun kaltaisesti edenneet.
Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: 911

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Ei kai siihen oikeasti usko kukaan. Sen vuoksi he ovat pikemminkin pelottavia kuin hymyilyä aiheuttavia
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis ... len-avulla

Vierekkäisiin järviin uponneiden lentokoneiden arvoitus selvisi Googlen avulla

Sieltä ne löyty ne 9/11 ilmaan höyrystyneet lentokoneet, pentagon ja se mettään kuopan jättäny :lol:
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/ha ... mies-49539
Hän oli FBI:n mies, joka otti 9/11-terroristit kotiinsa – “he pettivät minut”

Yhdysvaltojen viranomaiset olivat hämästyttävän lähellä estää syyskuun 11. päivän terroriteot.

Toinen kone iskeytyy WTC:n torniin.
(youtube.com)
Kaksi WTC:n kaksoistorneihin ja Pentagoniin Washingtonin lähellä matkustajakoneita syyskuussa 2001 lentäneistä terroristeista asui iskuja valmistellessaan San Diegossa FBI:n tiedonantajan kanssa.

Sarja epäonnisia sattumuksia ja FBI:n agenttien päätöksiä johti kuitenkin siihen, ettei tieto epäilyttävistä miehistä kulkenut koskaan eteenpäin. Verkkouutiset kertoo lisää tässä.

Asiasta uutisoivan New Zealand Heraldin mukaan sandiegolainen muslimijohtaja ja yksi paikallisen islamilaisen keskuksen perustajista Abdussattar Shaikh värvättiin FBI:n tiedonantajaksi vuonna 1994. Hän välitti liittovaltion viranomaisille päivittäisessä toiminnassaan saamiaan tietoja. Joskus häntä pyydettiin hankkimaan tietoja tietyistä henkilöistä, joista FBI oli kiinnostunut.

Toukokuussa 2000 Shaikh vuokrasi kotonaan vapaana olevan huoneen kahdelle saudiarabialaiselle miehelle.

Khalid al-Mihdhar ja Nawaf al-Hazmi olivat maassa asianmukaisilla viisumeilla. He olivat tulleet San Diegoon ottamaan lentotunteja ja opiskelemaan englantia. Puolitoista vuotta myöhemmin he lentäisivät American Airlinesin lennon 77 Yhdysvaltojen puolustusministeriöön Pentagoniin.

Shaikhin mukaan miehet olivat hiljaisia ja hyviä vuokralaisia. Vuokrat maksettiin ajallaan ja miehet viettivät paljon aikaa moskeijassa. Matkapuhelimeen miehet puhuivat usein vain ulkona.

Shaikhin kontaktina FBI:ssä toiminut agentti Steven Butler paljasti vasta WTC-iskujen jälkeen, että tiedonantaja oli kertonut viranomaisille kotiinsa muuttaneista saudimiehistä. Tietoa ei kuitenkaan koskaan mennyt eteenpäin.

FBI:n kenttäagentit eivät tuolloin osanneet priorisoida terrorismiepäilyjä. Heillä ei myöskään ollut pääsyä tiedusteluvirastojen CIA:n ja NSA:n tietokantoihin. Tässä tapauksessa jälkimmäinen olisi tiettävästi sisältänyt jo tuolloin sellaisia tietoja al-Mihdharista ja al-Hazmista, että viranomaisten hälytyskellot olisivat saattaneet soida.

Shaikh väittää saaneensa tiedon kodissaan asuneista terroristeista vasta kuultuaan heidän nimensä radiossa kolme päivää iskujen jälkeen.

”Minun oli pysäytettävä autoni”, Shaikh totesi New York Timesin haastattelussa vuonna 2001.

“Koko kehoni oli turta, kuin sydämeni olisi pysähtymässä ja minuun olisi osunut pommi. Tunsin itseni petetyksi, hyvin surulliseksi ja hyvin loukatuksi”, Shaikh kuvaili.

Hän päivittelee ”tunteneensa nämä miehet”.

”Khalid näytti minulle kuvia pienestä tyttärestään. Nawaz pyysi minua auttamaan häntä löytämään meksikolaisen vaimon. Hän piti tästä maasta”, Shaikh selitti.

Shaikhin naapurit ovat myöhemmin tunnistaneet valokuvista useita muitakin WTC-iskuihin osallistuneita kaappareita. He olivat nähneet miesten vierailleen FBI:n tiedonantajan kotona.

Shaikhia tutkittiin osallisuudesta iskujen suunnitteluun. Hänet vapautettiin kuitenkin kaikista epäilyistä. Hänelle maksettiin 100 000 dollarin palkkio työstään heinäkuussa 2003, ja hänen yhteistyönsä FBI:n kanssa päättyi. :lol:
garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: 911

Viesti Kirjoittaja garcia »

Ei se nyt ihan noinkaa menny - lähinnä koko hommassa oli takana pentagonin tietyt tahot ja mossad.
kanlaya
Jack Bauer
Viestit: 951
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 5:05 pm

Re: 911

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

garcia kirjoitti:Ei se nyt ihan noinkaa menny - lähinnä koko hommassa oli takana pentagonin tietyt tahot ja mossad.
Luultavasti juuri niin.
Vastaa Viestiin