Gustafssonin vammat (ketju 2)

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 03, 2021 1:58 pm
......
......
Gustafsson on sairaalaan tuotaessa ollut todistetusti hieman tajuisempi kuin täysin tajuton. Käyttäytymisensä viittaa vahvasti siihen, ettei hän ole myöskään teeskennellyt olleensa tajuton.
Tämä, että toistaa ja/tai yrittää todistaa Gustafssonin tajuttomuutta jotenkin erityisen tajuissaan olevaksi tajuttomuudeksi aivan omilla määritelmillä on huono vaihtoehto Gustafssonin kannalta, koska tuon kaltaista aivovammaa, joka veisi noin pitkän tajunnantason alentuman ja vielä monien tuntien jälkeen "asiantuntija" määritelee hieman tajuisemmaksi kuin tajuton. Tämmöistä vaihoehtoa ei oikeastaan ole olemassa.

Golfkentältä se vaihtoehto on, että Kim Jong-un lyö kaikki radat yhdellä lyönnillä. Joku hieman tajuisempi voi siihenkin uskoa.

Gustafssonin vammoja arvioitaessa, ei edes puolustuksen tuoma esitelmöitsijä neurologi Olli Tenovuo tuonut suoraa yhteyttä Gustafssonin pitkään tajuttomuuteen tai tajuisemmuuteen kuin kysymysten kautta, missä hän kysymysten välillä sujuvasti pystyi siirtymään pois Gustafssonin tapauksesta, yleiseen horinaan aivovammoista. Ilmeisesti pieni "harhautus" upposi asiantuntemattomiin kuulioihin. Eikä vieläkään kukaan tietenkään puhunut palturia, vaan välillä puhuttiin aivovammoista noin yleisesti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Tämä, että toistaa ja/tai yrittää todistaa Gustafssonin tajuttomuutta jotenkin erityisen tajuissaan olevaksi tajuttomuudeksi aivan omilla määritelmillä
Väität siis vieläkin, että Gustafsson on ollut tajuton.

Minä olen kertonut toistuvasti hänen tajunnantasonsa olleen sairaalaan tuotaessa todistetusti hieman täysin tajuttoman yläpuolella. Asia on juuri niillä sanoilla kirjattu myös tuomiolauselmaan.

Tenovuo todisti nimenomaan, ettei mitään ristiriitaa ole.
Viimeksi muokannut LexVeritas, Su Marras 07, 2021 11:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Su Marras 07, 2021 11:26 pm
Tämä, että toistaa ja/tai yrittää todistaa Gustafssonin tajuttomuutta jotenkin erityisen tajuissaan olevaksi tajuttomuudeksi aivan omilla määritelmillä
Väität siis vieläkin, että Gustafsson on ollut tajuton.

Minä olen kertonut toistuvasti hänen tajunnantasonsa olleen sairaalaan tuotaessa todistetusti hieman täysin tajuttoman yläpuolella. Asia on juuri niillä sanoilla kirjattu myös tuomiolauselmaan.
Minä en väitä mitään, mutta noilla vammoilla nykyihminen on täysin tajuissaan ja toimintakykyinen.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Minä en väitä mitään, mutta noilla vammoilla nykyihminen on täysin tajuissaan ja toimintakykyinen.
Kyllä mielestäni väität paljon ja kaikenlaista, alati.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Su Marras 07, 2021 11:34 pm
Minä en väitä mitään, mutta noilla vammoilla nykyihminen on täysin tajuissaan ja toimintakykyinen.
Kyllä mielestäni väität.

Väitteesi perustuu pitkälti leukaekspertin lausuntoon leukavammoista.
Mitä minä väitän?!!

En väitä mitään vaan tiedän, että noilla Gustafssonin leukavammolla nykyihminen on täysin toimintakykyinen.

En ymmärrä miksi leukaekspertin lausuntoja tähän vedät, no hän tietää totuuden varmasti, niin kuin tietää tuhannet ihmiset, lääkärit ja hoitajat Suomessa, jotka näitä vammoja päivittäin hoitaa.


Ota opinahjoksesei esitemöintiin erikoistunut neurologi Olli Tenovuo. Ja kuten edellä sanoin, ja hänen tekstistä mainitsin, niin yritä niistä etsiä Gustafssonille totuutta.

Gustafssonin vammoja arvioitaessa, ei edes puolustuksen tuoma esitelmöitsijä neurologi Olli Tenovuo tuonut suoraa yhteyttä Gustafssonin pitkään tajuttomuuteen tai tajuisemmuuteen kuin kysymysten kautta, missä hän kysymysten välillä sujuvasti pystyi siirtymään pois Gustafssonin tapauksesta, yleiseen horinaan aivovammoista. Ilmeisesti pieni "harhautus" upposi asiantuntemattomiin kuulioihin. Eikä vieläkään kukaan tietenkään puhunut palturia, vaan välillä puhuttiin aivovammoista noin yleisesti.
Viimeksi muokannut awa, Ma Marras 08, 2021 12:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Mitä minä väitän?!!

En väitä mitään vaan tiedän, että noilla Gustafssonin leukavammolla nykyihminen on täysin toimintakykyinen.

