Puhuiko Marjatta totta?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Valvojat: Raid, Moderaattorit

Boswell
Alokas

Re: Puhuiko Marjatta totta?

Viesti Kirjoittaja Boswell » Ti Loka 08, 2019 1:28 pm

Onko Marjatta enää elossa? Mieleen tuli kysymys? Mitä jos Marjatta olikin kuullut jotain jonkun läheisen kertomaa asiasta, pitänyt tätä totena, vaikka ei ollut paikalla. Nyt kun tämän asian esille tulo tapahtui, Marjatta päätti kertoa kuulopuheet siltä ajalta.Varsinkin siitä syystä että, asian kertonut henkilö oli kuollut. Mut joo, minä ja mun heittoni.

Maza
Wallander

Viesti Kirjoittaja Maza » Ke Loka 09, 2019 7:25 pm

Wagner kirjoitti:
Ti Huhti 09, 2013 10:59 am
Silja Regina oli toki stoorissa kuvitteellinen, mutta sellainenkin laiva on itämerellä seilannut.

8)
Laiva oli Silvia Regina. Yksi Silja LInen laivoja. Sinulla nämä yksityiskohdat aina lipsuu.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.

Stobbart
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Stobbart » Pe Loka 11, 2019 10:39 pm

Boswell kirjoitti:
Ti Loka 08, 2019 1:28 pm
Onko Marjatta enää elossa? Mieleen tuli kysymys? Mitä jos Marjatta olikin kuullut jotain jonkun läheisen kertomaa asiasta, pitänyt tätä totena, vaikka ei ollut paikalla. Nyt kun tämän asian esille tulo tapahtui, Marjatta päätti kertoa kuulopuheet siltä ajalta.Varsinkin siitä syystä että, asian kertonut henkilö oli kuollut. Mut joo, minä ja mun heittoni.
Elossa on, löytyy facebookista omalla nimellään. Joku minfolainen kertoi täällä ottaneensa häneen yhteyttäkin, mutta Marjatta ei ollut halunnut asiaa enää kommentoida. En kyllä yhtään ihmettele, eikös se oikeudessakin sanonut suunnilleen "Minä onneton menin avaamaan suuni OBS-ohjelmassa." Eli katui laukalle lähteneitä puheitaan, kun joutui sitten oikeuteen asti puhumaan valaehtoisesti. Kaikki viittaa siihen, että "Markka" on kyllä ainakin välillisesti tiennyt, jos ei tuntenut, Nilsin, ja vanhalla tädillä on sitten vähän lähtenyt mielikuvitus laukkaamaan vuosien mittaan. Onhan se kiva juoruta, että mä tunsin sen murhaajan, kyllä mä aina tiesin että se teki sen. Voi toki olla, että tarinansa on myös perustunut joihinkin kuulopuheisiin ja huhuihin, ja on kertonut ne sitten itse koettuina tapahtumina. Joka tapauksessa Marjatan tarinat osoittautuivat aikamoiseksi satuiluksi, oli Gusse sitten syyllinen tai ei. Kertoo syyttäjän epätoivoisesta tilanteesta, että kelpuuttivat Marjatan oikeuteen asti. Eikö hänen tarinassa olleita ammottavia aukkoja voitu oikeasti selvittää, ennen kuin hänet päästettiin oikeuteen nolaamaan itsensä? Virpiähän ei sitten kuuden tunnin kuulustelun jälkeen enää kelpuutettukaan todistajaksi. Oli varmastikin Marjatasta opittu, ja rimaa nostettu.

Vastaa Viestiin