En ymmärrä miksi leukaekspertin lausuntoja tähän vedät, no hän tietää totuuden varmasti, niin kuin tietää tuhannet ihmiset, lääkärit ja hoitajat Suomessa, jotka näitä vammoja päivittäin hoitaa.
Sinulla on omituinen käsitys sekä väittämättömyydestä että tietämisestä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

En väitä mitään vaan tiedän, että noilla Gustafssonin leukavammolla nykyihminen on täysin toimintakykyinen.

En ymmärrä miksi leukaekspertin lausuntoja tähän vedät, no hän tietää totuuden varmasti, niin kuin tietää tuhannet ihmiset, lääkärit ja hoitajat Suomessa, jotka näitä vammoja päivittäin hoitaa.


Ota opinahjoksesei esitemöintiin erikoistunut neurologi Olli Tenovuo. Ja kuten edellä sanoin, ja hänen tekstistä mainitsin, niin yritä niistä etsiä Gustafssonille totuutta.

Gustafssonin vammoja arvioitaessa, ei edes puolustuksen tuoma esitelmöitsijä neurologi Olli Tenovuo tuonut suoraa yhteyttä Gustafssonin pitkään tajuttomuuteen tai tajuisemmuuteen kuin kysymysten kautta, missä hän kysymysten välillä sujuvasti pystyi siirtymään pois Gustafssonin tapauksesta, yleiseen horinaan aivovammoista. Ilmeisesti pieni "harhautus" upposi asiantuntemattomiin kuulioihin. Eikä vieläkään kukaan tietenkään puhunut palturia, vaan välillä puhuttiin aivovammoista noin yleisesti.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Vihjaat jatkuvasti, että Tenovuo olisi todistanut vasten omaa todellista käsitystään ts. antanut perättömän lausuman tuomioistuimessa.

En usko siihen enkä keksi mitään järjellistä syytä, miksi hän olisi syyllistynyt niin vakavaan rikokseen.

En pidä propagandastasi. Vaikuttaa siltä, että sinulla on jokin henkilökohtainen syy mustamaalata Tenovuota.

Jokainen voi itse lukea, mitä Tenovuo on todistanut. Hän nimenomaan todisti, ettei Gustafssonin vammoissa ole mitään epäilyttävää tai ristiriitaista.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 08, 2021 12:15 am
Vihjaat jatkuvasti, että Tenovuo olisi todistanut vasten omaa todellista käsitystään ts. antanut perättömän lausuman tuomioistuimessa.
Neurologi Olli Tenovuon omista käsityksistä minulla ei ole mitään tietoa. Jäljellä on vain se jäämistö minkä hänkin on oikeudessa ulos tuottanut puheillaan ja ne on joku kirjoittanut kaikkien nähtäväksi. Hänen "perättömistä" lausumista vain sinä puhut, sinä voit niitä arvioida ihan vapaasti. Oikestaan sitä kehoitin sinua tekemäänkin, arvioimaan neurologi Olli Tenovuon sanomisia Gustafssoniin liittyen. Itse olen aina sanonut ja ollut sitä mieltä, että Tenovuo puhui ihan oikeaa aivovamma-asiaa, mutta se ei liittynyt Gustafssoniin ja Bodomin murhiin millään tavalla.
LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 08, 2021 12:15 am
En usko siihen enkä keksi mitään järjellistä syytä, miksi hän olisi syyllistynyt niin vakavaan rikokseen.
En ymmärrä mistä neurologi Olli Tenovuon rikoksesta höpiset - hänhän esitelmöi aivovammoista oikeudessa ja vastuu jäi kuuntelijalle.
LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 08, 2021 12:15 am
En pidä propagandastasi. Vaikuttaa siltä, että sinulla on jokin henkilökohtainen syy mustamaalata Tenovuota.
Ei todellakaan, minulla ei ole mitään henkilökohtaisuuksia neurologi Olli Tenovuota kohtaan, eikä minulla ole mitään tarvetta mustamaalata häntä, mutta hänen lausuntojaan Bodomiin ja Gustafssonin vammoihin liittyen voin arvioida.

LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 08, 2021 12:15 am
Jokainen voi itse lukea, mitä Tenovuo on todistanut. Hän nimenomaan todisti, ettei Gustafssonin vammoissa ole mitään epäilyttävää tai ristiriitaista.
No niin - sieltä neurologi Olli Tenovuon esitelmästä ei löydy sitä aivovammaa mikä selittää amanuenssi Hassisen arvion siitä, että Nils Gustafssonin tila vielä yli kahdeksan tunnin jälkeen on hieman täysin tajuttoman yläpuolella.

Tämän korostetun aivovamman tasoa kuvaavan "termin" olet itse tänne lanseerannut. Se on erittäin kuvaava termi täydellisestä ymmärtämättömyydestä aivovammoista. Ja siihen amanuenssi Hassisen hataraan muistiin taisi neurologi Olli Tenovuokin ymmärryksensä perustella??

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ Se ei edellenkään ole minun lanseeraamani, ja vielä vähemmän määrittelemäni ilmaus, vaan löytyy todellakin tuomiolauselmasta, joka pohjautuu siis mm. Ilmo Hassisen todistukseen asiassa.

Tenovuo on varmastikin todistanut asiassa nimenomaan ottaen huomioon sen seikan, että hän todistaa Gustafssonin asiassa. Hän on hyvin selväsanaisesti todistanut, ettei Gustafssonin vammoissa ole mitään epäjohdonmukaisuutta tai epäilyttävää. On typerää väittää hänen ainoastaan "esitelmöineen yleisesti aivovammoista".
Uskon hänen kyenneen osanneen orientoitua aikaan ja paikkaan vaadittavalla tarkkuudella sekä asiantuntemuksella, joka hänen ansionaan on kiistaton.

Ilman henkilöspekua uskon professori Tenovuon ymmärtävän aivovammoista, myös Gustafssonin aivovammasta enemmän kuin nikki awa mistään.

Jokainen voi lukea itse, mitä Tenovuo on asiassa todistanut ja miksi oli erittäin hyvin perusteltua hylätä Gustafssonin syytteet lääketieteellisinkin perustein.

Täältä:

http://www.yle.fi/tvuutiset/uutiset/upi ... _31_39.pdf
Viimeksi muokannut LexVeritas, Ma Marras 08, 2021 11:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ma Marras 08, 2021 11:26 pm
......
......
Tenovuo on varmastikin todistanut asiassa nimenomaan ottaen huomioon sen seikan, että hän todistaa Gustafssonin asiassa. Hän on hyvin selväsanaisesti todistanut, ettei Gustafssonin vammoissa ole mitään epäjohdonmukaisuutta tai epäilyttävää. On typerää väittää hänen ainoastaan "esitelmöineen yleisesti aivovammoista".
Uskon hänen kyenneen osanneen orientoitua aikaan ja paikkaan vaadittavalla tarkkuudella sekä asiantuntemuksella, joka hänen ansionaan on kiistaton.

..........
..........
Tuo kirjoittamasi on jo hyvin lähellä oikeaa, mutta neurologi Tenovuo nimenomaan esitelmöi aivovammoista hyvin yleisesti. Hieman opiskelua vielä niin tiedät jotakin mitä et ehkä koskaan olisi halunnut ymmärtää! Mutta opiskeltuasi ymmärrät !!

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Jokainen voi halutessaan lukea kaikki oleellisimmat asiakirjat täältä:

https://yle.fi/uutiset/3-5746425

ja täältä:

https://yle.fi/tvuutiset/uutiset/upics/ ... tuomio.pdf
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

Nyt ei puhuta asiakirjoista, vaan Gustafssonilla todetuista vammoista ja niiden ymmärtämisestä!

Tarkoittaako tuo asiakirjojen esitelmöinti sitä, että sinä et ymmärrä vammoista mitään?

Taitaa myös tarkoittaa sitä, että et ymmärrä lukemastasi yhtään mittään - liittyen Gustafssonin vammoihin.

Avatar
LexVeritas
Perry Mason
Viestit: 3997
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Hieman myöhässä...
Nyt ei puhuta asiakirjoista, vaan Gustafssonilla todetuista vammoista ja niiden ymmärtämisestä!
Ei puhuta, niistäkään. Sinä tavallaan kyllä huudat. Silti on hiljaista.
Tarkoittaako tuo asiakirjojen esitelmöinti sitä, että sinä et ymmärrä vammoista mitään?
Ei tarkoita.
Taitaa myös tarkoittaa sitä, että et ymmärrä lukemastasi yhtään mittään - liittyen Gustafssonin vammoihin.
Tämä ei ollut kysymys mutta ei, se ei tarkoita sitäkään.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä 2 aikaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Gustafssonin vammat (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja awa »

LexVeritas kirjoitti:
Ke Marras 10, 2021 3:52 am
^Hieman myöhässä...
Nyt ei puhuta asiakirjoista, vaan Gustafssonilla todetuista vammoista ja niiden ymmärtämisestä!
Ei puhuta, niistäkään. Sinä tavallaan kyllä huudat. Silti on hiljaista.
Tarkoittaako tuo asiakirjojen esitelmöinti sitä, että sinä et ymmärrä vammoista mitään?
Ei tarkoita.
Taitaa myös tarkoittaa sitä, että et ymmärrä lukemastasi yhtään mittään - liittyen Gustafssonin vammoihin.
Tämä ei ollut kysymys mutta ei, se ei tarkoita sitäkään.
"Ei puhuta, niistäkään ... Ei tarkoita....Tämä ei ollut kysymys mutta ei, se ei tarkoita sitäkään."

Yritä nyt löytää jotakin tietoa aivovammoista ja sitä vastinetta Gustafssonin aivovammaan ja tuntien tajunnantasoon ja erityisesti tähän - "hieman täysin tajuttoman yläpuolella" - olemiseen. Mikä aivovamma selittäisi tämän tuntien tajunnatason hyvin alhaisen tason, koska ehkä jopa kymmenen tuntia myöhemmin tajunnantaso Gustafssonilla on vain hieman täysin tajuttoman yläpuolella.

Vastaa Viestiin